Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

ΜΗ.......


ΜΗ…


Μη… όχι εδώ… μην ιεροσυλήσεις ,

Μη… μη πάρεις ποτέ, ενός Αγίου το κερί,

Μη… μη βιαστείς γνώση να αποκτήσεις,

Μη… μην πληγώσεις, γιατί θα πληγωθείς.



Μη… όχι εδώ… είναι το δεντρόσπιτο που έφτιαξα όταν ήμουν παιδί,

Μη εδώ… είναι ο χείμαρρος μου κι εσύ χτίζεις φράγματα εμπρός του,

είναι τα κεντήματα που πλέκω, για ν’ αφήσω θύμησες,

είναι μικρές σταλαγματιές που κύλισαν απ’ τα όνειρα μου.



Μη… μη λησμονάς ένα στίχο που κάποτε αγάπησες ,

Μη… μη θυμάσαι αν έκρυψες ένα λυγμό,

Μη… μη χαίρεσαι για μια ιστορία που ξέχασες,

Μη… μη λυπάσαι αν προσπέρασες ένα θυμό.



Μη… μη θελήσεις ξένη δόξα ν’ αποκτήσεις,

Μη… μη με απάτη, γίνεις ο νικητής,

Μη.. κάποιου το αντίο, σκέφτηκες να στερήσεις,

Σε μια αγάπη που έφυγε, ΝΑ παραμείνεις θεατής.



Μη… μην κλέβεις την ελευθερία του λόγου μου.

Μη… μη λογοκρίνεις τα συναισθήματα μου.

Μη μπαίνεις στον κήπο μου, να ξεριζώνεις τα χρυσάνθεμα,

Μη ποδοπατάς τα κάστρα, που χτίζω στην αμμουδιά μου.


ΜΗ......


(Τις photos τις δανείστηκα από τους δημιουργούς τους)

26 σχόλια:

faraona είπε...

Νεφελη γεια σου
κι απο δω.
Χαιρομαι παρα πολυ που αμεσως μετα την μετακομιση σου μ επισκεφτηκες κι ελπιζω να προλαβες να ξεκουραστεις και λιγο αυτες τις μερες.

Γραφεις πολυ ομορφα κι εχει τρυφεροτητα εδω που βρισκομαι. φιλω σε


Το Ιονιο μας ενωνει...

M-meggie είπε...

Μάλιστα. Πολύ δυνατή και τρυφερή επιστροφή.
Μην, μη ... μετακομίσεις ξανά (όχι τουλάχιστον σύντομα).
Και εγώ του Ιονίου είμαι.

Καλημέρα και καλό μήνα

Nefelli είπε...

faraona μου,
καλώς ήλθες σπίτι μου.Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πάντα ανοιχτή την πόρτα μου θα βρίσκεις κι αν νιώσεις την ανάγκη ενός φίλου, θα είμαι εδώ για εσένα.
Φιλί γλυκό καλώσορίσματος

Nefelli είπε...

Νότα, καλή μου, καλημέρα να έχουμε.
Όχι, δεν θα μετακομίσω σύντομα, αν και για να είμαι ειλικρινής μαζί σου, εύχομαι για το αντίθετο. Η επόμενη μετακόμιση, θα είναι στο δικό μου σπίτι και αυτό θα σημαίνει ότι θα έχω τελειώσει με αυτό το κεφάλαιο.Όλα στην ώρα τους όμως.
Όσο για το Ιόνιο, μίλησε αυτό για εσένα, πριν από εσένα.Μυρίζεις αλμύρα
;-)
Σ' ευχαριστώ για τα όμορφα που άφησες.
Φιλί γλυκό πρωινό

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μη...μην κάνει ς ότι φυλακίζει τις στιγμές και...τη ζωή σου...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΜΑΣ!!!!!
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!!!

Μας έλειψες....
Μη....μην το ξανακάνεις...
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Nefelli είπε...

Κυρά των γλάρων, την καλημέρα μου.
Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω ξανά.
Μα δεν μπορείς να καταλάβεις, πόσο πολύ λείψατε σε εμένα.....
Όχι, φυλακή στη ζωή μας... ποτέ και σε κανέναν....
Φιλί γλυκό πεθύμιας

Roadartist είπε...

Καλημέρα καλή μου φίλη!!
Επιτέλους!!
Δε μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χαίρομαι που θα τα λέμε ξανά!!
Υπέροχο ποίημα!!
Οπως παντα συμβαδίζουμε στις απόψεις, πολύ μου άρεσε.
Να είσαι καλά Νεφέλη, φιλιά στον μικρό σου :-) τώρα καλοκαίριασε ποιος σας πιάνει.. :) Καλό σκ :)

Nefelli είπε...

Γεια σου φιλαράκι.
Κι εγώ χαίρομαι πολύ, που είμαι ξανά κοντά σας.
Ναι Roadίτσα μου καλοκαίριασε και σήμερα έχει πολύ ζέστη στο νησί μου. Ήταν αδύνατον να συγκεντρωθώ στη δουλειά, είχα συνεχώς τάσεις φυγής προς τα έξω :-)
Άντε Καλλιτέχνιδα μου, φρόντισε να χωρέσεις στο καλοκαιρινό πρόγραμμα σου μια εβδομάδα διακοπούλες στο νησί μου, να χαρείς κι εσύ τον ήλιο και τη θάλασσα μας.Δεν φαντάζεσαι τη χαρά μου να σε φιλοξενήσω.
Φιλί γλυκό

zoZeL είπε...

AAAAAAAAA επιτελουσ παλι εδω..!μασ ειχεσ λειψει τοσουσ μηνεσ..:)

μαρεσει και ο τονοσ στο νεφελόματα..χαχαχαχ..
πωσ μου εχει κατσει εμενα αυτο με το νεφελομάτα δεν ξερω..απο τοτε με τα mails:P
ασε δεν μπορει να μου ξεκολλησει με τπτ:P



************"Μη… μη λυπάσαι αν προσπέρασες ένα θυμό."


φιλιααααααααααααααααααααααααα

Evangelos είπε...

Πολυαγαπημένη μου και ασυννέφιαστη αδερφούλα, καλώς μας γύρισες από την εξορία της μετακόμισης!
Λοιπόν αυτή την ποιότητα στο στίχο την έχουμε μέσα μας, τελείωσε, είναι στο αίμα μας, όχι αστεία...
Αλλά δεν φαντάζομαι αυτά σου τα "ΜΗ" να είναι σαν αυτά που λέτε σεις οι μανάδες: "ΜΗΝ κάνεις αυτό" και "ΜΗΝ κάνεις εκείνο"!! Αστειεύομαι βέβαια, ως συνήθως, ήταν πολύ ωραίο κι άλλωστε ξέρω τι καλή μανούλα είσαι... μανουλομάνουλο!
Φιλάκια στο μακρινό ιόνιο, στον αντρούλη και το αντράκι!

Nefelli είπε...

Zozelaki μου γλυκό, καλησπέρα.
Αυτό με τον τόνο το εμπνεύστηκα, αμέσως μετά το δικό σου ""Νεφελομάτα"". Συνειδητοποίησα πως δεν είσουν η μόνη που το νόμιζες έτσι.
Πάλι εδώ, ξανά εδώ, για πολύ ακόμη εδώ...
Φιλί γλυκό φατσόνι μου

Nefelli είπε...

Δεν είμαι εγω....
Απλώς σε αγαπώ πολύ.
(Το μανουλομάνουλο το αφήνω ασχολίαστο!!!!!)
Φιλί γλυκό, αξημέρωτο

P. Kapodistrias είπε...

Welcome home again!!!!!

Μη.... μη.... again....

Χαρούμενη και αναστάσιμη να είσαι πάντα, μια και Χριστός και Άνοιξη ανέστησαν!!!

Χαίρε!

Nefelli είπε...

Αγαπητέ μου Π.Κ. σ'ευχαριστώ για το θερμό καλώσόρισμα.
Έχω την αίσθηση, ότι τούτη η Άνοιξη γεννά εμπνεύσεις και είμαι σίγουρη ότι μας επιφυλάσσεις πολλές εκπλήξεις.
Προσμένω με χαρά, την εξέλιξη της δημιουργικής σου διάθεσης!!
Καλό σου βράδυ Π.Παναγιώτη.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα! :)) Τόσα μη... τόσοι φόβοι...

Dee Dee είπε...

Ειχες να αναρτησεις τοσο καιρο και γυρισες με τοσα "ΜΗ" !!!

..........στα οποια εχεις σε ολα δικιο!! Τοσο δικιο, που θα το αποθηκευσω για υπενθυμιση που και που!!

Καλως μας ηρθες και καλο μηνα!!!!

Nefelli είπε...

Καλημέρα και σε εσένα Νικόλα μου.Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω.
Τόσα μη... τόσοι φόβοι...
Ίσως γνωρίζεις ότι τα ερεθίσματα μιας έμπνευσης, πολύ πιθανόν να μην αφορούν προσωπικά το δημιουργό της.
Άγχη και φόβοι λοιπόν.... δικά μου ή όχι... μια γραφή φορτισμένη από την ένταση μιας στιγμής... Από το χαμήλωμα μιας φωνής... Από ένα άχ.. από ένα "άκουσε"...
Τόσα μη... τόσοι φόβοι...
Φιλί γλυκό , αντάμωσης

Nefelli είπε...

Dee dee μου, καλό μας μήνα κοριτσάκι μου και καλώς σε βρίσκω.
Δεν ξέρω αν έχω δίκιο ή όχι, μάλλον άκρως υποκειμενική η οπτική μου, αλλά σίγουρα με βλέμμα αγαπημένο.
Επειδή το αναφέρατε, το κοίταξα με άλλο μάτι και ... κάτι σαν τις 10 εντολές μου κάνει.
:-P
Εδώ είναι που λέμε " τι εννοεί ο ποιητής"!!!!
Όπως και να'χει, χαίρομαι που είχε "κάτι" να σου πει...
Φιλί γλυκό,χαρούμενο

mareld είπε...

Νεφέλη!

Πρώτη φορά μπαίνω σπίτι σου.
Όλα μου είναι γνώριμα!
Όλα μου είναι ευχάριστα!
Γράφεις γλυκά και τρυφερά!

Γελαστό Μάη σου εύχομαι!

Καλό σου βράδυ!

Nefelli είπε...

Καλησπέρα, καλώς ήρθες mareld στο σπιτικό μου.
Όλα γνώριμα και ο σιρόκος σφυρίζει ζακυνθινούς χαιρετισμούς και μοιράζει χαμόγελα.
Σ'ευχαριστώ πολύ που ήρθες κι έφερες Μαγιάτικο ήλιο και γεύση από φράουλες.Θα ρθώ για κέρασμα.
Φιλί γλυκό καλώς ορίσματος

γιάννης φιλιππίδης είπε...

…κι έπειτα από τόση σιωπή,

ένα κείμενο μεστό, λιτό, τόσο ουσιαστικό,

ομορφιά κι ευαισθησία…

τόσο πολλή, τόσο απλά δοσμένη….

Φιλι φιλι
Όμορφης καλημέρας….

Nefelli είπε...

Γιάννη μου, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω ξανά εδώ. Η γνώμη σου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για εμένα,οπότε καταλαβαίνεις τη χαρά μου γι' αυτά που άφησες!!
Φιλί γλυκό.. ευαίσθητο.. τόσο απλά δοσμένο!
Καλό απόγευμα

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
όμορφη καλημέρα Τετάρτης
νεφέλλη μου

φιλι φιλι

Nefelli είπε...

Γιάννη μου,
όμορφη καλημέρα, φωτεινή, κόντρα στον καιρό που μας νεφέλωσε λιγάκι σήμερα.
Φιλί γλυκό, μεσημεριάτικο

Roadartist είπε...

...επ.. Ομορφη καλησπερα Πεμπτης..
χχαχαχα για να αντιγραψω λιγο το υφος του Γιαννη παραπανω.. :)
Να εισαι καλα Νεφελη μου, φιλακια..

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου,
καλησπέρα κοριτσάκι.
Απόγευμα Πέμπτης, μετά από μεσημεριανό διάλειμα και λίγο πριν από την επιστροφή μου στη δουλειά, η καλησπέρα σου έσπασε την μονοτονία μου...Ήταν ότι χρειαζόμουν!
Φιλί γλυκό, σήμερα ηλιόλουστο
(έχει καλό καιρό η Πρωτεύουσα?)