Σάββατο 31 Μαΐου 2008

ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ

Κι αν τη σοφία δεν βρήκες στα ταξίδια σου, να ξέρεις παρεούλα τα κάναμε…

ήμουν κι εγώ εκεί καθώς με σκεπτόσουν… ξέρω δεν είχες πρόθεση,

μα εγώ σαν τη σουπιά αφήνω το μελάνι μου να θολώσει για άλλη

μια φορά το τοπίο...

Ισημερία

με τη Σοφία κάναμε

κάποτε παρεούλα

χωρίς να έχει πρόθεση

ήταν σουπιά η τσούλα!

Spring
Δεν είχα πρόθεση να βάλω,


ποτέ κουλούρα βρε παιδιά ,


ας όψονται η παρεούλα ,


και η Σοφία η σουπιά.




Γιώργος Χρηστινίδης


«Πρόθεση δεν είχα Σοφία μου γλυκιά

να πάω με τη Μαίρη την άτιμη σουπιά.

Λίγο η Σαλονίκη, λίγο η παρεούλα

κι η λίμπιντο, ματάκια μου, μου βάρεσε ταμπούρλα.»
http://www.penciland.blogspot.com
Απρόσκλητη ήρθε στην παρεούλα

με πρόθεση να κάνει τη ζημιά

η ντίβα η Σοφία η γυριστρούλα

μας πήρε όλους τους άντρες η σουπιά!



Roadartist

Περίμενα τη Σοφία να έρθει στο σινεμά

μα εκείνη έστησε όλη τη παρεούλα μας ξανά

εντάξει κακή πρόθεση δεν υπήρχε τελικά

πάλι βρήκε καλή δικαιολογία η σουπιά!!

ΓΛΑΡΕΝΙΑ

Πρόθεση είχα να κεράσω την παρεούλα μια βραδυά,
φόρεσα να μαγειρέψω την καινούρια μου ποδιά(*).
κι' όπως με ...σοφία(**) κάνω να σερβίρω τα παιδιά (***)
ένας λεκές(****) από μελάνι μου ΄πεσε απ' τη σουπιά....

http://aspastosblogspotcom.blogspot.com/

Nefelli:

Η βασίλισσα Σοφία, ήρθε από την Ισπανία

παρεούλα με τον Άρη και πολλή μπομποφανία

Τα βαφτίσια της χελώνας, είχε πρόθεση να κάνει

μήπως ήτανε σουπιά κι έριξε τόσο μελάνι???????

http://nefelomata.blogspot.com/


Κωνσταντινιά:

Το μυαλό μου είναι ως σηπία
σοφία δεν έχει καμία
παρεούλα ψάχνει να βρει
με πρόθεση για αναψυχή

Δεν έχω πρόθεση να φάω τη σουπιά
είπε της παρεούλας η Κωνσταντινιά
όχι βέβαια από σοφία
αλλά ένεκα η αλλεργία

http://www.kouventoules.blogspot.com/

ILive2LoveMe:

Μια και δυο είπα κι εγώ Παρεούλα να βρεθώ,

με τη πιο γλυκιά Σουπιά τη Σοφία τη ξανθιά.

Και η Πρόθεση μεγάλη για τ' απέναντι ακρογιάλι,

να βρεθούμε να τα πιούμε τραγουδάκια για να πούμε.

http://ilive2loveme.blogspot.com/

Γιάννης Φιλιππίδης

Δυο φίλες κουβεντιάζουν:
Α: μμμ,…κι αυτή η κουνιάδα μου η Σοφία,
Β: …κάθε φορά που τη συναντώ στο σπίτι σας…
Α: …προσποιείται την καλή παρεούλα,
Β: …αλλά τι να μας πει το ακατοίκητο…
Α: Τι κάνει ο ένας κι ο άλλος…
Β: …σκέτη σουπιά σου λέω…
Α+Β [μαζί]: Α πα πα πα πα πα!!!!

http://filippidisyannis.blogspot.com/

Vaggelllis

Η Σοφία με τη Σούλα
κάνανε καλή παρεούλα
μα η Σούλα ήταν σουπιά
κι είχε πρόθεση κακιά

Και το Ζακυθινό:

Και τση το 'πα τση Σοφίας
δίχως πρόθεση κακιά
"Πάρε ούλα τα παιδία
κι άιντε στο καλό σου πια"...

http://by-vaggelllis.blogspot.com/


lockheart

Είχαμε πρόθεση να την κάνουμε παρεούλα
Σοφία την έλεγαν και είχε κοτσιδούλα
Σουπιά μας είπαν ότι ήταν για τα παραστρατήματα της
Εμείς όμως την αγαπήσαμε για την εσώτερη ομορφιά της

http://lock-heart.blogspot.com/

Dee dee

"Έλα μαζί μου.
Παρεουλα να πάμε
εκεί κάτω
βλέπεις;
Στο κιόσκι της σοφίας.
Έχω αφήσει καφέ και τσιγάρα
μονό για μας.
Μια προσμονή ήταν όλη η μέρα.
Μη φοβηθείς.
Πρόθεση μου είναι να σου δείξω τα μάτια μου.
Και να κοιτάξουμε μαζί μπροστά.
Μη φοβηθείς.
Δεν με αγγίζουν τα παιχνίδια της σουπιάς.
Θα περιμένω."

http://katkag.blogspot.com/


kostashlogh

Πρόθεση για παρεούλα
είχαμε όλα τα παιδιά
κι είχε μόλις μαγειρέψει
η Σοφία τη σουπιά.

http://kostaslogh.wordpress.com/


ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

Δεν είχες πρόθεση καμιά
Παρεούλα να μου κάνεις
Μου γλιστράς σαν την σουπιά
Σοφία πας να με τρελάνεις

http://epikuros-epikuros.blogspot.com/




Επέλεξα σ' αυτή την ανάρτηση, να μην βάλω εικόνες.

Ήθελα αυτή η ανάρτηση να ομορφύνει, από τα χαμόγελα μας.


Ευχαριστώ, όλους εσάς που συμμετείχατε στο παιχνιδάκι μου. Ελπίζω αυτό το μικρό χαμογελάκι που σχηματίστηκε στα χείλη σας κατά τη δημιουργία του τετράστιχου σας, να έχει διάρκεια και πάντα να θυμάστε πως και τα καλά και τα’ άσχημα, γίνονται πιο όμορφα όταν τα μοιράζεσαι με φίλους!!

Θέλω να ζητήσω συγνώμη, αν δεν κατάφερα να εντοπίσω όλους, όσους συμμετείχαν σε αυτό το μπλογκοπαίχνιδο . Αυτή η ανάρτηση θα ενημερώνεται, κάθε φορά που θα λαμβάνω ένα e mail, με καινούριο τετράστιχο.


«Το δικό σου χαμόγελο ήρθε και με βρήκε

Μια ηλιαχτίδα φώλιασε στην καρδιά μου

Μαζί σου, όλα μοιάζουν πιο εύκολα

Και το λίγο μου έγινε πολύ, μέσα από τόσα μάτια»




Σας ευχαριστώ

Nefelli




33 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Φοεβερές συνθέσεις :-)

Να πω την αλήθεια, του "Επίκουρου" μου άρεσε πολύ.

Καλό Σ/Κ
:-)

ILive2LoveMe είπε...

Κι σένα ευχαριστούμε, που 'συμμάζεψες' τα αριστουργηματά μας χαχα. Όλα είναι πολύ όμορφα και ναι , χαμόγελο στα χείλη:) Καλό σου μήνα , φιλιά!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη καλημέρα,καλό μήνα,καλό καλοκαίρι.Τώρα πιά το χαμόγελο δεν θα είναι ένα ,αλλά ένα για το καθένα και πάλι απο την αρχή-που λεει και ο Μούτσης-.Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα ,άξιζε την προσπάθεια και σ' ευχαριστούμε γι' αυτό.
Φιλί κυριακάτικο,καλοκαιρινό.

faraona είπε...

Nefeli
oμορφα ποιηματα!
Καλο μηνα
Καλο καλοκαιρι

Σπύρος είπε...

Nα εισαι καλα για το αφιερωματάκι :)πολλα φιλια :) Καλη σου μέρα :);)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ωραία η ιδέα σου να τα συγκεντρώσεις.

Χρωστάω κι' εγώ...μήπως να βιαστώ;


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(Υ.Γ.ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΣ Ο ΓΙΟΚΑΣ ΣΟΥ!!!)

Roadartist είπε...

Νεφελη καλησπερα..
Τελικα βγηκε πολυ ομορφο το αφιερωμα .. μπραβο :)
Φιλιά πολλά :) καλη επιτυχια στο γιοκα σου σημερα :)

Nefelli είπε...

vassia μου καλησπέρα.
Είναι όλα όμορφα και φτιαγμένα με μεράκι.Χαίρομαι που ξεχώρισες του επίκουρου!!
Φιλί γλυκιάς νύχτας

Nefelli είπε...

ILive2LoveMe , το πάλεψα καλή μου να τα συγκεντρώσω, αν και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι κάποιον έχω αδικήσει :-(
Το ευχαριστώ, το πήραμε όλοι τελικά από τα χαμογελάκια που εισπράξαμε.
Φιλί γλυκό, πρωινής καλημέρας

Nefelli είπε...

epikuros
φίλε μου καλέ, εύχομαι η ευχή σου να πραγματοποιηθεί και οι χαρές μας να γίνουν αμέτρητες. Καλή εβδομάδα, καλό μήνα, καλό καλοκαίρι... ΟΛΑ ΚΑΛΑ.
Τα μισά εύσημα ανήκουν, σε εσένα που με παρακίνησες!!!Αν το άφηνες πάνω μου, ίσως και να υποχωρούσα στις ανασφάλειες μου.
Φιλί γλυκό, καλοκαιριάτικο

Nefelli είπε...

Φαραόνα μου,
μέρα, εβδομάδα, μήνα, καλοκαίρι, όλα καλά σου εύχομαι.
Όμορφες στιγμές είναι τα ποιηματάκια, φτιαγμένα από άνθρωπους που βρέθηκαν σε παράλληλους δρόμους και μοιράστηκαν χαμόγελα.
Φιλί καλοκαιριάτικο

Nefelli είπε...

Σπύρο μου,
ανταπόκριση σε χαμόγελο ήταν, που κατέληξε σε γέλιο.
Μαζί το δημιουργήσαμε, μαζί το χαρήκαμε.
Εγώ ευχαριστώ.
Καλό μήνα σου εύχομαι.
Φιλί γλυκό,πρώτης μέρας καλοκαιριού

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου,
χρωστάς, αλλά τίποτα δεν γίνεται αν πιεστείς.Πάρε το χρόνο σου, μια δεύτερη ανάγνωση από τις δικές μας εμπνεύσεις και αν το νιώσεις, στείλε μας το έργο σου, παρεάκι στα δικά μας.
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές καλή μου.
Φούσκωσα από περηφάνια σήμερα και δεν ντρέπομαι καθόλου να το πω. Ήταν πολύ καλός και είχε πάρει σοβαρά, το ρόλο του νονού!!
Να χαίρεσαι τα γλαροπούλια σου και την όμορφη οικογένεια σου.
Καλό καλοκαίρι, με πολλά πετάγματα.
Φιλί καλοκαιριάτικο

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου,
σ'ευχαριστώ, κοριτσάκι μου.
Είπα και πριν πως η ομορφιά είναι στη μοιρασιά και χάρηκα πολύ αυτή την αλυσιδωτή μετάδοση χαμόγελων.
Το καμάρι μου, τα πήγε πολύ καλά με τη βάφτιση σήμερα και σηματοδότησε το καλοκαίρι μας, με ένα χαρμόσυνο γεγονός.
Μόλις βρεις ευκαιρία, στείλε μέηλ, περιμένω νέα σου....
Καλό καλοκαίρι να έχουμε κοριτσάκι.
Φιλί καλοκαιριάτικο

Dee Dee είπε...

Πολυ ομορφα :) Καλα που τα μαζεψες να διαβασουμε κι εμεις κανενα καινουριο :) Μην αγχωνεσαι αν ξεχασες κανενα, δεν ειναι και η δουλεια σου αυτη να ψαξεις να τα μαζεψεις ολα.

Καλο μηνα !!!!! :):):):)

Fegia είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα Νεφέλη μου.

Και προπάντων καλό καλοκαίρι, εκεί στην πανέμορφη Ζάκυνθο ή όπου αλλού εσύ κρίνεις καλύτερα...

Φιλάκια
:)

Nefelli είπε...

Dee Dee μου, που έβαλες τα καλοκαιρινά σου και μας φέρνεις ήλιο κάθε που σε βλέπουμε.
Ναι, είναι όμορφα όλα τα ποιηματάκια και μου αρέσει το αποτέλεσμα!! Όχι δεν είναι η δουλειά μου να τα μαζέψω, απλώς δεν θέλω κάποιος που συμμετείχε σ' αυτό το παιχνίδι, εγώ να μην τον συμπεριλάβω στην παρεούλα μας.Θα ήταν άδικο. Γι' αυτό και αν πέσει στην αντίληψη σας κάτι, που μου ξέφυγε, στείλτε μου μέηλ.
Φιλάκι γλυκό, καλοκαιρινό κορίτσι

Nefelli είπε...

Fegia μου, να είσαι καλά μάτια μου.
Καλό καλοκαίρι και σε εσένα, με τις ευχές να μαζέψεις τις πιο όμορφες αναμνήσεις για το Χειμώνα που θα'ρθει.
Το καλοκαίρι μου θα το περάσω στο νησί μου, τη Ζάκυνθο.Δεν παραπονιέμαι, αλλά οι νησιώτες, σχεδόν ποτέ δεν κάνουμε διακοπές τα καλοκαίρια.Οι υποχρεώσεις μας πυκνώνουν κατά τους θερινούς μήνες και μας κρατούν "κολλημένους" στην έδρα μας.Ελπίζω να καταφέρω να πάω διακοπές το Φθινόπωρο. Είδωμεν....
Φιλί καλοκαιριάτικο, φίλε μου

P. Kapodistrias είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα και βλέπω σύναξη ωραία, χαρούμενη πολυκοσμία, πάρτυ κεφάτο.

Καλά να περνάτε!!!

Καλό Καλοκαίρι, με υγεία για όλους σας και χαρά!

Nefelli είπε...

Αγαπημένε μου π.κ.
πάντα χαιρόμαστε να σε βλέπουμε στην παρέα μας.
Είπαμε ν' αφήσουμε για λίγο το άγχος και τα προβλήματα της καθημερινότητας στην άκρη και να μοιραστούμε χαμόγελα.
Καλό καλοκαίρι να έχουμε Π. Παναγιώτη με υγεία και δύναμη να πλησιάσουμε τα όνειρα μας.
Καλό σου βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Τώρα φαίνεται το αποτέλεσμα
της όμορφης ιδέας σου...
μας εμπνέεις!!!
Εγώ σ ευχαριστώ που μου΄δωσες
την ευκαιρία να συμμετέχω σ αυτό το
έμμετρο πανηγύρι ,πραγματικά το
χάρηκα!πάντα τέτοια!!
Φιλιά και όμορφο καλοκαίρι!!
(Ζάκυνθο? ΜΜΜμμμμμ)

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
νεφέλλη μου,
έχεις πρόσκληση από μένα…
στο ‘άλλο’ μπλογκ

αν θες πέρνα όποτε ευκαιρήσεις

φιλι φιλι

Nefelli είπε...

kostaslogh,
εγώ εμπνέω εσάς κι εσείς εμένα.
Όλοι μαζί σε μια κοινή πορεία με προορισμό το όνειρο.
Καλό μας ταξίδι φίλε μου
φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Γιάννη μου!!!!!!!!!!!!
Αυτό πότε το έκανες κι εγώ δεν είχα ιδέα.....
Υποψιάζομαι πως έγινε εν τη απουσία μου, την προηγούμενη εβδομάδα.
Πρόσκληση σε μπλογκοπαίχνιδο από εσένα, έχει ιδιαίτερη σημασία και υπόσχομαι να βάλω τα δυνατά μου.
Φιλί γλυκό, αγόρι με τις μπούκλες.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Στο παιχνίδι σου μέρος δεν λαβαίνω
ούτε σουπιές ξέρω να μαγειρεύω.
Κι αν με ρωτήσεις τι στην σελίδα σου γυρεύω;
Απλά μια καλησπέρα
να σ' αφήσω
με την ευχή να
περάσεις όμορφο
καλοκαιράκι
δίπλα στό κύμα
και κείνος να σε νοιάζεται πολύ
να μη βραχείς
και να σου ψήνει
στα κάρβουνα χταποδάκι...

http://lygeri.pblogs.gr
http://ligery.pblogs.gr

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φιλενάς....δεν παίζω...
Είδα πως ξεκίνησες να προσθέτεις την κάθε συμμετοχή με σειρά προτεραιότητος.
Γι' αυτό και σε παρακαλώ, να με πας στην τελευταία προς το παρόν θέση, γιατί ακολουθούν και άλλες συμμετοχές.
Μετά από εμένα θα ακολουθήσουν οι δικοί μου προτεινόμενοι και πόσοι αλλοι ύστερα.....
Σ' ευχαριστώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Nefelli είπε...

Λυγερή μου, καλώς ήρθες.
Τι όμορφη επίσκεψη ήταν αυτή!!! Δεν φαντάζεσαι, πόσο χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους με θετική σκέψη.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά που έφερες.
Σύντομα θα'ρθω κι εγώ στο "τσαρδί" σου.
Φιλί καλώσορίσματος
x

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου,
σκέφτηκα να βάζω κάθε καινούρια συμμετοχή στην αρχή, επειδή με αυτό τον τρόπο είναι πιο εύκολο οι επισκέπτες, να βλέπουν άμεσα κάθε νέο επιπρόσθετο τετραστιχάκι.
Τα προηγούμενα ποιηματάκια μας, έχουν μπει με τυχαία σειρά.
Για κάθε καινούρια δημιουργία, που πέφτει στην αντίληψη σου, θα σε παρακαλέσω να με ενημερώσεις, στέλνοντας μου ένα μέηλ.Θα προσπαθήσω να παρακολουθώ την εξέλιξη-διακλάδωση του παιχνιδιού, αλλά φοβάμαι πως δεν θα καταφέρω από μόνη μου να τα συγκεντρώσω όλα.
I need your help!!
φιλάκια πολλά

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

"Κι αν τη σοφία δεν βρήκες στα ταξίδια σου, να ξέρεις παρεούλα τα κάναμε…
ήμουν κι εγώ εκεί καθώς με σκεπτόσουν… ξέρω δεν είχες πρόθεση,
μα εγώ σαν τη σουπιά αφήνω το μελάνι μου να θολώσει για άλλη μια φορά το τοπίο..."
Νεφέλη μου ,το παραπάνω μου έδωσε την άδεια να σου το φέρω ο nikiplos.Οπως βλέπεις τώρα αρχίζει το πραγματικό της ταξίδι η σουπιά.
Είχε την Σοφία να περιμένει την παρεούλα των νεων φίλων με καλέ προθέσεις.
Καλή εβδομάδα Νεφέλη μου.

Nefelli είπε...

Aγαπημένε φίλε Βαγγέλη,
ειλικρινά σ' ευχαριστώ που με βοηθάς να τα συγκεντρώσω... όσα μπορέσουμε εντέλη. Αλλά nikiplo ακούω και nikiplo δεν βλέπω!! προσπαθώ εδώ και μέρες να τον εντοπίσω και δεν τα έχω καταφέρει. Χρειάζομαι τη διεύθυνση της ιστοσελίδας του. Στείλε μου την, όταν μπορέσεις σε παρακαλώ.
Η σουπιά τελικά θα κάνει μεγάλο ταξίδι απ' ότιφαίνεται!!!
Πολύ μου αρέσει, που έρχεται να μας βρει όλους μαζεμένους δίπλα στη φωτιά.
Φιλί γλυκό

Μαριλένα είπε...

καλά, εγώ τώρα το πηρα ειδηση;;
στον κοσμο μου μια ζωή;

ευχαριστώ εν πρωτοις πααρα πολύ που με συμπεριέλαβες :))
όλα ειναι πολύ πολύ όμορφα, γλυκα, χαριτωμένα, αταχτουλια, απ' ολα έχει η συλλογή.

πρώτη η έμπνευση σου, πρωτη :))

να 'σαι καλα, παντα να σκεφτεσσαι τέτοια διασκεδαστικά και πολλά φιλιά :))

καλο βραδυ κοπέλα μου :))

nikiplos είπε...

auto to postaki me tosoys stixous einai apo ta wraiotera...

Nefeli, na eisai kala kai se eyxaristw pou me symperielaves sto post...

filia nyxterina

Nefelli είπε...

nikiplos μου, η χαρά είναι δικιά μου.
Σ'ευχαριστώ που συμμετείχες στο παιχνίδι μου.
Είδες τι όμορφο αποτέλεσμα, έχουμε όταν πολλοί άνθρωποι, μοιράζονται χαμόγελα!!!!
Εγώ αυτό το λέω ....
ΜΑΓΕΙΑ ΤΗς ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Καλό σου βράδυ φίλε μου, να έχεις μια όμορφη Κυριακή.

early morning, kiss