Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

ΘΕΛΩ Ν'ΑΓΙΑΣΩ.... ΜΑ ΔΕΝ Μ'ΑΦΗΝΟΥΝ!!!!



Αγίου Διονυσίου σήμερα.Μεγάλη γιορτή για το μικρό νησί μας.Είναι ο Πολυούχος και προστάτης της Ζακύνθου. Σήμερα που λέτε, υποτίθεται πως γιορτάζουμε τον Άγιο μας, και λέω υποτίθεται γιατί οι Ζακυνθινοί έχουμε μετατρέψει τη μεγάλη αυτή γιορτή, σε κοινωνική υποχρέωση. Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Διονύσιος αλλά με τόσες επισκέψεις που πρέπει να πάμε, το ξεχάσαμε!!!!

Εγώ ας πούμε, έχω ανάγκη να μείνω κλεισμένη στο σπίτι και να μην δω άνθρωπο. Έλα όμως που είμαι αναγκασμένη να βάλω τα καλά μου, να μακιγιαριστώ και να πάρω τους δρόμους για τα χρόνια πολλά.Υποχρεώσεις σου λεει....

ΟΚ φίλε μου, γιορτάζεις... (κι εγώ γιορτάζω κάποια μέρα του χρόνου και ισχύουν και για εμένα όλα αυτά).... Γιατί θα πρέπει να μαζευτούμε όλοι σπίτι σου, δήθεν και καλά πως περνάμε όμορφα, αφού εκ' των προτέρων γνωρίζουμε πως περιμένεις πως και πως να περάσει η ώρα να εξαφανιστούμε , για να βάλεις πυτζάμα και να αράξεις στον καναπέ σου; Έτσι είναι.
Μια αλήθεια που όλοι γνωρίζουμε αλλά αρνούμαστε να ομολογήσουμε.
Και άντε να πάμε στον κουμπάρο, να φιλιθούμε για τις ευχές, να δώσουμε το δώρο του και μετά να αρχίσουμε τη μασαμπούκα με τους ξηρούς καρπούς , να πιούμε τα ξίδια γιατί το επιβάλλει η περίσταση και παμε: *δεν θέλω καρυδόπιτα, ευχαριστώ. * Μα ΄να σου βάλω να δοκιμάσεις, την έφτιαξα με τα χεράκια μου. * εεεεε άμα είναι απο τα χεράκια σου να τη δοκιμάσω (μην σε πούνε και ακατάδεχτη) * Να σου βάλω και λίγη τούρτα? * Όχι, τούρτα δεν θέλω... κτλ. κτλ. κτλ.
Άντε και την έφαγες την αναθεματισμένη την καρυδόπιτα, ευχόμενη να μην σου κάτσει στο στομάχι (δίπλα στο μεσημεριανό αυγολέμονο), τη συμπεθέρα του κουμπάρου που κάθεται δίπλα σου,στα 3μιση τέταρτα του καναπέ (κι εσύ στο μισό τέταρτο εννοείται) τί την κάνεις? Με τι κουράγιο να άπαντάς στα εκατοντάδες ερωτήματα που θέτει? Και αντε τη συμπεθέρα την φέρνεις βόλτα, τα ξαδέλφια? την πεθερά? Και άντε και βγήκες ήρωας απο την επίσκεψη αυτή, με τι κουράγιο ξαναβιώνεις το ίδιο σενάριο (ανάλογα τις υποχρεώσεις) 5-6-8-10 φορές ακόμη? Θυμάμαι, όταν ζούσε η γιαγιά μου, μου έλεγε πως παλιά ήταν αλλιώς. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν ένα μπουκάλι λικέρ για τις κυρίες, κρασί για τους κυρίους και γλυκό του κουταλιού σταφύλι. Χτυπούσε απο το πρωί η πόρτα γιατι τύχαινε να περνά έξω απο το σπίτι σου ο φίλος, ο γείτονας,ο γνωστός και έμπαινε για τα χρόνια πολλά. Χωρίς κοστούμια και γραβάτες και χωρίς παλτα να μυρίζουν ναυθαλίνη, χωρίς ιλουστρασιόν τσάντες με δώρα αλλα το πιο βασικό χωρίς υποχρεωτικά ψεύτικα χαμόγελα. Πόσο αλλάξαμε οι άνθρωποι... πόσο μας πήρε η μπάλα του καταναλωτισμού.... Πόσο κι εγώ που γκρινιάζω, σε λίγο θα βάλω τα καλά μου, να δώσω παράσταση.....
2 μόνο είναι αυτοί που με την καρδυά μου θα χαρώ να δω απο κοντά και ξέρω πως και οι 2 σκέφτονται ακριβώς όπως εγώ.

Εδώ κλείνω γιατι πρέπει να ετοιμαστώ για τις υποχρεώσεις μου(και δεν είναι λίγες).

Άντε βρε, βοήθεια μας ο Άγιος Διονύσιος και καλά μυαλά.




7 σχόλια:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

δεν μεγάλωσα στην αθήνα, κι αυτό που περιγράφεις, το ζω από παιδί,

ένα από τα πλεονεκτήματα της πόλης είναι η πρόφαση της αποστάσεως…

ωστόσο, εδώ αλυσοδενόμαστε με τη φρίκη του τηλεφώνου, πέρσι, θυμάμαι, μίλησα στο τηλ. τόσο πολύ, που στις 19 και κάτι, έφυγα από το σπίτι!

Και πέρασα μια χαρά…

Φιλι και καλά κουράγια

Tasos Zarkadis είπε...

Α ρε nefelli (κατά κόσμον Σάντρα) δυστυχώς αυτά πρέπει να τα υποστείς...

σκέψου όμως και τα δύο άτομα που αγαπάς πραγματικά και την επί-σκεψή σου δεν την αντιλαμβάνεσαι ως κοινωνική υποχρέωση...

η πραγματικότητα είναι αυτή... δίνεις για να λάβεις... δούναι καί λαβείν που έλεγαν και οι αρχαίοι μας!

Το ακόμη χειρότερο είναι όταν οι σχέσεις καταστρέφονται όταν κανείς ακολουθεί την λογική που λέει:
αυτός δεν ήρθε στην γιορτή μου... σιγά μην πατήσω και εγώ!!!
και μιλάμε για άτομα που το να τους ευχηθείς δεν είναι πράξη ρουτίνας!

αλλά θα προτιμούσα να ήμουν στο νησί και να τρέχω από σπίτι σε σπίτι με την ναφθαλίνη να μου πνίγει τον φάρυγγα από την απρόσωπη τούτη ελληνική πρωτεύουσα!!!

Χρόνια μας Πολλά και βοήθειά μας ο Άγιός μας...
ο Άγιος της συγγνώμης... μιας λέξης που πολλές φορές λείπει από το λεξικό της εγωιστικής μας βιβλιοθήκης!

Χρόνια πολλά και στην μητέρα σου!

Φιλιά πολλά!!!

Aurangel είπε...

Νεφέλη μου,
ωραίο κείμενο,χορταστικό.
Γέλασα πολύ με την αντίδρασή σου!!!
φιλιά και καλές Γιορτές

Nefelli είπε...

Γιάννη:
Το μόνο που με εκνευρίζει στην όλη υπόθεση είναι το καταναγκαστικό. Όταν μου συμβαίνει(γάμοι, βαφτίσια κ.α. τέτοια events), είναι σαν να μου πατά κάποιος ένα κουμπί και μου βγαίνει η άρνηση. Κάπως σαν την πρώτη ώρα μαθηματικά στο σχολείο, που κανένας δεν το γούσταρε αλλα υποχρεωτικά το παρακολουθούσε, γιατί ο απουσιολόγος, αδημονούσε να λάμψει δια της απουσίας σου ;-)
Υ.Γ Σου είπα ποτέ πόσο χαίρομαι που έρχεσαι σπίτι μού?

Nefelli είπε...

The blue:
Καλό μου blue (φιλί)....
ξενητεμένο μου.... που σ'έφαγε η πείνα, το msn και η zozel ;-P
και αν σε δεί η Μίνα θα της ανέβει η πίεση (Εγώ δεν σε δίνω, αλλά φρόντισε να πάρεις κάνα κιλό ώσπου να σε δει).
Τελικά δεν ήταν τόσο χάλια όσο το περίμενα, γιατί εκτός απο το συμπεθεριό, βρήκα και φίλους και περάσαμε όμορφα.
Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω για την καλή της καρδυάς σου.
Φιλιά καταμούτσουνα

Nefelli είπε...

aurangel: χαίρομαι που σε βλέπω στο σπίτι μου. Δεν ξέρω πως το αντιμετωπίζεις εσύ αυτό το ζήτημα αλλά πίστεψε με,εγώ κάθε φορά πονοκεφαλιάζω.... ώσπου να πάω.... μετά αλλάζει το σκηνικό γιατί βρίσκω φίλους και τελικά περνάω καλά.Μόνο η καρυδόπιτα με το ζόρι και η συμπεθέρα μ'ενοχλεί.
:-)

Ανώνυμος είπε...

nefeli mou..
polu gelasa me tin apadisi sou..!asta ton exw faei!!egw,i chelsea+o olumpiakos.:PPPP....
na sai kala kai kales giortes,kala na perasetee..
anipomonw na katevw na sas dw..
zilevwwwwwwwwwwwwwwwww!!
zilevwwwwwwwwwwwwwwwww!!
zilevwwwwwwwwwwwwwwwww!!

filia pollaaa apo ena koritsaki pou sas agapaei polu!!