Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

Ω φιλτάτη πατρίς.........




Α
Ω φιλτάτη πατρίς,
ω θαυμασία νήσος,
Zάκυνθε· συ μου έδωκας
την πνοήν, και του Απόλλωνος
τα χρυσά δώρα!


Ε
Συ, όταν τα ουράνια
ρόδα με' το αμαυρότατον
πέπλον σκεπάζη η νύκτα,
συ είσαι των ονείρων μου
η χαρά μόνη.


ΙΒ
Xαίρε Αυσονία, χαίρε
και συ Αλβιών, χαιρέτωσαν
τα ένδοξα Παρίσια·
ωραία και μόνη η Zάκυνθος
με κυριεύει.


ΚΓ
Ας μη μου δώση η μοίρα μου
εις ξένην γην τον τάφον·
είναι γλυκύς ο θάνατος
μόνον όταν κοιμώμεθα
εις την πατρίδα.

------------------------------------------

Καλώς ορίσατε στη Ζάκυνθο.

Ήθελα να σας πάω μια βόλτα απόψε στο νησί μου, το φιόρο του Λεβάντε...
Επέλεξα να το κάνω μέσα απο τη φωτογραφική ματιά του φίλου μου, adventure

και την ωδή του Ανδρέα Κάλβου

( Ο ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΣ )

Εύχομαι η περαντζάδα στο λιμάνι, κάτω απο το Αυγουστιάτικο ολόγιομο φεγγάρι,
να φέρει το καλοκαίρι, πιο γρήγορα, σε όλους, όσους το έχουμε πεθυμήσει.

Καλό σεργιάνι....




56 σχόλια:

Tasos Zarkadis είπε...

Το νησί μου... η καρδιά μου... ο παντοτινός και ατελεύτητος προορισμός μου...
τα πλοία της ψυχής μου πάντοτε βρίσκουν χώρο στο λιμάνι τούτου του τόπου του ά-τοπου...!
εκεί μπρος από το σπίτι Του...
ένα λεπτό να στέκομαι να ακούω τις φωνές τις ορχήστρας Του...
και μετά να κατηφορίζω...
στο σχολείο το αγέρωχο...
στη στρά-ν-τα μαρίνα...
να φτάνω στην πλατεία του Ποιητή...
να νιώθω αντρειωμένος και ελεύθερος...
να καταλήγω στο ακρωτήρι...
στις παναγιάς την αυλή...
να κοιτάζω ανατολές...
και να ψάχνω στις μύτες των ποδιών μου τις δύσες...
στο νησί τούτο...
που πρωτανέπνευσα...
που πρωτοκοίταξα τον κόσμο και τον ουρανό...
που πρωτομίλησα...
που έκανα τα πρώτα μου βήματα στο μέλλον...
εκεί που διδάχτηκα...
που έμαθα σε μένα και σε Κείνον να πιστεύω...
εκεί που με έμαθαν να αγαπώ και να αγαπιέμαι...
στο νησί μου που πρωτογνώρισα τον έρωτα...
στο μέρος που άφησα...
απλά για να ξανάρθω...

Ω, ΦΙΛΤΑΤΗ ΠΑΤΡΙΣ...

Roadartist είπε...

Καλημέρα!
Εχω επισκεφτεί την Ζάκυνθο..
Στάθηκα θυμάμαι λίγο άτυχη γιατί είχε πολύ κύμα και δεν μπορέσαμε να σταματήσουμε στο ναυάγιο.. Μου είχε μεινει αυτο Νεφέλη.. Ήθελα τόσο πολύ να κολυμπήσω στα νερά αυτά..αλλά δεν μας έκανε τη χάρη ο Αίολος.. Πολύ όμορφο νησί όντως. Αλλά όλο το Ιόνιο έχει μια ξεχωριστή ομορφιά..
Πολύ όμορφη η ανάρτηση..
Και ο τρόπος που την παρουσίασες..
Να είσαι καλά .. καλή σου εβδομάδα
και να κάθεσαι στα ζεστά γιατί έπιασε τρελό κρύο!! :) φιλιά!

βασίλης είπε...

Νεφέλη μου, από τα αλησμόνητα μέρη μου ο τόπος σου, ειδικά στις ταβερνούλες με τις καντάδες... Φιλιά καλή εβδομάδα

Μαρια Νικολαου είπε...

Εχω παει Κεφαλονια Ιθάκη και Λευκαδα..
Στα αλλα θελω να παω καποια στιγμή.
Να σαι καλα . Ολα τα νησια του Ιονιου ειναι πανεμορφα μα το λατρεμενο μου μεχρι στιγμής ειναι η Ιθάκη..
Μοιαζει με παραμύθι..

Ανώνυμος είπε...

Φίλτατε blue.
Δηλώνω (!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Δεν έχω λόγια να αφήσω, για αυτό το σχόλιο σου.
Απλώς Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο
Πέρνα κι απο τον adventure για το καλωσόρισμα. Είναι φίλος και συντοπίτης μας και αξίζει μια στάση στο σπίτι του.
Φιλί γλυκό, ξενητεμένο μου

Ανώνυμος είπε...

Roadartist, καλλιτέχνιδα μου..
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Λοιπόν, πρέπει να κλείσεις τους ανοιχτούς λογαριασμούς που άφησες με το Ναυάγιο. Αν και να σε ενημερώσω, πως εκεί, σπανίως θα βρεις τα νερά γαληνεμένα.
Αντιθέτως με την πρωτεύουσα, σήμερα
είχαμε μια υπέροχη μέρα,γεμάτη ήλιο και για του λόγου το αληθές, ήταν η πρώτη μέρα του χειμώνα, που έμεινα χωρίς μπουφάν.
Φιλί γλυκό, ζεστό, Ζακυνθινό σου στέλνω.

Ανώνυμος είπε...

Roadartist, καλλιτέχνιδα μου..
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Λοιπόν, πρέπει να κλείσεις τους ανοιχτούς λογαριασμούς που άφησες με το Ναυάγιο. Αν και να σε ενημερώσω, πως εκεί, σπανίως θα βρεις τα νερά γαληνεμένα.
Αντιθέτως με την πρωτεύουσα, σήμερα
είχαμε μια υπέροχη μέρα,γεμάτη ήλιο και για του λόγου το αληθές, ήταν η πρώτη μέρα του χειμώνα, που έμεινα χωρίς μπουφάν.
Φιλί γλυκό, ζεστό, Ζακυνθινό σου στέλνω.

Ανώνυμος είπε...

Βασίλη μου,
πόσο χαίρομαι να ακούω φίλους, που έφυγαν με όμορφες αναμνήσεις από τον τόπο μου!!!!
Σου αφιερώνω μια στροφή απ'αυτή την καντάδα (νομίζω σου ταιριάζει μια χαρά)
"Να'ταν η θά.. να'ταν η θάλασσα κρασί
και τα βουνά και τα βουνά μεζέδες
κ'οι βάρκες κρασοπότηρα
να πίνουν οι γλεντζέδες"

Φιλί μελωδικό,για εσένα σήμερα

Ανώνυμος είπε...

Μαρία μου καλησπέρα.
Έχεις δίκιο που θεωρείς την Ιθάκη παραμυθένια.
Προσπαθώ να είμαι, το δυνατόν αντικειμενική,ως προς την κρίση μου για όλα τα όμορφα μέρη της Ελλάδας μας... ως έναν βαθμό, το έχω επιτύχει κι έχω δει αρκετά...
Σήμερα, λέω με πλήρη συνείδηση, πως δεν θα μπορούσα να ζήσω πουθενά αλλού, εκτός από αυτό το μικρό νησί του Ιονίου.
Εύχομαι,να αξιωθείς να μας επισκεφθείς και όταν το αποφασίσεις, είμαι στη διάθεση σου για πληροφορίες και βοήθεια, όπου νομίζεις ότι χρειάζεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Μαρία μου....
Φιλί μοσχοβολημένο απο κύμματα από τη φίλτατη πατρίδα μου

Alkmini είπε...

καλησπερα νεφελλη
πανε χρονια που επισκεφτηκα την Ζακυνθο, τη γευση της ομως την εχω ακομα. ομορφο νησι, καλοι ανθρωποι, φιλοξενοι.
εζησα στην Κεφαλλονια 2 1/2 χρονια και δεν μπορω να πω οτι εχουν καμια σχεση οι Κεφαλλονιτες με τους Ζακυνθινους.
να εισαι καλα νεφέλλη μου.

Ανώνυμος είπε...

τι μου κανεις..Σαν να νιω9ω το αερακι απο το λιμανι...Σαν να μυριζω αλλον αερα..Μα ξερεις εκει τα πραγματα φαινονται αλλιως! αλη9εια σου μιλανε!
Τι μου κανε αυτο το νησι..Ποσο αλλαξε την ζωη μου..Ποσο..Αναμνησεις..Δεν μπορεις να τις ξαναζησεις..Μα ευχομαι να ερ9ουν καλυτερες..Οχι καλυτερες..Ειναι σαν να τις υποτιμω...Ουτε διαφορετικες..Ειναι σαν να μην μαρεσαν...Ουτε καινουργιες...Ειναι σαν να παλιωσαν μεσα μου...

δεν βρισκω το σωστο επι9ετο..Αστο κενο..Μακαρι να ερ9ουν ______ εμπειριες...=) Με καταλαβαινεις (ζΟζελ μυ<3 και εσυυυυυυυυ)..

Ουφφφ παλι κολυμπησα σε σκεψεις..Παω να τσιμπισω τιποτα..Να ξυπνησω..
Τα φιλια μου σε σενα κ στην ομορφη Ζαντεεεεεε..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Υπέροχη η Ζάκυνθος που ζει στην καρδιά σου, όμορφη και η Ζάκυνθος που θυμάμαι δέκα χρόνια πριν!:))
Καλό βράδυ να έχεις!

M-meggie είπε...

Νεφέλη μου η Ζάκυνθός σου είναι για μένα μια Αυγουστιάτικη ανάμνηση που θα αναστήσω πάση θυσία.
Ένα μεταμεσονύχτιο περίπατο στη Μπόχαλη (έτσι νομίζω λέγεται) θα τον ξανακάνω και θα κρατώ στο χέρι μου το ίδιο χέρι αλλά με μεγαλύτερη δύναμη για να μην το χάσω ποτέ.
Καληνύχτα νάχεις.

Ανώνυμος είπε...

δεν φταιω εγω,δεν φταισ εσυ..μπορει να φταει το νησι..μασ μαγεψε για παντα μασ κραταει..θυμαμαι εκεινο το νησι που ο ερωτασ για παντα ζει και εμεισ οι2τον ζησαμε μαζι..

πωσ να εξηγησεισ σεναν αγνωστο?

Οτι αυτο το νησι ειναι απλα ολη σου η ζωη.ειναι το σημερα,το αυριο και το χτεσ..ειναι οι αναμνησεισ που ξεχειλιζουν απο καλοκαιρια..ειναι ο ερωτασ προσωποποιημενοσ.ειναι το ιδιο μασ το παραμυθι που το καναμε πραγματικοτητα..και 2χρονια τωρα πιστευουμε ασταματητα σαυτο.
αλλωστε μασ εχει αποδειξει πωσ οτι κιαν γινει θα ειναι εκει να μασ θυμιζει,να μασ αλλαζει την ζωη..
εξεδρεσ,πλατειεσ,λιμανια,παγκακια,
μπουγελα,αστυνομιεσ,εκκλησιεσ, πυροτεχνηματα,πανηγυρια,μπαλονια, αμαξαδεσ, ποδηλατα, ξυλο, χωραφια, μαντρεσ,παραλιεσ,βοτσαλα,αμμουδιεσ και μπαρακια..(she wants to stay..and talk all day..)

ξερεισ τι, παλια η ζακυνθοσ ηταν μια αγγαρεια.ενα πρεπει να παω.κιομωσ κοιτα με..τωρα
την λατρευω.την λατρευουμε.
ισωσ καποτε αυτο αλλαξει..ομωσ παντα ενα κομματι μασ θα ειναι εκει.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.εκει που μαθαμε να αγαπιομαστε και να αγαπαμε.

P. Kapodistrias είπε...

Ωραία αίσθηση μάς μεταφέρεις του νησιού μας. Ας κρατάμε όμως και μια πισινή. Διότι καλή η Ζακυνθούλα μας, αλλά οι Ζακυνθινοί; Πώς την έχουμε καταντήσει; Πού η φιλοξενία η παραδοσιακή; Πού η καλοσύνη; Πού η ευγένεια; Τραγικοί οσφυοκάμπτες των φτωχομπινεδιάρηδων νεοαποικιοκρατών έχουμε καταντήσει, οι οποίοι με τον νεοπλουτισμό που μάς δέρνει έχουμε λησμονήσει εντελώς τι εστί Πνευματικότητα και Παράδοση...

Φίλη η Ζάκυνθός μας, φιλτέρα όμως η Αλήθεια. Και να σκεφτόμαστε, ότι, όταν ο Κάλβος έγραψε τη συγκεκριμένη ωδή βρισκόταν εκτός, ζούσε μακριά απ' το νησί που τον γέννησε και γι' αυτό τη νοσταλγούσε.

Τώρα πια μάς έχει πνίξει το σκουπίδι, οι υπόδικοι πολιτικοί παράγοντες και οι βρομοτουρίστες... Για να μήν αναφερθώ και σε άλλες τάξεις που πλέον ζουν ανάμεσά μας και θεωρηθώ εντελώς κακός...

Αυτό άλλωστε διεκτραγωδείται από έγκριτους Ζακυνθινούς και φίλους στην έρευνα που κάνω στο μπλογκ μου εδώ. Μπορείτε να λάβετε μέρος κι εσείς όλοι, αν έχετε σχετική άποψη για το σήμερα και το αύριο του νησιού μας.

Καλή σας μέρα και καλή δύναμη σε ό,τι κάνετε!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ το νησί σου. 'Εχω περάσει από τις ωραιότερες διακοπές, με ένα Λαγανά στις δόξες του...να μιλάς με το θεό

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Aurangel είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για αυτήν τη βόλτα...
Με ηρέμησε, με ταξίδεψε και με έφερε αντιμέτωπη με το γαλάζιο άλλου ουρανού.
Την καλημέρα μου Νεφέλη μου.
Angel kiss

Ανώνυμος είπε...

Aliki καλησπέρα,
έζησες 2 1/2 χρόνια στην κεφαλλονιά
οπότε έχεις μια "καλή" δόση αλήθειας για τα νησιά του Ιονίου.
Κοριτσάκι μου, πίστεψε με, αν έμενες στην Ζάκυνθο, η άποψη σου για τους ανθρώπους της θα ήταν η ίδια, αλλά τούμπαλιν!!!!!!!!!
Φιλί γλυκό.

Ανώνυμος είπε...

Αrtemostrovile μου εσύ, ονειροπόλε!! Ναι, μωρό μου, σε καταλαβαίνω απολύτως. Κάποτε πέρασα κι εγώ απ'αυτή την ηλικία (Ας μην αναλύσουμε ακριβώς το πότε :-p )και θυμάμαι έντονα, πως έβλεπα τα πάντα στην υπερβολή τους.
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου...
εδώ, όλα είναι σαν να σου μιλάνε.
Τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ, έρχονται κοριτσάκι.
Φιλί γλυκο σου στέλνω, σήμερα έχει σιρόκο και τα υπόλοιπα θα σου τα πει εκείνος ;-)

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα μου, καλησπέρα.
Κι εσύ λοιπόν πέρασες από το νησί μου.Χαίρομαι!!
Πάντα για εμένα η Ζάκυνθος, θα είναι ο τόπος που αγάπησα,
πάντα θα χαίρομαι να μαθαίνω, πως αγαπήθηκε, κι απ'άλλους που τη γνώρισαν.
Φιλί γλυκό

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Νότα,
σου εύχομαι απο καρδιάς, αυτή η ανάμνηση να αναβιώνει στη ζωή σου, για πολλά, πολλά χρόνια.
Υπέροχη η εικόνα που μας περιέγραψες... αυτό το χέρι θα σε συντροφεύει και θα σε κρατά,σε κάθε σου ανάμνηση... το νιώθω.
Μιας και ανέφερες την Μπόχαλη, να σου πω, ότι ο adventure ακριβώς απο εκείνο το σημείο που περπάτησες κάποτε, τράβηξε αυτή τη φωτογραφία.
Καλό απόγευμα γεμάτο αναμνήσεις, με Αυγουστιάτικα φεγγάρια σου εύχομαι.
Φιλί γλυκό

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Νότα,
σου εύχομαι απο καρδιάς, αυτή η ανάμνηση να αναβιώνει στη ζωή σου, για πολλά, πολλά χρόνια.
Υπέροχη η εικόνα που μας περιέγραψες... αυτό το χέρι θα σε συντροφεύει και θα σε κρατά,σε κάθε σου ανάμνηση... το νιώθω.
Μιας και ανέφερες την Μπόχαλη, να σου πω, ότι ο adventure ακριβώς απο εκείνο το σημείο που περπάτησες κάποτε, τράβηξε αυτή τη φωτογραφία.
Καλό απόγευμα γεμάτο αναμνήσεις, με Αυγουστιάτικα φεγγάρια σου εύχομαι.
Φιλί γλυκό

Ανώνυμος είπε...

"Ο/Η η φιλη μου η αρτε και εγω.. είπε..."
Κοριτσάκι μου ερωτοχτυπημένο,
η Ζάκυνθος για εσένα,είναι σημείο σταθμός στη ζωή σου. Σημαντικά γεγονότα, έχουν χαράξει με ανεξίτηλο μελάνι στην καρδιά σου, μια ιστορία που όσα χρόνια και αν περάσουν,ποτέ δεν θα σβήσει.
Όλα θα μείνουν εδώ ... για πάντα..
She stays and talk all day, for ever and ever....
Ισχύουν και για τις δυο σας αυτά..
2 σενάρια.... 1 πλοκή
Φιλάκι στη φάτσα σου, από εκεί που έμαθες να αγαπάς και ν'αγαπιέσαι.

Ανώνυμος είπε...

Πατέρα Παναγιώτη καλησπέρα,
αν λάβουν υπόψην τους, οι φίλοι που μας διαβάζουν, τα όσα γράφεις, τη "βάψαμε"!!!!
Νιώθω στο πετσί μου,κάθε μέρα, όλα όσα περιγράφεις, παρόλα αυτά ακόμη τα μάτια μου βλέπουν ακόμη τις ομορφιές αυτού του τόπου.
Την αγάπη μου, επιμελώς την εξέφρασα στον τόπο μου και όχι στους κατοίκους του.Δεν με τιμά αυτό που λέω, όντας γέννημα,θρέμμα Ζακυνθινιά, αλλά έχω μάθει να μην εθελοτυφλώ και ο στρουθοκαμιλισμός δεν συμπεριλαμβάνεται στα hobbies μου.
Δυστυχώς, εκείνοι που παίρνουν τις αποφάσεις ( οσφυοκάμπτες , υπέροχη παρομοίωση), δεν έχουν την ίδια άποψη με μας.Και ακόμα χειρότερα, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα παίρνουν αποφάσεις με βασικό κριτήριο ,το "χρήμα"
Μαζί σου είμαι, σε όλα όσα προανέφερες, εκτός από ένα σημείο.
Εγώ,που ζω εδώ από την πρώτη μέρα της ύπαρξης μου, ταυτίζομαι απόλυτα με τον Κάλβο που ζούσε μακρυά και τη νοσταλγούσε:
ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ Η ΖΑΚΥΝΘΟΣ.. ΜΕ ΚΥΡΙΕΥΕΙ.
Αυτή η ανάρτηση μου, ήταν η άποψη μου για τη Ζάκυνθο.Την άποψη μου για τους ζακυνθινούς θα την εκφράσω, στην έρευνα σου στο δικό σου blog.
Καλή μέρα σου εύχομαι, κάτω από τον υπέροχο Ζακυνθινό ήλιο μας!!

Ανώνυμος είπε...

Κυρά των γλάρων, καλησπέρα.
Είμαι σχεδόν σίγουρη, ότι πάνε πολλά χρόνια, που ήρθες στο νησί μας.Δυστυχώς τώρα, ο Λαγανάς είναι η μόνη παραλία της Ζακύνθου, που οι Ζακυνθινοί,αποφεύγουμε όπως ο διάβολος το λιβάνι. Το καλοκαίρι, αυτή η υπέροχη αμμουδιά (και ολόκληρη η περιοχή) μεταμορφώνεται,σε αποικιοκρατία των Άγγλων, ηλικίας 18-30,με όλα όσα μπορείς να φανταστείς, ότι συμπεριλαμβάνει το πακέτο.
Έπεσε θύμα,των τουριστικών εταιριών,
που ψάχνουν πρόσφορο έδαφος να φυτέψουν "super paradise" Μυκόνου.
Αυτό ακριβώς εννοούσε, ο αγαπητός μας π.κ., όταν αναφέρθηκε στους "βρομοτουρίστες" (να το διευκρινήσουμε αυτό, μην παρεξηγηθεί, από φίλους που έχουν επισκεφθεί το νησί μας).
Πρέπει να ομολογήσω όμως, πως όταν το πρώτο σκοτάδι πέφτει και η παραλία αδειάζει από τους λουόμενους, είναι ακριβώς έτσι.. "να μιλάς με το Θεό".
Μακάρι να σου δοθεί η ευκαιρία να ξαναρθείς στη Ζάκυνθο και βέβαια να μας δοθεί η ευκαιρία να σε ξεναγήσουμε,στις πραγματικά όμορφες παραλίες του νησιού.
Το είπα και σε προηγούμενο σχόλιο μου, το λέω και τώρα σε εσένα. Είμαι πάντα στη διάθεση σας, αν ποτέ χρειαστείτε πληροφορίες ή βοήθεια, αν αποφασίσετε να ρθείτε διακοπές στο νησί μας.
Νομίζω πως μπορώ να βοηθήσω, να αποφύγετε τις "κακοτοπιές".
Φιλί από Ιόνιο σου στέλνω, με ηχητικό εφέ, φωνές γλάρων από το πόρτο :-)

Ανώνυμος είπε...

Κυρά των αγγέλων,
πολύ χάρηκα που απόλαυσες τη βόλτα αυτή.
Μακάρι να αξιωθείς, να την σεργιανίσεις τη Ζάκυνθο και στην πραγματικότητα.Πολλοί άγγελοι έχουν φωλιάσει, κάτω απο τις περγουλιές μας,πάνω στα κεραμίδια μας, μέσα στο πράσινο των βουνών μας, στο βαθύ μπλε της θάλασσας μας , στο απέραντο γαλάζιο τ'ουρανού μας, στο ηλιοβασίλεμα.. στον αέρα που ανασαίνουμε... στις καρδιές μας.
Πάντα,εδώ, χωρά ένας άγγελος ακόμη.
Φιλί ανεφέλοτο!!

Dee Dee είπε...

Οπως σου ειπα εχω επισκεφτει κι εγω το νησι σου, δις. Μια οικογενιακως μικρη και μια πριν λιγα χρονια, στα ειπα στο μειλ (το πηρες;;;;).

Ειχαμε μια απιστευτη θεα απο το δωματιο που μεναμε, την ειχα αποθανατησει σε 3 φωτογραφιες συνεχομενες για να τις κολλησω καποτε αλλα ακομα το κανω :)

Καλησπερα Ζακυνθινια μας!

Nefelli είπε...

dee dee μου, που ήρθες στο νησί μου κι έκανες πανικό!!!!
Εγώ το πήρα το e-mail σου, αλλά προφανώς, εσύ δεν πήρες το δικό μου (πάλι χτύπησε ο δαίμων του διαδικτύου).Θα σου το ξαναστείλω λοιπόν...Ελπίζω να μην το έσβησα.
Η τρίτη φορά που θα έρθεις, θα είναι εκείνη που δεν θα αφήσεις καμιά εκκρεμότητα.
Σου υπόσχομαι ότι το νησί μου, δεν έχει μόνο ΜΙΑ απίστευτη θέα.
Θα τα πούμε πιο προσωπικά σε mail.
Φιλί γλυκό ζακυνθινο από Αργάσι μεριά!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

απαπα..κοοοσμο που χει το σπιτι σου..=) =)
τα λογια σου παντα ειναι μια νοτα ανακουφισης για μενα..θελω τοσο να σε γνωρισω κ απο κοντα καποια μερα..
Οσον αφορα τα γραφιτι.Ενας καινουργιος φιλος με εχει σημαδεψει στο 8εμα αυτο.Τεχνη...Ειπε θα μυ δειξει τα μυστικα.Μακαρι..
καληνυχτες..

None είπε...

Υπερπατριδωθήκαμε καλημερίζοντάς σε.

Σπύρος είπε...

Yπέροχη φώτο για αφίσα:)

Griz είπε...

Από τη Ζάκυνθο είσαι?
Τυχερή!
Κι εγώ έχω περάσει μικρή από κει, θυμάμαι χαρακτηριστικά τα μαντολάτα (έτσι δεν τα λέτε?) και το ηλιοβασίλεμα στο "Κερί" ή κάπως έτσι το έλεγαν , δεν είμαι σίγουρη.. Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά εκείνα τα χρώματα.
Αργότερα πήγα και Σαντορίνη αλλά σαν εκείνο το ηλιοβασίλεμα στη Ζάκυνθο δεν ξαναείδα πουθενά..

Nefelli είπε...

arte μου:
Όλοι οι καλοί χωράνε μικρό μου και αυτό,το ξεκαθάρισα από την πρώτη στιγμή!!!
Όσο αφόρα, στο γκράφιτi,
go arte.. go...
Σίγουρα θα γνωριστούμε από κοντά.Αυτό κανονίζεται εύκολα,, μέσω κολητούλας σου!!
Φιλί γλυκό.

Nefelli είπε...

none:
Με τόσα άσχημα που συμβαίνουν γύρω μας, κάπου κάπου καλό είναι να μας συμβαίνει,γιατί ξεχνάμε πως Ζάκυνθος είναι το νησί μας και όχι οι ζακυνθινοί.
Φιλί γλυκό καλησπέρας, χωρίς σεισμικές δονήσεις

Nefelli είπε...

lockheart:
Σπύρο μου, καλησπέρα..
χθές βρέθηκα με τον adventure και είδα περισσότερες φωτογραφίες του. Πίστεψε με, τα καλύτερα έρχονται.Keep an eye on him ;-)
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

griz:
Κοριτσάκι μου, αυτό το ηλιοβασίλεμα που μας περιέγραψες, δεν το αλλάζω με κανένα άλλο στον κόσμο.Όμως δεν εμπιστεύομαι την κρίση μου, γιατί είμαι προκατηλημένη και δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι να το ακούω από άλλους.
Να ξαναρθείς,με καλή παρέα τώρα πια
και πίστεψε με θα σε στιγματίσει για μια ολόκληρη ζωή.
Φιλί γλυκό.

Griz είπε...

:)
Θα ξανάρθω και θα σε ρωτήσω να μου πεις οδηγίες για το πού να πάω και τι να κάνω στο νησί!
Φιλάκια!

Δημήτρης είπε...

υπέροχο νησί
υπέροχοι άνθρωποι
κρατώ λιγάκι
από την όμορφη Ζάκυνθο
και είμαι περήφανος γι' αυτό.

Καλό βράδυ, Νεφέλη

Nefelli είπε...

Any time griz.....
στη διάθεση σου!
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Δημήτρη μου,
να είσαι περήφανος.. πάντα να είσαι περήφανος γι'αυτό.
Αν και υποψιάζομαι πως η Ζάκυνθος δεν θα σε αφήσει ποτέ να ξεχάσεις, πως είσαι κομάτι απ'αυτήν.
Φιλί γλυκό

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλό Σ/Κ Νεφέλη!

Aurangel είπε...

Είναι εξίσου συγκινητικο όπως και ταυτόχρονα παρήγορο, να υπάρχουν άνθρωποι πυ αγαπουν την γενέτειρά τους, όπως εσύ μάτια μου.
Angel kiss

Νατασα είπε...

Όμορφο. Στα υπόψην που λένε
Δεν έχω πάει
Όμορφη η ανάμνηση σου :)

Nefelli είπε...

Νικόλα μου...
όμορφο, δημιουργικό,και όπως το θελήσεις, εύχομαι να είναι αυτό το διήμερο για εσένα.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

aurangel:
Για ν'ακριβολογήσω, τη λατρεύω τη Ζάκυνθο.Και ξέρω πως συμβαίνει όχι γιατί γεννήθηκα εδώ, αλλά γιατί το νησί αυτό, έχει την ικανότητα απλώς να μαγεύει όποιον καλά το γνωρίσει.
Κοριτσάκι μου, σ'ευχαριστώ που περνάς και αφήνεις πάντα κάτι τόσο όμορφο.
Καλή Κυριακή εύχομαι να έχεις.

Nefelli είπε...

νατάσσα μου, καλώς ήρθες.
Δεν είναι ανάμνηση καλή μου.Είναι η καθημερινότητα μου.Ζω σ'αυτό το νησί και κάθε μέρα ευχαριστώ το Θεό που μου συμβαίνει.Ελπίζω ν'ακούει τις ευχαριστείες μου και να προστατέψει το νησί μου από έναν ενδεχόμενο μεγάλο σεισμό, που ακούγεται ότι περιμένουμε.
Να 'ρθεις όπωσδήποτε.... κι η Ζάκυνθος θα σε ανταμοίψει για την προτίμηση σου. Θα είμαι στη διάθεση σου αν ποτέ χρειαστείς πληροφορίες, για να μας επισκευθείς.
Θα περάσω κι εγώ από το σπίτι σου αμέσως μόλις ηρεμήσω από την "μετακόμιση".
Φιλί γλυκό καλωσορίσματος, Κυριακάτικο!!

Ανώνυμος είπε...

"Η ζωή που κυλά και χάνεται..... μάτια μου....

Δεν χάνεται μάτια μου,
γράφεται στην ψυχή μας μέσα από τα λόγια της καρδιάς μας .
Λόγια σαν αυτά που ζωγραφίζεις στην υπέροχη σελίδα σου.
Νάσαι καλά.
http://Isminy.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Χιονισμένες καλησπέρες και απο εμένα :)

Βασιλική Ν. είπε...

Ω, φιλτάτη Νεφέλη μου...
να 'μασταν λέει τώρα σε μια βαρκούλα και να μας έκανες τον περίπλου του ωραίου νησιού σου διαβάζοντάς μας όσα μας έγραψες... πού θα πάει... τα όνειρα είναι για να πραγματοποιούνται, ε;

Nefelli είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nefelli είπε...

isminy μου,
κοριτσάκι μου μικρό,με το απέραντο λευκό στην καρδιά!!!!
Έχεις όμορφη ψυχή καλή μου, γι'αυτό και τα λόγια σου είναι τόσο γλυκά.
Σ'ευχαριστώ... Χαρά μου να σε βλέπω σπίτι μου.
Καλό σου απόγευμα

Nefelli είπε...

diianeira, καλησπέρα καλή μου.
Εσείς παραπονιέστε κι εμείς ζηλεύουμε.
Όλοι εδώ στο νησί είπαμε, αφού μας πήρε κι εμάς η μπάλα του πολικού ψύχους, ας χιόνιζε τουλάχιστον να το χαιρόμασταν.Δεν μπορεί όμως κανείς να τα έχει όλα, γι'αυτό αρκεστήκαμε στα πουλόβερ και στα jackets μας.
Προσπαθήστε να εκμεταλευτείτε, την όμορφη πλευρά του χιονιού, όσο μπορείτε και να προσέχετε .... κατάγματα καιροφυλακτούν!!!
Φιλί γλυκό σου στέλνω.

Nefelli είπε...

βασιλικούλα μου...
Ακριβώς έτσι είναι... τα όνειρα υπάρχουν, για να πραγματοποιηθούν κάποτε.
Εύχομαι να μπορέσουμε να σεριανίσουμε το λιμάνι του νησιού μου. Θα είναι χαρά μου να σε ξεναγήσω στη Ζάκυνθο.
Φιλί γλυκό "φίλτατο"

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΝΕΦΕΛΙΤΣΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΕΡΩΤΕΥΣΙΜΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΛΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΚΟΥΝΑΕΙ ΠΟΛΥ!ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΒΟ.ΑΠΟΨΕ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΗ ΜΟΥ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.ΤΗΝ ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΟΥΤΣ

Nefelli είπε...

Παή μου....
Εγώ το'χω πει, αλλά δεν με πιστεύουν, μόνο εσύ με καταλαβαίνεις με το θέμα του σεισμού!!!!! Για θυμήσου, πρόπερσυ το Πάσχα, κάτι ξενύχτια που κάναμε στ'αυτοκίνητα μας, παρκαρισμένοι στ'αλώνια του πάπα!!! Ποτέ ξανά τέτοια ξενύχτια εύχομαι... ΠΟΤΕ!!!
Φιλάκι γλυκό παηδάκι μου