Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ



Κλείστε την τηλεόραση!
Για μια μέρα, έστω. Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.
Μην τους δώσετε άλλο το δικαίωμα της χειραγώγησής μας.
Ζητάμε ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση, έγκαιρη, έγκυρη και σοβαρή ενημέρωση, χωρίς ροζ και κίτρινες αποχρώσεις.
Λέμε όχι:
Στην παραπληροφόρηση της διαπλοκής.
Στα χειραγωγούμενα ΜΜΕ.
Στην συγκάλυψη των σοβαρών θεμάτων.
Στις εκπομπές – σκουπίδια χάριν τηλεθέασης.
Στα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων.
Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.
Κλείνουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου. Όλοι μας!


Υ.Γ Αναδημοσιεύστε το στα blog σας.
Στείλτε το, με mail στους γνωστούς σας.
Ας τους αποδείξουμε οτι δεν ανεχόμαστε άλλο τα "σκουπίδια" τους.

Αυτή είναι μια ανάρτηση, της φίλης μου Roadartist.Την αναδημοσιεύω έτσι ακριβώς όπως την διάβασα σε μια προσπάθεια αντίστασης - αντίθεσης σε όλα τα κωμικοτραγικά γεγονότα, που διαδραματίζονται μπροστά στα τετραγωνισμένα μάτια μας.
Ας το κάνουμε, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μασημένη τροφή που μας ταϊζουν, για την αμφισβήτηση της νοημοσύνης μας, γιατί η Ελλάδα δεν είναι αυτή που επιμένουν να μας δείχνουν.

33 σχόλια:

Roadartist είπε...

καλησπερα συντροφισσα χαχα

εχεις προσκλησούλα :)

Ανώνυμος είπε...

Καλώστο κοριτσάκι μου.....
Εσύ είσουν εδώ κι εγώ σ'εσένα.... Συνάντηση συντρόφων είχαμε? ;-P
Δεν σε προλαβαίνω λέμε....
Το θέμα με τρελαίνει, σαφώς και θα ανταποκριθώ.
Αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!
x

Ανώνυμος είπε...

efelli????????
Τι ήταν τούτο πάλι.Συντρόφισσα κάποιος με σαμποτάρει!!!!
:-)))))

Dee Dee είπε...

Ερωτευτηκα το αβαταρ σου και σε πηρα απο πισω ως το σπιτι σου :)

Πολυ καλη κινηση. Στις 11/2 εχουμε επετειο με τον φιλο μου και θα την ειχα ουτως η αλλως κλειστη. Απο αυριο θα το αναρτησω κι εγω, σημερα εχω μια αλλη αναρτηση που με καιει, πανε να δεις αν εχεις χρονο.

Καλο θα ηταν να γινει και καποια κινηση να μειωσουμε λιγακι την τηλεοραση γενικα. Ο ελευθερος χρονος στο σπιτι εχει ταυτιστει μου φαινεται με την αποβλακωση μας μπροστα στο χαζοκουτι. Ευτυχως γνωρισα εναν ανθρωπο που καμια φορα, μια φορα την εβδομαδα περιπου, ερχεται σπιτι κι αντι να πατησει το κουμπι να ανοιξει η τηλεοραση, ανοιγει το ραδιοφωνο και βαζει κρασακι η ουζο με μεζε :) Χαιρομαι που με παρεσυρε κι εμενα και στενοχωριεμαι που δεν το ειχα σκεφτει μονη μου τοσα χρονια. Σε χαλαρωνει η αποχη απο την τηλεοραση, ας το δοκιμασουμε ολοι μας!

Ακομα δεν ηρθα και απλωσα ενα μακρυ σεντονι για σχολιο :)

Ελπιζω να μη σε κουρασα

υ.γ. στην Ζακυνθο ειχα περασει αξεχαστες διακοπες, ακομα αναρωτιεμαι τι να κανει μια ψυχη εκει στο Αργασι!

roadartist είπε...

μα και εσένα?? Και εμένα!! :) Φιλιά φιλενάδα :)

P. Kapodistrias είπε...

Και τότε (κατά τον Καβάφη) τι θα κάμουμε χωρίς βαρβάρους;

Ανώνυμος είπε...

dee dee: Καλώς όρισες σπίτι μου ...
Ελπίζω να μην μου έκανες και πσσ.. πσσ.. πσσ.. μέχρι να φτάσεις εδώ!!! :-PP
Χρόνια πολλά-αγαπημένα, εύχομαι προκαταβολικά, να έχεις με τον καλό σου!!! Και να τον προσέχεις αυτόν το καλό, σου ασκεί καλή επιρροή!!!
Σίγουρα, θα περάσω κι εγώ απο το σπίτι σου. Να είσαι πάντα καλά.. θα τα λέμε.

Φιλί καλωσορίσματος

Υ.Γ. Στείλε e-mail με στοιχεία της ψυχής και θα οργανώσω έρευνα-ενημέρωση για πάρτυ σου ;-))

Ανώνυμος είπε...

DEE DEE...καθόλου δεν με κούρασες. Να έρχεσαι όποτε το νιώθεις και ν'απλώνεις και χαλί αν σε βολεύει..
Φιλί πάλι

Ανώνυμος είπε...

Roadartist: τσ..τσ..τσ.. μάτι παιδί μου, μάτι.. Μη δουν άνθρωπο να παθαίνει καλό...Να τον φάνε!!!
Φιλί αντιεξουσιαστικό και
χτύπημα στον ώμο
:-PP

Ανώνυμος είπε...

π.κ.
Κατά την Nefelli, θ'αντέξουμε την ελευθερία μας, έστω για μια μέρα μόνο.... Και ποιός ξέρει... μπορεί να μας αρέσει μια πιθανή άτακτος φυγή των βαρβάρων και να το κάνουμε πιο συχνά.
Τις καλησπέρες μου

spy είπε...

ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ 11? ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΝΟΙΧΤΗ?
ΟΜΟΡΦΟ ΜΠΛΟΓΚ!
ΟΜΟΡΦΟ ΟΝΟΜΑ(ΝΕΦΕΛΗ)!!

Ανώνυμος είπε...

spy: καλώς ήρθες...
Στις 11 Φεβρουαρίου, θα είναι ημέρα διαμαρτυρίας, σαν πορεία φαντάσου το....
Όλοι οι διαδηλωτές, μια μέρα κατεβαίνουν σε πορεία, αλλά διεκδικούν για πάντα.
Ας ξεκινήσουμε στις 11 και δεν ξέρεις... μπορεί ν'ανακαλύψουμε πως δεν είναι τόσο χάλια τελικά.
Φιλί καλωσορίσματος

Vrakas Kostas είπε...

Τζαμπα κοπος!Καποιοι θα γραψουν το προγραμμα σε DVD και θα το παραδωσουν κρυφα καπου, να το δουν ολοι αναγκαστικα μετα!
Καλησπερα Nefelli!!!
Τα δεοντα!

Ανώνυμος είπε...

kosta:
χε χε χε... Με ή χωρίς χρηματική συναλλαγή?
Σαφώς,ΜΕ!!! Αλλιώς τι νόημα θα έχει?
Φιλί.

Ανώνυμος είπε...

αχ βρε νεφελη μου τι μασ κανεισ..δευτερα θα βγουμε στο μεγαλο καναλι ,ο απολυτοσ ελληνασ και η πανεμορφη ..αρχικα σαν guests και μετα αν τουσ αρεσουμε θα μασ δωσουν δικη μασ εκπομπη.
αν τα καταφερουμε ελπιζω να μασ βλεπεισ και να μασ παιρνεισ και τηλεφωνο να μιλασ Live..
δεν ξερω αν καταλαβεσ ποια ειμαι..
για περισσοτερεσ πληροφοριεσ ρωτα το παΪδι νο2:P
φιλιααααααααα!

Nefelli είπε...

Αμέσως κατάλαβα ποιά είσαι, αλλά δεν έχω ιδέα για τί πράγμα μιλάς.
Παίρνω τηλ. την πηγή μου, ΤΩΡΑ!!
Ποιός σας έβαλε να μας σαμποτάρετε?
Εεεεε?????? Από ποιόν καναλάρχη τα πείρατε??? Κακομοίρα μου και σε δω, με το μαλλί ξασμένο σε κανάλι τη Δευτέρα..... αλίμονο σου.
Από Τρίτη, το διαπραγματεύομαι :-PP
Φιλί

Ανώνυμος είπε...

αυτοσ ο απολυτοσ ειναι απαραδεκτοσ.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.τελευταια στιγμη θα σασ ενημερωνε...
το τεραστιο καναλι με το οποιο θα συνεργαστουμε μασ εταξε παρα πολλα χρηματα και δεν γινοταν να αρνηθουμε..τελικα απο ολεσ τισ προτασεισ επιλεξαμε την καλυτερη..
..:)
δυστυχωσ μετα την δευτερα μπορουμε να παμε ξανα η πεμπτη ή παρασκευη..ομωσ βρε συ..οι θαυμαστεσ μασ δεν μπορουν να περιμενουν..καταλαβαινεισ.!

μασ λειπετε...πολυ...:///
φιλια~!

Froggy είπε...

Η Ελλάδα δεν είναι σίγουρα αυτή πυ επιμένουν να μας δείχνουν. Το ερώτημα είναι αν είναι καλύτερη ή χειρότερη.
Ετσι κι αλλιώς δεν βλέπω τηλεόραση οπότε κλειστή θα την είχα.
Μακάρι να ευαισθητοποιηθούν. Χλωμούτσικο το κόβω όμως....
Btw....χάρηκα Νεφέλη...

Nefelli είπε...

Κοριτσάκι... σεμνάαααα...
και εντιαύθη περιπτώση.. εδώ στο βλαχοχώρι, πότε είχατε σκοπό να ενημερώσετε? Τσ τσ τσ, να κανονίσουμε την ημέρα διαμαρτυρίας, μια άλλη μέρα βρε καλό μου παιδί.Τώρα εκτεθήκαμε ανεπανόρθωτα.
Αποκλείεται, δεν υποχωρώ... θα σας δω σε dvd που είναι και της μόδας.
Λοιπόν,χωρίς πλάκα αν ισχύει κάτι τέτοιο, θέλω λεπτομέρειες, αναλυτικά σε e-mail
Περιμένωωωωω
Φιλί

Nefelli είπε...

froggy:
Καλώς ήρθες βατραχάκι (φοβερή φάτσα!!!)
Το θέμα δεν είναι αν η Ελλάδα είναι καλλύτερη ή χειρότερη, αλλά το ότι έχουμε καταντήσει πιόνια στα χέρια κάποιων, που αποφάσισαν να χειραγωγούν το κεφάλι μας...να καθοδηγούν τη σκέψη μας...
Δεν ξέρω αν θα ευαισθητοποιηθούν πολλοί ή λίγοι, ξέρω πως εγώ, έκανα ΚΑΤΙ.Και ο καθένας που θα συμμετέχει σ'αυτό, θα έχει κάνει ΚΑΤΙ.Χαίρομαι που ήρθες, να περνάς να τα λέμε.
Φιλί καλωσορίσματος

Ανώνυμος είπε...

χαχαχααχαχα ασε νεφελ και να ηθελεσ..ειναι τοσο μεγαλο το καναλι που εκει δεν πιανει,ο απολυτοσ λεει πωσ δεν πιανει ουτε στην Nova ..χαχαχα
ενα ειναι το σιγουρο..την εμφανιση μασ θα την τραβηξουμε...χαχαχαχαχαχα
θα σου στειλω την δευτερα να σου πω τι εγινε :))))
φιλια πολλα και τα πιο ομορφα ονειρα!

Griz είπε...

καλησπέρααα!
Εννοείται και θα κλείσουμε την τηλεόραση! Από σήμερα κλειστή είναι, έχω εξεταστική γι'αυτό :P

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου tvstar!!!!
Ρώτησα την πηγή μου και έμαθα λεπτομέρειες.Μην σε απασχολεί που το κανάλι δεν είναι μεγάλης εμβέλειας... ούτως ή άλλως πάντα υπάρχει αναμετάδοση απο Λαζόπουλο, στο συγκεκριμένο κανάλι, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση... θα σας δούμε εκεί.Αυτό το σκεφτήκατε????? Νομίζω πως πρέπει να το επανεξετάσετε το θέμα, πριν φτάσετε στο έγκλημα! Από την άλλη, αν το'χει η μοίρα σου το σταριλίκι,μην σταθώ εγώ εμπόδιο στο μέλλον σου.Τι νομίζεις? και η Βροχοπούλου από ένα τέτοιο καπρίτσιο, έγινε tv persona :-PPP
Καλό κουράγιο εύχομαι με τους funs.
Περιμένω νέα σας.
Φιλί αντιτηλεοπτικό

Ανώνυμος είπε...

griz:
Έτσι καλό μου... κλειστή να την έχεις, μην αποσπά την προσοχή σου< Εύχομαι καλά αποτελέσματα στην εξεταστική, να έχεις.
Φιλί και καλή δύναμη

Griz είπε...

:))
:*
να σαι καλά!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Νεφέλη! :))

Nefelli είπε...

ανεμοσκορπίσματα:
Καλό διήμερο Νικόλα μου... ταξιδιάρικο σε γαληνεμένες θάλασσες.

Ανώνυμος είπε...

την καλησπέρα μου :)

P. Kapodistrias είπε...

Εγώ ΔΕΝ θα κλείσω την τηλεόραση, παρότι ΔΕΝ θεωρώ τον εαυτό μου δούλο της.
Όλα με μέτρο! Ακόμη και των Bloggers οι… εκστρατείες!…
Αμάν πια!


υ.γ. Καλημέρα, Νεφέλη!

Ανώνυμος είπε...

diianeira:
Καλημέρα,αγαπημένη μου diianeira.
Εύχομαι η κάθε καινούρια μέρα που σου ξημερώνει, να είναι καλύτερη από την προηγούμενη.
Φιλί

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε μας π.κ.,
καλημέρα σου εύχομαι.
Κανένας, δεν υποχρεώνει κανέναν να κλείσει την τηλεόραση και προς Θεού... κανένας δεν γίνεται δούλος της, αν πρώτα εκείνος δεν το θελήσει.Η ελευθερία βούλησης, δεν ελέγχεται, μόνο κάποιες φορές, χειραγωγείται και σ'αυτό ακριβώς εναντιωνόμαστε μ'αυτήν την κίνηση.
Οι εκστρατείες των bloggers σε έχουν αγανακτίσει, απ'όσο διακρίνω.
Θα έχεις τους λόγους σου, αν και υποψιάζομαι, πως αυτή σου η αγανάκτιση,δεν αφορά συγκεκριμένα σ'αυτό το Blog, αφού είναι η πρώτη "εκστρατεία" που φιλοξενεί.
(Δεν δεσμεύομαι, πως θα είναι η τελευταία).
Χαίρομαι πολύ, που δεν με προσπέρασες και η άλλη άποψη ακούστηκε απο εσένα.Έχει ιδιαίτερη σημασία για εμένα, το ξέρεις...
Παρότι έχουμε αεράκι , σήμερα η μέρα μας, μυρίζει Άνοιξη. Εύχομαι να την απολαύσεις, όπως μοναδικά ξέρεις να το κάνεις.
Καλή μας μέρα Πατέρα Παναγιώτη.

None είπε...

I vote TV!

Good morning!

Nefelli είπε...

none:

I vote BLOGGING!

Good morning!