Κυριακή 11 Μαΐου 2008

δια χειρός και μελάνης.....

Μετά από πρόσκληση της φίλης μου Roadartist κι εγώ με τη σειρά μου παίρνω μέρος στο παιχνίδι δια χειρός....

Οδηγίες παιχνιδιού: 1. Γράψε (με το χέρι), 2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε…), 3. Πόσταρε, 4. Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το http://autographcollectors.blogspot.com/, 5. Προσκάλεσε άλλους να συμμετέχουν.



Με τη σειρά μου προσκαλώ σε αυτό το παιχνίδι τους φίλους μας:
Faraona
Lockheart
γιάννης φιλιππίδης
aurangel
νοτα


( )
Μην ξεχάσουμε να ευχηθούμε σήμερα, και κάθε μέρα, σε όλες τις μανούλες του κόσμου, Χρόνια πολλά



38 σχόλια:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

νεφέλλη μου γλυκιά,

σ’ ευχαριστώ θερμά για την πρόσκλησή σου, αλλά πνίγομαι αυτές τις μέρες, άσε που από την αρχή, εξέφρασα την αντίδρασή μου σ’ αυτό το παιχνίδι της τάλισκερ μας, όπως και τα ‘ψυχαναλυτικού’ τύπου σχόλια που ακολουθούσαν…

όποιος θέλει να κάνει το ψυχογράφημά μου, μπορεί κάλλιστα να δουλέψει με τα αμέτρητα κείμενα που δημοσιεύονται εδώ…

άσε που δεν δύναμαι να γράψω πια εύκολα με το χέρι, λόγω του γνωστού προβλήματος με την όρασή μου,

εκτός από τις αφιερώσεις στα βιβλία μου, που είναι καθαρά προσωπική υπόθεση ανάμεσα σε μένα και στον/ην καλόβολο/η αναγνώστη/στρια που θα μου το ζητήσει…

ελπίζω να μη με παρεξηγήσεις,

να με καλέσεις με την πρώτη επόμενη ευκαιρία : )

μαγιάτικη καληνύχτα…

και θερμό φιλι φιλι

Autographcollectors είπε...

να ονειρεύεσαι
παντα!

Πολύ όμορφο
Ευχαριστούμε πολύ
΅)

Nefelli είπε...

Γιάννη μου καλησπέρα, ειλικρινά δεν με πειράζει καθόλου η μη αποδοχή αυτής της πρόσκλησης.Πάντα σέβομαι την απόφαση του εκάστοτε προσκεκλημένου μου, θετική ή όχι.
Θα συμφωνήσω μαζί σου, για τα ψυχαναλυτικού τύπου σχόλια και σε καμιά περίπτωση δεν είχα τέτοια πρόθεση, αφού δεν έχω ανάλογη ειδίκευση ή αρμοδιότητα. Όπως και να'χει, θέλω να πιστεύω ότι ο σκοπός αυτού του παιχνιδιού είναι μια πιο προσωπική προσέγγιση, μεταξύ των bloggers.
Σ'ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία, να ξεκαθαρίσω τη δικιά μου θέση,ως προς αυτό.
Αν είχα προσέξει πως είχες ήδη συζητήσει με την talisker για το συγκεκριμένο θέμα, δεν θα σε έβαζα σε διαδικασία επανάληψης.
Και ποτέ μην σου περάσει ξανά από το μυαλό, ότι θα μπορέσω να σε παρεξηγήσω για κάτι τέτοιο.
Φιλί γλυκό καληνύχτας Γιάννη Μου!

"ζαχαρούλα.." είπε...

.."να μην φυσάς.. ο ήλιος δεν σβήνει.."

έμεινα σε αυτό και το υιοθετώ...

να είσαι καλά! καληνύχτα!

Nefelli είπε...

Autographcollector:
Ευχαριστώ για την ευχή... ευχαριστώ για την πρόσκληση...
Φιλί αλλοπαρμένο.

Nefelli είπε...

ζαχαρούλα μου, καλώς ήρθες.
Τελικά, μακάρι να μην μάθουμε ποτέ πως αν φυσάς τον ήλιο δεν σβήνει... να μην μάθουμε ποτέ πως κάποιες φορές, τα όνειρα μένουν απλώς όνειρα... να μην χάσουμε την ελπίδα...
φιλί γλυκό, καλώσορίσματος.

Σπύρος είπε...

Καλημέρα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :)...να εισαι πάντα καλα :) ωραίο χειρόγραφο..σε ευχαριστώ για την προσκλησούλα μόλις έχεις και την δική μου συμμετοχή :)

Roadartist είπε...

Τελειο Νεφέλη!
Να εισαι καλα, καλη μερα φιλαρακι
Τρεχω σαν τρελη.....ευχαριστω πολύ για την αποδοχη.. Υπεροχα γραμματα, υπεροχα νοήματα..
ΦΙΛΙΑ!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πωπωπω...καλλιγραφίες...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Nefelli είπε...

Σπύρο μου να'σαι καλά. Ευχαριστώ για τις ευχές και φυσικά για την ανταπόκριση.
Φιλί απογευματινό

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου ;-)
Κοριτσάκι να θυμάσαι, όλα θα πάνε όπως τα ονειρεύτηκες. Προσπάθησε να βρίσκεις χρόνο για τον εαυτό σου και να προσέχεις.
Φιλί φιλαράκι

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου...
σ'ευχαριστώ καλή μου.
Καλό απόγευμα να έχεις.
Φιλί γλυκό

mareld είπε...

Να ονειρεύεσαι ψυχή μου!

Τον ήλιο τον έχεις κοιτάξει στα μάτια, πολλές φορές αλλά έστω και μια αρκεί..


Φιλιά και καλή σου βδομάδα!

Evangelos είπε...

Τέλειο! Κρίμα που δεν ήταν και τα γράμματα θέμα κληρονομικό και τα δικά μου δε μοιάζουν καθόλου με τα δικά σου! Νομίζω ότι είσαι και συ αριστερόχειρας όμως, έτσι;
Έχεις τεράστια φαντασία, μπράβο καμάρι μου.
Κι άλλο φιλάκι

Nefelli είπε...

mareld μου καλησπέρα.
Όλοι εμείς που έχουμε με αλμύρα ποτισμένο το πετσί μας, είναι ανώφελο να προσπαθούμε να κρυφτούμε από τον ήλιο... ακόμη κι αν νύχτα σεριανίσουμε στις αμμουδιές,ο ήλιος θα μας βρει το ξημέρωμα, να μαζεύουμε βοτσαλάκια.
Δεν μπορώ να σταματήσω να ΟνειΡεύοΜαι.... δεν μπορούμε να σταματήσουμε να ΕλπίΖουΜε....

Φιλί γλυκό, ονειροπόλο...

Nefelli είπε...

δεν είμαι εγώ....
κι όμως να΄ξερες πόσο πολύ, είσαι ΕΣΥ!!!
Να μια από εκείνες τις σπάνιες φορές που σε απατά η μνήμη σου.Όχι δεν είμαι αριστερόχειρας,με το δεξί γράφω, όχι της καρδιάς, αλλά από καρδιάς.
Ο γραφικός χαρακτήρας δεν έχει καμιά σημασία,αν αυτα που γράφεις είναι άδεια από αισθήματα. Πίστεψε με, οι δικές σου λέξεις πανέμορφες.
Σε αγαπώ πολύ, πολύ.
Καλή νύχτα καρδιά μου

M-meggie είπε...

Νεφελάκι μου υπέροχα γράμματα και υπέροχο κείμενο.
Τώρα καταλαβαίνω πόσο μου έλειψες. Άλλωστε είσαι από τις πρώτες που συνάντησα στη blogόσφαιρα.

Την καληνύχτα μου και σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες για πρόσκληση.

faraona είπε...

Νεφελη μου
χιλια ευχαριστω κοριτσι μου.
Το επαιξα το παιγνιδι ηδη απο την προηγουμενη εβδομαδα στο αλλο μου μπλογκ."Αψινθος"

φιλια

Nefelli είπε...

Νότα μου, καλησπέρα...
Μπορεί να μην το δείχνω συχνά, αλλά πες το κουσούρι, ποτέ δεν ξεχνώ κάποιον που ένιωσα να πήρα κάτι απ' αυτόν. Πόσο μάλιστα όταν αυτό το κάτι είναι μοίρασμα καρδιάς!!
Να' σαι καλά κορίτσι μου, ανυπομονώ να διαβάσω το δικό σου χειρόγραφο.
Φιλί γλυκό καληνύχτας

Nefelli είπε...

faraona μου, καλησπέρα.
Όμορφο που μαθαίνω ότι συμμετείχες κι εσύ.Δεν έχει σημασία το πότε ή ποιος σε κάλεσε, σημασία έχει πως άλλο ένα χειρόγραφο, δίνει πιο προσωπική μορφή σε κείμενα που καιρό τώρα διαβάζουμε στα μπλοκ μας. Θα περάσω απο το Αψινθος να το δω.
Φιλί γλυκό καληνύχτας

None είπε...

Καλημέρα σου, κάθε μέρα σου και ιδιογράφως!

Fegia είπε...

Εξαιρετική η φωτό για τη γιορτή της μητέρας..
Γεμάτο ευαισθησία το κείμενό σου για το παιχνίδι, όπως και το blog σου γενικότερα!
Χάρηκα που σε γνώρισα.

Nefelli είπε...

none, καλημέρα.
Ναι, τελικά αν το καλοεξετάσεις, μπορείς να έχεις καλές μέρες στη Ζάκυνθο, αρκεί να ξέρεις να αποφεύγεις τις κακοτοπιές...
;-)
Καλημέρα μας λοιπόν καλέ μου φίλε.

Nefelli είπε...

Fegia μου, καλώς ήρθες.
Πολύ μου αρέσει το avatar σου ... να υποθέσω ότι είσαι εσύ σε μικρή ηλικία?
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η πόρτα αυτού του "σπιτιού",είναι πάντα ανοιχτή για φίλους που τους αρέσουν τα νεφελόματα. Υπάρχει μόνιμα ένα τηλεσκόπειο, στραμένο ψηλά, να αγναντεύουμε το απέραντο του ουρανού.
Πάντα κάτι καινούριο ξεπροβάλλει, κάτι που δεν είχαμε προσέξει, μα πάντα ήταν εκεί να το ανακαλύψουμε.
Φιλί γλυκό, καλώσορίσματος.

Fegia είπε...

Γλυκειά μου...
Σωστή η υπόθεσή σου!
Έχω αφήσει στο blog μου μια απάντηση στο συγκινητικό σχόλιό σου...

Έχω την άδειά σου να προσθέσω την παρουσία σου στους ολίγους εκλεκτούς συνοδοιπόρους;

Με ένα γλυκό φιλί από το...Βορρά

Υ.Γ. Πρόκειται για Τίγρη (όπως νομίζω) ή απλώς για γατάκι στο avatar;

Nefelli είπε...

Αγαπητέ μου fegia,
η πρόταση σου να με προσθέσεις στο blogroll σου , είναι το λιγότερο τιμιτική.Σ'ευχαριστώ ειλικρινά γι'αυτό!!!
Με το Βορρά, με συνδέουν δεσμοί συγγένειας κι έτσι έχω ένα λόγο παραπάνω να σε θεωρώ "κοντά μου".
Το σχόλιο που σου άφησα ήταν ειλικρινές και αφορούσε το πρώτο απόσμασμα που ανέρτησες.θεώρησα ότι ίσως το στηρίζεις και σαν θέση γι'αυτό και άφησα την ταπεινή μου άποψη.Έχω κι εγώ κάνει πράγματα για βιοποριστικούς λόγους, όμως επειδή με διακατέχει έντονα το συναίσθημα της ελευθερίας, δεν κατάφερα να καταπιέσω για πολύ το μέσα μου.Έτσι αποφάσισα να προσαρμόσω τη ζωή μου σύμφωνα με αυτά που πραγματικά θέλω,αυτά που μπορώ ελεύθερα να εκφράσω, χωρίς να σκέφτομαι αν αρέσω.Υποχωρήσεις έχω κάνει πολλές, μέχρι το σημείο που δεν αλλοτριώνεται η προσωπικότητα μου.
Παραχωρήσεις, μόνο σε ανθρώπους που έχουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Όλα αυτά, στα λέω με αγάπη και πάντα μέσα από την δικία μου υποκειμενική ματιά.Εκείνο που μετά βεβαιότητας σου λέω είναι , πως αυτός ο τρόπος ζωής μου παρέχει ψυχική ηρεμία και ισσοροπία.
Εγώ αν σε προσθέσω στις νεφελομένες προτιμήσεις μου, δίχως να σε ρωτήσω, θα θεωρηθώ αγενής?
Φιλί γλυκό, καληνύχτας

Fegia είπε...

Μια γλυκειά καλημέρα από τη βροχερή Θεσσαλονίκη.
Και βέβαια στηρίζω (και συμφωνώ με) τις απόψεις σου, σχετικά με την προσωπική ελευθερία και τον απόλυτο σεβασμό της (από τους άλλους). Το τίμημα πολλές φορές είναι βαρύ αλλά αξίζει τον κόπο.
Αλλωστε, όπως έχει γράψει και κάποιος φιλόσοφος "ο άνθρωπος έχει κάποια αναφαίρετα δικαιώματα από τα οποία δεν μπορεί να παραιτηθεί ούτε με τη συγκατάθεσή του".
Βρίσκω ότι αυτά τα λόγια του Baruch de Spinoza ταιριάζουν απόλυτα στην περίπτωση του διακαιώματος στην προσωπική ελευθερία και αυτοδιάθεση.
Υποχωρήσεις κάνουμε όλοι μας και ιδιαίτερα προς εκείνους που αγαπάμε, όπως πολύ σοφά επισημαίνεις.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ για την προσθήκη μου στα καλλιτεχνικά σου νεφελώματα.
Φιλί γλυκό για μια καλή ημέρα, ελεύθερη από δυσάρεστες έγνοιες...

Roadartist είπε...

Χαίρομαι πάρα πολύ όταν διαβάζω τόσο όμορφα λόγια απο δύο παρουσίες που έχω ξεχωρίσει στα blogs.. Fegia σου έχω δείξει τη συμπάθεια και την εκτίμηση μου καιρό τώρα..Νεφέλη και σε σένα.
Χαίρομαι πάρα πολύ για τα λόγια που διάβασα.. Τα γλυκά φιλιά μου!

Nefelli είπε...

fegia μου, καλησπέρα και από την βροχερή Ζάκυνθο.Από το πρωί, ο καιρός είχε μια μελαγχολική διάθεση την οποία "εκδήλωσε" από το μεσημέρι κι έπειτα. Λες να είναι δάκρυα χαράς που τελικά οι άνθρωποι, ακόμη επικοινωνούν μεταξύ τους και δεν χάθηκαν κάτω από μαύρες ομπρέλες,τρέχοντας νασ κρυφτούν από τις έγνοιες και τα προβλήματα?
Ας ευχηθούμε να είναι έτσι. Όταν κοιτάζεις τη ζωή αισιόδοξα, το σύμπαν συνομοτεί υπέρ σου!
Χαμόγελο από Ιόνιο σου στέλνω και φιλί γλυκό απογευματιάτικο.

Nefelli είπε...

Κοριτσάκι μου καλησπέρα.
Πως αλλιώς θα μπορούσε εσύ να δεις αυτή την κουβεντούλα? Μόνο όμορφα σχόλια και ειλικρινή αισθήματα θα εξέφραζες...
Να σ' ευχαριστήσουμε για την γνωριμιά λοιπόν, γιατί υποθέτω ότι ο fegia από το δικό σου blog με βρήκε.
Φιλάκι γλυκό και για εσένα, καλλιτέχνιδα μου.

Fegia είπε...

Πράγματι από το blog της καλλιτέχνιδας σε βρήκα... Ένα blog θησαυρός αστείρευτος, μια πραγματική χαρά θεού...
Γλυκό φιλί για όμορφο βράδυ

Βάσσια είπε...

.και κανείς δεν σου είπε να μη φυσάς τον ήλιο γιατί δεν σβήνει...

Νεφέλη, υπέροχη σκέψη.

Σε αυτό το παιχνίδι, αναδύθηκαν ψυχές.

Καλό σου απόγευμα
:-)

Nefelli είπε...

fegia μου,
έχω την εντύπωση πως αν πρέπει να μιλήσουμε για το blog της Roadartist, δεν φτάνουν, 10 αναρτήσεις ο καθένας μας να κάνει.
Πόσες φορές έχω δηλώσει ευτυχισμένη γι'ανθρώπους που γνώρισα διαδικτυακά? Τόσες, που πλέον γίνομαι γραφική.
Να είναι καλά το κορίτσι μας, να συνεχίζει να μας χαρίζει τέτοιους θησαυρούς. Να είμαστε καλά όλοι μας, που αποφασίσαμε να ξεδιπλώσουμε μια θάλασσα ψυχής, ο καθένας με τον τρόπο του.
Καλό μας βράδυ, φίλε μου

Nefelli είπε...

vasia μου, καλώς ήρθες.
Σ'αυτό το παιχνίδι αντάμωσαν ψυχές, περιπλανώμενες....
Πόσο χαίρομαι, να'ξερες...
Φιλί γλυκό καλώσορίσματος, ψυχή μου.

Roadartist είπε...

Υπέροχα..και η Βάσσια πλέον εδώ!! Η χαρά μου τώρα πολλαπλασιάστηκε! Να είστε καλά, σας ευχαριστώ πολύ ένα όμορφο βράδυ σε όλους..:)

Βάσσια είπε...

Τι να πω για την ζεστή υποδοχή :-)

Ευχαριστώ, η σχέση μας είναι αμφίδρομη.

Καλό βράδυ
:-)

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου,
θα χρησιμοποιήσω μια δικιά σου φράση:
Το να χαίρεσαι με τη χαρά μου, σημαίνει πολλά.
Φιλί γλυκό, καλλιτέχνιδα μου!!

Nefelli είπε...

vasia μου,
x x x
Καλό σου απόγευμα