Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

40 "χαίρω πολύ"



Ο αγαπημένος μου φίλος γιάννης φιλιππίδης , μου έκανε την τιμή να με προσκαλέσει στο παιχνίδι των 40 ερωτήσεων.
Πάμε λοιπόν, να σας αποκαλύψω τα "χούγια" μου.


1. Όνομα:
Αν και προτιμώ την διαδικτυακή ανωνυμία, θα απαντήσω επειδή το ζητά ο Γιάννης ..... Αλεξάνδρα
.
2. Γενέθλια:

13/07
.
3. Ζώδιο:

Καρκίνος (είμαι ευαίσθητη και είμαι καλά)
.
4. Χρώμα μαλλιών:

Καστανό εκ γενετής – Κατάμαυρο εκ κομμωτηρίου
.
5. Χρώμα ματιών:

Πράσινο με μικρές δόσεις γαλάζιο (χωρίς τεχνητές παρεμβάσεις)

.
6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ;

Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά!!!
.
7. Είδος μουσικής που ακούς:

Παλιότερα ήμουν πολύ αυστηρή με τα ακούσματα μου. Τώρα πια έχω γίνει πιο ανεκτική και απλώς αντέχω ν’ ακούω και αυτά που δεν προτιμώ. Ακούω ελληνικό έντεχνο, ροκ μπαλάντες (ξένο και ελληνικό), μουσικές του κόσμου και ήχους που γαληνεύουν.
.
8. Αγαπημένος χαρακτήρας :

Εκείνος που γνωρίζει το πραγματικό νόημα της ζωής και δεν αναλώνεται σε άσκοπα ψυχοφθόρα θέματα.
.
9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά;


Η Αλεξάνδρα. Εργάζεται στις ελληνικές πρεσβείες ανά τον κόσμο. Πέρυσι ήταν στην Ινδία. Του χρόνου …. Ποιος ξέρει????
.
10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις:

Καφέεεεεεε…………
.
11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι:


Χρήματα, μου είναι αδύνατον να βγω από το σπίτι χωρίς λεφτά. Νιώθω τρομερά ανασφαλής.
.
12. Τι έχεις στον τοίχο σου;

Σε ποιον απ’ όλους? Υπάρχουν τόσα διαφορετικά πράγματα. Αναφέρω ενδεικτικά μερικά, ελαιογραφίες, φωτογραφίες του γιου μου, ένα ρολόι, μια εικόνα του Αγίου Διονυσίου κ.α.
.
13. Τι έχεις κάτω απ' το κρεβάτι σου;

Ένα ζευγάρι χρυσά παντοφλάκια
.
14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες;

Θα τσέκαρα το πόσο μόνη είμαι τελικά, αφού τηλεφωνούσα πριν σε κάποιον δικό μου άνθρωπο, να ενημερώσω την περίπτωση που δεν…….
.
15. Αγαπημένος αριθμός:


13 και 24
.
16. Αγαπημένο όνομα:


Αλέξανδρος
.
17. Τα χόμπι σου:

Βόλτες σε βουνό ή θάλασσα, να μοιράζομαι το χρόνο με καλούς φίλους, να γράφω, να σερφάρω στο διαδίκτυο, ν' ακούω μουσική, ο γιος μου.
.
18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα;

Ακριβώς εδώ!!
.
19. Μια ευχή για το μέλλον:

Να αξιωθώ να δω το παιδάκι μου, υγιή, ευτυχισμένο και καλότυχο.
.
20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες;

Σύμφωνα με τις αφηγήσεις της γιαγιάς μου, έχω ερωτευτεί την παλιά Ζάκυνθο κατά την περίοδο 1915-1970. Όλα ήταν κινηματογραφικά τότε. Οι κοντέσες που σεργιανούσαν τις Κυριακές στην πλατεία Ρούγα με τα ομπρελίνια τους και τα όμορφα φουστάνια, το πόρτο με τα φουγάρα των πλοίων, να σφυρίζουν και να έρχονται ξένοι, οι μυρωδιές από φρεσκοψημένο μαντολάτο στις γειτονιές, η ποίηση παντού παρούσα …. και τόσες όμορφες αναμνήσεις εκείνης της αριστοκρατικής γυναίκας με τα μαλλιά πιασμένα σε κότσο. Ναι, θα ήθελα για λίγο να μπορούσα να πάρω λίγο από τις μνήμες της και να τα κάνω δικά μου.

.
21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου:

Την οικογένεια μου , τα σκυλάκια μου,το κινητό μου να ειδοποιήσω την πυροσβεστική και τους πυροσβεστήρες .
.
22. Αγαπημένο λουλούδι:

Τα κόκκινα τριαντάφυλλα, οι παπαρούνες και εκείνα τα κίτρινα μικρά ανθάκια, που φυτρώνουν σε θάμνους στις πλαγιές των βουνών.
.
23. Αγαπημένη σειρά:

«Υπέροχα πλάσματα» στον Alpha (συμφωνώ μαζί σου Γιάννη κι επαυξάνω) και το sex & the city, παλαιότερα.
.
24. Αγαπημένη ταινία:

Κατά καιρούς αλλάζει η αγαπημένη μου ταινία. Η τελευταία αγαπημένη ταινία είναι «2012 Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ».
.
25. Αγαπημένο τραγούδι:


Ο προσκυνητής του Αλκίνοου Ιωαννίδη

….Κάποιος είπε πως ο δρόμος
είναι η φλέβα της φωτιάς
ψυχή μου πάντα να κυλάς
Κάποιος είπε πως ταξίδι
είναι μόνο η προσευχή
καρδιά μου να 'σαι ζωντανή ….

.
26. Αγαπημένο βιβλίο:

*Η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου – Ο Γιάννης μας (x)

*Τυφλόμυγα – Ευγενία Φακινού

* Κανένα ψέμα δεν προφταίνει να γεράσει – Μήτση Βαλάκα
.
27. Αγαπημένο ζώο:

Ο Spencer μου (γερμανικός ποιμενικός), έρωτας με την πρώτη ματιά!!!
.
28. Αγαπημένο ρούχο:

Ένα jean της Miss Denim, είναι προπέρσινο αλλά αρνούμαι να το αποχωριστώ (είναι σημαντικό για κάποιον που έχει καταστήματα ρούχων, να φοράει ρούχα της τρέχουσας σεζόν :-PPP / διευκρίνιση προς αποφυγήν παρεξηγήσεων)
.
29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα:

Ιωαννίδης - Αλεξίου – Γαλάνη – Πλιάτσικας – Χατζηγιάννης – Blunt Manu Chao και πολλοί άλλοι
.
30. Αγαπημένο χρώμα:

Καρπουζί, μαύρο και βαθύ μωβ
.
31. Αγαπημένο φαγητό:

Μπριζόλες στα κάρβουνα!!!!!!
.
32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι:

Με την Tinkerbelle, πόσο μου άρεσε που μπορούσε να πετάξει!!!!!!!!!!
.
33. Κακή συνήθεια:

Καπνίζω πολύ και κάθε προσπάθεια να το κόψω ή να το ελαττώσω που πήγε στο βρόντο….. .


34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει:

Να εκνευρίζω όσους προσπαθούν να μου χαλάσουν τη μέρα, βλέποντας πως δεν τα κατάφεραν.


35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει:

Να υποδύομαι, σε αυτούς που προσπαθούν να μου χαλάσουν τη μέρα, πως δεν τα κατάφεραν.


.36. Συνηθισμένη ατάκα:

«Πάμε γι’ άλλα» και « Με τις υγείες μας»


. 37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις:

Εισοδηματίας


38. Μεγαλύτερος φόβος:

Σεισμός – Τυφώνας – τραυματισμός ή θάνατος αγαπημένου μου.
.
39. Η καλύτερη pizza:

Special του Vasilis pizza
.
40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…:

Ότι καλύτερο, μετά τους αγαπημένους σου ανθρώπους.



Αφήνω ανοιχτή πρόσκληση για όποιον θέλει να συμμετέχει σ' αυτό το παιχνίδι.


22 σχόλια:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
νεφέλλη μου,

[και δε θα σε αποκαλέσω ποτέ με το αληθινό σου όνομα, αφενός γιατί δε το προτιμάς, αφετέρου γιατί το ‘νεφέλλη’ είναι τέλειο…]

έχω ένα χαμόγελο μέχρι τ’ αφτιά. Κι αυτό, γιατί μετά από τόσον καιρό προσωπικής επαφής, βλέπω ότι μοιάζουμε σε μια σειρά από πράγματα, προτιμήσεις, γούστα…

και πώς θα μπορούσαμε άλλωστε να μην…

και διακρίνω εμφανώς, ότι είχες μεγαλύτερη αίσθηση του χιούμορ απ’ ότι εγώ όταν απαντούσα….

όσο για το αγαπημένο σου βιβλίο, εκεί ήταν που μ’ έκανες σκόνη…


φιλι φιλι φιλι φιλι

κι ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου…

Nefelli είπε...

Γιάννη μου, καλησπέρα.
Τελικά αυτό παιχνιδάκι σου δίνει την ευκαιρία να μάθεις μικρές λεπτομέρειες γι' ανθρώπους που σου έχουν κλικάρει, αρχικά για το μέσα τους και εν συνεχεία γιατί διαισθάνεσαι ότι ταιριάζουν οι απόψεις σας. Να είμαι ειλικρινής, οι απαντήσεις με χιουμοριστική διάθεση που είχα δώσει, ήταν περισσότερες, αλλά αποφάσισα να μην αποκλίνω από τον αρχικό στόχο του παιχνιδιού και δεν παραβίασα την πεπατημένη,κατά μεγάλο βαθμό.
Ναι,το "η μυρωδιά σου..." είναι από τα αγαπημένα μου "ταξιδέματα". Δεν το ανέφερα για να σου χαϊδέψω τ'αυτιά, ΤΟ ΕΝΝΟΩ με όλη τη σημασία της λέξης "αγαπημένο".
Σ'ευχαριστώ ειλικρινά για την πρόσκληση. Γνωρίζω ότι δεν συμμετέχεις συχνά σε παιχνίδια και τώρα που κατ'εξαίρεση συνέβη, με θυμήθηκες. Αν αυτό δεν είναι τιμιτικό, τότε τι?
Φιλί πολύ γλυκό,καλέ μου φίλε.

mareld είπε...

Νεφελάκι μου!

Γαλαζοπράσινα μάτια, φωτεινά, γλυκόπνοη ανάσα της θάλασσας και χαμόγελο του Μαΐστρου αλλά πάνω απ΄όλα μοσχοβολιά από υάκινθο της ευαισθησίας που φτάνει και ποτίζει τις ψυχές μας..χειμώνα, καλοκαίρι..

Για τα μάτια μας και γιατί Σε αγαπώ κάποια στιγμή μαζί μου θα κόψεις το τσιγάρο..

Πολλά γλυκά φιλιά!

Roadartist είπε...

Καλησπερα Νεφελη! :)
Πολύ ωραίες οι απαντήσεις.. Στις περισσότερες έπιασα τον εαυτό μου να χαμογελάει.. :) Με μαγεψες με τη περιγραφη της παλαιας ζακυνθου πως την εχεις στο μυαλο σου..
Σε αυτο το παιχνιδι ειχα απαντησει οτι θα ηθελα να ζουσα στη παλαια Αθηνα.. :)
Το εργο που λες δεν το εχω δει..Τα "υπεροχα πλασματα" τα εβλεπα και εγω στην αρχη της σεζον, τωρα εχω χασει επεισοδια..
Δεν ήξερα οτι ειχες τοσα σκυλιά.. :))) Γαλαζοπρασινα ματια.. :)) Τελεια σε βρισκω :)

Nefelli είπε...

Mareldάκι μου τρυφερό.
Καλέ με έκανες να κοκκινίσω....
Επιφυλάσσομαι να ανταποδώσω τα καλά που έφερες, για όταν σε συναντήσω.

Περιμένω με αγωνία την άφιξη σου στο νησί...

Φιλί γλυκό, αρωματισμένο με μπουγαρίνι (έτσι για να σε μπάσω στο κλίμα)

Nefelli είπε...

Roadaίτσα μου , γλυκιά μου καλλιτέχνιδα.
Χαίρομαι που διαβάζοντας με, χαμογέλασες. Η αλήθεια είναι πως όταν μιλάω για τον εαυτό μου, νιώθω λίγο αμήχανα και το humor με βοηθά να το ξεπεράσω (σου θυμίζει κάτι αυτό?)
Η εικόνα που έχω μέσα μου για την παλιά Ζάκυνθο, είναι ακόμη πιο όμορφη και ειλικρινά θα ήθελα έστω για λίγο, να μπορούσα να το ζήσω.
Ναι, έχω τρία σκυλάκια και αν είχα τη δυνατότητα θα είχα περισσότερα.
Όσο τα για τα μάτια, καμιά ευθύνη δεν φέρω. Ήταν καθαρά θέμα κληρονομικότητας και για να μην δίνω λανθασμένες πληροφορίες μάλλον το πράσινο, υπερισχύει του γαλάζιου :-PP
Να' σαι καλά που πέρασες φιλαράκι μου.
Φιλί γλυκό για όμορφο βράδυ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη μου,και εγώ δεν αλλάζω το όνομά σου αν και λατρεύω το βαφτιστικό σου -εχετε τό ίδιο με τον γιόκα μου(εκείνη την φάτσα!!!)-
Εντόπισα σουπιά και άφησα μήνυμα να μας στείλει το τετράστιχο ή να μου δώσει την άδεια να το πάρω.Θα το βρείς στο nikipios.
Εκτος από το τσιγάρο σε βρίσκω μιά χαρά.
Καλό σ/κο. σε φιλώ.

Nefelli είπε...

Καλέ μου φίλε, Βαγγέλη καλησπέρα.
Τι να πω για το γιο σου... είναι από εκείνες τις φάτσες που βλέπεις μια φορά και θυμάσαι για πάντα!!!
Ευχαριστώ για την ανίχνευση σουπιών!! Πολύτιμη η βοήθεια σου.
Επείσης ευχαριστώ, που με βρίσκεις μια χαρά.Δεν σου κρύβω ότι αυτό το καιρό, είχα αρχίσει να έχω αμφιβολίες. Όσο για το τσιγάρο, έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στο Mareldaki.Θα σας ενημερώσω για ότι νεότερο.
Φιλί,πρωινό πια. Αισίως, πήγε 1.

faraona είπε...

Nefelli-Αλεξανδρα λοιπον...
Πολυ πλακα εχει αυτο το παιγνιδι...το επαιξα κι εγω πριν 2 μηνες.

Καλα Αλεξανδρα εσυ ,Αλεξανδρα η φιλη κι Αλεξανδρος το αγαπημενο σου ονομα!!!???


καλημερες

Σπύρος είπε...

Kαι εγκω...καρκινάκι ειμαι :)...Δεν με λες..Ζακυνθο μένεις η την έχεις κάνει;...

spy είπε...

EPESTREPSA MISS NEFELI!!!

Nefelli είπε...

faraonaki μου γλυκό.
Αλεξάνδρα, η γιαγιά μου και Αλέξανδρος, ο γιος μου. Και να σου πω το ωραίο? Στο παλιό σπίτι που έμενα, εκ δεξιών μου ζούσε ένα ζευγάρι Αλεξάνδρα-Αλέξανδρος και εξ' αριστερών μου η κόρη τους λεγόταν επείσης Αλεξάνδρα. Πάντα αστειευόμουν μαζί τους κι έλεγα τις 30 Αυγούστου να στήσουμε ένα πάγκο έξω από τα σπίτια μας και να μοιράζουμε φυτούρες* και παστέλια (συμβαίνει στα πανηγύρια, στο νησί μας)
Και να φανταστείς, ότι σε γενικές γραμμές το Αλέξανδρος- Αλεξάνδρα δεν είναι συνηθισμένο όνομα, ειδικά στο νησί μου. Λες να σημαίνει κάτι αυτό?????
φιλί γλυκό κι ευχές για ένα υπέροχο σ/κ.

*Διευκρίνηση για dee dee, που σίγουρα θα ρωτήσει :-PPP
Φυτούρα, είναι ένα ζακυνθινό γλύκισμα.Φτιάχνεται από σιμυγδάλι και το τηγανίζουν σε μεγάλα ταψιά, συνήθως στα πανηγύρια. Τρώγεται ζεστή και πασπαλισμένη με ζάχαρη. Οι ενδιαφερόμενοι, θα τη βρείτε απέναντι από την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου.Το συστήνω ανεπιφύλακτα, σε όποιον σκέφτεται να μας επισκεφτεί.

Nefelli είπε...

Σπυράκο μου, ευαίσθητο καρκινάκι μου εσύ.
Μένω Ζάκυνθο και να σου εξομολογηθώ, ότι δεν είμαι σίγουρη αν θα μπορούσα να ζήσω κάπου αλλού. Ίσως σου ακούγεται παράξενο αυτό που λέω, γνωρίζοντας τα τεκτενόμενα στο νησί, αλλά αν καταφέρεις να αποστασιοποιηθείς απ'όλα όσα σε ξενίζουν, είναι εύκολο να αγαπήσεις αυτό τον τόπο για τα χίλια καλά του.
Εδώ λοιπόν φίλε μου, αναπνέουμε τον ίδιο ήλιο κάθε μέρα.
Φιλί γλυκό.
Καλό σ/κ

Nefelli είπε...

SPY μου!!!
καλώς επέστρεψες φίλε μου.
Εύχομαι όλα να σου πήγαν καλά και να τα λέμε πιο συχνά.
Χάρηκα πολύ που σε ξαναείδα.
Φιλί γλυκό και αγκαλιά

P. Kapodistrias είπε...

Αυτοακτινογραφήθηκες, λοιπόν!
ΟΚ!

Σε ψηφίζουμε και με τα δύο χέρια!
Ε-ΣΕ-ΝΑ ΘΕ-ΛΟΥ-ΜΕ!!!!!!

Καλό Σαββατοκύριακο, με υγεία και δύναμη για Όλα!

Nefelli είπε...

Αγαπητέ μου Π.Κ.
άλλο ένα παιχνιδάκι ήταν, που μας έδωσε την ευκαιρία να γνωριστούμε λίγο καλύτερα, με ανθρώπους που μοιραστήκαμε χρόνο.

Και πρόσεχε τι λες, γιατί με βλέπω υποψήφια στις επόμενες εκλογές.
Σαν απειλή ακούγεται αυτό.... μακρυά από εμάς... :-)

Καλό, δημιουργικό, Σαββατοκύριακο εύχομαι για εσένα και όσους αγαπάς.

Roadartist είπε...

Εχεις προσκλησουλα :)
επαιξα και στο παιχνιδακι σου περνα να μου πεις αν σου αρεσε το στιχακι ::::)))

Griz είπε...

eeee!!!
ΝΕφέληη! νόμιζα ότι σε έλεγαν νεφέλη :Pppppp

aax θα θελα κ εγώ να ζούσα στην παλιά Ζάκυνθο έτσι όπως μας τα περιέγραψες!

(γύρισες εδώ και καιρό και δεν ήρθες να πεις μια καλησπέρα :/ έμπαινα παλιότερα και δε σε έβλεπαα :/ θα περνάω πλέον! )

Nefelli είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό.....
έπαιξες κι εσύ τελικά!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή.
Αυτό το σ/κ, ήταν πολύ γεμάτο και δεν μου άφησε καθόλου ελεύθερο χρόνο.
Θα περάσω Roadίτσα μου από εσένα να πάρω το τετράστιχο σου και να το βάλω δίπλα στα υπόλοιπα.
Σ' ευχαριστώ και για την πρόσκληση. Θα τα πούμε σε λιγάκι σπίτι σου.
Φιλάκια πολλά.

Nefelli είπε...

griz μου, με το χρώμα του ήλιου (πορτοκαλί), στο βλέμμα. Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω.
Νεφέλη με λένε, είναι αυτό που επέλεξα, το άλλο ( το Αλεξάνδρα) το επέλεξαν άλλοι, οπότε μπορείς να το αγνοείς :-)
Ναι κοριτσάκι μου γλυκό, έχεις δίκιο να παραπονιέσαι που έχεις τόσο καιρό να με δεις. Θα επανορθώσω τάχυστα.
Φιλί γλυκό σου στέλνω.

1 είπε...

Καλησπέρα! Έπαιξα το παιχνίδι με το τετράστιχο και θα σου το στείλω αργότερα στο μέιλ σου.
Σε βρήκα μέσω του epikuros.

Nefelli είπε...

ρίτα ριτάκι,
καλώς ήρθες στην παρέα μας.Περιμένω με χαρά τη δικιά σου δημιουργία!!!
Φιλί καλώς ορίσματος