Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

FLASH BACK

Κι έτσι σήμερα αποφάσισα να πάρω άδεια απο τη σημαία και να μείνω σπίτι.
Να γράψω λέω......

Και ξεκινώ.... και σβήνω..... και ξαναξεκινώ...... και ξανασβήνω.......
Τίποτα.....
Κάθε φορά που μου συμβαίνει αυτό (το μαύρο κενό στο κεφάλι εννοώ), κάνω flash back στο memory book μου κι εκεί βρίσκω διάφορα, γραμμένα σε άλλο χρόνο, σε άλλο τόπο, σε άλλα
θέλω.....




Κι έτσι όπως μια γλυκιά μελαγχολία έχει φωλιάσει στην καρδυά μου, επέλεξα αυτό το άτοπο και άκαιρο κείμενο.Δεν θυμάμαι την αφορμή που είχε νεφελώσει ο ουρανός μου κι έτσι μαζί σας, διαβάζω αυτό το κείμενο σαν να έχει γραφτεί απο ένα αλλο χέρι.Κι έτσι όπως το διαβάζω χαίρομαι που δεν θυμάμαι να το έχω περάσει αυτό , μα ακομη πιο πολύ χαίρομαι , που κάποιος απόφασισε να μας εισάγει εκείνο το τσιπάκι του παρατηρητή.


13/07/2001


Καλή μου φίλη απ'τα παλιά, απόψε σε θυμήθηκα.Συμπάθα με αλλά εσένα σ'έχω γι'άλλα...... τα στραβά και τα μεγάλα.Τα ζόρια τη στιγμή της ησυχίας.Εσύ κι εγώ, οι δυό μας, σ'ένα βλέμμα άδειο, χωρίς νόημα. Πάλι καλά, που για καιρό δεν χτύπησες τον ώμο μου. Ξέρεις όταν τα λέμε συνεχώς, είναι κακό κι όταν σε ξεχνώ είναι χειρότερο, γιατί τότε έρχεσαι ακάλεστη , με αγριοκοιτάς και ζητάς απολογία.

Φοβάμαι το συμβιβασμό....... την αποδοχή στο άδειασμα....

Πάει καιρός που δεν έχω ανασάνει.Σαν τον κλινικά νεκρό, τον άρρωστο με τα σωληνάκια που τον υποχρεώνουν να ζεί δίχως να μπορεί ν'αντιδράσει. Έτσι.... νιώθω αυτο το κάψιμο στο στήθος.....
Είναι τόσα που θέλω να σου πω, μα δεν βγαίνουν.Νομίζω πως παγώνω.Σημαντικά γεγονότα, μ'αφήνουν αδιάφορη.Λες να είναι εκείνη η ύπουλη γαλήνη πρίν την τρικυμμία?

Ότι κι αν συμβαίνει, δεν μου αρέσει που συμβαίνει.

Αποφάσισα πως δεν θέλω άλλα να σου πω.

Γειά......












12 σχόλια:

Tasos Zarkadis είπε...

Λίγες ώρες πριν έρθω στο νησί μου... κάνω και εγώ flash back έτσι σε στιγμές που όπως είπες δεν ξέρω καν αν έζησα...! Τα σημαντικά από κοντά!

κιλά δεν νομίζω να πήρα και πολλά! lol!

Aurangel είπε...

Νεφέλη μου γράφεις πολύ όμορφα και αληθινά μπορώ να πω με χαρά!!!!
Να ξέρεις ότι και εγώ είμαι απορημένη με τα θέματα της μνήμης!!!
Μου τη δίνει η λήθη των ανθρώπων(ή επιλεκτική αμνησία τους) που συναναστρέφομαι!!!
Βλέπεις από μικρό παιδί, είχα την επεισοδιακή μνήμη όπως λένε οι ψυχολόγοι και θυμόμουν το καθετί,και τσαντίζομαι!!!!
Για του λόγου το αληθές ετοιμάζω μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο "λήθη".
Αν γίνουν γυρίσματα μέσα στο καλοκαίρι μπορεί και την στείλω στο φεστιβάλ της Δράμας.
φαντάσου πώρωση!!!
τί είναι πιο συγκλονιστικό άραγε?
Να ξεχνάς ή να θυμάσαι?

Ανώνυμος είπε...

To The blue: Καλό μου μπλέ. τα δικά σου flash back όσο σημαντικά και αν σου μοιάζουν τώρα, σε διαβεβαιώ πως σε μερικά χρόνια δεν θα συμπεριλαμβάνονται στο album των αναμνήσεων σου και αυτό γιατί το νεαρό της ηλικίας σου το επιτρέπει.Θα κρατήσεις μόνο τα σημεία σταθμούς, εκείνα που σφυριλατούν τη μνήμη και εκείνα που αφήνουν αλμύρα στα χείλη (για κάποιο λόγο η αναπόληση έχει αλμυρή γεύση.)Υπομονή λοιπόν, τα καλλύτερα έρχονται!
Όχι μόνο δεν πήρες κιλά.... έχασες κιόλα!!! Δεν τον γλιτώνεις τον εξάψαλμο της Μίνας!
Τα φιλιά στα δίνω απο κοντά τώρα πια.Καλώς ήλθες στο σπίτι σου

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου aurangel χαίρομαι τόσο να σε βλέπω εδώ!!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πιστεύω πως το να γράφεις με ειλικρίνεια είναι μονόδρομος.Δεν έχεις εναλλακτική. Η γραφή είναι κάτι τόσο προσωπικό, όσο και το DNA του καθενός μας.Αν δεν είσαι αληθινός στο δόσιμο, είναι σαν να κοροιδεύεις τον ίδιο σου τον εαυτό.Αλίμονο αν και στις εξομολογήσεις, στρουθοκαμηλίζουμε.
Ανυπομονώ να δω τη δικιά σου "λήθη" στο φεστιβάλ, έτσι νιώθω πως θα σε γνωρίσω λίγο περισσότερο. Και για ν'απαντήσω στο ερώτημα σου, το να θυμάσαι ή να ξεχνάς είναι απόλυτα εξαρτημένο απο το πόσο δυνατός είσαι.Ανάλογα την περίπτωση λοιπόν και τις αντοχές του καθενός μας στην οδύνη,
είναι πιο συγκλονιστικό να θυμάσαι ή να ξεχνάς.

Εμένα μην με ξεχνάς, γιατί είμαι ανώδυνη ;-P
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

"Ξέρεις όταν τα λέμε συνεχώς, είναι κακό κι όταν σε ξεχνώ είναι χειρότερο, γιατί τότε έρχεσαι ακάλεστη , με αγριοκοιτάς και ζητάς απολογία."
mou thimizei polles filies mou afti i frasi..poso dikio exeis..

αχ να ζουσα λιγο το χτεσ
κ ασ μην υπηρχε αυριο.
Γινεται λεσ?
Ενα μεροσ τησ καρδιασ μου ανηκει σε αναμνησεισ..
Το τραγικο?
Πωσ δεν μπορεισ να τισ ξαναζησεισ..
9υμαμαι και νοσταλγω...


9υμαμαι και οσο θυμαμαι τοσο πιο πολυ ζηλευω που δεν ειμαι εκει...καλα να περνασ.. καλα χριστουγεννα ,καλεσ γιορτεσ!

Nefelli είπε...

Κοριτσάκι!!!!!!!!!
Καλό, μικρό μου εσύ, με το μαλί το ανέμελο και την πεθύμια στο βλέμα...
Με αυτή τη φίλη, τα πολλά πολλά δεν είναι καλό πράγμα.Είναι εκείνη που φωνάζεις στα ζόρικα, στα δύσκολα.... Όσο για τις αναμνήσεις, δεν είναι τπτ περισσότερο απο στιγμές. Πισογυρίσματα λοιπόν μόνο στα καλά με απότερο στόχο στα καλύτερα που έρχονται ;-).
Μην λυπάσαι που δεν είσαι εδώ, θα φροντίσω προσωπικά και όσο περνάει απο το χέρι μου, τπτ σημαντικό να μην συμβεί εν'τη απουσία σου. Και αυτό είναι promise!
Φιλια στη μούρη σου και αγάπη στην αγκαλιά σου.
Καλές γιορτές ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

νεφέλη μου,

ποτέ ένα φλας μπακ [το φτερωτό πέταγμα της μνήμης στα περασμένα] ποτέ σε τυχαία περασμένα, πάντα σ’ αυτά που θέλουμε να σταθούμε, να λύσουμε έναν κόμπο, να θυμηθούμε κάτι όμορφο, κάτι που αξίζει να μείνει όρθιο, στην δυναμική ροή του χρόνου… αξίζει την προσοχή μας,

έχει την αξία του…

κι απ’ ότι βλέπω το κάνεις καλά, με όμορφη καθαρή ψυχή,

και σου προτείνω, αυτές τις αναδρομές να τις κάνεις συχνότερα, να μας ξεναγείς σε όμορφα [κι όχι μόνο τέτοια] κομμάτια του εαυτού σου,

να γνωρίζεις εσύ εσένα καλύτερα, κι εμείς εσένα που θέλουμε τόσο…

καλημέρα γιορτινή

φιλι φιλι

Ανώνυμος είπε...

Να είσαι καλά νεφελάκι μου, μη σκέφτεσαι λασχημα μόνο μπροστά δες. Ξημερώνει μια νεα χρονιά. Να είσαι αισιοδοξη. Φιλιά πολλά και καλά Χριστούγεννα

Ανώνυμος είπε...

Καλώστον Γιάννη....
Χρόνια πολλά (είναι πια Χριστούγεννα!!) Γλυκές κουβέντες ακόμη και για τα πικρά συναισθήματα. Αυτή τη φόρά σ'ευχαριστώ,γιατι έχεις έναν μοναδικό τρόπο να ομορφαίνεις τ'άσχημα.Τα ταξίδια μου θα πυκνώσουν αμέσως μετά τις γιορτές που λόγω φόρτου εργασίας με κρατούν όχι όσο κοντά σας θα ήθελα.
I'ts a promise!!
Φιλί και καληνύχτα

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήρθες Βασίλη σπίτι μου ( με τιμά η παρουσία σου εδώ).
Σ'ευχαριστώ για τις αισιόδοξες συμβουλές.Η ανάρτηση αυτή ήταν μια αναφορά στα παλιά..... (πολύ παλιά)
Κατά την παρούσα φάση της ζωής μου, τα συναισθήματα μου είναι εντελώς διαφορετικά απ'αυτά που διάβασες.Αυτό είναι θετικό. Αλλάζουν οι καταστάσεις γύρω μας, αλλάζει και το μοτίβο μέσα μας.
Καλά Χριστούγεννα γεμάτα με αισιόδοξα χαμόγελα.
Φιλί

Roadartist είπε...

χρονια σου πολλα..και καλα τις ευχες μου :)

Nefelli είπε...

Γειά σου artistaki, χαίρομαι που σε βλέπω εδώ.
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές...
πέρασα να σου ανταποδώσω αλλα δεν σε πρόλαβα, προφανώς είχες κλείσει τα σχόλια.Δεν πειράζει όμως θα σε επισκεφτώ στην επόμενη ανάρτηση .
Φιλί γλυκό