Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007

FLASH BACK 2




29 Δεκεμβρίου 2007 , ώρα 12.20 π. μ. κι εγώ έχω ανάγκη να μοιραστώ αυτό που γράφτηκε στις 28 Ιανουαρίου 2003.


Άβυσσος......




Ήταν μια νύχτα που φτερουγίσματα ξύπνησαν την ψυχή μου,


ήταν μια Άνοιξη που μ' άνθισε στη μέση ενός χειμώνα,
ίσως ο ήλιος που χρωμάτισε την άχρωμη ζωή μου,


μπορεί και τα σκιρτήματα στης μοναξιάς τα χρόνια.




Δεν θέλω να ξέρω τι άλλαξε στο δρόμο μου,


δεν θέλω να ξέρω τι έδιωξε τις σκιές μου,


φοβάμαι μόνο τα συντρίμμια από τον πόνο μου,


να μην ληστέψουν τη χαρά απ' τις κραυγές μου




Κι αυτή η ανάγκη να ονειρεύομαι μέσα σε εικόνες,


να ταξιδεύω ν' ανακαλύπτω ενοχές,


να πέφτω κάτω και να σηκώνομαι γεμάτη σκόνες,


να εξαγνίζομαι μες των ματιών σου τις βροχές

Γιατί έτσι την είδα!!!

15 σχόλια:

roadartist είπε...

όποτε πέφτεις..να μπορείς να ξανασηκώνεσε αυτό αξίζει :_)

Nefelli είπε...

Και όταν σηκώνεσαι και... τινάζεις τις σκόνες απο πάνω σου και... φοράς πάλι το καλό σου χαμόγελο...
τι μένει?
Εκείνη η μικρή γραντζουνιά να σου θυμίζει ότι είχες πέσει.
ΚΑΙ αυτό ΑΞΙΖΕΙ!!!
Αγουροξυπνημένες καλημέρες απο την κουνάμενη Ζάκυνθο

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Εχω μια δυσκολία να αφήσω σχόλιο, ίσως να οφείλεται και στο πρότυπο που διάλεξες για τις αναρτήσεις σου.
Νεφελη
Υπάρχουν πολλά που σημαδεύουν τη ζωή μας. Σημαδιακές ώρες, στιγμές, μέρες ,γεγονότα. ΄Ομως η ζωή κυλάει, ο χρόνος ασταμάτητα τρέχει, και ευτυχώς, γιατί είναι το ποτάμι της ζωής, και τα σημαδιακά διαρκώς εναλλάσσονται, ίσως και απροειδοποίητα, γιατί ποτέ δεν ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει..Εύχομαι για το 2008 να υπάρξει κάτι πιο σημαντικό, πιο συναρπαστικό, που να γεμίσει την ψυχή σου και να σβήσει την 28η Ιαναουαρίου του 2003.

Νεφέλη
Αγάπη, χαρά , ειρήνη και ανθρωπιά, αυτά ειναι τα μηνύματα που σκόρπισε πριν από δύό χιλιάδες χρόνια στον κόσμο, Εκείνος, που γεννήθηκε στο στάβλο της Βηθλεέμ και έμειναν αναλλοίωτα μέχρι σήμερα. Μόνο που σήμερα εμείς οι άνθρωποι μένουμε μόνο στα λόγια,κάνουμε ευχές μόνο για να τις κάνουμε, και πολλές φορές δεν τις εννοούμε,δεν τις κατανοούμε στο βάθος τους, οπότε την αγάπη, την ειρήνη και την ανθρωπιά, τις καταστήσαμε την πιο απόμακρη ουτοπία για τον πλανήτη γη, που πράγματι άρχισε να μας φοβίζει.

Ας ελπίσουμε πως το 2008, θα είναι η αρχή για ένα νέο ξεκίνημα......
Ανταποδίδω το φιλί της αγάπης
και Εύχομαι να περνάς καλά, αυτές τις μέρες τουλάχιστον, με όσους σε αγαπούν και αγαπάς.....

Ανώνυμος είπε...

γεμάτο συναισθήματα...
εύχομαι καλή χρονιά ,με υγεία χαρά και ευτυχία για εσένα και την οικογένεια σου :)

Ανώνυμος είπε...

kali xroniaaaa nefelomata mou..!!..ena axexasto 2008 kai ta thelw sou efxes mou!!!...grafeis yperoxa,YPEROXA...

Ανώνυμος είπε...

kalii xronia k apo mena..!euxome na sai eutisismeni pada ec k osoi agapac!
sorry pu argisa k gw na apadisw :/
ti na pw k gw g auto to nhsi..Ta pagakia miloun,ta votsala tragoudane..Oi eksedres xamogeloun..Nai 9a er9w kapoia stigmh pali makari kai me zozel:)
grafeis apla uperoxa :)

Yperoxa!

exw akousei t kalutera g senaa =)
ta kaluteraaa ! elpizw na se gnwrisw k gwww ! :)

Nefelli είπε...

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ
:-) Ξεκινώ τούτο το σχόλιο μ' ένα χαμόγελο και με την ανάγκη να σου εκφράσω το ότι οι απόψεις σου με αγγίζουν.
Έχεις ένα μοναδικό τρόπο να εκφράζεις αυτά που νιώθεις και να σχηματίζεις εικόνες για τις γραφές μου.
Συμφωνώ απόλυτα με το ότι η αγάπη, η ειρήνη και η ανθρωπιά έχουν απλώς γίνει ΤΥΠΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ στα χείλη των περισσοτέρων απο εμάς.
Ας ευχηθώ μαζί σου να αποκτήσουν νόημα για όσους δεν τις αισθάνονται και επείσης να συμπληρώσω τα χαμόγελα τους να είναι περισσότερα και αληθινά.
Θα είμουν ανειλικρινής μαζί σου αν δεν διευκρίνιζα ότι η μόνη αναφορά στην 28η/1/03 είναι αυτό το γραπτό.
Θα είμουν αχάριστη αν δεν ομολογούσα ότι υπάρχει πολύ αγάπη γύρω μου και πολύ σημαντικά γεγονότα που έχουν γεμίσει την ψυχή μου.
Θα είμουν ψεύτρα αν αφήσω μετέωρο πως περνάω καλά έστω, αυτές τις μέρες.
Όλα όσα μου εύχεσαι, συμβαίνουν, αλλά πάντα υπάρχει εκείνο το μικρό σαράκι να ξύνει τις αναμνήσεις και να μας κάνει να εκτιμούμε σε πραγματικό βαθμό, τα όσα έχουμε.
Απο καρδιάς λοιπόν, γι'ακόμη μια φορά,θέλω να άνταποδώσω και να σου ευχηθώ αυτή η χρόνια να είναι η ΧΡΌΝΙΑ σου (ότι αυτό και αν σημαίνει για εσένα)
Καλή χρονιά και φιλί -αγαπημένο

Nefelli είπε...

diianeira:
Ευχαριστώ για τις ευχές κορίτσι μου.
Ανταποδίδω κι ελπίζω το 2008 να πραγματοποιήσει και την πιο κρυφή σου επιθυμία.
Καλή Χρονιά να έχετε

Nefelli είπε...

zozela:
Καλή Χρονιά κοριτσάκι!!!!!!!!
και όχι μόνο καλή αλλά με υγεία, δημιουργική, ,επικοδομιτική
ανέμελη,ερωτευμένη,αγαπημένη,παθιασμένη και τόσα ακόμη που ξέρω πως θέλεις και δεν χωράνε όχι ως ευχές, αλλά ούτε ως λέξεις εδώ μέσα.
Έχω μείνει στο ότι μετά το την επιστροφή σου απο το εξωτερικό θα μας έρθεις.... έχω χάσει κάποιο επεισόδιο? Δεν το λυπάσαι εκείνο το παιδάκι που θα γίνει το μυαλό του ομελέτα απο το κινητό?
Λυπήσου το :-(
Φιλί καταμούτσουνο μουτράκι
(ελπίζω το επόμενο να είναι εξ'επαφής)

Nefelli είπε...

Arte:
Καλή Χρονιά καλή μου arte. Ξέρω αυτές οι μέρες ήταν για όλους μας ένα ατελείωτο τρέξιμο. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, να ξέρεις ότι δεν ακούγονται απλά κολακείες στ'αυτιά μου. Ελπίζω να γράφεις περισσότερο στο blog σου, ώστε να μου επιτρέψεις να σε γνωρίσω κι εγώ καλύτερα.
Η πρόσκληση για το Zante ισχύει πάντα με ή χωρίς zozelaki.
Καλή χρονιά λοιπόν καλή μου arte κι εύχομαι τούτη η χρονιά να περιλαμβάνει πολλά παγκάκια, βότσαλα κι εξέδρες που θα εκτινάξουν πολύ ψηλά τα όνειρα σου.
φιλί (δυστυχώς εξ'αποστάσεως)

Ανώνυμος είπε...

"Καλή χρονιά λοιπόν καλή μου arte κι εύχομαι τούτη η χρονιά να περιλαμβάνει πολλά παγκάκια, βότσαλα κι εξέδρες που θα εκτινάξουν πολύ ψηλά τα όνειρα σου."

tin kaluteri efxi tis edwses..TIN KALUTERI...!
neee!!!erxomee avrio..!filiaaa...!!

Aurangel είπε...

ΧΑΊΡΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΊΔΕς ΈΤΣΙ ΝΕΦΕΛΗ ΜΟΥ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΦΡΆΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ:

"Κι αυτή η ανάγκη να ονειρεύομαι μέσα σε εικόνες,

να ταξιδεύω ν' ανακαλύπτω ενοχές,

να πέφτω κάτω και να σηκώνομαι γεμάτη σκόνες,

να εξαγνίζομαι μες των ματιών σου τις βροχές"
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΟΜΙΖΩ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΕΥΓΟΥΝ....
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΘΕ ΕΜΝΕΥΣΗ
ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Nefelli είπε...

Καλή Χρονιά καλή μου aurangel..
Όταν λέω πως χαίρομαι που σε βλέπω στο σπίτι μου δεν είναι τυπικό. Τα σχόλια σου,πάντα μου αφήνουν την αίσθηση που έχω, μετά απο καφέ και παρεάκι με τις φίλες μου.
Τελικά συνειδητοποιώ ότι αυτή μελαγχολία των γιορτών, δεν είναι αποκλειστικά δικό μου "κουσούρι".
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....
Για εσένα εύχομαι το 2008 να πραγματοποιήσει κάθε σου όνειρο και να υλοποιήσει κάθε σου στόχο, μα πάνω απ' όλα να φέρει υγεία σε εσένα και όσους αγαπάς.
Φιλί γλυκό

ARH zante είπε...

Είναι ξεχωριστέ κείμενο για αξέχαστες στιγμές

ARH zante είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.