Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Μπες στο spirit




Να 'ταν η αγάπη, ρόδι τυχερό..........



Κάτω απ' το "γκι" να σου δώσω,

το φιλί μιας ολόκληρης ζωής....



Άγιε Βασίλη, κόπιασε να σε κεράσω ένα καφέ...

πσστττ.... εδώ καλέ.....


Μα δεν ήταν ανάγκη....
Άγιε, με κακομαθαίνετε......


Μόνο υγεία θέλω να ευχηθώ,

όλα τα υπόλοιπα τα μπορώ μόνη μου.....


"Έλατο, αχ έλατο"
όπως κι αν σε ντύσουμε,
μείνε για πάντα έλατο, please.....


se apla ellhnika:

Μέρη Κρίστμαςςςςςς

Ντιν - Νταν...

Ντιν - Νταν....

Το ακούτε κι εσείς ή κουδουνίζει το κεφάλι μου????


Να θυμάστε, Μελομακάρονα και κουραμπιέδες

με μέτρο, εε........





Οι "σόλο" καριέρα,

Μην παραλείψετε να ερωτευθείτε......

Το μόνο που μπορώ...

Φυσάω χρυσόσκονη στα όνειρα σας ....

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Τις φωτός , τις δανείστηκα

από τους δημιουργούς τους

;-)


66 σχόλια:

Fegia είπε...

Νεφέλη μου ακριβοθώρητη...
Η πρώτη χρυσόσκονη άρχισε να φτάνει στο Θερμαϊκό.
Σ' ευχαριστώ.

Να περάσεις, όσο γίνεται πιο 'ομορφα, χαρούμενα και απολαυστικά (κυρίως) μα πάνω απ' όλα με υγεία.

Σε φιλώ, γλυκειά μου.

jk in your life είπε...

KAΗΣΠΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΡΑ ΦΩΤΕΙΝΑ.

Μαριλένα είπε...

χρόνια πολλά!
με υγεία ψυχική και σωματική
με αγάπη
με απ' όλα τα καλά του κόσμου.

φιλιά πολλά
και ξανα
χρονια πολλά
:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Dee Dee είπε...

βρε βρε
σαν τα χιονια :):):):)

Εκανες νεα αναρτηση ;;; :):):)

Κουκλαρα μου

σου ευχομαι υγεια και αγαπη .....ολα τα αλλα που θελεις....κι ακομη περισσοτερα...ειμαι σιγουρη οτι τα καταφερνειςμονη...εχουν και περισσοτερη αξια ετσι :)


Να περασεις υπεροχα!!!

χχχ

Roadartist είπε...

Χρόνια πολλά Νεφέλη μου να περάσεις αυτές τις μέρες όπως εσύ επιθυμείς!
Τις καλύτερες ευχές μου σου αφήνω.. Φιλάκια, καλά Χριστούγεννα να περάσεις όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν! ;)

kostaslogh είπε...

Κι αν ξέχασες κάποιους,εκείνοι δεν σε ξέχασαν,των Χριστουγέννων πλάσματα κι αυτοί!
..αυτό δεν είν ΄παράπονο
είναι ΑΠΕΙΛΗ!!!!

έχετε τις θερμές ευχές του οικοδεσπότη μου!

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα, προσπαθούμε να μπουμε στο spirit.. Οτι ποθεις να το εχεις!!!

faraona είπε...

Καλες γιορτες!!!
Με υγεια,αγαπη και ειρήνη!

mareld είπε...

Αστεράκι μου!

Γλυκιά μας ύπαρξη..!!

Καλά Χριστούγεννα!

Χιονίζει..

Φιλιά πολλά!

Nefelli είπε...

Fegia μου αγαπημένε, Χρόνια καλά και υγειή.
Χαίρομαι απίστευτα, που η χρυσόσκονη μου έφτασε ως εκεί...
Ελπίζω μαζί της να παραλάβατε και την αγάπη μου.
Φιλί γλυκό κι αμέτρητες ευχές

Nefelli είπε...

jk in your life, να'σαι καλά για τις ευχές και την καλοσύνη να περάσεις από το σπιτικό μου.
Ελπίζω αυτά τα Χριστούγεννα, να πλυμμηρίσουν την καρδιά σου με αγάπη.
Χρόνια πολλά και καλά για εσένα και όσους αγαπάς.

Nefelli είπε...

Μαριλένα μου,
οι πιο κρυφοί σου πόθοι εύχομαι να πραγματοποιηθούν αυτά τα Χριστούγεννα.
Να είσαι καλά κορίτσι μου και να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένεια σου.
Χρόνια πολλά και καλά

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου, με την πιο μεγάλη και ζεστή αγκαλιά του διαδικτύου...
Ότι κι αν είναι αυτό που επιθυμείς, ευχή αφήνω κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της γλαροοικογένειας, με περιτύλιγμα όλη μου την αγάπη.
Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα

Nefelli είπε...

Deedeeka μου όμορφη, καλώστην τσαχπίνα της παρέας.

Ναι, κοριτσάρα μου, έκανα καινούρια ανάρτηση και η προοτροπή "μπες στο spirit",κατά βάθος αφορούσε εμένα!!!!!

Τί να ευχηθώ για εσένα????
Όλα τα Χριστούγεννα της ζωής σου να σε βρίσκουν τόοοοσσσσοοοοο χαμογελαστήηηηηη, ακόμη περισσότερο ευτυχισμένηηηηηη και πάντα μα ΠΑΝΤΑ ερωτευμένη ως το κόκαλο.
Χρόνια πολλά και καλά κοριτσάρα μου

Nefelli είπε...

Καλλιτέχνιδα μου με το ονειροπόλο βλέμμα και το περίσευμα καλοσύνης στην καρδιά.

Η ευχή μου για εσένα αφορά όλους μας, γιατί τα όνειρα σου συμπεριλαμβάνουν έναν ομορφότερο κόσμο και περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη φορά, εύχομαι οι επιθυμίες σου να πραγματοποιηθούν στο έπακρο.
Μέσα από την καρδιά μου, Χρόνια πολλά και καλά

Nefelli είπε...

Κώστα μου σκανδαλιάρη, καλησπέρα.

Στην αρχή σκάχτηκα, μα όταν επισκέφτηκα στο μπλογκ σου και έιδα ότι τελεί υπό κατάληψη, όλα ξεκαθάρισαν μέσα μου.

Να είσαι καλά και όλα σου τα καθάρια χαμόγελα , σκυτάλη να γίνονται ευτυχίας και χαράς.

Πάντα χαρούμενος, χαμογελαστόςς και υγειής.

Χρόνια πολλά και καλά

Nefelli είπε...

acrobaleno μου, καλησπέρα.
Πρόσφατα σε σκεφτόμουν κοριτσάκι μου.
Επισκέφτηκα την Ιταλία και μόλις αντίκρισα ένα βεσπάκι, αμέσως μου ήρθες στο μυαλό...
Χρόνια πολλά και καλά ....
κι άλλα τόσα χαμόγελα ....

Nefelli είπε...

Γειτονάκι μου επτανήσιο,
χρόνια καλά, δημιουργικά με πολλές εμπνεύσεις και ταξιδιάρικες σκέψεις.
Να έχετε υγεία και ευτυχία.
Καλές γιορτές

Nefelli είπε...

Μαρελντάκι μου, αυτά είναι Χριστούγεννα!!!!!!
I'm dreaming of a white x-mass.....

Υγεία - ευτυχία- ευημερία- χαμόγελα
και ότι άλλο επιθυμείς, εύχομαι με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου.

Ευτχισμένα λευκά Χριστούγεννα

mareld είπε...

Καρδούλα μου!

Να πας στη δροσοσταλίδα..να με δεις
http://mpougarini.blogspot.com/

Φιλιά και Χαρούμενα Χριστούγεννα!!!
Σ΄αγαπώ πολύ!!!

Nefelli είπε...

Ουυυυυ.... χαρούλες που έκανα σαν σε είδα Μαρελντάκι μου.
Να είστε όλοι καλά ψυχή μου και αυτό το τεράστιο χαμόγελο, κατευθείαν βγαλμένο απ' την καρδιά σου, να σε συνοδεύει μια ολόκληρη ζωή.
Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση, πραγματικά την απόλαυσα!!!

Και του χρόνου, Μαρελντάκι μου.

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ :)!!! ΑΡΚΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ :)!!!! ΦΙΛΙΑ ...

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli επέστρεψες επιτέλους, σε είχα χάσει. Ευχές και από εμένα για ευτυχία και χαρά αυτές τις ημέρες αλλά και παντοτινά. Πολλά φιλιά gskastro

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χρονια πολλα κοριτσι μου!
υγεια πανω απο ολα...
δυναμη για τις δυσκολες μερες...
ευτυχισμενες στιγμες οσο γινεται περισσοτερες...
και πολυ...παρα πολυ αγαπη!!!

καλα χριστουγεννα ευχομαι ολοψυχα!!!

νεραιδενια φιλακια!!!

γιάννης φιλιππίδης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
νεφέλλη καρδιά μου,

[τι υπέροχο νέο αβαταρ είν’ αυτό….]

το να ευχηθώ με τη σειρά μου να περάσεις καλά τις μέρες αυτές είναι λίγο σαδιστικό, γιατί ξέρω τι κούραση περνάς ακριβώς…

χρόνια μας πολλά θα πω όμως,
χρόνια γελαστά,
χρόνια ευοίωνα,
γεμάτα όνειρα πραγματοποιήσιμα,

οράματα με καθαρά μάτια,

γιατί όπως είπε κι ο σοφός ανήρ:

‘αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας,
θα πας εκεί ακριβώς που κοιτάς…’

πάντα αυτές τις μέρες, σκέφτομαι πρόσωπα που πέρασαν από τη ζωή μου και εξέλιπαν με πολλούς τρόπους, είναι θέμα χαρακτήρα, φοβάμαι πως αυτό δε μπορώ να το αλλάξω…

υγεία θα ευχηθώ,
[και γω με τη σειρά μου]
σε μας και τους αγαπημένους μας,

έμπνευση θα ευχηθώ,
στη σκέψη όλων μας,
είτε γράφουμε ως κύρια ασχολούμαστε, είτε όχι,

σ’ αγαπάμε καρδιά μου και το ξέρεις,
να ξεκουράζεις το νεφελλάκι σου όσο μπορείς, η οδύσσεια της αγοράς συνεχίζεται, κι ελπίζω να σε βγάλει στα σωστά νησιά….

φιλι φιλί ανήμερα Χριστουγέννων,
ολόφιλο κι από καρδιάς όπως πάντα…
κατακόκκινο και ζεστό…

Nefelli είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Σπυράκο μου.
Όσο για την αγάπη, εμείς που ξέρουμε ν'αγαπάμε, μόνο εκείνη που χρωματίζει τα χαμόγελα μας κόκκινα,
αποζητάμε.....
Τέτοια αγάπη σου εύχομαι και να σφύζεις από υγεία.
Καλές γιορτές

Nefelli είπε...

Κάστρο μου σοφό και πολυαγαπημένο,
Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα απ' ότι επιθυμεί η καρδούλα σου.

Το έχω ξαναπεί και θα το πω ακόμη μια, όποιος αγαπά δεν φεύγει...
Αυτό, ελπίζω να σου είπε αρκετά ;-)

Χρόνια ευτυχισμένα, γεμάτα υγεία για εσένα και όσους αγαπάς.

Φιλί γιορτινό

Nefelli είπε...

Νεραϊδούλα μου όμορφη, δανείστηκα λίγη απ'την χρυσόσκονη σου κι έστειλα στους φίλους μου, μαζί με τις ευχές μου.... ξέρω πως δεν πειράχτηκες γιατί ήταν για καλό σκοπό.
Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα σου εύχομαι και η ζωή σου να ξεχειλίζει
από αγάπη.

Φιλί γιορτινό

Nefelli είπε...

Ξεχωριστέ μου,
Χρόνια πολλά κι από εδώ και από παντού, με όποιο τρόπο ή μέσο...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια(αβατάρ μου), λόγω εορτών είπα να αλλάξω λίγο λόυκ..

Σ'ευχαριστώ για τις ειλικρινείς ευχές,
σ'ευχαριστώ για τους πολλούς διαφορετικούς τρόπους, να μιλάς στην καρδιά μου.

Και λίγο πιο πάνω, απαντώντας στο φίλο μας Σπύρο, μίλησα για εκείνη την αγάπη, που χρωματίζει τα χαμόγελα μας κόκκινα. Και σ' είχα στο μυαλό μου γιατί κάπως έτσι σαν κι εσένα λειτουργώ κι εγώ, τέτοιες μέρες.
Αγαπημένα πρόσωπα που είναι δίπλα ή μακρυά μου, αγαπημένους που μπορώ να δω κι άλλους που έχουν φύγει, αγαπημένους φίλους και συγγενείς... στη σκέψη, την καρδιά μου, την προσευχή μου.
Κι είστε από τους πρώτους, στη λίστα αγαπημένοι φίλοι+ ...
Όχι από ανάγκη ή υποχρέωση, αλλά από συναίσθημα που γεννήθηκε, ποιος ξέρει πότε ακριβώς και ποιος νοιάζεται στο φινάλε;;;
Σας ΑΓΑΠΩ, όσο οι φίλοι μπορούν να μοιράζονται συναισθήματα.

Η μια εκδοχή είναι να οδηγηθώ στα σωστά νησιά (βλέπε Ιθάκη), η άλλη σε έναν ωραιότατο θάλαμο ψυχιατρικής κλινικής στην Τρίπολη.
Και οι δύο περιπτώσεις, φαντάζουν όαση την συγκεκριμένη περίοδο, αλλά
καλού κακού, θα κοιτάζω προς την Ιθάκη μιας και τα λευκά πουκαμισάκια, δεν είναι το φόρτε μου (χε χε χε κατά το χο χο χο).

Εδώ νομίζω πως πρέπει να σταματήσω να λογοδιαρέω,επανευχόμενη να πραγματοποιηθεί και η μικρότερη επιθυμία σας, στο έπακρο.

Χρόνια πολλά και καλά καρδιά μου.

Χρυσοκόκκινο, όλόφιλο, ολόδικό σας.

P. Kapodistrias είπε...

Προσθέτω και τις δικές μου προσ-ευχές για ό,τι ανώτερο, καλύτερο, αγιότερο!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κυρά μου, να είσαι
καλα να μας μοιράζεις και στη
Νεα Χρονιά (Να είναι η καλύτερή σου) τα ωραία σου , τις σκέψεις σου τις καθαρές, τα ανάλαφρα αισθήματά σου και προπαντός την ευγενική παρουσία σου.
Με εκτίμηση ιδιαίτερη

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

leondokardos είπε...

Σου εύχομαι ο Νέος Χρόνος να σου φέρει χαρά, ευτυχία, νάχεις πάντα την υγειά σου και ό,τι ποθείς να γίνει αληθινό.

Tasos Zarkadis είπε...

ΝΕΦΕΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ,ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΗΣΩ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!
ΜΠΕΤΤΥ!!!!!!!!!!!!!!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Απο τον ΠΗΓΑΙΜΟ ένα Ευχαριστώ σε όλους εσάς που απαντηθήκαμε

Ο χρόνος φεύγει και μαζί του παίρνει μνήμες, σελίδες πυκνογραμμένες.

Κι αν το χιλιοειπωμένο ΠΑΝΤΑ

αμφισβητείται όλο και πιο συχνά

εμείς που παραμένουμε αθεράπευτα πιστοί

στις ανθρώπινες αδυναμίες

κρατάμε την ελπίδα του Μ Ε Τ Α

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr

ola kala είπε...

νεφελακι καλη χρονια
ο νεος χρονος να σου φερει οσα δωρα θελεις και μεσα σ αυτα και τα δικα μου αγαπη και υγεια!

καλη χρονια!
πολλα στολισμενα φιλακια σου στελνω!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ.
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

Aggelos Spyrou είπε...

Πολλές ευχές, αμέτρητα όνειρα! :))

Roadartist είπε...

Καλή χρονιά να έχεις!!!!

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ και με ΥΓΕΙΑ όλο το 2009!

Ο, τι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου!!

spy είπε...

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

spy είπε...

ΟΤΑΝ ΛΕΣ "ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΡΙΤ" ΕΝΟΕΙΣ "ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ" ?
ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ "ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ"
Κ ΚΑΤΑΛΩΣΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΤΑΜΙΑ ΜΕ ΒΟΤΚΑ!!!
ΒΡΕ ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ!!!

φάβα είπε...

Καλη χρονια αστερι μου!
Τα φιλια μου :)

nikiplos είπε...

αγαπημένη Νεφέλη, σου εύχομαι έναν καινούριο χρόνο γεμάτο δημιουργικότητα, αγάπη, υγεία και προπάντων ανεφέλωτους ουρανούς.

Όλες οι ευχές σου, ακριβές σαν τους κόκκους της χρυσόσκονης που κράτησα λίγη για να μας φωτίζει τα ανήσυχα βράδια μας.

Κάτω από το γκι, πνέω όλη την αγάπη μου για μια νέα ειρηνική και χρονιά γεμάτη υγεία δημιουργικότητα και πληρότητα

φιλιά και ευχές!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλό μου? με μικρή καθυστέρηση ν' αφήσω τα διαπιστευτήριά μου, και να ευχηθώ Καλή Χρονιά.
Ελπίζω στην δύναμη της ψυχής μας για να φτάσουμε στο ποθυτό αποτέλεσμα.
Φιλιά πολλά

Nefelli είπε...

@ Π.Κ.
@ Λυγερή
@ Λεοντόκαρδος
@ Blue - Μπετούλα
@ όλα καλά
@ JK
@ Άγγελε Σπύρου
@ Καλλιτέχνιδα μου
@ Spy
@ Φαβίτσα
@ Βαγγέλη μου

Θερμά ευχαριστώ, για τις ζεστές ευχές.
Εύχομαι το 2009, να φέρει στον καθέναν σας ξεχωριστά, αυτό που πραγματικά επιθυμεί η καρδιά σας και πριν απ' όλα, υγεία για όλους.

Αγάπη στη ζωή μας και όσα δάκρυα μας βρούν, ας είναι από μεγάλες συγκινήσεις.

Έχετε ένα μεγάλο μέρος της σκέψης μου κι ας μην έχω τη δυνατότητα να το εκφράσω.

Γλυκά φιλιά,πρωτοχρονιάτικα, ένα για τον καθέναν σας......

x x x x x x x x x x x

roadartist είπε...

Kairos na bgeis apo to spirit ;)

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου,

ουφ :-((((((

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ, αλλά μόνο αυτό νιώθω στην παρούσα φάση.
Μου λείπετε.....

Φιλί γλυκό

Dee Dee είπε...

Με προλαβε η αρτιστα απο πανω....κι εγω για να σε βγαλω απο την πριζα περασα....σβηνουμε τα λαμπιονια, περασαν οι γιορτες :)

Εις αναμονη του καρναβαλιου :))

xxxx

Fegia είπε...

Νεφέλη μου ελπίζω να είσαι καλά.
Πέρασα για να σου αφήσω ένα φιλί.

roadartist είπε...

Nefellaki epeidi exw arxisei kai anisixw, euxomai apla na exeis problima me to internet..
Diaforetika pisteuw tha ipirxe xronos..Molis mpeis sto net dwse simadia zwis etsi?
Na prosexeis. Eyxomai ola na einai kala.

spy είπε...

GIA SOY MIKRH NEFELI!!
POU XATHIKES PALI?
ANYSYXO...

roadartist είπε...

Kαλό μήνα!!!!!...

P. Kapodistrias είπε...

Επιτέλους κάμε κάτι, ώστε να μπούμε και στο 2009 μες από το μπλογκ σου!!!!!!!!!!!!!!

νικόλας είπε...

καλά μωρά αθεόφοβη ακόμα μας εύχεσαι χρόνια πολλά... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα

είχα καιρό πολύ να περάσω και μου φτιαξες το κέφι.

γεια σου νεφέλη μου και γράψε όποτε γουστάρεις

roadartist είπε...

Μας ξέχασες (ξέγραψες) για τα καλά..
Εύχομαι να περάσεις όμορφα, να έχεις καλές αποκριές!

Dee Dee είπε...

Δε θελω να σε αγχωσω αλλα
ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ...ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;;;;;

Καλημερα σας :)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Nεφέλη μου!!! Μήπως φάνηκε κανα χελιδόνι στα μέρη σου?
Αν το δεις στείλτω και προς τα εδω πάνω!

Roadartist είπε...

Που είσαι βρε ψυχή??
Μου έλειψες..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Νεφέλη μου, πού είσαι εξαφανισμένη;
Εύχομαι να είσαι καλά!!!!
Μας λείπεις,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

..."μπαίνουμε στο Πάσχα"

Roadartist είπε...

!!!!!!!!!!

Εμένα να δεις πόσο μου έλειψες...
Ελπίζω να είσαι καλά..

logia είπε...

Πολύ όμορφο γράψιμο
Το έχετε οι Νεφέλες τελικά!
Να είσαι καλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Νεφέλη, δώσε ένα σήμα....
Δικαίωμά σου να μη συνεχισεις, αλλά ανησυχούμε για σένα.

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιες

Roadartist είπε...

Δε μπορώ να επιμείνω σε τίποτα αν δε θέλεις εσύ να συνεχίσεις, είμαι η τελευταία που θα επέμενα ποτέ σε κάτι.. τέτοιο..

Δεν είναι λίγο γελοίο αυτό το "έλατο, αχ έλατο" καλοκαιριάτικα;

Αλλά τόσο γελοίο μπορεί να είναι ότι μου έχει λείψει να διαβάζω τις σκέψεις σου..Γελοίο αλλά ..ισχύει..ας ακουστεί όπως θέλει..

mareld είπε...

Αγαπημένη μου Νεφέλη!

Με μια δροσερή αγκαλιά
σου εύχομαι
Καλό καλοκαίρι!