Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

pause ..... σε χρόνο παρελθόντα


Άηχη μουσική πλημμυρίζει τα’ αυτιά μου, μια νύχτα που η σιωπή της, σπάει το φράγμα του ήχου.

Μυρωδιές σκαλίζουν την όσφρηση μου, σαν σωρός από στεφάνια, πάνω σε τάφο νεκρού ανάμικτα με καμένο κερί και λιβάνι.

Και εκείνο το βλέμμα το μπερδεμένο από χρώματα βλέμμα… σαν το γαλαζοπράσινο της θάλασσας, που μόλις διακρίνεις το πράσινο, το χάνεις μέσα στο βαθύ γαλάζιο.








Τόσα θέλω…. Μα πόσα μπορώ????


Τόσα μπόρεσα…. Μα πόσα ήθελα????


Τελικά…. πόσα έκανα???

41 σχόλια:

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli, γιατί τόση θλίψη, τι συμβαίνει; Υπάρχει κάποια επιπλοκή με την μικρή μας Άλκιστη; Μη μας κάνεις να ανησυχούμε.
Να είσαι καλά εσύ και η Άλκιστη, πολλά φιλιά σε εσένα και στην Άλκιστη. gskastro

Griz είπε...

Πάντα κάνουμε λιγότερα από όσα μπορούμε.. πάντα υπάρχει κι άλλο να καταφέρουμε .Και πάντα θέλουμε περισσότερα.. έτσι πρέπει..
Ελπίζω ο απολογισμός νεφέλη μου να μην αφορά κάτι σοβαρό ..Φιλιά

Nefelli είπε...

Αγαπημένο μου κάστρο, όχι μην ανησυχείς.
Ήταν αυτονόητο να συνδέσεις, τις 2 αναρτήσεις μεταξύ τους...
Η Άλκηστη, επέστρεψε σπίτι της και είναι καλά... τουλάχιστον απ' όσα έδειξαν, τα πρώτα αποτελέσματα των εξετάσεων της.
Αυτό που διάβασες, γράφτηκε σε παρελθόντα χρόνο, σε κάποια ζόρικη στιγμή.
Επειδή αυτές τις μέρες γενικότερα, η διάθεση μου κειμένεται σε χαμηλά βαρομετρικά,έπεσα πάνω σε αυτό που διάβασες και χωρίς δεύτερη σκέψη, έφτασε στις οθόνες σας.
Συγνώμη αν σε ανησύχησα, καλέ μου φίλε.
Την απεριόριστη αγάπη μου σου στέλνω.
Φιλί γλυκό, Σαββατοκύριακου

Nefelli είπε...

grizoula μου, καλησπέρα.
Δεν είναι ακριβώς απολογισμός...
μάλλον διαπίστωση έκανα, σαν στάθηκα μετέωρη μπροστά στο λίγο μου και ένιωσα την ανημποριά μου.
Μια μικρή παύση, στη ροή της καθημερινότητας και στα όσα σαν απλοί παρατηρητές βλέπουμε να συμβαίνουν, χάνοντας τον έλεγχο των εξελίξεων.
Πάντα, θα υπάρχει το κάτι παραπάνω..
Πάντα, ο χρόνος θα τρέχει εμπρός μας και εμείς άραγε, θα τον προ φτάσουμε κάποτε???

Φιλί γλυκό,Σαββατοκύριακου

None είπε...

Ζόρικο κείμενο.

Ανορθώσου.

Nefelli είπε...

None, φίλε μου καλέ.
Τελικά ήταν κακή επιλογή τούτη η γραφή....
Υπόσχομαι να επανέλθω με άλλη διάθεση... πιο ψηλά θα σταθώ κι απ'το καμπαναριό του Άγιου μας!!!
Να' σαι καλά για το σπρώξιμο.

Φιλί, Κυριακάτικου απογεύματος

Spyros Vlahos είπε...

Το τέλος είναι απαράμιλλο, εξαίσιο

faraona είπε...

Nefelli μου
Αν κανεις ετσι ωστε να θελεις οσα μπορεις ...νομιζω θαναι καλυτερα για σενα ε?
λΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ κι ειμαι και φρεσκοπλυμενη με αρμυρα του Ιονιου!
φιλια κοριτσι μου

Dee Dee είπε...

Εμενα μου αρεσεις κι ετσι.

Επειδη χρειαζονται και οι μαυρες μας για να εκτιμησουμε τα χρωματα μετα.

Επειδη πρεπει να παρουμε φορα απο το πατωμα για να κανουμε λιγα περισσοτερα απο οσα ονειρευτηκαμε.

Επειδη ειμαστε αισιοδοξοι και για να μην σπασουμε πρεπει να λυγιζουμε που και που.

Και ποτε δεν κραταει για παντα η συννεφια, αν δεν ζησεις την καταιγιδα πως θα δεις το ουρανιο τοξο....που ειπε και καποιος....που δεν θυμαμαι ποιος ειναι :):):)

Καλο απογευματακι μελαγχολικη μου nefelli

Nefelli είπε...

Σπύρο μου, τόσο καλά λόγια από εσένα!!!!!
Αυτό κι αν με τιμά :-)

Πιστεύεις, θα μάθουμε ποτέ...
πόσα απ' αυτά που θέλαμε, μπορέσαμε να κάνουμε?
πόσα απ' αυτά που μπορέσαμε, θέλαμε να κάνουμε?
πόσα απ' αυτά που κάναμε, μπορούσε να θέλουμε?

Φιλί γλυκό, καληνύχτας

Nefelli είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nefelli είπε...

faraona μου, αλμυρή...
σωστή η συμβουλή σου, αλλά πόσο σε δελεάζει η σκέψη, να μπορείς να κάνεις, ακριβώς όσα θέλεις????

Καλή μου, με την ίδια ιόνια αρμύρα, πλύθηκα κι εγώ, τη στιγμή που μου έγραφες!!!

Μπόρεσα, άθελα μου,να σε συναντήσω..

Καμιά φορά, όταν κάνεις κάτι που δεν επιδιώκεις, έχει κι αυτό τη δικιά του ομορφιά

Φιλί παραδίπλα θάλασσας, τζογούλα μου

Nefelli είπε...

Γεια σου Κατερινάκι, με τα ωραία σου!!!
Έτσι φιλαράκι, για να τιμούμε και τον τίτλο που φέρουμε... [ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΑ]
Άλλωστε, δεν δικαιολογήται μια ανεφέλωτη Nefelli.
Βουρ,να πλημμυρίσουμε απ' τ' ουρανού τα χρώματα.
Φιλί γλυκό, μισοτελειωμένης καταιγίδας.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Οι ζόρικες στιγμές είναι που αφήνουν σημάδια και ΄τα δικά μας ίχνη. Οι άλλες οι ασημάντες έρχονται και φεύγουν και μεις τότε δεν θυμόμαστε να ζήσαμε...
Δυστυχώς είναι οι περισσότερες...
Με την αγάπη μου και την εκτίμησή μου.
Λυγερή ΤΟΥ ΠΗΓΑΙΜΟΥ

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

P. Kapodistrias είπε...

Καλή μας Νεφέλη,

Η ζωή έχει στιγμές μόνο καλές. Το υπόλοιπό της είναι μια σκέτη ταλαιπωρία...
Χρέος μας είναι να πασχίζουμε να πολυστεύουμε τις χαρές, ώστε να μπορούμε να γευόμαστε τις χάρες, τις οποίες αναμφίβολα έχει.

Στηρίξου στα πόδια, βαθιές ανάσες (σαν τότε που γέννησες) και πρόσω ολοταχώς!!!

Καλημέρα!

Nefelli είπε...

λυγερή μου,
ο χρόνος στο πέρασμα του, αφήνει πολλά τέτοια ζόρικα σημάδια...
άλλα δύσκολα και άλλα ευκολότερα.
Πάντα εκεί, να σου θυμίζουν το λίγο ή το πολύ σου, ανάλογα...
Κάθε φορά, διαφορετική από την προηγούμενη, μα όλες,έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.
Πήραν, κάτι από εσένα.
Εκείνο, που κρατάς σφαλισμένο, το πολυτιμότερο σου, το ακριβό σου...
Ξέρει η ζωή τις αντοχές σου και κάθε φορά, παίρνει το μερτικό της.
Άραγε, πότε θα ξοφλήσουμε τα χρωστούμενα?
Φιλί γλυκό, ανεξόφλητο

Nefelli είπε...

Αγαπημένε μου ΠΚ,
σοφά μιλάς κι εγώ αφουγκράζομαι το λόγο σου με προσοχή.
Για εκείνο το υπόλοιπο της, πασχίζω κι αγωνιώ...
Ανησυχίες, κρυμμένες πίσω από χαρούμενες φωνές και γέλια, με τη λαχτάρα μην συνεπάρω στο νεφέλωμα, ανθρώπους αγαπημένους.
Ξέρω, πως είναι θέμα χρόνου, να ξεσκονίσω τις σκόνες από πάνω μου και με διάφανο βλέμμα, να κοιτάξω τον ήλιο.
Σωστά επισημαίνεις, πως είναι χρέος μου να πολυστέψω τις χαρές, όχι απαραίτητα εκείνες, που αφορούν στο άτομο μου...
τις άλλες, τις πολύτιμες, που μέσα από ένα χαμόγελο αγαπημένου σου, γίνεσαι ο ευτυχέστερος άνθρωπος του κόσμου...
Θερμά σ' ευχαριστώ, για όλα τα όμορφα σου...

Φιλί, απεριόριστης εκτίμησης

kostaslogh είπε...

Γειά σου Νεφέλη
Εύχομαι ο ήλιος ,η θάλασσα του Ιούλη,
το φεγγάρι του Αυγούστου να σου φέρουν
το χαμόγελο στα χείλη
Να είσαι καλά

Tasos Zarkadis είπε...

Άσε και εγώ αρχίζω να κάνω απολογισμούς δύο δεκαετιών...

γέρασα nefelli...!!!

αύριο σου έρχομαι.

φιλί από κοντά... :PPP

Nefelli είπε...

kostaslogh,
σ' ευχαριστώ καλέ μου για τις ευχές.
Έτσι είναι η ζωή όμως...
τη μια μας δίνει,
την άλλη μας παίρνει.
Κατέληξα πάντως και στις δυο περιπτώσεις, πως πρέπει να την κοιτάζουμε με χαμόγελο.
Σιχαίνεται την μεμψιμοιρία και τα κλαψουρίσματα.
Χαμόγελο λοιπόν, ως τ'αυτιά μας

Το πιο καλοκαιριάτικο φιλί μου, σου στέλνω.

Nefelli είπε...

Blue μου αγαπημένο,
δεν σου έχουν πει καρδιά μου, πως στο σπίτι του κρεμασμένου, δεν μιλάνε για σχοινί?
Εσύ μιλάς για γεράματα???
Και πού τα λες???? Σ' εμένα????
Καλά, δεν λέω άλλα.. τα υπόλοιπα από κοντά.
Σε περιμένω ανυπόμονα, μικρό μου...
Άντε γιατί μας έχεις λείψει.
Φιλί μεγάλο

gskastro είπε...

Nefelli μου τι είναι αυτά που διαβάζω; Δεν του λες καμιά κουβέντα του Blue μιας και το ξέρεις! Τι να πω εγώ με τις 7 δεκαετίες. Θα έπρεπε να τα βάψω μαύρα; Με τέτοια μυαλά που κουβαλώ όμως όχι μαύρα, τα πιο φωτεινά χρώματα.
Παιδιά μου να χαίρεστε τη ζωή σας και με όλες τις αναποδιές. Πολλά φιλιά gskastro

Evangelos είπε...

Κούκλα μου, γεια σου.
Καιρό έχουμε να τα πούμε και φταίω εγώ και η @*&#εξεταστική.. Είχα πολύ καιρό να περάσω από τα μέρη σου και τώρα διαπιστώνω ότι εγώ ήμουνα στον κόσμο μου κι έγραφα μπούρδες στο μπλογκ κι εσύ πέρναγες δύσκολες ώρες. Απ ότι καταλαβαίνω τουλάχιστον τώρα το κοριτσάκι είναι καλύτερα, ε;
Κι εφόσον αυτό το πολύ ωραίο και πολύ μελαγχολικό ποίημα σε εκφράζει αυτή την περίοδο, σκέφτομαι ότι έχεις ανάγκη την στήριξή μου κι εγώ σε έχω εντελώς παρατημένη.
Δεν έχω εύκαιρα τέτοια λόγια τώρα, θα τα πούμε απ'το τηλέφωνο.
Μόνο να ξέρεις ότι σ αγαπώ πολύ πολύ και την οικογένειά σου την έχω μες την καρδιά μου.
Φιλί γλυκό αγάπης και συγγνώμης

spy είπε...

PROTASH-> PARE TON DIKO SOY ANTHROPO, ANEBHTE SE ENA PSILO MEROS K DHTE TON HLIO NA VGENI APO THN THALLASSA !!! O HLIOS TOY IONIOY PELAGOYS EINAI FANTSTIKOS!!!
APARETHTOS EKSOPLISMOS->
1 MPOYKALI VODKA
2 POTIRIA SFINAKI
4 SAKOYLAKIA PATATAKIA ME RIGANI
1 MPOYKALAKI TABASCO
SYNTAGI DOKIMASMENI K PETIXIMENI!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Γιατί όσα κι' αν κάνουμε να είναι λίγα μπρος σ' αυτά που θέλουμε?
Μιά χούφτα βρεγμένο χώμα,μας λέει, πως πάντα το όσα μπορούσαμε ήταν αρκετό για να έρθει η ευτυχία.
Σε φιλώ γλυκιά μου.

Nefelli είπε...

Πέστα κάστρο μου, πέστα κι εσύ γιατί ο blue, βάλθηκε να μας μελαγχολήσει..

Θα του τα ψάλλω, πιθανότατα αύριο, γιατί ενημερώθηκα από κοινό μας αγαπημένο πρόσωπο, ότι κατέφθασε άρτια αφιχθέντος, στο νησί μας.
Όμως, μην τον παρεξηγείς και θυμήσου σαν είμασταν κι εμείς στα είκοσι κάτι, που νομίζαμε πως όσα έπρεπε να μάθουμε για τη ζωή, το είχαμε γνωρίσει...

Η γιαγιάκα μου έλεγε, εκεί που είσαι, ήμουνα κι εδώ που είμαι,
θα' ρθεις !
Τί λες? Να του τα πω ένα χεράκι ή να τον αφήσω να τα μάθει μόνος του?

Κι εσύ να κάνεις τις δεκαετίες σου, 10 και 11 και 12 για να μας βάλεις τα γυαλιά. ΟΚ?

Φιλί τρανταχτό κι αγκαλιά μεγάααληηηη

Nefelli είπε...

Δεν είμαι εγώ....
είσαι πάντα εσύ... κι εδώ κι εκεί μα πάνω απ' όλα στην καρδιά μου.

Μερικά πράγματα μικρούλη μου, δεν μπορούμε να τα ρυθμίσουμε ούτε να τα κανονίσουμε και σίγουρα ούτε να τα προβλέψουμε.
Υπάρχουν κι άλλα, που εξαρτώνται από δικούς μας χειρισμούς και την προσήλωση που θα δείξουμε, προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους μας.
Η εξεταστική και τα αποτελέσματα της, ανήκει στη δεύτερη κατηγορία, γι'αυτό κράτα το βλέμμα σου, στραμμένο εκεί, που είναι τα όνειρα σου.

Η Άλκιστης δυστυχώς, ήρθε αντιμέτωπη με την άσχημη πλευρά της ζωής. Έδωσε τη δικιά της μάχη και την κέρδισε.Όλα δείχνουν πως είναι οπλισμένη με πείσμα και εσωτερική δύναμη και αυτό είναι ότι καλύτερο, για τη συγκεκριμένη περίπτωση.

Αυτό που διάβασες, είναι ένα "μαύρισμα" παλαιότερο, μα έτσι που έκατσε δίπλα στην Άλκιστη, φάνηκε σαν μια κακιά εξέλιξη.
Λάθος η επιλογή του timing, που το ανάρτησα.

Το φιλί της αγάπης σου, το κρατώ σφιχτά στις χούφτες μου...
Τη συγνώμη σου δεν τη δέχομαι, απλώς γιατί δεν υφίσταται λόγος, να απολογηθείς.

Και μια υπενθύμιση jnr:
Η οικογένεια μου, σε περιλαμβάνει!!
:-PP

Μεγάλο φιλί κι αγκαλίτσα αδελφική

Nefelli είπε...

SPY μου,
καλά σε λέω εγώ κατάσκοπο της ζωής!!
Όλα τα έχεις τσεκάρει και υπολογίσει, με μαθηματική ακρίβεια!!

Τώρα, εδώ που τα λέμε, μετά από ένα μπουκάλι vodka, μάλλον δεν θα δω τον ήλιο να ανατέλλει, γιατί θα πρέπει να είμαι σε καθιστή στάση κι εγώ θα είμαι τ' ανάσκελο με το κεφάλι καζάνι.
Λέω εγώ τώρα, που στο δεύτερο ποτήρι, αναχωρώ υποβαστάζουσα..

Παρόλα αυτά, ευχαριστώ για τη συμβουλή. Είμαι σίγουρη ότι σε κάποιες περιπτώσεις, ίσως είναι η ιδανικότερη λύση.

Φιλί γλυκό,από Ιόνιο κατασκοπάκι μου

Nefelli είπε...

Eπίκουρε μου,
τελικά η επικουρική σε έχει κάνει σοφό άνθρωπο. Καλώς την επέλεξες!!!
Ήταν πολύ μεγάλο, αυτό που είπες.
Σ' ευχαριστώ για το σκούντημα, του παρακάτω.

Φιλί γλυκό, λίγο πριν ξαστερώσει.

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli, πάντα πρέπει να συμβουλεύομε τους νέους έστω και αν ξέρουμε απριόρι ότι δεν θα μας ακούσουν στην καλύτερη περίπτωση ή θα μας κριτικάρουν και από πάνω. Εγώ το έχω πάθει με την μεγάλη μου εγγονή (15 ετών), ιδίως με αυτά που γράφω στα Blog.
Με κριτικάρει αλλά μου αρέσει, άλλωστε και εγώ κριτικάρω τα δικά της. Το βασικό στοιχείο είναι να υπάρχει διάλογος με τους νέους και να μη τους βλέπουμε σαν άβουλα άτομα.
Ξέρεις η προσωπική εμπειρία στους ανθρώπους και ιδίως στους νέους είναι απαραίτητη, υπάρχουν όμως ορισμένα πράγματα που καλόν είναι να μη τα δοκιμάσουν ποτέ.
Να είσαι καλά και να έχεις μία καλή ημέρα. gskastro

Nefelli είπε...

Κάστρο μου, σοφό κι αγαπημένο.
Πόσο δίκιο έχουν τα λεγόμενα σου!!
Κι αυτό στο λέει μια Νεφέλλη που στα μικρά της, ήταν μια ατίθαση επαναστάτρια και κάθε συμβουλή, φάνταζε βέλος δηλητηριασμένο στα μάτια της... τότε...
Λίγο μετά τα 20, το έλυσα το επαναστατικό μου και κατάλαβα ότι η μάχη παιζόταν αλλού. Ρίχτηκα, που λες,στη μάχη της ζωής, γεμάτη αυτοπεποίηθηση και για όπλα μου είχα τις συμβουλές, που για χρόνια η σοφή γιαγιά Άννα, προσπαθούσε να εγκαταστήσει στο κεφάλι μου.
Θα σου αποκαλύψω ένα μυστικό.
Όλες οι αντιρρήσεις - αντιδράσεις της εγγονής σου, είναι άκυρες. Εν αγνοία της συμβαίνει, αλλά όλα όσα της λες, γερά σφηνώνονται στο μυαλουδάκι της....κι αργότερα, με τις πρώτες δυσκολίες, θα ξετρυπώσουν μια - μια, η κάθε λεξούλα και θα ακούει για πάντα ,τη γλυκιά σου φωνούλα, να της μιλά.
Αυτό είναι τσεκαρισμένο. Γι' αυτό συνέχισε ακάθεκτος εσύ, να τραγουδάς τους σκοπούς σου, που τόσα χρόνια σου πήρε να μάθεις...
Αγάπη πολύ σου στέλνω και την ευχή να σ' έχει ο Θεός καλά για να σε χαιρόμαστε για πολλά χρόνια ακόμη...

Sideras είπε...

Πάντα μου άρεσαν τα αστρικά νεφελώματα. Το καθένα τους διαφορετικό μα η έλξη των αστεριών και της αστρόσκονης πάντα η ίδια. Το καθένα για αιώνες διατηρεί το χρώμα του. Εκείνες τις μέρες ίδιες ,ίδιο το συναίσθημα ,σαν αυτό που έγραψες ,πόνος πια δεν είναι, παράπονο ναι. Μια ερώτηση μόνο μένει αν μπορούσα να έκανα κάτι να ανατρέψω....;

Όπως και να έχει σε χαιρετώ και καλώς σε βρήκα .

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

NΕΦΕΛΗ MOY ,πέρασα να αφήσω την καλησπέρα μου και ταν αγάπη μου.
Καλό σ/κο.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Kαλή μου nefeli,
για τα γενέθλια σου, τις θερμότερες ευχές μου για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ, ΚΑΛΆ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

φάβα είπε...

Ολα να πανε καλα και ακομα καλυτερα...
Χαμογελο Νεφελη μου, σου πάει ;)
Σε φιλώ...

Nefelli είπε...

sideras,
καλώς ήρθες στο φτωχικό μου...
Εδώ ψηλά, επικρατεί μια διαφορετική κατάσταση απ'αυτή που έχουμε συνηθίσει στις επίγειες διαδρομές μας ...
Καμιά φορά, συμβαίνει η αστερόσκονη να ξεφεύγει από τη συνηθισμένη την πορεία της και να σκονίσει κάποιον που τυχαία βρέθηκε στο πέταγμα της.
Η παρουσία σου στα νεφελώματα, χαρά μου δίνει και για ν'απαντήσω στη ερώτηση σου, το πεπρωμένο, φυγήν αδύνατον....
Θα' ρθω να σε βρω, στο νερόμυλο σου...
Θα τα λέμε.
Φιλί γλυκό, καλώς ορίσματος

Nefelli είπε...

Επίκουρε μου, αγαπημένε.
Σ' ευχαριστώ για το πέρασμα.
καλή εβδομάδα να έχουμε, φίλε μου.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου αγαπημένη,
που οι αγάπη και η θύμηση, δεν έχουν τελειωμό, στην καρδιά σου...

Σ' ευχαριστώ για τις ευχές καλή μου.
Είπα να το περάσω στο "ντούκου", μήπως και ξεγελάσω το χρόνο στο ζύγι, αλλά τελικά είναι πολύ καλός έμπορος και τελικά, τζίφος οι προσπάθειες :-)

Ευχαριστώ από καρδιάς και εύχομαι υγεία και ουσιαστική ευτυχία για εσένα και όσους κλείνει η μεγάλη αγκαλιά σου.
Φιλί γλυκό, πολύ αγαπημένο

Nefelli είπε...

Φαβίτσα μου....
Το μεγαλύτερο, καλοκαιρινό μου χαμόγελο για εσένα.
Φιλί γλυκό, καρδιά μου

ola kala είπε...

γεια σου Νεφέλη
εδώ ταιριάζει αυτό που λένε καλύτερα να μετανιώνεις για όσα έκανες παρά για όσα δεν έκανες.

Nefelli είπε...

ola kala,
καλώς ήρθες αισιόδοξο κορίτσι!!!
Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω.
Έχεις δίκιο καλή μου... είναι ακριβώς έτσι όπως το σκέφτεσαι.
.... κατά βάθος, έτσι αισιόδοξα κι εγώ κοιτάζω τη ζωή κατάματα, μα πριν καταλήξω σε αυτό, αφήνω την ψυχή μου ελεύθερη να κάνει κύκλους γύρω από το παράπονο, ώσπου ν' αποφασίσει να το εγκαταλείψει.

Έκανα μια βόλτα από το σπίτι σου και βρήκα πολλά όμορφα.
Δανείστηκα κάτι δικό σου, γιατί θεώρησα ότι είναι η άλλη όψη του νομίσματος στη δικιά μου γραφή και με πολλή καλή πρόθεση,το αναδημοσιεύω εδώ και παροτρύνω τους φίλους μου να 'ρθουν να το απολαύσουν ολόκληρο.

Φιλί γλυκό, καλώς ορίσματος
-----------------------------------
OLA KALA
http://ola-kala.blogspot.com/

"Μην κοιτάς πίσω..."

....όλο το σύμπαν έχει την δική του δύναμη που τα σχέδια μας
είναι μικρά και ασήμαντα μπροστά του
μην κοιτάς πίσω καρδιά μου κι άσε τη ζωή να σε αιφνιδιάσει, να σε συγκινήσει,
να σε πονέσει ξανά και ξανά...