Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

Καλό μας Αύγουστο...

1η Αυγούστου




Καλό μας μήνα, αγαπημένοι μου φίλοι.

Εύχομαι το καλοκαίρι να έχει φωλιάσει για τα καλά στην καρδιά σας κι ο ήλιος να βλεφαρίζει στα μάτια σας.

Φυλάξτε ήλιο πολύ, για το χειμώνα που έρχεται.
Κι όταν η πρώτη βροχή θα χτυπήσει στα τζάμια μας, εμείς μ' ένα κοίταγμα, θα γεμίσουμε τις καρδιές μας καλοκαίρι.
Το βραδάκι, η Άλκηστις Πρωτοψάλτη, θα χαρίσει σε όσους την αγαπούν, μια νύχτα μαγική γεμάτη μελωδίες αγαπημένες, στο Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου.
Θα είμαι εκεί κι αν καταφέρω, θα ξεκλέψω στιγμές, να σας φέρω να δείτε.

Καλό μας Αύγουστο, γεμάτο μελωδίες αγαπημένες και μην ξεχάσετε να φυλάξετε ήλιο....






13 σχόλια:

gskastro είπε...

Καλό μήνα και σ’ εσένα Nefelli μου, τι τυχερή που θα έχετε κοντά σας την Άλκηστη Πρωτοψάλτη.
Και επί τέλους θα διαβάσω που τον τσίμπησε αυτή η αφιλότιμη η μέλισσα.
Να είσαι καλά και να περάσουμε καλά και το υπόλοιπο του καλοκαιριού. Πολλά φιλιά gskastro

γιάννης φιλιππίδης είπε...

“…όσο καπνό που πίνω μέσα μου,
άμα τον είχα ταξιδέψει
θα ‘χα γυρίσει όλη τη γη,
από την νύχτα ως την αυγή
παρά που λες πως μ’ αγαπάς
να ‘χα πιστέψει…”

λίνα νικολακοπούλου/σταμάτης κραουνάκης….

να περάσεις όμορφα γλυκό κορίτσι…

καλό μας υπέροχο μήνα…

τον άρχοντα του καλοκαιριού

φιλι φιλι

Fegia είπε...

Καλό μήνα Νεφέλη μου γλυκειά.
Συνέχισε απτόητη να απολαμβάνεις ό,τι σε μαγεύει στο υπέροχο νησί σου.

Αυτό που ήθελα να σου δώσω σαν πληροφορία είναι ότι ο Ζακυνθινός κολητός μου, ο Γιάννης (εγγονός του παππού Αχιλλέα) μου έδωσε το ελεύθερο να σου "αποκαλύψω" ότι είναι ο επί σειρά ετών (και πριν διετία παυθείς) πρόεδρος του Εθνικού Θαλάσσιου Πάρκου του νησιού σας.
Για χρόνια αγωνιστής, στην προσπάθεια για τη διάσωση της caretta caretta....
Πιθανόν, επομένως και να τον γνωρίζεις.

Έτσι, για να γνωριζόμαστε καλύτερα...

Πολλά βραδινά φιλάκια

Nefelli είπε...

Κάστρο μου λατρεμένο, καλό μας μήνα.
Η Άλκηστις μας έδωσε τον καλύτερο της εαυτό.
Είμαι ακόμη υπό την επήρεια της και σιγοτραγουδώ όλη μέρα τις μελωδίες της.
Η μέλισσα... αχ αυτή η μέλισσα....
Τίποτα δεν αποκαλύπτω, για να απολαύσετε κάθε μικρή -μεγάλη συγκίνηση από την πρώτη ως την τελευταία σελίδα.
Σου υπόσχομαι ότι η περιέργεια σου θα σου βγει σε πολύ καλό αυτή τη φορά!!!
Άντε με το καλό να δεχτείς τη Λεμονίτσα σου, ξεκούραστη και ανανεωμένη ... είμαι σίγουρη ότι έχετε λείψει πολύ ο ένας στον άλλον και θα περάσετε πολλές ώρες μιλώντας και ανταλλάσσοντας συναισθήματα.
Όσο για τη Νανά... τσαχπινιές γυναικείες είναι, επειδή της έλειψες λιγάκι παραπάνω.
Φιλί γλυκό καλοκαιριάτικο, αγαπημένο μου κάστρο

Nefelli είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nefelli είπε...

Αγαπημένε μου φίλε fegia,

προσωπικά δεν γνωρίζω το Γιάννη, έχω ακούσει όμως γι' αυτόν και τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του να λειτουργήσει το θαλάσσιο πάρκο του νησιού μας, κατά τις συνθήκες για τις οποίες δημιουργήθηκε.
Να του μεταφέρεις τον απεριόριστο θαυμασμό και εκτίμηση μου...
κι αυτό επειδή γνωρίζω πολύ καλά πόσο δύσκολο ήταν το έργο, που είχε κληθεί να φέρει εις πέρας.
Δυστυχώς, όλοι αυτοί οι ευαισθητοποιημένοι άνθρωποι, δεν έχουν να αντιμετωπίσουν μόνο τη μανία της πληγήσας φύσης, αλλά και τον πόλεμο, σκληρών ανθρώπων χωρίς ψυχή, που μόνη τους έννοια είναι να φουσκώσει περισσότερο η τσέπη τους.
Αν δεν έχετε μιλήσει επ' αυτού, ρώτησε τον και θα καταλάβεις τι εννοώ.

Να σου αποκαλύψω κι εγώ με τη σειρά μου, πως από φέτος ο μπαμπάς μου συμμετέχει στη φύλαξη της περιοχής, οπότε καταλαβαίνεις ότι γνωρίζω από πρώτο χέρι όλα τα τραγελαφικά που συμβαίνουν στην περιοχή.

Και έτσι και ακόμη καλύτερα να γνωριστούμε.
Χαρά μου, μια ενδεχόμενη επίσκεψη σας στο νησί, να συμπεριλάβει το λίγο παρακάτω στην επικοινωνία μας.

Ευχαριστώ για την πληροφορία και τελικά όπως σοφά λέει, ο καλός μου φίλος Γιάννης: όλη η Ελλάδα, ένα τσιγάρο δρόμος....
:-)
Την αγάπη μου και πολλά σαββατοκυριακάτικα φιλιά

Nefelli είπε...

Γιάννη μου / Καπετάνιο μου....

Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει
όσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί
πως κοπήκανε στα δάχτυλα οι σταυροί
γι'ανθρώπων έργα....

Κραουνάκης/Νικολακοπούλου/Σπανός


Φιλί καλοκαιριάτικο, ονειροπόλο, ταξιδιάρικο, ερωτευμένο, αισιόδοξο κι ότι άλλο ποθήσει η καρδούλα σου....

Μαριλένα είπε...

Καλόν Αύγουστο, καλο υπόλοιπο καλοκαίρι.
να είστε παντα καλά, να περνάς όμορφα.
φιλιά :))

Σπύρος είπε...

Κρίμα δεν μπόρεσα να παω να την δω :) ευχομαι να περασες υπέροχα..:) καλη διαμονη στο νησι:)φιλια

Nefelli είπε...

Μαριλένα μου γλυκιά,
καλό μήνα κορίτσι μου.
Εύχομαι τούτος ο Αύγουστος, να μας αφήσει όμορφες αναμνήσεις για το χειμώνα.

Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

LOCKHEART, καλέ μου φίλε δεν πειράζει που δεν μπόρεσες να πας, θα σου δοθεί η ευκαιρία μια επόμενη φορά.
Ήταν υπέροχη η Άλκηστις!!!
Σ' ευχαριστώ Σπυράκο μου, εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε εσένα.

Με την αλλαγή της photo σου, συνειδητοποιήσα, ότι πριν ένα μήνα περίπου που σε είχα πετύχει στην εθνική τράπεζα, είχα φάει κόλλημα ότι είσαι εσύ,περισσότερο από ένστικτο, γιατί τίποτα δεν μου θύμιζε το πρόσωπο που έβλεπα με το αβατάρ του Lockheart. Μετά σε είδα ξανά πολλές φορές και κάθε φορά έλεγα αυτός είναι, μα είχα πάντα αμφιβολίες.
Τώρα όμως έκανες την αποκάλυψη και την επόμενη φορά που θα περπατήσεις την Αλ. Ρώμα, θα σου μιλήσω ότι και να γίνει.
Στη photo δεν φαίνεται το σούπερ πλεξιδάκι σου
:-)))
Φιλί γλυκό, Αυγουστιάτικο

P. Kapodistrias είπε...

@ Καλό μήνα, με θετικές σκέψεις, ευλογίες της Παναγιάς που τιμάμε αυτές τις μέρες, περισσότερη αλληλοκατανόηση, περισσότερη θάλασσα μέχρι το μεδούλι, παρακαταθήκες για τον επερχόμενο Χειμώνα (τον κάθε είδους).

Χαίρομαι, ότι ξανακούω για τον Γιάννη Π., την πρώτη και κύρια ψυχή του ΕΘΠΖ. Τον εκτιμώ πολύ και το ίδιο (πιστεύω) απολάμβανα από εκείνον. Την αγάπη και τον σεβασμό μου, όπου βρίσκεται, ό,τι και αν δημιουργεί!!!

Nefelli είπε...

Π.Κ.
ιεροκήρυκα της αγάπης και της ελευθερίας του πνεύματος,
Μακάρι να φυλάξουμε όσο περισσότερο καλοκαίρι μπορέσουμε, για το δύσκολο Χειμώνα που ακολουθεί.
Και η Παναγία μας, ας ευλογήσει το μυαλό και τη σκέψη μας, να παραμείνουν φωτεινά, σαν φάρος να μας δείξει την έξοδο, από κάθε σκοτεινό λιμάνι που μας ξεβγάζουν οι φουρτούνες, τις κρύες χειμωνιάτικες νύχτες.

Για το Γιάννη Π., θ' ακούσουμε πολλές φορές ακόμη.
Τέτοιες αξιόλογες πορείες, ο χρόνος δεν δύναται να σβήσει.
Είμαι σίγουρη, ότι οι ευχές σου θα τον βρουν και θα χαρεί,εξίσου πολύ.

Την αγάπη μου και την απεριόριστη εκτίμηση μου