Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Ποιά είναι η σωστή?????

Αρκετά σας κράτησα σε αγωνιά και επειδή…….

φωνή λαού = οργή Θεού,

Ιδού η απάντηση

1) Είμαι καπνίστρια και ένα τελευταίο μου κουσούρι είναι, να αγοράζω αναπτήρες με το κιλό. Τώρα πως γίνεται, σχεδόν κάθε μέρα, να μην έχω ούτε έναν αναπτήρα μαζί μου … άξιον απορίας!!!

Όχι δεν κάνω συλλογή από αναπτήρες. Μεγάλες δόσεις αλήθειας σε αυτή τη φράση, αλλά δεν είναι η σωστή.

2) Δεν θυμάμαι ποτέ, να έχω δοκιμάσει τυρί. Κρατώ αποστάσεις ασφαλείας, τουλάχιστον 2 μέτρα από τη μύτη μου. Με τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά και δεν αποτελούν μέρος της καθημερινής μου διατροφής. Το γάλα μου είναι απαραίτητο, μόνο στον καφέ. Είναι η αληθινή φράση και όποιος το βρήκε, κερδίζει ένα κουλούρι ζακυνθινό τυρί (ντόπιο ή λαδοτύρι), αλλά θα πρέπει οι ίδιοι να’ρθείτε να το παραλάβετε, γιατί προτιμώ να με βάλετε να περπατήσω στο δρόμο με τις λεύκες, παρά να έρθω σε απόσταση αναπνοής μαζί του. Γλαρένια μου, η συμβουλή σου, πολύτιμη και θα δοκιμάσω τόφου, οπωσδήποτε!!!!! Ευχαριστώ πολύ.

3) Αυτό, πιθανόν να είχε συμβεί, αν είχε τύχει κάτι τέτοιο στη ζωή μου. Και αυτό περιέχει μεγάλη δόση αλήθειας.

Μπορείτε να το εκλάβετε ως σωστή σκέψη,αλλά όχι ως σωστή φράση.

4) Αυτή την εκδοχή, μην ρωτήσετε από πού την εμπνεύστηκα…. Ποτέ δεν είχα καμιά τραυματική εμπειρία, με κανένα μέσο μεταφοράς. Με τα ποδήλατα και τα δίτροχα οχήματα, έχω άριστες σχέσεις. Μέχρι και μηχανή μεγάλου κυβισμού έχω οδηγήσει (περί λογικής που πάει περίπατο, στις νεαρές ηλικίες, μιλήσαμε σε προηγούμενη εκδοχή!!!). Για την καλοκαιρινή περίοδο, με το εφιαλτικό κυκλοφοριακό πρόβλημα του νησιού μου, χρησιμοποιώ ένα μικρό ασπροκόκκινο vespaki.. Οπότε αυτή η εκδοχή, είναι άκυρη 100%


Σας ευχαριστώ, που προσπαθήσατε να βρείτε τη δικιά μου αλήθεια.

Συγχαρητήρια σε αυτούς που το βρήκαν και συγνώμη αν κάποιους απογοήτευσα....


Φιλί γλυκό, για τον καθέναν σας, ξεχωριστά

x

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Πρόσκληση από την αγαπημένη μας φίλη,

(βραβευμένη με blogoscar!!!!!!!!!!!)

ROADARTIST

Νομίζω, ότι όλοι πρέπει να της ευχηθούμε, για αυτή τη σημαντική διάκριση, πολιτιστικής προσφοράς.

Συγχαρητήρια, φιλαράκι. Πάντα επιτυχίες.


Το παιχνίδι έχει ως εξής:

"Γράφεις τέσσερεις φράσεις, εκ των οποίων μόνο μία είναι αληθινή.."




1) Όντας καπνίστρια, έχω μια τεράστια συλλογή από αναπτήρες, παντώς είδους. Το αστείο είναι, πως πολλές φορές ξεμένω και ζητάω φωτιά. Χε.. χε..





2) Δεν τρώω τυρί. Το απεχθάνομαι, σε σημείο να μην αντέχω τη μυρωδιά του. Προσπαθώ να το αντικαταστήσω με άλλα γαλακτοκομικά προιόντα, αλλά και με αυτά, δεν έχω τις καλύτερες σχέσεις.

3) Έκανα υπερατλαντικό ταξίδι, για να συναντήσω ένα μεγάλο έρωτα. Όταν σε μικρή ηλικία, μιλάει η καρδιά, η λογική παθαίνει βαρυκοήα. Το τέλος αυτής της σχέσης ήταν άδοξο , αλλά σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός. Ε?



4) Σε παιδική ηλικία, είχα ατύχημα με το ποδήλατο. Έκτοτε, μου είναι αδύνατον να οδηγήσω ποδήλατο ή μηχανάκι.Ήταν πολύ τραυματική εμπειρία και μου άφησε το κουσούρι της μη ισορροπίας. Ευτυχώς δεν έχω κανένα πρόβλημα, με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.





ΜΟΝΟ, ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΕΤΕ?


Αφήνω ανοιχτή πρόσκληση και σε αυτό το παιχνίδι, για όποιον έχει διάθεση και χρόνο να συμμετάσχει.


Τις photos, τις δανείστηκα από τους δημιουργούς τους

46 σχόλια:

roadartist είπε...

Βρε Νεφέλη μου...... τι να πω..
Δεν χρειαζότανε τέτοια αναφορά..
Αξία δεν εχουνε αυτά, το ξερεις. ΑΞΙΑ εχει η θετικότητα, τόση πολύ, που δεν ξερω πως να σας ευχαριστήσω όλους. Ειδικά εσένα, να εισαι καλά πάντα.
Τι να πω, πολύ μελό έχω γίνει, αλλά αυτά νιώθω!

Στο παιχνιδάκι..όλα μου φαίνονται αληθινά, εκτός απο αυτό για τα γαλακτοκομικά.. Ειμαι αναμεσα στα υπόλοιπα διχασμένη.. Θα πω το ταξιδι..για τον ερωτα..
Ικανη σε εχω σιγουρα!!!! :) Να εισαι καλά πάντα φίλη μου, σε ευχαριστώ, δεν ήταν ανάγκη. Καλό βράδυ στο νησί σου.

Nefelli είπε...

Roadartist,
εμείς οι νησιώτες ή αγαπάμε και το δείχνουμε, ή δεν αγαπάμε καθόλου.
Τί να κάνω τώρα που σου έχω αδυναμία?
Το ξέρω κοριτσάκι μου, ότι εσένα δεν σε αγγίζουν αυτά,ούτε τα χρειάζεσαι, τα είπαμε άλλωστε τόσες φορές, αλλά όπως σαφώς είπες, αυτά ένιωσα, αυτά είπα.
Φιλί
x

*Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, φιλαράκι μου....
*Όλα για τον άνθρωπο είναι σε αυτή τη ζωή....
* Κάθε δάκρυ και καημός, κάθε καημός και πόνος....
Και για να μην αναφέρω όσες σχετικές παροιμίες γνωρίζω, η απάντηση σε μερικές μέρες.
Φιλάκι δεύτερο, καληνύχτας
x

Dee Dee είπε...

Ανεβασες πολυ τον πηχη!!! Κι εμενα μου φαινονται ολα αληθινα, ακομα κι αυτο με τα τυρια :)

Κι εχεις κι ενα φυσικο υφος σε ολα....αντε τωρα να μαντεψουμε!

λοιπον....μετα απο ωριμη σκεψη....θα πω ....το.....3 κι εγω :)....γιατι τα ταξιδια ειναι εμπειριες μαζεμμενες κι ευχομαι να ειχες πολλες....ετσι φαινεται τουλαχιστον ;)

Καλημερα!!!

Το αρτιστακι μας ειναι αστερακι αυτοφωτο, και διχως διακρισεις εμεις το ξερουμε, ετσι; :)

Paradise City είπε...

Αγαπητή nefelli καλώς σε βρήκα. Θα παίξω κι εγώ αυτό το παιχνίδι σύντομα. Στο δικό σου ψηφίζω το 2. Καλή σου μέρα!

reader είπε...

Λοιπόν...
Τα 1 & 4 λέω να τα αποκλείσω γιατί μου ακούγονται ολίγον παρατραβηγμένα.
Αυτό με το τυρί θα μπορούσε να είναι αληθινό γιατί περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά θα ψηφίσω το υπερατλαντικό ταξίδι γιατί αν μου είχε τύχει, αυτό θα είχα κάνει!!!!
Αν θέλεις, πέρασε από το μπλογκ μου να δεις το παιχνίδι που σκάρωσα, και δήλωσε συμμετοχή αν σ' ενδιαφέρει.
Να περνάς καλά!

Nefelli είπε...

Deedeeκα μου, καλοκαιρινή.
Έτσι πρέπει κοριτσάκι. Να μπερδευτείτε και δούμε πόσοι τελικά θα βρουν το σωστό.
Σύντομα θα λυθεί το μυστήριο, της δικιάς μου αλήθειας.
Όσο για την Καλλιτέχνιδα μας, έχουν μιλήσει οι γραφές της, πολύ πριν μιλήσουμε εμείς. Μου αρέσει ο προσδιορισμός αστέρι αυτόφωτο. Της ταιριάζει!
Φιλάκι γλυκό

Nefelli είπε...

Spring,καλώς ήρθες.
Σ' ευχαριστώ για την ψήφο σου.
Όπως είπα και σε προηγούμενο σχόλιο, όλα για τον άνθρωπο!
Θα περάσω να δω τις δικές σου εκδοχές.
φιλί γλυκό καλώς ορίσματος

Nefelli είπε...

μαργαρίτα μου, καλώς ήρθες στο παρεάκι μας.
Σ' ευχαριστώ που άφησες τη γνώμη σου.
Σίγουρα θα έρθω να δω τι εμπνεύστηκες.
Φιλί καλώς ορίσματος και για εσένα

Μαριλένα είπε...

καλώς σε βρήκα κι εγώ :))

λοιπόν, εμένα ο αδερφός μου έχει έλλειψη ενός συγκεκριμένου ενζύμου κι αυτή (η έλλειψη) τον κάνει να απεχθάνεται το τυρί.

οποτε για λόγους οικογενειακής αλληλεγγύης, ψηφίζω το τυρί!

καλο, πολύ καλό απόγευμα εύχομαι :))

(σου έστειλα το μείλ)

Nefelli είπε...

μαριλένα μου, καλώς ήρθες.
Οικογενειακή αλληλεγύη λοιπόν.... είδωμεν σύντομα, αν τραβάω τα ίδια ζόρια με το αδέρφι σου :-)
Σ'ευχαριστώ για την απόκριση.
Φιλί καλώς ορίσματος

gskastro είπε...

Nefelli γεια σου και από εμένα, μπαίνω για πρώτη φορά στο Blog σου και το βρήκα πολύ ζωντανό πολύ τρυφερό. Θα δώσω μια απάντηση στο «ποια είναι η σωστή;;;»
Η πρώτη φαίνεται αρκετά αληθοφανής, σαν παλιός καπνιστής και μανιώδης συλλέκτης αναπτήρων, πολλές φορές δεν είχα φωτιά.
Τη δεύτερη την αποκλείω σαν μη αληθοφανή, δεδομένου ότι υπάρχουν άπειρα προϊόντα γάλακτος.
Και η τρίτη πιστεύω δεν έχει αληθοφάνεια, βασιζόμενος στην δική μου ιδιοσυγκρασία. Προσωπικά θα αισθανόμουνα νεκρός, μετά το θάνατο μιας τέτοιας σχέσης και είμαι σίγουρος ότι κανένα ταξίδι και ιδίως ένα ταξίδι κλεισμένος μέσα σ΄ ένα κουτί δεν θα μου έκανε την παραμικρή εντύπωση.
Όσο για την τέταρτη, ένας που έχει πρόβλημα ισορροπίας, το έχει σε όλες του τις δραστηριότης ακόμα και στο περπάτημα.
Επομένως θα ψηφίσω την πρώτη.
Να είσαι πάντα καλά. gskastro
Υ.Γ. Για τα σχόλια εμφανίζεται ένα σχετικά μικρό τετράγωνο αριστερά επάνω. Το είχε και ένας άλλος Blogger, και όταν του το είπα το διόρθωσε. Και πάλι να έχεις ένα πολύ καλό απόγευμα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Συγχαρητήρια στη υπέροχη roadatist.... ΔΙΚΑΙΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗκαι ΒΡΑΒΕΥΣΗ!!!

Μου βάζεις δύσκολα τώρα...
Αληθοφανή όλα και προβληματίζομαι, αλλά θα πω το "2" με το τυρί, γιατί συμβαίνει σε αρκετούς, γιατί όχι κι' εσύ.
Πάντως αν είναι έτσι, δοκίμασε κάτι άλλο?
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Fegia είπε...

Καλησπέρα γλυκειά μου.
Νομίζω ότι είναι η 1η (δεν ξέρω γιατί) αν και θα.... προτιμούσα την 3η!!!

Πολλά φιλάκια

faraona είπε...

Αληθινη ειναι αυτη με το τυρι και τα γαλακτοκομικα!


Πολλα φιλια!

Nefelli είπε...

gskastro, καλώς ήρθες στην παρεούλα μας.
Μου άρεσε πολύ, η ανάλυση που έκανες στις εκδοχές μου.Σε μερικά συμφωνούμε, σε άλλα πάλι όχι.
Λεπτομέρειες θα σου πω, μετά την αποκάλυψη της αλήθειας μου :-)
Ευχαριστώ πολύ, για τα καλά που έφερες. Επιφυλάσσομαι να ανταποδόσω την επίσκεψη σύντομα.
Με ενδιαφέρει πολύ η παρατήρηση που κάνεις, σχετικά με το παράθυρο στα σχόλια, αλλά θα είμουν ψεύτρα αν έλεγα ότι κατάλαβα τι είπες. Ελπίζω να μην σου είναι δύσκολο να μου εξηγήσεις αναλυτικά, τι εννοείς.
Και πάλι ευχαριστώ που πέρασες.
Φιλί καλώς ορίσματος

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου,
μου αρέσει που έχεις πάντα μια λύση για κάθε πρόβλημα.
Άσχετα αν είναι αυτή η αλήθεια μου, τόφου θα δοκιμάσω όπως και να'χει!!!
Φιλί γλυκό, αγαπημένη.

Nefelli είπε...

Fegia, καλέ μου φίλε καλησπέρα.
Σ'ευχαριστώ που άφησες τη γνώμη σου.
Η μέρα της κρίσης πλησιάζει και θα γίνει η αποκάλυψη.

Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

faraonaki μου....
ορθά κοφτά, ντόμπρα και σταράτα :-)))))
Πολύ μου άρεσε όπως το έθεσες, αλλά ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω το λόγο της σιγουριάς σου. Τι σε κάνει τόσο απόλυτη?
Όπως και να'χει, σέυχαριστώ που ήρθες.
Φιλί γλυκό, από Ιόνιο

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη μου, νεφέλωσα,μπουρδουκλόθηκα πως να στο πω ... θα κρατήσω αυτό που πιστεύω πως έχεις την τρέλλα να το κάνεις. ταξιδιάρα ψυχή. Εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι.
καληνύχτα

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli, θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω το πρόβλημα με το παράθυρο των σχολίων. Το ίδιο πρόβλημα είχε και η Κωνσταντινιά και το διόρθωσε. Όταν πατάει κάποιος τα σχόλια για να τα ανοίξει, σε ορισμένους Blogger, όπως του Επίκουρου, της Κωνσταντινιάς του fractal κλπ. ανοίγει μεγάλο παράθυρο και διαβάζονται εύκολα. Σε αντίθεση με το δικό σου και πολλών άλλων που ανοίγει ένα μικρό παράθυρο επάνω αριστερά και η ανάγνωση είναι δυσκολότερη. Θα το καταλάβεις καλύτερα όταν κάνεις μία δοκιμή. Δεν ξέρω πως διορθώνεται, αλλά μόλις το έγραψα στην Κωνσταντινιά το διόρθωσε.
Να έχεις ένα ωραίο βράδυ και σε περιμένω στο Blog μου. Καλή σου νύχτα gskastro

Nefelli είπε...

Βαγγέλη μου γλυκέ και ρομαντικέ, καλησπέρα.
Σ'ευχαριστώ που έχεις τόσο όμορφα μάτια και με βλέπεις με αυτό τον τρόπο.
θα το λύσουμε το μυστήριο.... σύντομα.

φιλί γλυκό, καληνύχτας

Nefelli είπε...

gskastro μου,
κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς και μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου.

Προσθέτω και πέμπτη εκδοχή στο παιχνίδι μου
* Είμαι εντελώς άσχετη με τεχνικές ρυθμίσεις και πολύπλοκες λειτουργίες στο διαδίκτυο. Όλα όσα έχετε δει να συμβαίνουν εδώ μέσα, είναι καθαρά θέμα τύχης, άντε και λίγης σκέψης.
:-))))))
Νομίζω πως τώρα είναι πιο εύκολο να βρεις τη σωστή απάντηση.

Υπόσχομαι να το ψάξω και να προσπαθήσω να το αλλάξω.
Σ'ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση. Μέσα από αυτές γινόμαστε καλύτεροι.

Στο μπλογκ σου, έχω ήδη έρθει.

Φιλί ξανά.

φάβα είπε...

axou den xerw...
Παντως κουφαθηκα με το 1 γιατι το χω και γω! και τη συλλογη και οτι ξεμενω συνεχεια!

Σπύρος είπε...

χμ.....:) Θα πω το 2 μιας για μένα ισχυει ...οποτε θα το πρωτιμήσω :) περιμενουμε την απάντηση :)

Paradise City είπε...

Αγαπητή Νεφέλη έχεις πρόσκληση για παιχνίδι στο μπλογκ μου.

Nefelli είπε...

Φάβα μου αγαπημένη, χαίρομαι πολύ που σε βλέπω.
Τελικά νομίζω, ότι αυτό με τις αναπτήρες δεν έπρεπε να το βάλω ως εκδοχή.Οι περισσότεροι καπνιστές, τηρούν ευλαβικά το χόμπυ, να ξεμένουν από φωτιά. Σύντομα θα λυθεί το μυστήριο και η απορίες σας.
Φιλί πολύ γλυκό σου στέλνω

Nefelli είπε...

Σπυράκο μου, πέρα του αν είναι αλήθεια αυτή η φράση ή όχι, ξέρω τι ζόρι τραβάνε όσοι έχουν αυτό το πρόβλημα. Ρίξε μια ματιά σε αυτό που προτείνει η Γλαρένια.Νομίζω ότι θα σε βοηθήσει πολύ.
ευχαριστώ που ήρθες.
Φιλί γλυκό, μικρής απόστασης
x

Nefelli είπε...

Spring μου, σ' ευχαριστώ καλέ μου για την πρόσκληση.
Την παρέλαβα ήδη!!
Φιλί γλυκό.

P. Kapodistrias είπε...

Νεφέλη,

Πέρασα, είδα, αλλά πάντα είχα μια συστολή μπροστά στα αινίγματα. Μη με βάλεις να μαντέψω γιατί ξεχνώ ποιος είμαι...

Να είσαι πάντα στο σύννεφό σου επάνω και να ταξιδεύεις. Δεν υπάρχει καλύτερο!!!

Nefelli είπε...

Αγαπητέ μου Π.Κ.
όπως το νιώθεις, ακριβώς έτσι, το δέχομαι.
Δυστυχώς Πατέρα Παναγιώτη, δεν μ'αφήνουν να είμαι πάντα στο σύννεφο μου πάνω και προσγειώνομαι ανώμαλα, πολλές φορές.Αλλά δεν το βάζω κάτω, ξεσκονίζομαι και ξανά προς προς τα πάνω, τραβώ.
Γλυκό φιλί, γεμάτο εκτίμηση

nikiplos είπε...

καλημέρα... από όσα έχω διαβάσει και γενικά όσα αναφέρεις στο ποστ σου, επιλλέγω την 3 πρόταση ως σωστή.
φιλιά

Nefelli είπε...

nikiplos, δεν μπορείς να φανταστείς τη χαρά μου, που σε βλέπω!!!!
Καταρχάς, καλώς ήρθες και εν συνεχεία να σου πω,πως προσπαθώ μέρες να σε εντοπίσω.Ο επίκουρος με είχε ενημερώσει ότι είχες συμμετάσχει στο παιχνιδάκι της σουπιάς, και μου είχε στείλει το τετράστιχο σου, αλλά όχι τη διεύθυνση του ιστολογίου σου.Μια και με βρήκες εσύ, ζητώ απ ευθείας την άδεια, να το αναρτήσω μαζί με τα υπόλοιπα.
Σ'ευχαριστώ που πέρασεςκαι άφησες τη γνώμη σου.Σύντομα θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια.
Φιλί γλυκό, καλώς ορίσματος.

nikiplos είπε...

καλησπέρα Νεφέλη...

Είναι δική μου χαρά που σε βρίσκω... και φυσικά είναι τιμή μου να αναρτήσεις το στιχάκι που είχα φτιάξει... Σε ευχαριστώ που συμμετείχες στο παιχνίδι...
να έχεις τα φιλιά μου.

Dee Dee είπε...

Θα μας κρατησεις πολυ ακομα σε αγωνια;;; :)

Roadartist είπε...

Καλά λέει η dee dee..αντε!!

Griz είπε...

Λοιπόν μετά από προσπάθειες σε πολλά μπλογκς που έπαιξαν το παιχνίδι να βρω την αλήθεια, νομίζω ότι δεν τη βρήκα σε κανένα από αυτά! Οπότε στατιστικά να το πάρεις αποκλείεται να τη βρω και τη δική σου.
Όλα μου φαίνονται λογικά!
Θα πω στην τύχη χμμμ... το 2?
(ή μήπως το 3? )

Nefelli είπε...

nikiplos,
σ'ευχαριστώ πολύ. Να είσαι πάντα καλά κι ελπίζω τώρα που βρεθήκαμε να τα λέμε.
Φιλί καληνύχτας

Nefelli είπε...

Dee dee, αγωνιάς κοριτσάκι μου?
ΕΕμμμ.... το καλό πράγμα αργεί να γίνει :-PPP
Είχα σκοπό, αύριο να σας δώσω την απάντηση, αλλά μετά τις δικές σας πιέσεις(είμαι εντελώς ψώνιο?), σκέφτομαι να το κάνω αργότερα.
Λίγο ακόμη... Υπομονή

Nefelli είπε...

Roadartist, κι εσύ Βρούτε????
χε,χε...
Σε λιγάκι θα γνωρίζετε φιλαράκι.
Φιλί

Nefelli είπε...

Griz,
ποτέ, μην λες ποτέ!!!!
Απ'αλλού το περιμένεις και απ'αλλού σου 'ρχεται!!!
Άντε πάλι μου έδωσες ερέθισμα και ξεκίνησα τις παροιμίες :-P
Μάλλον θα είσαι αυτή, που θα περιμένει λιγότερο.
Σε λίγο κοντά σας, με τη λύση του μυστηρίου.
Φιλί

Roadartist είπε...

Νεφέλη επεσα εντελως εξω......
Μα να μη σου αρεσει η φετα.. :))
να σαι καλα!

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου....
έχεις πέσει τόσο πολύ μέσα, σε άλλα σημαντικά, που ειλικρινά καθόλου δεν πειράζει για τη φέτα :-)
Πολύ γλυκό φιλί,
"original" ιστογράφε μου!!!!!!

reader είπε...

Ήμουν ανάμεσα στο τυρί και στο ταξίδι αλλά με πιάσανε τα ρομαντικά μου κι έχασα, καλά να πάθω, χα χα!
Να 'σαι καλά Νεφέλη μου, καλό Σαββατοκύριακο!

Griz είπε...

Ουαου! Είμαι συγκινημένη που το βρήκα! Μετά από τόσους ου έπαιξαν, μετά από τόσες αποτυχημένες μου προσπάθειες να ανακαλύψω την αλήθεια επιτέλους νιώθω δικαιωμένη με σένα!!! Κέρδισα κουλούυυυρι!! (να θυμάσαι!:P)
φιλάκια!

Nefelli είπε...

Ένα τυρί, κερασμένο στη μαργαρίτα από εμένα, επειδή την πιάσαν τα ρομαντικά της.... :-)))
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Grizoula μου, σου είπα... ποτέ μην λες ποτέ.
Συγχαρητήρια!!!!!
Πότε έρχεσαι Ζάκυνθο, να παραλάβεις το δώρο σου?
Φιλί γλυκό κοριτσάκι