Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

σοφία / παρεούλα / πρόθεση / σουπιά _ η συνέχεια........





Αμέσως μετά τη σύλληψη της ιδέας του "παιχνιδακίου", άρχισε να τριγυρνά στο μυαλό μου, μια άλλη ιδέα. Η συγκέντρωση όλων των τετράστιχων, σε μια ωδή στη


σοφία με παρεούλα

και πρόθεση για σουπιά



Είχα κάποιες επιφυλάξεις, για τη δυνατότητα συγκέντρωσης όλων των σημαντικότατων έργων (!!!!!!) που γράφτηκαν για το παιχνίδι. Συνήθως, αυτά τα παιχνιδάκια, εξαπλώνονται σαν "ίωση" και είναι πολύ δύσκολο να εντοπίσεις τον τελευταίο "ασθενή".
Έρχεται και ο επίκουρος να συναντήσει τη σκέψη μου και λέω μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει...



Προσκαλώ όλους τους φίλους που συμμετείχαν σε αυτό το παιχνίδι, να στείλουν τα τετράστιχα έργα τους στο sanmakom@in.gr , με σκοπό την αναδημοσίευση τους από αυτό το ιστολόγιο. Παρακαλώ να αναγράψτε ευκρινώς το ψευδώνυμο και η διεύθυνση του ιστολογίου του εκάστοτε δημιουργού, ώστε ευκρινώς να αναφερθεί δίπλα από το τετράστιχο του (μην βρω κάνα μπελά για τα πνευματικά σας δικαιώματα :-P)




Σκορπίστε τα χαμόγελα σας και είμαι σίγουρη, ότι η ζωή θα βρει τρόπο να σας το ανταποδώσει.





21 σχόλια:

Roadartist είπε...

πο πο Νεφέλη θα μπλέξεις!! :))) Πόσος χώρος θα χρειαστεί για να τα βάλεις στο ιστολόγιο σου όλα? Πολύ όμορφη ιδέα αλλά βλέπω καταρχήν να μπλοκάρει το email σου.. Κατάλαβα!! Θα ξαναλάβω email σου σε κανένα μήνα τώρα χιχι! Πολλά Φιλάκια, καλή συνέχεια :)))

faraona είπε...

Φανταστικη ιδεα!
Την καλημερα μου Nefelli.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Γειά σου Νεφέλη μου!
Χαίρομαι για την απόφασή σου.
Πιστεύω κάτι καλό θα βγεί.
Για να δούμε!!!
Καλό σ/κο

Βάσσια είπε...

Σκορπίστε τα χαμόγελα σας και είμαι σίγουρη, ότι η ζωή θα βρει τρόπο να σας το ανταποδώσει.

Πως το λένε;

Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!

Πολλά χαμόγελα λοιπόν
:-)

Θα έχεις αρκετή δουλειά τώρα με το παιχνίδι.
Καλημέρα

Κωνσταντινιά είπε...

μπορώ να προσπαθήσω ξανά;

Δεν έχω πρόθεση να φάω τη σουπιά
είπε της παρεούλας η Κωνσταντινιά
όχι βέβαια από σοφία
αλλά ένεκα η αλλεργία

η αλλεργία υφίσταται

Tasos Zarkadis είπε...

Ειμαι τυχεροσ η ατυχοσ που σαυτη την ιωση την εβγαλα καθαρη;;; :ppp

πολυ καλη σκεψη παντωσ το παιχνιδακι!!! φιλια πολλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ILive2LoveMe είπε...

Kαλησπέρα Νεφέλη, η Roadartist μου είπε να σου στείλω το ποιηματάκι χαχα μπράβο για την ιδέα! Καλό ΣΚ και πολλά φιλιά!

και ειδού το 'αριστούργημα' (ξερόβηχας) λολ
Μια και δυο είπα κι εγώ Παρεούλα να βρεθώ,
με τη πιο γλυκιά Σουπιά τη Σοφία τη ξανθιά.
Και η Πρόθεση μεγάλη για τ' απέναντι ακρογυάλι,
να βρεθούμε να τα πιούμε τραγουδάκια για να πούμε.

Fegia είπε...

Καλή μου Νεφέλλη.
Πέρασα για μια γλυκειά καλημέρα.
Τελικά δεν κατάφερα να ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου για το παιχνίδι. Η ποιητική Μούσα με έχει εγκαταλείψει- φαίνεται-οριστικά....

Ξέρω ότι θα με...συγχωρέσεις (lol)

Σου εύχομαι καλό μπάνιο!, υποθέτωντας ότι στο νησί οι θερμοκρασίες και το περιβάλλον δεν σου επιτρέπουν να αντισταθείς σε μια βουτιά...
(Αργάτσι δεν τη λέμε αυτή την υπέροχη παραλία;)

Φιλί γλυκό

mareld είπε...

Νεφελάκι μου!

Είσαι παιχνιδιάρικο ε..;
Σου αφήνω ένα γλυκό φιλάκι!
Καλή σου νύχτα!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή ιδέα Νεφέλη,εγώ το στειλα
ήδη.Δηλώνω επίσης ότι θα τα ήθελα
κι εγώ (με την άδεια τών δικαιούχων
βέβαια).,αφού αναρτηθούν.
Την καλησπέρα μου.

Dee Dee είπε...

Το στειλα αν και παραβιασα πολλους κανονες :):)

Ωραια ιδεα παντως!!!
xxx

Ανώνυμος είπε...

...να τα αντιγράψω

Evangelos είπε...

Αδερφούλα, συγγνώμη για την καθυστέρηση. Όπως βλέπω πέταξες ένα πετραδάκι κι έχει δημιουργηθεί (καλλιτεχνικό) τσουνάμι! Σου έστειλα και τα δικά μου ποιηματάκια. Συγγνώμη που είναι δύο. Δεν το ήθελα.
Φιλάκια πολλά.
Συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες!

Nefelli είπε...

Καλησπέρα σας!!!!!!!
Καλώς σας βρίσκω αγαπημένοι μου φίλοι.
Μόλις επέστρεψα από ένα ταξίδι με προορισμό τα Ιωάννινα
(επί- δεσμοί αίματος εκεί) και εν συνεχεία την Αθήνα (επαγγελματικές υποχρεώσεις). Μου πήρε μερικές μέρες παραπάνω απ'ότι αρχικά υπολόγιζα, αλλά τελικά επέστρεψα στην έδρα μου.
Καλέ.... μου λείψατε....
Ειλικρινά σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Χαίρομαι που σας άρεσε η ιδέα και ελπίζω να σας αρέσει το ίδιο πολύ και το αποτέλεσμα!!!
Δώστε μου μια, δυο μέρες να το δουλέψω και σύντομα τα έργα σας θα αναρτηθούν προς βρόσην και χόρτασην.
Μεγάλη αγκαλιά και φιλί για τον καθέναν σας ξεχωριστά.
Ευχαριστώ.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλώστηνε και ας άργησε.
Δύσκολο πράμα η προσμονή της επιστροφής.
Μου θύμισε τα παιδικά μου όταν περίμενα τους γονείς μου από Γερμανία.
Νεφέλη τι δώρα μας έφερες?Έτσι σαν αποζημίωση για να αναπληρώσουμε το κενό που δημιούργησε η απουσία σου!!!
Σε φιλώ.Και σου εύχομαι καλή δύναμη

Βάσσια είπε...

Kαλώς επέστρεψες Νεφέλη :-)

γιάννης φιλιππίδης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
γιάννης φιλιππίδης είπε...

νεφέλλη μου, εγώ, ποτέ δε κατάφερα να χωρέσω σ’ ένα τετράστιχο, μια ολόκληρη εικόνα μου, ούτε καν τέσσερις λέξεις, γι αυτό σου στέλνω από το δικό μου… ημιάκυρο επτάστιχο….

Δυο φίλες κουβεντιάζουν:

Α: μμμ,…κι αυτή η κουνιάδα μου η Σοφία,
Β: …κάθε φορά που τη συναντώ στο σπίτι σας…
Α: …προσποιείται την καλή παρεούλα,
Β: …αλλά τι να μας πει το ακατοίκητο…
Α: Τι κάνει ο ένας κι ο άλλος…
Β: …σκέτη σουπιά σου λέω…
Α+Β [μαζί]: Α πα πα πα πα πα!!!!

φιλι φιλι, καλή συνέχεια…

Nefelli είπε...

Επίκουρε, φίλε μου καλέ.
Αν και ο σκοπός του ταξιδιού δεν είχε χαρακτήρα διακοπών, το εκμεταλεύτηκα και αφιέρωσα το Σαββάτο σε μια υπέροχη διαδρομή, στο φαράγγι του Βίκου και μετά για καφέ στο Μονοδέντρι Ζαγορίου.
Αυτό σας έφερα, κέρασμα από τη φύση στο μεγαλείο της, ομορφιές που μόνο όταν βλέπεις με τα μάτια σου πιστεύεις, ανάσες καθαρού αέρα, τιτιβίσματα πουλιών και το θρόισμα φύλλων στα πλατάνια και στις βελανιδιές.Γλυκό του κουταλιού φράουλα και την πασίγνωστη πίτα της κυρά Κικίτσας.
Φτωχικά τα δώρα μου, αλλά με πολύ αγάπη δοσμένα.
Σ' ευχαριστώ για το καλώς όρισμα φίλε μου.
καλή συνέχεια

Nefelli είπε...

vassia μου,
καλώς σε βρήκα καλή μου.
Καλή συνέχεια να έχουμε στα διαδικτυακά μας ταξιδέματα. Οι διαδρομές είναι πάντα πιο όμορφες όταν έχεις καλή παρέα.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Αγαπημένε μου Γιάννη,
ακόμη κι αν δεν προλόγιζες το επτάστιχο σου, ακόμη κι αν υπέγραφες ανώνυμα, θα σε ξεχώριζα μέσα από το μοναδικό ύφος της γραφής σου.
Ξέρεις πάντα, να μας εκπλήσσεις ευχάριστα.
Γνωρίζω ότι δεν συμμετέχεις συχνά σε μπλογκοπαίχνιδα γι'αυτό θέλω να ξέρεις, ότι έχει ιδιαίτερη αξία η συμμετοχή σου εδώ.
Σ' ευχαριστώ .... πολύ....
Φιλί.