Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Φεύγω κι αφήνω πίσω μου "αναμνήσεις"......




Αγαπημένοι μου φίλοι, συμπλογκίτες και συνταξιδιώτες,
αν και οι περισσότεροι ήδη γνωρίζετε πως βρίσκομαι σε φάση μετακόμισης, ένιωσα την ανάγκη και την υποχρέωση να ενημερώσω και τους υπόλοιπους φίλους μου, που δεν το γνωρίζουν.


Η καθημερινότητα μου, στην παρούσα φάση της ζωής μου, βρίσκεται μεταξύ εργασίας, αγγαρίας, πακεταρίσματος, υποχρεώσεων, ατελείωτου τρεξίματος, άγχους, νευρικότητας, τρελών εξόδων, μητρότητας, συζυγικών υποχρεώσεων και δεν μπορώ να σκεφτώ τι άλλο μου συμβαίνει τον τελευταίο μήνα.
Όσοι από εσάς έχετε κάνει μετακόμιση στο παρελθόν, ίσως μπορείτε να με καταλάβετε.

Λογικά και αυτονόητα, όλη αυτή η αναστάτωση θα μετρίαζε τον ελεύθερο χρόνο μου στο ελάχιστο και δεν θα είχα πια τη δυνατότητα, να βρίσκομαι μαζί σας όσο θα επιθυμούσα. Μα στέκομαι στο σημείο, πως πολλές στιγμές της μέρας, σας θυμάμαι και νιώθω ότι σας έχω παραμελήσει.

Είναι ο λόγος που δεν με βλέπετε σπίτι σας, όσο συχνά συνιθίζω να έρχομαι. Είναι η ανάγκη μου να πω, ότι σας σκέφτομαι, ότι μου λείπετε και πως σύντομα, όταν πια θα έχω τακτοποιηθεί στο καινούριο μου σπιτάκι, θα περνάμε περισσότερες ώρες μαζί. Εδώ ή εκεί... δεν έχει σημασία.

Μεταξύ 27 Φεβρουαρίου και 3 Μαρτίου, θα ολοκληρωθεί η εγκατάσταση της Νεφελοοικογένειας μου, στην νέα μας φωλίτσα και ευελπιστώ πια, με καθαρό μυαλό και κάτω από άλλη ψυχολογία (αυτή της ανανέωσης που φέρνουν οι θετικές αλλαγές στη ζωή μας), να μοιραζόμαστε, τα ταξιδέματα μας.

Θέλω ακόμη να σας εξομολογηθώ, πως χαίρομαι που δεν έχω μόνο εσάς στη ζωή μου. Έχω και τους άλλους... εκείνους τους φίλους μου,που θα βοηθήσουν στη μετακόμιση και θα τελειώσουμε μια ώρα νωρίτερα. Εσείς εδώ με την κατανόηση σας και οι άλλοι εκεί με την έμπρακτη βοήθεια τους , ειλικρινά αισθάνομαι πολύ χαρούμενη που έχω τόσους ανθρώπους γύρω μου, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Φιλί γλυκό, για τον καθέναν σας ξεχωριστά

58 σχόλια:

roadartist είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Roadartist είπε...

Καλησπερα κ απο εδω φιλεναδα μου. Οπως ειπαμε να κανεις υπομονη οσο μπορείς και μη νοιαζεσαι, εμεις θα περιμενουμε.. :)
Θα περιμενω email με νεοτερα.. Φιλιά πολλά. :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Δεν ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω! Έχω κάνει πέντε μετακομίσεις και τις θυμάμαι όλες! Καλό κουράγιο, και εύχομαι, εκεί που πάτε να περνάτε υπέροχα! Να είστε όλη η οικογένεια καλά! :))
Καληνύχτα!

Griz είπε...

ΕΕε! Για καλό είναι η μετακόμιση οπότε αξίζει λίγη κούραση παραπάνω!
Ανέβασε καμιά φωτογραφία από το νέο σπίτι όταν με το καλό τελειώσουν όλα!

Φιλάκια πολλά!!

P. Kapodistrias είπε...

Καλή δύναμη!
Καλές υπομονές.
Ούτε ψύλος...
Χαἰρε όμως!...

Βασιλική Ν. είπε...

Κάτσε καλέ, πού πας;
Δηλαδή, αυτή η θεά στην τελευταία φωτογραφία είσαι εσύ;
Γύρνα πίσωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!

zoZeL είπε...

ευχομαι στην Νεφελοοικογενεια καλη μετακομιση και με το δεξι στο καινουργιο Νεφελοσπιτο..
μασ ελειψεσ πολυυυυυυυ..ειχα μπει να σου το γραψω στο ποστ για το νησι αλλα μπηκα και ειδα την καινουργια αναρτηση..:)))
φιλιαα πολλα νεφελωνι μασ..
περιμενουμε και ανυπομονουμε για καινουργια ταξιδιααα..

Tasos Zarkadis είπε...

Κοίτα -έστω- και σε ένα μικρόκουτο να στοιβάξεις τις σκονισμένες και ασκόνιστες αναμνήσεις σας...!!!

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου,
ναι φιλαράκι μου, εμείς τα έχουμε πει και θα τα ξαναπούμε.
Σ'ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις.
Φιλί γλυκό.

Nefelli είπε...

Νικόλα μου,
5 ?????????????
Χαρά στο κουράγιο σας. Εγώ, άλλη μία θα κάνω, όταν με το καλό τελειώσει το σπίτι που θα ξεκινήσουμε να χτίζουμε εντός ολίγων μηνών και αν θέλεις με πιστεύεις, από τώρα σκέφτομαι την επόμενη ""τελευταία"" μετακόμιση.
Σε θαυμάζω για το μεγαλείο της ψυχής σου, από σήμερα σε θαυμάζω και για το μεγαλείο της αντοχής σου!!!
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

griz μου,
έθιξες ένα θέμα που έχω αφήσει σε εκρεμμότητα για όταν με το καλό τακτοποιηθούμε.Αυτό με τις φωτογραφίες θα το λύσω μαζί με τα υπόλοιπα (γρήγορη σύνδεση, εγκατάσταση του καινούριου laptop κ.α.).
Άν τα καταφέρω λοιπόν με τα υπόλοιπα, υπόσχομαι να βάλω και photos από το καινούριο σπίτι.
Ευχαριστώ που πέρασες.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Αγαπητέ μου π.κ.
"Ούτε ψύλος..."
Αυτό εσύ το λες κουράγιο?????
Επειδή ξέρω ότι μιλάς τη γλώσσα της αλήθειας όμως, συμπληρώνω ..
ούτε στον κόρφο μου, ούτε στο σβέρκο μου, ούτε στ'αυτί μου ένα πράμα.
Συμφωνώ και επαυξάνω!!!
Χαιρέτωσαν τα ένδοξα Βανάτα.
Καλό απόγευμα Π. Παναγιώτη

Nefelli είπε...

Βασιλική μου (χε χε χε),
το μόνο κοινό που έχω με την Θεά της photo, είναι ο καημός της μετακόμισης, αλλά και πάλι αυτή δείχνει χαρούμενη, οπότε παίζεται..
Μην ανησυχείς όμως, σπίτι αλλάζω, όχι bloggογειτονιά.
Εδώ θα μείνω.....
Εδώ θα μείνω.....
Της καληνύχτας τα φιλιά δεν σας τα δίνω.......
Φιλί γλυκό.

Nefelli είπε...

zozelaki μου όμορφο,
σ'ευχαριστώ μωρό μου για τα καλά σου λόγια.
Κάτι από το τοπίο, κάτι από την ηρεμία της φύσης, κάτι από τα καλά που φέρνουν οι αλλαγές στη ζωή μας, διαισθάνομαι πως μόλις ηρεμήσω,θα πετάξουμε πολύ μακρυά.
Γι'αυτό προετοιμάσου και σύντομα θα έρθω να σε πάρω.
Φιλάκι γλυκό φατσόνι μου.

Nefelli είπε...

Απόλυτο blue μου!!!!
Το σπίτι που αφήνω, φιλοξένησε εμένα και την οικογένεια μου τα τελευταία 10 χρόνια. Εκεί μέσα ουσιαστικά μεγάλωσα.Έγινα σύζυγος, μαμά,απέκτησα φίλους, γέλασα..... και όσα μπορεί να μου έχουν συμβεί 10 χρόνια τώρα...
Δεν είναι ακριβώς αναμνήσεις, αλλά σημεία σταθμοί στη ζωή μου!! Πως μπορώ να τ'αφήσω πίσω? Όλα θα τα πάρω και θα τα βάλω εκεί που φυλάω
όλα τα πολύτιμα μου. Στο μπαουλάκι της καρδιάς μου.
Αν ισχύουν όσα λέγονται, σχετικά με το ότι ο χώρος που ζούμε αποροφά ενέργεια από εμάς, τότε είμαι χαρούμενη γιατί αφήνω ένα σπίτι γεμάτο από θετική ενέργεια, που μόνο καλά έχουν συμβεί εκεί μέσα.
Τη γνώμη σου για το καινούριο σπίτι, θα μου την πεις από κοντά, όταν έρθεις Ζάκυνθο.
Φιλί γλυκό,ξενητεμένο μου.

Dee Dee είπε...

Καλη νεα ζωη, νεα αρχη, νεοι τοιχοι να δεχτουν νεες συγκινησεις, φρεσκος αερας, τα σεντονια θα μοιαζουν καινουρια και ολα θα μπουν σε νεους ρυθμους. Μου αρεσουν οι αλλαγες πλεον!!! Να το ευχαριστηθεις και να μη σκεφτεσαι καθολου το εδω, εκει ειναι η ζωη, εδω θα ειμαστε ολοι και θα σε περιμενουμε!

xxx

Ανώνυμος είπε...

νεφάλη μου...έχω κάνει μετακόμιση όπως πλ κλ 3έρεις και δεν είναι και η καλύτερη εμπειρία...αν και με την δικιολογία του διαβάσματαος(όπως συνήθως...) 3έφυγα απ την αγγαρία...lol!!!
ΔΕΝ ΉΞΕΡΑ ΌΤΙ ΜΕΤΑΚΟΜΊΖΕΙς!!ΆΝΤΕ! ΣΟΥ ΕΎΧΟΜΑΙ όλα να τα βρεις όπως επι8υμείς ο νεος σου χώρος να σε αντιπροσωπεύει απολυτα...και να περνάς πάντα καλα ...με τν μάκη και τ παιδί σου...
ο 8είος μου έχει απόλυτο ομωσ δίκιο...οι αναμνήσεις απ τ προηγούμενο σπίτι σου να έχουν χώρο κα στ νέο σου!!οι αναμνήσεις καλές η κακές πάντα πρέπει να μένουν κάπου καταχωνιασμένες...πολλά φλκ και υπομονή...μινα...

Nefelli είπε...

dee dee μου,
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είναι βάλσαμο αυτές οι σκέψεις, όταν νιώθω εγκλωβισμένη σε ένα μόνιμο αγχος, ώσπου όλα να τακτοποιηθούν.
Να σου πω κάτι... κι εμένα μου αρέσουν τέτοιες αλλαγές, απλώς θέλω να τελειώσουν όλα μια ώρα νωρίτερα, γιατί έχω γεμίσει μελανιές από τις σκουντούφλες μου πάνω στις κούτες :-P
Βρισκόμαστε σε κατάσταση υπολειτουργίας και κάνω το δυνατόν υπομονή.
Μετράω τις μέρες ανάποδα σαν τους φυλακισμένους, μόνο που εγώ δεν κάθομαι απλώς να περιμένω... Τα έχω δει ΟΛΑ!!!!!!!
Από Δευτέρα ξεκινάω .....
Έχουμε μια εκρεμμότητα εμείς οι δυο και μην νομίσεις ότι το ξέχασα.
Και αυτό θα τακτοποιηθεί, μαζί με τα υπόλοιπα που εκρεμμούν. Περίμενε σύντομα e-mail μου.
Φιλί γλυκό κι ευχαριστώ για την παρηγοριά

Nefelli είπε...

Μίνα μου, γλυκό μου κοριτσάκι,
μετακομίζω και εκτός από την αναστάτωση της Κίτσας σου, είναι και αυτός ένας λόγος που δεν μας έχετε δει ακόμη στο Αθήνα σας.
Εγώ πως θα γλιτώσω την αγγαρία μου λές????? Τι να επικαλεστώ??? Τις πανελλήνιες???? :-(
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου καρδιά μου. Ξέρω πως όλα θα πάνε καλά και μην ακούς που κλαίγομαι.Δεν βλέπω την ώρα να εγκατασταθούμε στο καινούριο μας σπίτι... ήδη έχω ερωτευθεί την τοποθεσία που βρίσκεται.Άντε όταν θα'ρθείτε στο νησί να περάσετε για τα σχετικα "μεγειά"...
Πίσω μου αφήνω σκιές, από την παράκρουση που με βρήκε την πρώτη νύχτα του γάμου μου και ήθελα να γυρίσω "σπίτι μου", από παιδικές φωνούλες του Αλέξανδρου, γέλια από τα βράδια που μαζευόμασταν οι φίλοι,άντε και τα τρεχαλιτά μου στις σκάλες,κάθε που ο σεισμός με έβρισκε στον πάνω όροφο (αξιοθαύμαστο που δεν είχα γίνει ποτέ, κουβάρι). Αφήνω μόνο τις σκιές μας να περιφέρονται στο χώρο... τις αναμνήσεις μας τις παίρνω μαζί μου.
Φιλί για εσένα την υπόλοιπη οικογένεια
x x x

M-meggie είπε...

Δεν το ήξερα φυσικά και ερχόμουν ξανά και ξανά και αν και υπέθετα βέβαια πως κάτι σοβαρό σε κράταγε μακριά μας, μου έλειψες γιατί μέσα στα¨"ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΑ" σου δίνεις ζωή.
Να εγκατασταθείς με το καλό στο καινούργιο σπιτάκι σου και εύχομαι μέσα του να ζήσεις ευτυχισμένες στιγμές.
Θα σε περιμένουμε.
Καλό σου βράδυ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ!!
Και μην αγχώνεσαι θα τα ξαναπούμε

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

καλη αρχη στο νεο σπιτακιι ! ειμαι σιγουρη πωσ 8α ειναι ονειρεμενο..Σαν παραμυ9ι..
Ωσ τοτε κουταγιο λιγες μερες ειναι 9α περασουν..

φιλακια (:

Σπύρος είπε...

KAΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ :) ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΦΩΛΙΤΣΑ :)

[Εχω αφήσει ανοιχτή πρόσκληση, θα ήθελα όμως να συμμετάσχεις στο bloggo-παιχνιδο που έχω απαντήσει περί 7 κακών χαρακτηριστικών μας]

Alkmini είπε...

καλημερα νεφελάκι, περιμενε να μετρησω μετακομισεις... λοιπον εχουμε και λεμε....1,2,3,4,5,6,7,8,9 πω πωωωωω δεν τις ειχα μετρησει ποτε. ασε που μετα απο καθε μετακομιση δεν ηθελα να ακουω λεξη που αρχιζε απο ΜΕΤΑ__
να με λετε τσιγγάνα καρδια.
υπομονη θα περασει κι αυτο.
Καλη Εγκατάσταση των νεφελωμελών.
φιλακια.

Ανώνυμος είπε...

H καθιερωμένη καλησπέρα του Σαββάτου προς όλους και απο εμένα,τώρα που έχει κοπάσει λίγο η δουλειά.. :)

εύχομαι να πάνε όλα καλά,και να ξεκουραστείτε όλοι γρήγορα

Nefelli είπε...

Νότα μου,
κοριτσάκι μου σ'ευχαριστώ για τις όμορφες σκέψεις και τα καλά σου λόγια. Από Δευτέρα ξεκινάμε, να μεταφέρουμε τα πράγματα μας. Ευελπιστώ σε μια εβδομάδα να έχω τελειώσει με όλα.Δεν ξέρω αν το πιστεύεις, αλλά μέσα στον πανικό μου, σας έχω συχνά στο μυαλό μου..
Νιώθω συνεχώς, ότι υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω και μετά συνειδητοποιώ ότι είναι η έννοια μου για όλους εσάς.
Ναι, θα επιστρέψω πιο κεφάτη καιμε όρεξη για πολλά "πετάγματα".
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Deedeeka μου καλησπέρα,
σ'ευχαριστώ για την προσκλησούλα.
Εξυπακούεται πως την αποδέχομαι.. Εξυπακούεται πως θα την ανεβάσω, μετά την μετακόμιση....
Να'σαι καλά που με σκέφτηκες.
Φιλί γλυκό κοριτσάκι μου

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου,
σ'ευχαριστώ καλή μου για τις ευχές και το κουράγιο.
Ναι, θα τα ξαναπούμε... θα τα λέμε δλδ για πολύ ακόμη.
Φιλί γλυκό καληνύχτας.

Nefelli είπε...

Arte Μου...
κερνάω καφέ την επόμενη Κυριακή, που υπολογίζω να έχω ξεμπερδέψει.
Πάρε zozelaki κι ελάτε...
Σ'ευχαριστώ και εσένα κοριτσάκι μου.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Σπυράκο μου,καλησπέρα.
Υπόσχομαι να ανεβάσω μια ανάρτηση που να αφορά 7, από τα πολλά μου κουσούρια, μόλις (αν) επαναφέρω το μυαλό στο κεφάλι μου.
Υποψιάστηκες πως έχω "θέμα"?
Μέσα έπεσες :-)
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Alikaki μου, καλησπέρα.
9!!!!!!!
Άξια κορίτσι μου, ΑΞΙΑ!!!!!!!
Να'σαι καλα που το ανέφερες. ΜΕΤΑ απ'αυτό νιώθω καλύτερα.
Σ'ευχαριστώ ειλικρινά, αυτό το σχόλιο σου ήταν ανάσα. Αν εσύ κατάφερες 9, εγώ δεν θα καταφέρω 1????
Φιλί γλυκό τσιγγάνα καρδιά μου

Nefelli είπε...

diianeira μου, καλησπέρα.
Να είσαι καλά κορίτσι μου που έρχεσαι πάντα και αφήνεις μια ευχή για όμορφο διήμερο.
Σου εύχομαι από καρδιάς, αυτό το Σ.Κ. να είναι εκείνο που θα αλλάξει όλες τις γκρίζες μέρες σου, σε καλοκαίρι.
Φιλί γλυκό καλή μου

Nefelli είπε...

Φίλοι μου αγαπημένοι,
Θέλω να ευχηθώ σε όλους ένα όμορφο, ξεκούραστο, δημιουργικό, αγαπημένο,διήμερο.
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

θα μας πεις και ποτε εχεις περιοδο??

Α ρε νεφελη , σε διαβαζω τοσο καιρο , αλλα αντι να ασχοληθεις με το σκοπιανο ασχολεισαι με το να μας λες για την μετακομιση μιας ωρας..

Nefelli είπε...

fox gr,
αν και δεν είναι ευγενικό εκ'μέρους μου, πρέπει να σε ενημερώσω ότι αυτή η ανάρτηση δεν σε αφορά γιατί αναφέρεται στους φίλους μου και ΔΕΝ είσαι ένας απ'αυτούς. Θα σου πρότεινα, να αποκτήσεις ένα κανονικό profile όπως όλοι μας,ώστε να μπορούμε να σε αντιμετωπίζουμε σαν blogger και να μην γυρνάς από blog σε blog ν'αφήνεις τη χολή σου.Ξέρω ότι εδώ βρίσκεσαι επειδή σου απάντησα στο blog της Roadartist και όχι επειδή "με διαβάζεις τόσο καιρό"..... Δεν θέλω να μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης μαζί σου, θα είναι σαν να μιλάω στον τοίχο.
Δεν γνωρίζω το φύλλο σου, δεν γνωρίζω την ηλικία σου, γνωρίζω μόνο πως είσαι ένας θλιβερός άνθρωπος με πολλά αποθυμένα και μαύρη ψυχή.
Εύχομαι να αποκτήσεις ενδιαφέροντα και πραγματικό νόημα στη ζωή.
Να ξέρεις πως δεν είσαι ευπρόσδεκτος "σπίτι μου" γιατί εδώ μέσα μιλάμε μια γλώσσα που απέχει πολλά αστρικά έτη από τη δικιά σου.
Όταν θα αποκτήσεις πρόσωπο και άποψη γραφής και θα μπορέσουμε όλοι να σου μιλάμε ως ίσος προς ίσος, τα ξαναλέμε.
Καλή τύχη στο δρόμο που διάλεξες

Aurangel είπε...

Καλή μετακόμιση Νεφέλη μου.
Ελπίζω να είσαι πιο χαλαρή τώρα.
Και μην αγχώνεσαι για μας.

Εδώ θα είμαστε. Δεν φεύγουμε.
Την καλημέρα μου
Τα αγγελικά φιλιά μου....

φάβα είπε...

me to kalo nefelaki :)

Δημήτρης είπε...

βάρβαρες αυτές οι μετακομίσεις!
κουράγιο.

καλή επάνοδο:))

βασίλης είπε...

Πιστεύω να γυρνάς όπου ναναι. Φιλιά καλή εβδομάδα

Dee Dee είπε...

Ειπα να σε κανω να γελασεις σε καποιο σου διαλειμμα αν με δεις με τα υπεροχα μαλλακια μου.

Παρασκευη φευγω Ξανθη, θα παρω μερος σε αρμα, να με δεις στην τηλεοραση :):):):)

zoZeL είπε...

nefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
leipeis polu stous thavmastes souuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nefelli είπε...

Βρίσκομαι σε internet cafe....
Μου λείπετε όλοι πολύ, η μετακόμιση τελείωσε και σύντομα θα γίνει η σύνδεση της τηλεφωνικής γραμμής και θα μπορώ πάλι να είμαι κοντά σας.
Όλα πήγαν καλά, κουράστηκα πολύ αλλά άξιζε τον κόπο.
Φιλιά πολλά σε όλους σας.
Σύντομα θα τα ξαναπούμε.

Alkmini είπε...

ΑΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΑΚΟΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ????
σιγα σιγα θα τα τακτοποιησεις , μην αγχωνεσαι ακου και μια τσιγγανα καρδια ;)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Θα συμφωνήσω με την προ λαλούσα Αλίκη. Ακόμα;;;; :)))
Δεν πειράζει, το καλό πράμα αργεί να γίνει... Άσε που μετά θα πρέπει και να βρείτε τον ρυθμό σας!:)) Εσείς να είστε καλά και θα περιμένουμε, κι ας... μας λείπεις! :))
καλή μέρα να έχεις! :))

Roadartist είπε...

BRAVO!! Πολύ χάρηκα! Περιμένω email σου καλή μου Νεφέλη! Τα φιλιά μου!!! :)

Roadartist είπε...

έχεις πρόσκληση :) (μιας και επιστρέφεις..φιλιά)

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
σχόλιο νο 48:

νεφελλη μου πάντα γλυκιά, έχω κάνει 8 γενναίες μετακομίσεις στη ζωή μου, α λα τριαράκι κάθε φορά, και σε καταλαβαίνω απόλυτα [την όγδοη φορά, δεν άντεξα άλλο και το αγόρασα, σε 365 χρόνια… θα ‘ναι και δικό μου]…

υπομονή, και σωστά εκτιμάς, οι φίλοι, οι καλοί τουλάχιστον βάζουν πάντα ένα χεράκι στο –έτσι κι αλλιώς- χάος που δημιουργείται….

Σε περιμένουμε υπομονετικά να επιστρέψεις, μη μας σκέφτεσαι εμάς τώρα, να σκέφτεσαι το νέο σπίτι σου, τις άλλες ευκαιρίες που σου δίνει στην κατανομή των πάντων, τη διακόσμηση, να χαίρεσαι με τον άλλον αέρα που θα ανασαίνεις…

Κι εμείς πάλι με χρόνους και καιρούς πάλι θα σ’ έχουμε κοντά μας…

Γρήγορο κι όμορφο ξεμπέρδεμα

φιλι φιλι

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλή Σαρακοστή!

Roadartist είπε...

Νεφέλη ξέχνα τη πρόσκληση για το παιχνίδι!! Μη μου αγχωθείς και για αυτό τώρα (γιατί ικανή σε έχω!!!) Περιμένω να αναρτήσεις ότι επιθυμείς εσύ! Φιλάκια :)

M-meggie είπε...

Ακόμα να τελειώσει η μετακόμιση; Κοντεύει το καλοκαίρι πια.

Griz είπε...

άντε ντεεε! χεχεεχ!
νεφέλη μου φωτογραφίες να ανεβάσεις! αυτό να είναι το νέο σου ποστ! :P
φιλάκια πολλά , να ξέρεις μπαίνω συχνά στο blog σου περιμένοντας το νέο σου ποστ!

faraona είπε...

Ειμαι καινουργια εδω, αλλα πολυ θαθελα να τελειωσει αυτη η μετακομιση.
Εχω δει ολα τα ποστ σας ,μη μας στερειτε αλλο τη παρουσια σς.
Να ρθουμε εν αναγκη ,οσι μπορουμε να βοηθησουμε?
Καλο βραδυ

roadartist είπε...

Οργανισμος Ταλαιπωριας Ελληνων..

Κουραγιο (μου ελειψες βρε!!)

Roadartist είπε...

Να σου αφήσω τις ευχές μου για ένα καλό Πάσχα. Και καλή Ανάσταση.. Να είσαι καλά.

Dee Dee είπε...

Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση !!!!

Να περασεις υπεροχα στο νεο σας σπιτικο:)

xxxx

γιάννης φιλιππίδης είπε...

νεφέλλη μου γλυκιά,

εύχομαι χρόνια πολλά,

κι η άνοιξη να σου φέρει γρήγορα

την επανασύνδεσή σου με το νετ,

σ΄αποθυμήθησαμε πολλοί πολύ….

φιλι φιλι

Evangelos είπε...

Αδερφούλα, τώρα που έβαλες και ίντερνετ περιμένω να επαναδραστηριοποιηθείς τόσο όμορφα όσο και πριν σε ανακαλύψω. Ξέρω όμως ότι πνίγεσαι στη δουλειά. Πολλά πολλά φιλάκια για σένα και την οικογένειά σου.

Nefelli είπε...

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
θερμές ευχές για όλους σας.
Η μεταφορά της τηλ. γραμμής έγινε, το conn-x μπήκε σε λειτουργία, οι θύρες άνοιξαν και η διάθεση μου για blogging είναι στο κόκκινο.
Φιλί στον καθένα σας ξεχωριστό, θορυβώδες.....
x x x x x x x