Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

Τώρα, που περάσαν τα δύσκολα ...


Κυριακή, 13 Ιουλίου 2008

8.40 π.μ.

Φτου … το κέρατο μου…

Μια Κυριακή περιμένω να κοιμηθώ λίγο παραπάνω και ξύπνησα ….

(Γυρίζω πλευρό και με ξαναπαίρνει ο ύπνος….)

9.10 π.μ.

Όχι, όχι πάλι…. Κλείσε τα μάτια ΤΩΡΑ

……..

10.39 π.μ.

Μωρέ δεν σου περνάει, που να χτυπιέσαι….

………..

Ζζζζζζ ……

11.45 π.μ.

«Μανούλα…… ξύπνα μανούλα σήμερα έχεις γενέθλια…..

Σήκω να τα γιορτάσουμε…»

Η μανούλα: …$@#.....@#&^^…..%Ρ%#.....$%$%^%. .... ανάθεμα σ' εκείνον που είχε την ιδέα να γιορτάζουμε τα γενέθλια….
Αυτό προσπαθώ να ξεχάσω από τη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου κι εσύ μου ζητάς να το γιορτάσω??????

Πώς να εξηγήσεις σε ένα παιδί, πως μετά τα 30, τα γενέθλια δεν είναι γιορτή????

Και ξυπνάει η μανούλα, λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι και σέρνεται μέχρι το μπάνιο, προσπαθώντας να κρατήσει το βλέμμα, κολλημένο στα πλακάκια, μην και ξεφύγει κατά τον καθρέφτη.

Είχα 2 σημαντικές παρακλήσεις-απαιτήσεις για την 13η Ιουλίου, από τους δικούς μου ανθρώπους και τον εαυτό μου.

1ον είχα ζητήσει από τους δικούς μου, ν’ αγνοήσουν αυτή τη μέρα.

2ον είχα ζητήσει από τον εαυτό μου, να μην κοιτάξει σε καθρέφτη.

Η πρώτη επιθυμία μου, δεν πραγματοποιήθηκε ούτε στο ελάχιστο. Λες και ήταν όλοι βαλτοί, θυμήθηκαν πως γιορτάζω. Ακόμη και μια φίλη, που δεν είχα δει για πολλά χρόνια, μου τηλεφώνησε πως είναι στο νησί και πήρε για τις σχετικές ευχές.

Όσο για τη δεύτερη επιθυμία- εντολή, ακυρώθηκα 100%. Τελικά, όσο μεγαλώνω χάνω τον αυτοέλεγχο μου......

Κατά το απόγευμα και αφού κουράστηκα να είμαι με κατεβασμένα τα μούτρα, αποφάσισα πως δεν έγινε τίποτα το τραγικό.


Μια χαρά τα πήγα με τις ευχές και δεν είδα καμιά τραγική αλλαγή, στις περίπου 25 φορές που scanara τον καθρέφτη….

Μετά σκέφτηκα .....

πόσο τυχερή είμαι, που έχω μια υπέροχη οικογένεια, που με αγαπά και είναι δίπλα μου σε κάθε δύσκολη στιγμή (να μου συμπαραστέκονται) , σε κάθε υπέροχη στιγμή (να χαίρονται μαζί μου), έχουμε όλοι την υγεία μας, τα καράβια μας, δεν έχουν πέσει έξω, μπορώ να κάνω όνειρα για το μέλλον, έχω πολλούς ώμους να ακουμπήσω στις δύσκολες στιγμές, πολλά χαμόγελα να μοιράσω και να μοιραστώ, πολλούς πραγματικούς φίλους, δεν έχω λάθη να μετανιώσω, δεν βρήκα άσπρες τρίχες στα μαλλιά μου, εκτός από τις ρυτίδες των ματιών και του χαμόγελου δεν μέτρησα καμιά παραπάνω, είμαι μερικά κιλά πιο κάτω από πέρυσι , γυαλιά μυωπίας / πρεσβυωπίας δεν φόρεσα……

Συνειδητοποίησα πως δεν έχω κανένα λόγο να στεναχωριέμαι για το χρόνο που έφυγε, αντιθέτως εύχομαι να έχω πολλούς τέτοιους ακόμη, να μετρήσω !!!

Εεε ναι, λοιπόν, χθες αποχαιρέτησα το 34ο έτος μου και από σήμερα διανύω το 35ο

Αυτό είναι απειλή:
μην τολμήσει κανείς από εσάς να μου πει…. Τι 30.. τι 40… τι 50… ή ότι τα 35 είναι πολύ κοντά στα 40 , γιατί αλίμονο σας….

Τριακοστέ τέταρτε χρόνε μου, είμαι πολύ ευτυχισμένη που σε είχα.

Σε αποχαιρετώ με πολλή αγάπη και υπόσχομαι να θυμάμαι για πάντα, τα όσα καλά περάσαμε μαζί.

Είμαι η Νεφέλλη και στα 35 θα είμαι εξίσου καλά!!!!!!








46 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Πιο πιθανο το βλεπω να αρχισουν να σε βριζουν που σε εχει πιασει κριση ηλικιας στα πρωτα -αντα !!!

Βρε, αυτη ειναι η πιο δημιουργικη δεκαετια μας!!!

Οι φιλες μου ηθελαν να αρχισουμε να κρυβουμε τα κερακια απο τα 27 !!!! Τι θα ελεγες σε μια 27χρονη που σου ελεγε οτι περναει κριση ηλικιας;; Τα ιδια πες και στον εαυτο σου γιατι αν το σκεφτεις καλυτερα, εκτος απο ολα τα καλα που εχεις, εχεις και ΝΙΑΤΑ!!! Μην γινεσαι αχαριστη φιλεναδα, δεν φερνουν οι ρυτιδες και οι ασπρες τριχες τα γηρατεια, η ψυχη μας τα φερνει ακαιρα και αδικα!

Πω πω κυρηγμα χρονιαρα μερα :):):)


Σου ευχομαι υγεια και αυτη η χρονια να ειναι η καλυτερη της ζωης σου!!!!!

Εκμεταλευσου την καθε στιγμη με την εμπειρια των 34 χρονων που εζησες!! Καθε χρονο η ζωη να σου μαθαινει να περνας ολο και καλυτερα!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ !!!

Nefelli είπε...

Κατερινάκι μου γλυκό καλώς το κι ας τα σφύριξες
:-PP

Δίκια... χίλια δίκια έχεις και επαυξάνω...

Μια μικρή διευκρίνηση... εγώ ποτέ δεν ένιωσα την ανάγκη να κρύψω τα χρόνια μου. Λέω αβίαστα, την ηλικία μου.. τώρα γιατί μου βγήκε όλη αυτή η γκρίνια.. άγνωστο.

Πολλή σοφή η κουβέντα που είπες κοριτσάκι μου, δεν φέρνουν τα γηρατειά οι άσπρες τρίχες και οι ρυτίδες (που τις πιο πολλές φορές είναι γοητευτικές)... η γερασμένες ψυχές διώχνουν τα νιάτα, γι'αυτό αποφάσισα εγκαίρως να χαίρομαι για κάθε χρόνο που χαιρετώ στο εξής και να εύχομαι να μετρήσω πολλά τέτοια ευτυχισμένα χρόνια.

Κοριτσάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις αισιόδοξες ευχές.
Αντεύχομαι, όλα όσα ονειρεύτηκες, να γίνουν αλήθειες σου.

Φιλί γλυκό, χαρούμενο

kostaslogh είπε...

Εεεεεεεεεε όχι!!!!!!!
Πάνω που άρχισα να ετοιμάζω ένα σχόλιο
συμπάθειας διαβάζοντας το(όμορφο κατά
τα άλλα)κείμενο ,φτάνω στό τέλος και....
εκρήγνυμαι !
....δεν έπαθα και τίποτα που μπήκα στα35!!
Μωρε τι μας λές,κορίτσι πράμα,να σε λυπηθούμε κι όλας???
Κατ αναλογία εμείς λιγο πριν τα 50 θα πρέπει να κάνουμε κράτηση στην εντατική!
Ε όχι καλή μου Νεφέλη,σε πληροφορώ
ότι η θέα απ το 48ο σκαλί είναι υπέροχη,
συνεχίζω να περνάω την εφηβεία και θα
έχω τα ίδια μυαλά που είχα στα 17 μου
μέχρι τα 117μου:θα κυνηγάω 95αχρονες!!!
Ελπίζω τώρα να νιώθεις ακόμα πιο τυχερή!
Χρόνια σου πολλά και όμορφα!!!!!!

Sideras είπε...

Σου εύχομαι χρόνια πολλά και όμορφα ,γεμάτα χαρά και υγεία. Και να περνάς όπως θέλεις τα γενέθλια σου! Είσαι αξιαγάπητο πλάσμα πιστεύω, γι’ αυτό και σε τυραννάνε οι αγαπημένοι σου άνθρωποι τέτοια μέρα. Εμένα τα τελευταία 7 χρόνια κάθε γενέθλια μου ,μου κάνουν έκπληξη. Πράγμα πολύ σπαστικό να το καταλάβεις ,αλλά να αναγκάζεσαι να παίζεις τον Κινέζο και όταν γίνει η έκπληξη να πρέπει να χασκογελάς και να δείχνεις έκπληκτος .Και εσύ να το ξέρεις ότι είναι έκπληξη και να κάνεις τον Κινέζο. Άστο καλύτερα.
Πάντως ο τρόπος που περιγραφές την μέρα αυτή , μου βγάζει μια κωμική, αλλά συνάμα ευαίσθητη διάθεση.

Σιδερένια καλημέρα σου

gskastro είπε...

Nefelli τι είναι αυτά που διαβάζω; Χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία να έχεις και εσύ και η οικογένειά σου ολόκληρη.
Φαίνεται αυτά που σου έγραψα πιο μπροστά για τον Blue δεν τα εμπέδωσες. Θα σε βάλω να τα γράψεις 10 φορές.
Καλή μου Nefelli μπροστά σου έχεις ολόκληρη ζωή, ώσπου να φτάσεις την δική μου βιολογική ηλικία (όχι αυτή που πιστεύω ότι έχω. Θα σου πω μετά τη θεωρία μου) θα έχουν καταργηθεί οι ρυτίδες, θα μπορούν να σου αλλάζουν το σωματότυπο σου, θα μπορούν να κάνουν ότι επιθυμείς με το υλικό σου σώμα, ένα δεν θα μπορέσουν να κάνουν. Να σου φτιάχνουν την ψυχική σου διάθεση, αυτή μόνο εσύ μπορείς να την καλλιεργήσεις. Άρχισε λοιπόν από τώρα.
Και τώρα η θεωρία μου, πιστεύω ή έπεισα τον εαυτόν μου να πιστεύει ότι ο άνθρωπος γεννιέται και πεθαίνει στην ίδια ψυχική ηλικία. Άλλωστε το έχω ξαναγράψει σε σχόλιό μου στο Blog του Fractal στις 2 Ιουνίου. Και ποια πιστεύω ότι είναι η δική; Μα το έχω ξαναπεί τα 15, τέτοια μυαλά κουβαλάω, πιο μικρός και από τον kostaslogh.
Μην ανησυχείς θα σε αγαπάμε και όταν θα είσαι 40 και 50 και 60 και 70, είδες το τόλμησα. Καλή σου ημέρα και πολλά φιλιά gskastro

Spyros Vlahos είπε...

Μπράβο ρε δικιά μου, κουλαριστή σε βλέπω.
Να τα εκατοστήσεις.

Greca είπε...

Χρόνια πολλά σε σένα!
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!
χρόνια πολλά στα παιδιά που ονειρεύονται!
χρόνια πολλά στα παιδιά που ερωτεύονται!

και αν δεν το καταλαβες!!!!
Χρονια πολλα και καλα Νεφέλη!!!!!!

χαιρομαι που εισαι καλα γλυκεια μου! και που σε ξαναβρισκω!!!

φιλια
Ειρηνη

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αγάπη αιώνια να φωλιάζει στην νεανική σου καρδιά.
Και τα νεφελώματα να μη σκιάζουν τον ζωοδότη ήλιο της ζωής σου.
Κάθε επέτειος έχει την δική της αξία.
Αυτή,είχε την θέση που τις έδωσες με όσα καθόρισαν τον προηγούμενο χρόνο.
Θα σου ευχηθώ οι επόμενες,να έχουν την αξία των προσδοκιών σου.
Νεφέλη - Αλεξάνδρα της ζωής μας.

ola kala είπε...

ακριβώς δεν έχεις κανένα λόγο να στενοχωριέσαι για το χρόνο που έφυγε και σου εύχομαι να συνεχίσεις να έχεις τέτοιους χρόνους με υγεία, αγάπη και ευτυχία.
όλα τ'άλλα αντιμετωπίζονται τι τα έχουμε τα bottox, τις βαφές κτλ.:-)
η ζωή είναι ωραία σε κάθε ηλικία της
αρκεί να ξέρεις να την απολαμβάνεις
και να τη χαίρεσαι!!!!
Γι αυτό απόλαυσε τα 35 και σου έυχομαι να φτάσεις τα 100!!κι ακόμη παραπάνω.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Χρόνια Πολλά κορίτσι μου.
Να τα εκατοστήσεις και μέχρι τότε να έχει βγεί το ελιξήριο της νεότητας και να σ'έχει πιάσει λάστιχο , άντε στα σαράντα. Υπέροχα είναι και τότε, άκου και μένα που ξέρω.
Σημασία έχει ότι νοιώθεις πλήρης
και δικαιωμένη καλή μου . Αυτό είναι το πιο ακριβό δώρο που σου έχει κάνει ο Θεός , αυτό είναι το πολυτιμότερο που αξίζει να μοιράζεσαι με τους αγαπημένους σου.
Με αγάπη

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

φάβα είπε...

xaxa, Χρονια πολλα Νεφελοματα μου!
Πάντα να εισαι καλα! Καρκινακι ε? ΅Ετσι εξηγειται η καλη χημεια μεταξυ μας :) (σκορπιος με καρκινο ωροσκοπο, χεχε)
φιλακια πολλα!!

P. Kapodistrias είπε...

Να έχεις όλες τις ευλογίες τ' Ουρανού δικές σου! Υγεία σε όλους σας!!!

nikiplos είπε...

χρόνια πολλά! με υγεία και ότι άλλο επιθυμείς! Να τα χιλιάσεις φυσικά...

Τώρα αν νομίζεις ότι τα 35 είναι "μεγάλη" ηλικία, παλιοβρέφος, απλά αυταπατάσαι...

Nefelli είπε...

kostaslogh,
καλέ... μη βαράτε....
ΟΚ, το κατάλαβα, εσείς δεν καταλάβατε ότι το κατάλαβα??????

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές μου, κι εύχομαι στα 117 σου, οι 95άχρονες να κάνουν ουρά έξω από το σπίτι σου ;-)))
Πάντα να είσαι ένας χαμογελαστός, ανέμελος, υγειής έφηβος.

Φιλί πολύ μεγάλο, καλέ μου φίλε

Nefelli είπε...

Σιδερά μου,
οι επαναλαμβανόμενες εκπλήξεις γενεθλίων, μαρτυρούν πως έχεις σταθερούς φίλους να σε συντροφεύουν για πολλά χρόνια.... κι ενώ ο χρόνος φεύγει, εκείνοι μένουν, πάντα κοντά σου. Και τελικά πόσο όμορφα μας βασανίζουν οι φίλοι, όταν μας πιάνουν τα υπαρξιακά μας !!!
Να' σαι καλά που πέρασες κι άφησες τις όμορφες ευχές σου.
Σου χρωστάω κι εγώ πέρασμα από το σπίτι σου, μα όπως φαίνεται, μαζί με εμένα μεγάλωσαν κι οι υποχρεώσεις μου.
Φιλί γλυκό σου στέλνω

Nefelli είπε...

κάστρο μου λατρεμένο,
πριν απ' όλα θέλω να ξέρεις ότι είσαι ο πιο όμορφος έφηβος 70άρης, που γνωρίζω.
Εύχομαι να μην χάσεις ποτέ, τη σπίθα από το βλέμμα σου... εκείνο το βλέμμα που κοιτάζει το μέλλον με λαιμαργία..
Και τόλμησες να αγνοήσεις την απειλή μου, πα πώς μπορώ να αγριέψω στο πιο γλυκό κάστρο του κόσμου.
Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
Φιλί πολύ γλυκό

Nefelli είπε...

Spryros Vlahos...
τόσο κι άλλο τόσο αν χρειαστεί. Τέρμα... το πήρα απόφαση..
Τελευταία φορά που αγχώνομαι με τις ηλικίες και τα φευγάτα χρόνια.
Κι εσύ γνωρίζεις από μουλαρίσιο επτανήσιο πείσμα ;-) ...
ήταν να μην το πάρω απόφαση.
Ευχαριστώ, επαναστάτη μου για τις ευχές.
Φιλί γλυκό, σφυριχτό

Roadartist είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ....
ΚΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...
Νομιζω πως δεν ειναι καθολου τυχαίο οτι δεν 'έχασα' τα γενέθλια σου..
Νεφέλη να έχεις στη ζωή σου ότι καλύτερο!! Το κείμενο σου υπερχειλίζει απο αισιοδοξία.. Πάντα έτσι..
Μη πάψεις ποτέ να ονειρεύεσαι.. αγάντα..και αυτό μας κρατάει στις επάλξεις.. :) φιλάκια πολλά!

Nefelli είπε...

Ειρηνάκι μου...
χαρά μεγάλη που σε ξαναβλέπω....
Που χάθηκες εσύ ξενητεμένο μου???
Ευχαριστώ για τις ευχές κορίτσι μου.
Θα τα πούμε σύντομα και από το σπίτι σου.
Κοίτα μην εξαφανιστείς πάλι...
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Αγαπημένε, τρυφερέ επίκουρε της ζωής, ευχαριστώ να πω, είναι λίγο για όσα άφησες, από το μπαουλάκι της καρδιάς σου.
Φίλε μου σοφέ, έτσι ακριβώς...
οι στιγμές μας παίρνουν τη θέση που τους δίνουμε, γι'αυτο αν και καθυστερημένα αποφάσισα να βάλω τον 34ο χρόνο μου, στο φάκελο "αγαπημένα", στο χρονοντούλαπο μου!!
Τα καλύτερα που έχω, εύχομαι για εσένα και όσους αγαπάς.

Φιλί αγαπημένο

Nefelli είπε...

ola kala, κορίτσι που φέρνεις χαμόγελα ....
Με τα bottox και γενικά χειρουργικές- αισθητικές επεμβάσεις, δεν τα πάω καλά... για την ώρα.
Εύχομαι να μην πάθω τέτοια "ντουβρούτζα" και ν' αρχίσω να τρέχω από πλαστικό χειρούργο σε κέντρα αισθητικής, γιατί δεν θα τ' αντέξω.
Εκείνο που δεν θέλω να μου πάρει, κανένας χρόνος στο πέρασμα του, είναι ο τρόπος που κοιτάζω κατάματα τη ζωή και της χαμογελώ.
Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.
Φιλί γλυκό, αισιόδοξο

Nefelli είπε...

Λυγερή μου,
όμορφα διαβαίνεις τη ζωή και τέτοιες συμβουλές, όταν δίνονται από εσένα φορούν το καλό τους φουστάνι κι εγώ δεν μπορώ παρά ν' ανοίξω διάπλατα την πόρτα μου, να τις καλώς ορίσω....
Σ' ευχαριστώ θερμά κι εύχομαι με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου, όσα ονειρεύτηκες για εσένα κι όσους αγαπάς, να γίνουν η πραγματικότητα της καθημερινότητας σου.
Φιλί γλυκό και μεγάλη αγκαλιά

Nefelli είπε...

Φαβίτσα!!!!!!
Σκορπιός με καρκίνο ωροσκόπο!!!!!
Εσύ δεν είσαι γυναίκα, είσαι πυροτέχνημα.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και πάνω απ' όλα για την γυναικεία αλληλεγγύη ;-)
Φιλί γλυκό, πυροτέχνημα μου

Nefelli είπε...

Αγαπημένε μου Π.Κ. οι ειλικρινείς ευλογημένες ευχές σου,με συγκινούν.
Σ' ευχαριστώ από καρδιάς κι εύχομαι το καλύτερο δυνατό, για εσένα και την οικογένεια σου.
Θερμά σ' ευχαριστώ.
Φιλί απεριόριστης εκτίμησης

Nefelli είπε...

nikiplos μου,
σ' ευχαριστώ για τις ευχές και φυσικά για τη βρισιά(χαχαχα, παλιοβρέφος!!).
Ας υπολογίσουμε ότι τα 35, είναι η δικιά μου μεγαλύτερη ηλικία... εε???
Ναι, ναι μου αρέσει να διαψεύδομαι σε ότι αφορά στα 35 έτη.
Ευχαριστώ πολύ για το μάθημα!!!
Φιλί γλυκό, αδιάψευστο

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου, φιλαράκι μου αγαπημένο... καλώς μας επέστρεψες!!!
Η παρουσία σου εδώ, ήταν το δώρο μου από εσένα!!!!
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις ευχές κοριτσάκι.
Ελπίζω να γύρισες με τις μπαταρίες φουλ πάουερ , δίχως ΑΓΧΟΣ και ΣΤΡΕΣ και να μας ταξιδέψεις με τις αναρτήσεις σου, στα υπέροχα μέρη που πήγες.
Ανυπομονώ να δω τι θα ανεβάσεις....
Τα λέμε κι από το σπίτι σου σύντομα.
Φιλί γλυκό πεθύμιας

Ένδειξη ζωής είπε...

Κατ' αρχήν Καλώς σε βρήκα!
Ως original καρκινάκι κι εγώ (και με ωροσκόπο καρκίνο, παρακαλώ!!) μπορώ να πω πως κατανοώ στο 100% την κυκλοθυμική σου διάθεση.
Οι καρκίνοι εκεί που κλαίνε γελάνε και το αντίθετο! Ε και μια ψιλογρίνια να μην την ρίξουμε ανήμερα στα γενέθλιά μας; έλεος !
Εγώ έκλεισα τα 39 αλλά μοιάζω το πολύ πολύ 32...αλλά και 42 να έμοιαζα είμαι σε φάση που καρφί δεν μου καίγεται!!!
Εξάλλου, εγώ ξέρω πολύ καλά ότι τις ισορροπίες σου τις διατηρείς χάρη σ' αυτή την υπέροχη οικογένεια!!!
Να είσαι γερή και να ζεις ευτυχισμένες στιγμές μαζί τους! Όλα τα υπόλοιπα είναι σε δεύτερη μοίρα...
Καλημέρα γλυκό μου γρινιάρικο καρκινάκι!

Nefelli είπε...

...eternal dreamer,
καλώς ήρθες στα λημέρια μου, ομοιοπαθούσα καρκίνε!!!!
Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω, εναλλακτικό, ονειροπόλο κορίτσι!!!
Πες τα χρυσόστομη... πες τα...
Αν δεν έχουμε δικαίωμα, να ρίξουμε μια ξεγυρισμένη γκρίνια, ανήμερα στα γενέθλια μας, ε τότε πότε?????
Αλλά εσύ ξέρεις πολύ καλά, πως όλα αυτά για τα οποία νιώθουμε απελπισμένες σήμερα, την επόμενη μέρα αποτελούν παρελθόν και ψαχνόμαστε να θυμηθούμε για ποιο λόγο είχαμε ¨φρικάρει¨!!!!
:-))))
Εμείς κυκλοθυμικές???? Άντε καλέ...
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές και πάνω απ' όλα για τη συμπαράσταση.
Φιλί γλυκό, καλώς ορίσματος

Greca είπε...

Νεφέλη μου δε θα εξαφανιστω παλι.... απλα έκατσαν πολλά μαζί (εγκυμοσυνη, αλλαγη παροχου ιντερνετ και πολλα πολλα τρεξιματα τριγυρω) και ετσι "χαθηκα"...
τωρα ομως ειμαι εδω!!! (αυτο δεν ξερω αν ειναι για το καλο οσων ειναι γυρω μου ομως!!!!) απλα δεν μπορω να ειμαι καθημερινως εδω...

τα φιλια μου!!!!

να εχετε ενα υπεροχο Σ/Κ!!!

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Tι περίμενες;Κυριακή και 13..Γκαντεμομέρα..:)--
Καλησπέρα.

gskastro είπε...

Nefelli μου ένα καλημέρα πέρασα να σου πω και να σου ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο. Πολλά φιλιά gskastro

faraona είπε...

Xρονια πολλα εστω και πολυ καθυστερημενα!
Νασαι γερη ,δυνατη και αισιοδοξη ευχομαι.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Γλυκιά καλημέρα και ευχάριστα δημιουργικό σαββατοκύριακο Νεφέλη μου.

Griz είπε...

Νεφέλη μου! Και από μένα χρόνια πολλά αργοπορημένα γιατί έλειπα αλλά με πολλή αγάπη! Να είσαι πάντα όπως τώρα και ακόμα καλύτερα αν γίνεται..!
:D
Να ζήσεις ευτυχισμένη με αυτούς που αγαπάς γύρω σου :)

Nefelli είπε...

Greca μου, έγινες μανούλα?????
να σου ζήσει το μωράκι σου, να είναι πάντα γερό και υγιές σου εύχομαι...
Γνωρίζω τι σημαίνει η άφιξη ενός μωρού, στη ζωή μας και καταλαβαίνω απόλυτα τους λόγους που σε κράτησαν μακρυά μας....
Να έρχεσαι όποτε μπορείς και πίστεψε με, είναι μεγάλη η χαρά μας να σε βλέπουμε.
Φιλί Κυριακάτικο....

Nefelli είπε...

νίκο,, καλώς ήρθες.
Χεχεχε, το αβατάρ σου, είναι όλα τα λεφτά!!!!!!!
Εδώ είναι που λέμε: από μικρός στα βάσανα..... :-)))))

Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση φίλε μου.
Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα.

Όμορφη Κυριακή εύχομαι

Nefelli είπε...

Κάστρο μου αγαπημένο,
σ'ευχαριστώ, μοναχικό μου φρούριο ;-)
Την πιο όμορφη Κυριακή σου εύχομαι
Φιλί πολύ μεγάλο, συντροφικό

Nefelli είπε...

Faraonaki μου, Ιόνιο γειτονάκι μου να είσαι καλά.
Πάντα θαλασσινές εμπνεύσεις σου εύχομαι, κορίτσι της αρμύρας.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Bαγγέλη μου γλυκέ, ευχαριστώ καλέ μου φίλε.

Δεν ξέρω αν ήταν δημιουργικό το σ/κ μου, αλλά χαλαρωτικό και αναζωογονητικό ήταν σίγουρα....

Γίνεται επεξεργασία δεδομένων αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου και ψήνω σχετική αναρτησούλα.... Αν προλάβω, γιατί έχω πολλά να κάνω σήμερα, θα δεις τι έκανα το σ/κ μου.

Φιλί γλυκό, Κυριακής

Nefelli είπε...

Γκριζούλα μου, επέστρεψες με σούπερ μαυρισμένο χρωματάκι και διάθεση που χτυπά κόκκινο?????

Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου για τις ευχές.
Ανταποδίδω μια χούφτα χαμόγελα και πολλά... πολλά ...αλμυρά φιλάκια από θάλασσα Ιονίου.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
“…όμορφο να σ’ αγαπούν
και να σου το λένε…”

κι ο πιο καθυστερημένος της παρέας περνάει να ευχηθεί και να κεραστεί μια βδομάδα μετά!!!!

χρειάζεται να σου θυμίσει σ’ αυτή τη ζωή ο γλυκός σου γιόκας, ότι τα γενέθλια τα γιορτάζουμε σε κάθε ηλικία, γιατί πάει ένας ακόμα, τον δρασκελίσαμε με απόλυτη επιτυχία, και πάμε χαλαρά για τον επόμενο…

[‘σκάνναρα τον εαυτό μου στον καθρέφτη’ η έκφραση της εβδομάδας!!!!]

…και κάποτε γλυκό κορίτσι πρέπει να καταλάβεις πως ο άνθρωπος δεν έχει ηλικία,

έχει μόνο μια ζωή, μία λέμε, με χαρές, με όνειρα, με δάκρυα, με έρωτα, με μητρότητα/πατρότητα, αμέτρητες γιορτές, θρήνους, λατρεμένα τραγούδια και βιβλία, φίλους που περιμένουν με ζεστή αγκαλιά να διεκδικήσουν την ομορφιά της ψυχής σου, που κάποια στιγμή τους πρόσφερες γενναιόδωρα, γιατί το άξιζαν, γιατί το άξιζες να ‘σαι αυτή που είσαι, η νεφέλλη που αγαπάμε, η νεφέλλη των εκμυστηρεύσεων και των φανερών σχολίων, η νεφέλη της καρδιάς μας…

κανένας διψήφιος αριθμός λοιπόν,

μία η ζωή, μοναδική η νεφέλλη μας…

χρόνια πολλά πολλά
ξέρεις εσύ πόσο ευτυχισμένα τα θες

φιλι φιλι που εδώ δε φτάνει…

Nefelli είπε...

Γιάννη μου αγαπημένε όσο ποτέ....

Τι να πω καρδιά μου;;;;
Ότι κι αν πω, θα ακουστεί τόσο μικρό πλάι στα όσα άφησες....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου.

Τίποτα δεν θα πειράξω από το λόγια σου... τίποτα δεν θα σχολιάσω έτσι... όπως το άφησες θα το φυλάξω... πολύτιμο, κομμάτι δικό σου.

Φιλί μεγάλο συγκίνησης και αγκαλιά τερααασσστττιιιααααα πολλής αγάπης.

Fegia είπε...

Γλυκειά μου Νεφέλη.
Γύρισα, για να σου ευχηθώ από κοντά:
ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΑ.
Πολλά πολλά φιλάκια καλή μου...

Nefelli είπε...

Fegia μου, καλώς μας ήρθες...
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
Ελπίζω να πέρασες όμορφα και μας επέστρεψες γεμάτος όμορφες αναμνήσεις.
Φιλί γλυκό

Spyros Vlahos είπε...

Το οποίο μου φέρνει στο μυαλό μια στιχομυθία με τους μαθητές μου.

Χαριεντιζόμενοι με ρωτάνε πόσο χρονών είμαι κι όταν τους λέω 55 συνεχίζουν το καλαμπούρι "ε, με το ένα πόδι στον τάφο".
Η απάντηση που τους δίνω είναι "αν έκαμα να φέρω το ένα πόδι 55 χρόνια, θέλω άλλα τόσα για το άλλο. Μου αρκούν 110 χρόνια ζωής".

Nefelli είπε...

Spyro Vlaho, με το καυστικό humor, καλησπέρα φίλε μου.
Σοφή, η απάντηση που δίνεις στα πειράγματα των μαθητών σου και είμαι σίγουρη ότι τους κόβεις το βήχα για περαιτέρω αστειάκια με αυτό τον τρόπο.
Σου εύχομαι να περάσεις τα 100, τα 110, τα 120, ακόμη και τα 140.... και για όσους δεν σε γνωρίζουν, να ενημερώσω ότι με το Σπύρο, όλα παίζουν.....
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου