Κυριακή 18 Μαΐου 2008

σοφία / παρεούλα / πρόθεση / σουπιά



Αγαπημένοι μου φίλοι, επειδή η ψυχή του ανθρώπου είναι άβυσσος και μετά από μια κουραστική μέρα τρεξίματος, άγχους και στρές, εγώ παραμένω αισιόδοξη (στην καθομιλουμένη, έχω κέφια!!!), αποφάσισα να ξεκινήσω μπλογκοπαίχνιδο.



Το φαντασιώθηκα ως εξής:
1) Φτιάξε ένα τετράστιχο
2) χρησιμοποίησε τις λέξεις (όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά):

σοφία, παρεούλα, πρόθεση, σουπιά
3) Το ύφος να είναι σατυρικό (κατά προτίμηση)

4) προσκάλεσε 4 φίλους, να παίξουν




Η βασίλισσα Σοφία, ήρθε από την Ισπανία

παρεούλα με τον Άρη και πολλή μπομποφανία

Τα βαφτίσια της χελώνας, είχε πρόθεση να κάνει

μήπως ήτανε σουπιά κι έριξε τόσο μελάνι???????




Προσκαλώ να παίξουν αυτό το παιχνίδι, (αν έχουν το χρόνο και το επιθυμούν),
τους φίλους μας:

Lockheart


fegia


Π.Κ.


δεν είμαι εγώ.


Εξυπακούεται, πως θα είναι χαρά μου η συμμετοχή όποιου άλλου φίλου το επιθυμεί.

Εύχομαι καλές εμπνεύσεις.


39 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Kαλημέρα ωραίο παιχνιδάκι θα εχεις στις επομενες μερες και την δική μου συμμετοχή :)

faraona είπε...

Nefelli
ειχες ωραια εμπνευση.
Μ αρεσει πολυ που εισαι αισιοδοξη...
Προσεχως θα το παιξω κι εγω ,μ αρεσει.
Τα φιλια μου

Nefelli είπε...

Lockheart,
θα πρόσεξες ότι εγώ, επιρρεάστηκα από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών στο νησί μας.
Είμαι πραγματικά περίεργη να δω, το αποτέλεσμα του παντρέματος αυτών των λέξεων......
Περιμένω εναγωνίως, τη δικιά σου έμπνευση.
Σ' ευχαριστώ για την αποδοχή.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Φαραόνα μου,
ευχαριστώ για την αποδοχή και για τα καλά σου λόγια.Καμιά φορά εκπλήσσομαι κι εγώ , πως το μυαλό κοντράρει το σώμα μου και τελικώς, σχεδόν πάντα,του επιβάλλεται.
Αυτό μου ήρθε εντελώς ξαφνικά, ανάμεσα σε σκέψεις που αν σου τις πω θα με νομίσεις διχασμένη προσωπικότητα. Ελπίζω να το διασκεδάσετε, όσο κι εγώ.
Θα περιμένω ανυπόμονα και για τη δικιά σου έμπνευση.
Φιλί Κυριακάτικο

Βάσσια είπε...

Η σουπιά είναι εύκολη...... κυκλοφορεί παντού.

Πλάκα έχει.
:-)
Καλό σου βράδυ.

Nefelli είπε...

Κυκλοφορεί παντού και πολλές φορές καμουφλαρισμένη... δυστυχώς δεν την παίρνεις πάντα, από πριν μυρουδιά.
Εμείς θα την κρατήσουμε με την γνωστή της μορφή και για καλό σκοπό.
:-)
Χαμογελάκι και φιλί

Roadartist είπε...

Νεφέλη καλησπέρα!!!!!
Τα πολλά θαυμαστικά επειδή πέρασα μια ολόκληρη μέρα γεμάτη με ποιήματα, θεματικές, τεχνοτροπίες, μορφολογίες, τάσεις, ρεύματα και στην ανάγνωση και μόνο 'ύφος σατυρικό' αγχώνομαι!!! χαχαα θα μου ήταν κάπως δύσκολο να συνθέσω κάτι τώρα, αλλά αν μου έρθει κάποια έμπνευση υπόσχομαι να περάσω να στην αφήσω εδώ! Εκανες καλά που ξόρκισες τη κούραση με το παιχνιδάκι, και σίγουρα η θετικότητα σου και ο αυθορμητισμός σου βοηθάει και εμάς :)
Καλή εβδομάδα, και να θυμάσαι ότι όλα θα πάνε καλά.
Καλό βράδυ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πολύ σωστή αντίδραση το χαμόγελο και η αισιοδοξία ενάντια στο άγχος και την κούραση.

΄Εξυπνη και καλή η ιδέα σου με το παιχνίδι, Προβλέπω να προκύψουν απίθανα τετράστιχα.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη καλησπέρα ,ούτε συνενοημένοι να είμασταν.
Πιάσαμε το ίδιο θέμα με διαφορετικό τρόπο.Δεν σου κρύβω πως η τετράστιχη αντίδρασή σου,μου αρέσει πολύ περισσότερο και με προκαλεί να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου.
Σου εύχομαι καλό βράδυ ξαι μια καλή χαμογελαστή εβδομάδα.

Nefelli είπε...

Καλλιτέχνιδα μου, καλησπέρα,
όταν έφτιαχνα τη λίστα με τους καλεσμένους μου, το όνομα σου γράφτηκε και σβήστηκε πολλές φορές.
Ξέρω ότι αν σε καλούσα, δεν θα αρνιόσουν και θα πιεζόσουν να φτιάξεις κάτι, συγχρόνως ξέρω και το στριμωγμένο πρόγραμμα στην συγκεκριμένη φάση της ζωής σου.Έτσι αποφάσισα να αφήσω ανοιχτή πρόσκληση.
Ναι,πολλές φορές μου συμβαίνει να αντιδρώ με αυτό τον τρόπο στο καθημερινό μου άγχος.Έτσι γίνονται οι μέρες μου πιο χαρούμενες. Ελπίζω πραγματικά να σας επιρρεάσει θετικά τούτο το παιχνιδάκι.
Μακάρι έστω και ένα σας χαμόγελο να οφείλεται σε κάτι αστείο που θα βρείτε σε κάποιο τετράστιχο.
Φιλί γλυκό αισοδοξίας.
Καλό βράδυ και καλή μας εβδομάδα

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου,
σ' έχω πετύχει, σε ανάλογη συμμετοχή σου σε παιχνιδάκι στο παρελθόν και εξεπλάγην με τη δημιουργική φαντασία σου και το υπέροχο humor σου!!!!
Πολύ θα ήθελα να συμμετέχεις κι εσύ σ' αυτό το παιχνίδι.Φαντάζομαι το αποτέλεσμα και χαμογελώ.
Φιλί γλυκό σου στέλνω.

Nefelli είπε...

Επίκουρε μου, καλησπέρα και σε εσένα.
Πολύ χάρηκα που "συναντηθήκαμε" στις προσωπικές μας αναζητήσεις και προβληματισμούς. Αυτή είναι η ομορφιά των ανθρώπων. Ο διαφορετικός τρόπος που αντιδρά ο καθένας μας. Μέσα από τη μοναδικότητα του καθενός και την ανάγκη για επούλωση, προκύπτουν όμορφοι τρόποι δια-φυγής από την καθημερινότητα.
Θα με έκανες χαρούμενη αν συμμετείχες κι εσύ στο παιχνιδάκι μου.
Σημείο συνάντησης λοιπόν, στο blog σου.
Φιλί γελαστό, αισιοδοξίας.

Σπύρος είπε...

ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ :)!

roadartist είπε...

Το εκτιμώ πολύ αυτό που αναφέρεις Νεφέλη και το κατάλαβα :) Σε ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη σου και γενικότερα...!
Πολλά χαμόγελα λοιπόν...λένε οτι είναι μεταδοτικά!! :)
Καλό βράδυ..

Nefelli είπε...

Lockheart, την είδα!!!
Εσύ είσουν εδώ, ενώ εγώ σου άφηνα σχόλιο.
Υπέροχη έπμνευση!!!!!!!!!!!
Παροτρύνω όλους τους φίλους να περάσουν να μάθουν για τα παραστρατήματα της Σοφίας :-)))
Φιλί γλυκό κι ευχαριστώ.

Nefelli είπε...

Καλλιτέχνιδα μου,
το μεγαλύτερο χαμόγελο μου για εσένα..
:-))
Εύχομαι να έχεις μια όμορφη γελαστή εβδομάδα.
Φιλί γλυκό

Fegia είπε...

Νεφέλη μου, προσπαθώ αλλά δεν έχω έμπνευση (ακόμα).
Από αύριο, που θα μπω στους γνωστούς παραγωγικούς ρυθμούς ελπίζω σε μια ..ποιητική δημιουργία.
Να είσαι καλά και να αρχίσεις μια χαρούμενη εβδομάδα. :)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Εεεετοιμο το τετραστιχάκι!!!
Να είσαι καλά .
Φιλιά.

Nefelli είπε...

fegia μου, μην πιεστείς καθόλου.
Και πολύ περισσότερο μην βιαστείς. Αυτά τα πράγματα θέλουν το χρόνο τους και την ανάλογη διάθεση φυσικά. Κατανοώ πάντα, τους λόγους να αρνηθεί κάποιος μια πρόσκληση.καθόλου μην σε αγχώνει και μην το σκέφτεσαι σαν δέσμευση.
Για την ώρα, κάνε μια βόλτα από τους φίλους που έχουν συμμετάσχει και είμαι πολύ σίγουρη ότι το χαμόγελο θα ΄ρθει και στα δικά σου χείλη.
Φιλί γλυκό και καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

Nefelli είπε...

Βαγγέλη μου, τι να πω.....
ευχαριστώ ειλικρινά για τη συμμετοχή σου. Μετά απ' αυτό που διάβασα, είμαι χαρούμενη ,που σε επέλεξα να πάιξεις.
Περάστε από το μπλογκ του επίκουρου, όλοι, να δείτε τι έκανε η Σοφίτσα η σουπια.
Κουράγιο Βαγγέλη μου, ελπίζω να ενδώσει στο τέλος......
:-))))
Καλή εβδομάδα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ελα όμως, που στο συγκεκριμένο παιχνίδι και το άλλο που με πρότεινε ο lockheart είμαι μέχρι στιγμής στείρα δημιουργικών εμπνεύσεων...
Λες να φταίει η ΄ Ανοιξη; πάντως το παλεύω//./

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου,
καθόλου μην αγχώνεσαι.Ένα παιχνιδάκι είναι μόνο και ο σκοπός αυτού είναι να χαλαρώσουμε κάνοντας πλακίτσα. Αν είναι να μας αγχώσει,τι στο καλό....
Όχι μην μου στεναχωριέσαι καθόλου. Άσε που μπορεί να σου έρθει η έμπνευση σε στιγμή, που καθόλου δεν θα το περιμένεις....
Ναι, ναι, είμαι σίγουρη, η Άνοιξη φταίει που συνεπαίρνει το μυαλό μας σε πλατσουρίσματα καλοκαιρινά και σκέψεις ταξιδιάρικες.
΄Οσο για το παιχνιδάκι με όλες τις λέξεις από το ίδιο γράμμα, δεν σου κρύβω ότι δυσκολεύει κι εμένα. Γι'αυτό τα λέω σε εσένα, για να τα ακούω κι εγώ ;-)
Φιλί γλυκό Γλαρένια μου...
Να έχουμε μια ξέγνοιαστη εβδομάδα.

Dee Dee είπε...

Ολο αγνωστες λεξεις μου εισαι.
Τι θα πει μπομποφανια;;;; Δικης σου εμπνευσεως ;; :):):)

Πολυ μου αρεσε. Εχω ετοιμασει το δικο μου ποιηματακι και λεω να παιξω :)

Φιλακιαααα

Ανώνυμος είπε...

Μόλις μου έδωσε την πάσα ο epikuros
και μπήκα να δώ τον φταίχτη.....
μας τρέχεις αλλά μας αρέσει!!!!
καλώς σε βρίσκω!!!!!!

Nefelli είπε...

Deedeeka μου γλυκιά,
έχεις δίκιο κοριτσάκι μου να ρωτάς.
Δεν είναι δικιάς μου έμπνευσης η λέξη "μπομποφανία". Είναι μια λέξη που χρησιμοποιούμε κατά κόρον στη Ζάκυνθο. Το αντιλαμβάνομαι ως εξής:
Μπομπο + φανία
Μπομπό- από το πομπώδες που σημαίνει, γεμάτος στόμφο, υπερβολή· που τον χαρακτηρίζει κούφια μεγαλοπρέπεια και επίδειξη, η οποία πλησιάζει τη γελοιότητα (σύμφωνα με το νεοελληνικό λεξικό) και
- φανία από το φαίνεσθαι που σημαίνει εντυπωσιάζω, επιδεικνύομαι. Ελπίζω να σε κάλυψα.
Περιμένω εναγωνίως το δικό σου τετράστιχο έργο.γνωρίζοντας την αίσθηση του humor σου, είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Αγαπητέ μου kostaslogh,
καλώς ήρθες σπίτι μου. Χαίρομαι που ένας τέτοιος λόγος, είναι η αφορμή να σε γνωρίσω.
Τελικά η σουπιά της Σοφίας ήταν νόστιμη?????
Αξίζει να περάσουν και από εσένα οι φίλοι μας, να δουν το φοβερό!!!! τετράστιχο που εμπνεύστηκες.
Να είσαι καλά και πάντα να χαμογελάς.
Σ'ευχαριστώ που πέρασες.
Φιλί καλώσορίσματος.

Unknown είπε...

Συγχαρήτηρια Νεφέλι μου για το blog σου
Είμαι απο Ζάκυνθο και εγώ, πέρνα και μια βόλτα απο την μιά πλατεία.
Κερνάω καφέ...

Nefelli είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nefelli είπε...

Παδί της πλατείας, καλώς ήρθες σπίτι μου.Χαίρομαι πολύ να γνωρίζω ανθρώπους. που ανασαίνουμε τον ίδιο ήλιο.
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Παράγγειλε μου έναν γλυκό με γάλα κι έρχομαι να τα πούμε.
Φιλί καλώσορίσματος

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη γεια χαρά.Είπα να πάρω λίγο από το άρωμά σου και να καταθέσω μια ιδέα.
Πόσο δύσκολο είναι να συγκεντρωθούν τα τετράστιχα σ'ένα post?
Aν μπούνε σε μια σειρά ,που ξερεις μπορεί να βγάλουμε λαγό.
Παρεπιπτόντος δες kouventoules τι καλό έχει έτοιμο!
Γλυκιά νύχτα με πανσέληνο.

Nefelli είπε...

Επίκουρε, είσαι μέσα στο μυαλό μου.
Είναι η επόμενη ανάρτηση μου. Θα συγκεντρώσω όλα τα τετράστιχα και θα είναι το θέμα του επόμενου post.
Η αποψινή νύχτα, όλα τα λεφτά!!!
Έχει πανσέληνο απόψε κι' είναι ωραίααααα.... Αφιερωμένο σε όλους τους σεληνιασμένους.
Φιλί

Nefelli είπε...

Επίκουρε,
φοβάμαι, ότι θα είναι δύσκολο να συγκεντρώσουμε όλα τα τετράστιχα που έχουν δημιουργηθεί και ανησυχώ μην κατηγορηθούμε για διακρίσεις και προσωπικές επιλογές.Το παιχνιδάκι έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και μάλλον δεν μπορεί να είναι ελεγχόμενο. Είναι μια εκδοχή που δεν είχα προβλέψει, όταν συνέλαβα την ιδέα αυτού του παιχνιδιού. Αν είχα ζητήσει την απόστολή όλων των τετραστίχων στο μέηλ μου, πιστεύω ότι θα ήταν εφικτό.
Αν έχεις να μου προτείνεις κάτι σχετικά με αυτό, είμαι ανοιχτή σε προτάσεις.

Dee Dee είπε...

Σε λιγακι ειναι ετοιμο.....μονο που δεν ειναι αστειο....με επιασε το σοβαρο μου :)

Σε πεντε λεπτακια περνα θα το εχω ανεβασει!

Nefelli είπε...

Σου'ρχομαι... σου 'ρχομαι...
Επαναστάτρια μου εσύ!!!!!!!!!!!!

Κωνσταντινιά είπε...

Περνώ βιαστικά να αφήσω τις ευχαριστίες μου,

καλή συνέχεια.

Με την βιαστική ματιά παντως που έριξα, μπράβο πολύ ωραίο μπλογκ!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη καλησπέρα.Υπάρχει η πιθανότητα να συμβεί αυτό.Απο την άλλη όμως θα ήταν όμορφο ακόμη και λιψό.Όσοι λοιπόν φίλοι εντοπίσουν σχετική δημιουργία ασ κάνουν copy και να στείπουν mail.Kαι αρχίζω πρώτος.
Όπου βγει και ότι βγάλει.
Φιλιά

Nefelli είπε...

Κωνσταντινιά μου, καλησπέρα.
Καλώς ήρθες σπίτι μου και σ' ευχαριστώ για τα καλά που άφησες.
Σου εύχομαι καλά ταξιδέματα...
Φιλί γλυκό.

Nefelli είπε...

Καλέ μου φίλε, επίκουρε.
Εντάξει λοιπόν, ας το προσπαθήσουμε να δούμε που θα βγει.Δεν έχω καμιά αμφιβολία,πως το αποτέλεσμα θα είναι θα είναι πανέμορφο.
Αν και δεν σου κρύβω πως μια μικρή ανησυχία την έχω, για τους λόγους που προανέφερα. Ας επικαλεστούμε την επιείκεια των φίλων μας και ας το τολμήσουμε.
Το μόνο που ζητώ, είναι μια μικρή πίστωση χρόνου, γιάτι αύριο προέκυψε ένα ταξίδι στα Γιάννενα και αμέσως μετά Αθήνα.
Θα τα πούμε γύρω στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.
Ως τότε φιλί γλυκό και καλά μαζέματα :-))

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλό σου ταξίδι Νεφέλη μου.
Και ανέφελο.