Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

that was a shitty thing to do

Καινούρια πρόσκληση για παιχνίδι, κατεύθασε από το φίλο μας Spring.

Διαλέγουμε ένα γνωστό τραγούδι και γράφουμε μια παρωδία.
Στη συνέχεια καλούμε 4 φίλους μας να παίξουν


Κι έτσι πανυγηρικά, όπως αποφάσισα να κλείσω αυτό το κύκλο με τα παιχνίδια, σας παρουσιάζω την παρωδία μου.

(Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη από όσους έχουν ευαίσθητο στομάχι . Επικαλούμαι την κατανόηση τους, για τις ανάγκες της συμμετοχής.)

Μουσική: Χρήστος Δάντης
Πρώτη εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής

Στίχοι πρωτότυπου ("ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΑΠΟΨΕ"): Βασίλης Γιαννόπουλος*
*(Κύριε βασίλη μου, ελπίζω να έχετε χιούμορ)

Στίχοι παρωδίας: Nefelli


"that was a shitty thing to do"



Το βράδυ που γεννούσε η Λεμονιά

Ο άντρας της, το χέρι μου κρατούσε

Παρηγοριά μου ζήτησε,

Τη φίλη μου αψήφησε

Κι η μέση του, πονούσε


Το βράδυ που γεννούσε η Λεμονιά

Η φίλη μου, ξαδέλφη της Κατίνας.

Ο άντρας της με στρίμωξε

Με χούφτωσε, με φίλησε

Πίσω απ’ το δέντρο της καντίνας


Κι έγινε σκατά η ζωή μου

Σ’ ένα βράδυ μόνο μέσα

Κι έγινε σκατά η ζωή μου

Σ’ ένα τοκετό

Κι έγινε σκατά η ζωή μου

Έξω από την Κινέττα

Κι έγινε σκατά η ζωή μου

Σκατά, έγινα κι εγώ


Το βράδυ που γεννούσε η Λεμονιά

Ένιωσε, βαθιά συγκινημένη,

Που σαν βράχος της στάθηκα

Σαν φίλη τη σεβάστηκα

Και τώρα πια, τι άλλο απομένει.


Το βράδυ που γεννούσε η Λεμονιά

Ζήτησε να , βαφτίσω το παιδί της

Ο άντρας της συμφώνησε

«Ναι, αγάπη μου» αναφώνησε

Τα’ χε σχεδιάσει όλα, ο αλήτης


Κι έγινε σκατά η ζωή μου

Σ’ ένα βράδυ μόνο μέσα

Κι έγινε σκατά η ζωή μου

Σ’ ένα τοκετό

Κι έγινε σκατά η ζωή μου

Έξω από την Κινέττα

Κι έγινε σκατά η ζωή μου

Σκατά έγινα κι εγώ



(Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις, είναι εντελώς συμπτωματική.)

Αφήνω ανοιχτή πρόσκληση για όποιον θέλει να πάρει τη σκυτάλη.

Αυτή θα είναι η τελευταία μου συμμετοχή (για την ώρα...), σε μπλογκοπαίχνιδο.
Έχω παραμελήσει τα ταξιδέματα μου και εν όψη καλοκαιριού, νιώθω την ανάγκη να επανέλθω στις επάλξεις.


57 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

Τώρα σίγουρα θα κατηγορηθώ για γκρινιάρης αλλά εδώ ο κόσμος καίγεται και τα μπλογκοπα΄γνιδα δίνουν και παίρνουν.
Θα μου 'πεις να περνάμε καλά.
Αν ο πατέρας σου έχει 15 τάνκερ και άφθονα λεφτά, παίζε ό,τι θέλεις. Αν, όμως, ζορίζεσαι να βγάλεις τη μέρα, έχεις την τηλεόραση να σ' αποκοιμίζει με τον ... πισινό του Σεργιανόπουλου.
Αν όλα αυτά αποτύχουν, ε, ρίχτο στα μπλογκοπαίγνιδα κι αποξεχάσου.
Τι χαριτωμένα που είναι όλα αυτά!

Nefelli είπε...

Spyros Vlahos,
καλώς ήρθες στο "φτωχικό" μου (κι αυτό ως απάντηση περί εφοπλιστή μπαμπά :-).
Αυτό το καιρό, όποια πόρτα κι αν χτυπήσεις, υπάρχει αναρτημένο μπλογκοπαίχνιδο. Αυτό εμένα ξέρεις τι μου λέει? Πως στην καθημερινότητα μας, αρκετές σκοτούρες έχουμε στο κεφάλι μας... ας το ρίξουμε λιγάκι "έξω", εδώ τουλάχιστον.
Παρόλα αυτά, την υπερβολή που αναφέρεις, την παρατήρησα κι εγώ, γι'αυτό στο τέλος της ανάρτησης μου λέω πως κλείνω τον κύκλο του παίζειν, με την παρούσα ανάρτηση.
Σ'ευχαριστώ που πέρασες. Κι όποτε έχεις διάθεση να γκρινιάξεις, να έρχεσαι.Σε αυτό το μπλογκ, υπάρχει πολλή κατανόηση :-)

Φιλί καλώς ορίσματος

Spyros Vlahos είπε...

Έλα, ήρθα πάλι επειδή μ' άφησες σχόλιο.
Δεν ήθελα να σε πικράνω, όμως μού 'χουν σπάσει το ... γεννητικό σύστημα τα μπλογκοπαίγνιδα. Παλεύω να τα φέρω βόλτα κι όλα τούτα μου προξενούν εμετό. Και μη μου 'πεις ότι έτσι περνάει η ώρα. Γιατί να περάσει; Δεν έχουμε και πολλή απ' αυτήν.
Δεν περιδιάβασα το μπλογκ σου, αλλά θα το κάνω μια άλλη μέρα (αφού θα σε κάνω link) με την ησυχία μου.
Σε φιλώ σταυρωτά

Spyros Vlahos είπε...

Ξανάρθα για να 'δω αν λειτουργεί το link και καληνυχτίζω

kostaslogh είπε...

Και το πανηγύρι καλά κρατεί¨!!!!!!
ακόμα ένα διαμαντάκι στη συλλογή μας
απ αυτά που μ αρέσουν ιδιαίτερα ,
άξια....άξια!!!!!!!!!!!

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli, θα ήθελα να σου ζητήσω μία χάρη, γιατί μου δημιουργήθηκε ένα σοβαρό πρόβλημα από την ανάρτηση σου «That was a shitty thing to do».
Η γυναίκα μου η Λεμονιά, διάβασε την ανάρτησή σου, και έγινε έξαλλη: ώστε αυτά πήγαινες και έκανες εκεί κάτω στην Κινέττα αλητήριε όταν γεννούσα; Άντε να τις εξηγήσω τώρα ότι όταν εκείνη γεννούσε, εσύ δεν είχες γεννηθεί.
Nefelli σώσε με, βάλε διάψευση, κινδυνεύει η σωματική μου ακεραιότητα. Τα βράδια κοιμάμαι κλειδωμένος σε χωριστό δωμάτιο.
Nefelli το blog σου μου αρέσει είναι πολύ ωραίο, έχει απ’ όλα σαν τον μπαξέ, όταν τον περιδιαβεί ο Σπύρος θα αλλάξει γνώμη.
Να είσαι πάντα καλά gskastro

Roadartist είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαααααααααα
να εισαι καλα βρε Νεφέλη μου!!!!
Λύθηκα!!!! :))
Ο αυτοσαρκασμός και το χαμόγελο είναι απαραίτητο!!!
Να μου είσαι καλά, και να κάνεις πάντα αυτό που αισθάνεσαι, όπως και τώρα! Φιλάκια, καλή κυριακή στο όμορφο νησί σου!

Roadartist είπε...

"είναι απαραίτητα"
(λόγω βιασύνης..)
τα φιλιά μου!!

Nefelli είπε...

Spyros Vlahos,
καλώστον ξανά.
Ο μόνος λόγος που πικράθηκα, είναι γιατί ο μπαμπάς μου ΔΕΝ είναι εφοπλιστής και εσύ μου το θύμησες :-PP
Μπορείς ελεύθερα να λες τη γνώμη σου. Έχω μάθει στη ζωή μου, να σέβομαι κάθε άποψη, άσχετα αν την αποδέχομαι ή όχι.
Σε ευχαριστώ που ξαναήρθες.
Κάτι μου λέει πως θα τα λέμε εμείς
:-))

Φιλί

Nefelli είπε...

kostaslogh να είσαι καλά φίλε μου. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Είχα μεγάλη αγωνία, γιατί όσοι συμμετείχαν, έχουν ανεβάσει τον πήχη πολύ ψηλά.
Προσπάθησα..... πολύ προσπάθησα....
:-))

Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

gskastro, μην με στεναχωρείς.
Πες της να κοιτάξει στο τέλος της παρωδίας.Το έχω λέω ξεκάθαρα. Όποια ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι συμπτωματική.
Τώρα για να πω και του στραβού το δίκιο, αν με λέγανε Λεμονιά και είχα γεννήσει λίγο έξω από την Κινέττα, καμιά διάψευση δεν θα με έπειθε :-)))

Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου, σχετικά με το μπλογκ μου. Αλίμονο, αν αρέσαμε σε όλους.Σε αυτή την περίπτωση, πιθανόν να μην είμαστε αληθινοί.
ο Σπύρος έχει έναν ιδιαίτερο, καυστικό τρόπο να σχολιάζει, που πολύ μου αρέσει. Χαίρομαι που ακούστηκε και μέσα από το δικό μου μπλογκ.
Τα φιλιά μου στη Λεμονιά σου και σε εσένα που ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ δεν έχω συναντήσει face to face

Όμορφη Κυριακή

Μαριλένα είπε...

:))))
ταλέντο μου εσύ!
ωραίο και μπράβο :)

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου
αν κατάφερα να ζωγραφίσω έστω κι ένα χαμόγελο στα χείλη σου, αυτό είναι επιτυχία.
Χαίρομαι, πολύ χαίρομαι που γέλασες.
Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς χαμόγελα στη ζωή μου, όσο για τον αυτοσαρκασμό, έχω πολύ απόθεμα.
Φιλί μεγάλο κι ευχή να φορτίσεις τις μπαταρίες σου αυτή την κυριακή, για το φόρτο εργασίας, τη βδομάδα που ακολουθεί.

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli, κάποια μέρα θα με δεις στη νησί σου. Η γιαγιά μου από την πλευρά της μάνας μου καταγόταν από την Ζάκυνθο.
Προσπαθώ να συνθέσω το οικογενειακό δέντρο και δεν σου κρύβω ότι τα έχω βρει σκούρα, πανσπερμία σκέτη. Υποθέτω ότι θα συμβαίνει σε πολλούς συμπατριώτες μας.
Όσο για την Λεμονιά ηρέμησε μόλις διάβασε το ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ. Απλώς κρατά κάτω από το μαξιλάρι της ένα ψαλίδι, δεν ξέρω γιατί!
Nefelli και από εμένα φιλιά gskastro

reader είπε...

Χα χα χα! Τέλειο Νεφέλη!!!!
Τα 'χε σχεδιάσει όλα ο αλήτης, χα χα χα!
Να 'σαι καλά, να περνάς όμορφα, φιλιά!

outopios είπε...

xaxaax πολύ καλό...βρε τον αλήτη;

Paradise City είπε...

Αγαπητή Νεφέλη σ' ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή της πρόσκλησης!
Ο σύζυγος της Λεμονιάς απαράδεκτος, η παρωδία έκτακτη! Μπράβο!
Ο σύζυγος μάλλον είναι του κόμματος Διονύση Παπαγιαννόπουλου που έχει ως σύνθημα το "χούφτωστη θα το μετανοιώσεις", χα χα!
Να χαμογελάμε γιατί το γέλιο κάνει καλό!

Nefelli είπε...

μαριλένα μου,
δεν σου τα είπα. Μου έκαναν πρόταση από την εκπομπή της Πάνια, να γράψω τα καινούρια σουξεδάκια της "παρεούλας".
Για τέτοιο ταλέντο μιλάμε!!!!
(Καλέ πλάκα κάνω, δεν πιστεύω να με πίστεψες?)

Φιλί Κυριακάτικο

Nefelli είπε...

gskastro μου,
γνωρίζω πολλούς που εις γνώσην ή εν αγνοία τους, κουβαλούν επτανησιακά γονίδια. Κάθε φορά που θα σε πιάνει μια θετική τρέλα, να ξέρεις ότι ευθύνεται η γιαγιά σου .Είναι το χαρακτηριστικό των επτανήσιων αυτό. Και επείσης η ομιλία σου, έχει ένα ρυθμικό τόνο, πάλι μην απορήσεις.
Να ρθείς στο νησί μου και σύντομα μάλιστα.Πάρε τη Λεμονίτσα σου, γιατί στο λέω προκαταβολικώς, μόνο σου δεν υπάρχει περίπτωση να σε συναντήσω :-PPPP
Όσο για το ψαλίδι κάτω από το μαξιλάρι, μπορεί να κεντάει το κορίτσι όταν έχει αυπνίες.Αμέσως να την παρεξηγήσεις εσύ.....

Φιλί στη Λεμονιά και για εσένα τυπική χειραψία
:-))))))))

Nefelli είπε...

Μαργαρίτα,
ναι, σου λέω... όλο και θα είχε ζητήσει τη γνώμη του, από πριν η Λεμονιά και σκέφτηκε να τηρήσει τη ρήση: ο κουμπάρος, την κουμπάρα....
Που να ξέρει ότι θα γίνει σουξεδάκι στο διαδίκτυο, λίγο καιρό μετά.
Γι' αυτό την υπογραφή και το "χέρι" μας, προσέχουμε που τα βάζουμε!!!
:-)))

Φιλιά με Κυριακάτικο ήλιο.

Nefelli είπε...

outopios,
καλώς ήρθες.
Σ' ευχαριστώ για την υποστήριξη.
Να σου πω την αλήθεια μου, τη στιγμή της δημιουργίας, ο χαρακτηρισμός που του είχα προσάψει ήταν διαφορετικός, αλλά αποφάσισα να μην το χοντρύνω και κατέληξα στο "αλήτης".
:-))
Να είσαι καλά που πέρασες.
Φιλί καλώς ορίσματος

Nefelli είπε...

Spring μου,
αν οι φίλοι μας χαμογέλασαν, διαβάζοντας την παρωδία μου, οφείλεται και σε εσένα, που σκέφτηκες να με προσκαλέσεις.
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.Ανέφερα σε προηγούμενο σχόλιο μου, ότι μια ανησυχία την είχα....
Χάρη στα χουφτώματα του μακρυχέρη άντρα της Λεμονιάς, ευθυμήσαμε πάλι!!
Φιλί κυριακάτικο, φίλε μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ποιός θα τολμήσει ύστερα από τούτη την αχτύπητη παρωδία να πάρει τη σκυτάλη, μου λες;
Και να ήταν μόνο αυτό...Τα λούστηκες κι' εσύ μαζί μ εμένα....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Spyros Vlahos είπε...

Υποτίθεται ότι σήμερα θα γινόταν μεγάλη συγκέντρωση στο Σύνταγμα επειδή η Κυβέρνηση θα περάσει μέτρα για να φιμώσει τα μπλογκς.
Σου αντιγράφω ένα κείμενο που βρήκα και σε παρακαλώ στείλτο σε όσους ξέρεις.


"Ρε μπλογκερς που ήσασταν σήμερα; Γιατί πήγα στο Σύνταγμα και δεν βρήκα και πολύ κόσμο... Μόνο 7-8 άτομα ήμασταν! Οι υπόλοιποι; Ναι το ξέρω ότι δεν υπήρχε οργάνωση αλλά και πάλι, ψαχτείτε λίγο... Πώς βρεθήκαμε εμείς οι λίγοι; Πού ήσουν ρε Πρέζα; Που ήσουν ρε πρεςς; Που ήσασταν ρε μπλουπερς; Που ήσασταν όλοι εσείς;;; Χαμένοι στο Σύνταγμα;;;
Θέλαμε και ξένα ΜΜΕ να καλύψουν το γεγονός... Μόνο ένας δημοσιογράφος απ' τον ΣΚΑΙ ήταν, αλλά κι αυτός για λίγο μιας και δεν βρήκε πολύ κόσμο... Θέλουμε να πάμε κόντρα και στη κυβέρνηση, τρομάρα μας... Τέλος πάντων... Το πάθημα, μάθημα, για το μέλλον... Γιατί έτσι ανοργάνωτοι, είμαστε βούτυρο στο ψωμί τους... Ας ελπίσουμε να διαψευσθώ. "

Αν μπορούσαμε να παρατήσουμε τη μαλακία με τα μλογκοπαίγνιδα και να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη που έχουμε για να καλυτερέψουμε τη ζωή μας τότε ίσως ντρεπόμουνα λιγότερο.

Nefelli είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
αγαπημένη μου, εσύ μιλάς για εμπνεύσεις?
Επέτρεψε μου να έχω διαφορετική άποψη, αφού σ'έχω δει, να γράφεις "ιστορία" στη στιχουργική.

Καλή μου, είμαι της άποψης πως το εκάστοτε μπλογκ, είναι πολύ προσωπική υπόθεση.
Μοιάζει λίγο, σαν τον τρόπο που επιλέγει ο καθένας να διακοσμήσει
το σπίτι του.
Σαν το άρωμα, που επιλέγουμε να φοράμε.
Πριν απ' όλα και πίσω απ' όλα βρίσκεσαι εσύ και μόνο εσύ.
Αν μπούμε στη λογική, να ιστολογούμε για να αρέσουμε, τότε συγχωρήστε με, αλλά δεν θα πάρω. Οι λόγοι για τους οποίους δημιούργησα αυτό το μπλογκάκι, είναι μακράν διαφορετικοί.
Σαφώς, και θα δεχτούμε κριτική αφού εκτιθέμεθα. Εξυπακούεται πως θα διαφωνήσμε και θα ανταλλάξουμε απόψεις.Και αυτό, είναι επικοινωνία.

Βάστα Γλαρένια μου, γιατί αν νομίζεις ότι με ένα λούσιμο καθάρισες... σε γελάσανε.
Πήρε φόρα ο Σπύρος και ποιος τον πιάνει? :-))))

ΜΗ Φοβού τους Σπύρους, "χωσήματα" φέροντες!!

Φιλί μεγάλο, παιχνιδιάρα ομοιοπαθούσα μου

Nefelli είπε...

Spyros Vlahos,
Κρίμα που απέτυχε η διαδήλωση διαμαρτυρίας.
Παραδέξου όμως, πως δεν υπήρξε κινητοποίηση ή οργάνωση.Παραδέξου ότι το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό, αν η διαμαρτυρία είχε παραμείνει στα όρια του διαδικτύου.
Σκοπός της διαδήλωσης ήταν η διατήρηση της ανωνυμίας μας (αν δεν κάνω λάθος),με ποια λογική καλούνται οι μπλόγκερς να εκθέσουν τα πρόσωπα τους στα κανάλια?
Κοίτα προηγούμενες διαδηλώσεις - διαμαρτυρίες (πχ "για την Αμαλία"). Η συμμετοχή, ήταν πέρα από κάθε προσδοκία.
Γι' αυτό μην μου λές ότι φταίνε τα μπλογκοπαίχνιδα, που απέτυχε η διαδήλωση.
Απλώς την επόμενη φορά που θα θελήσουν να οργανώσουν κάποια διαμαρτυρία, οι κινούντες τα νήματα ας φροντίσουν να μην γελιοποιηθούν.
Είμαι πολύ ευαισθητοποιημένη σε κοινωνικά, πολιτιστικα, πολιτικα, περιβαλλοντολογικά κ.α. θέματα, αλλά αυτό το μπλογκ δεν ανήκει σε καμιά από τις παραπάνω κατηγορίες.
Αυτό το μπλογκ, δημιουργήθηκε με σκοπό να με χαλαρώνει και να με φέρνει "κοντά" σε ανθρώπους, που ένιωσαν πως βρήκαν εδώ, κάτι από τον εαυτό τους ή έξω από αυτόν.
Ο τίτλος του άλλωστε, αποκαλύπτει τον πραγματικό λόγο ύπαρξης του.
Τα nefelomata απέχουν αστρικά έτη φωτός, από τα καθημερινά επίγεια προβλήματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν με απασχολούν,ή ότι δεν κάνω κάτι γι'αυτό.Απλώς δεν χρησιμοποιώ το μπλογκ μου συστηματικά, για να εκφράσω τις όποιες ενέργειες ή αντιδράσεις μου.
Κατά καιρούς, έχω συμμετάσχει σε καμπάνιες διαμαρτυρίας. ΚΑΙ τότε, κάποιοι αντέδρασαν.

Το κείμενο που κατέθεσες, θα το μεταφέρω, μόνο για έναν σημαντικό (κατ'εμένα), λόγο :
"Γιατί έτσι ανοργάνωτοι, είμαστε βούτυρο στο ψωμί τους..."

Γιατί όταν θέλουμε να βγούμε στην πρώτη γραμμή, θα πρέπει να έχουμε τα εφόδια, τη γνώση και τον τσαμπουκά να το κάνουμε.
Σε όποια άλλη περίπτωση, ανεβάζουμε παιχνιδάκια και το πολύ πολύ, να προκαλέσουμε βαρεμάρα στους μη συμμετέχοντες.Σε καμιά περίπτωση όμως, δεν υπάρχει πρόθεση να θίξουμε ή να εκθέσουμε κανέναν.

Λυπάμαι πραγματικά αν σε έκανα να ντραπείς.Εύχομαι να καταλαβαίνεις, πως δεν υπήρχε καμιά τέτοια πρόθεση.

Σ'ευχαριστώ που ήρθες και ελπίζω κάθε φορά που νιώθεις, πως έχεις κάτι να πεις, να το κάνεις.
Μέσα από την όποια διαφωνία, που πιθανόν έχω μαζί σου, μου δίνεις την ευκαιρία, να πάρω θέση και να ανταλλάξω ιδέες και απόψεις.
Χαίρομαι να δέχομαι αντίλογο....
Χαίρομαι να κάνω διάλογο...

Να πω φιλί καληνύχτας ή είναι νωρίς για εσένα?

;-)

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli καλή σου ημέρα, τι ωραία που σφάζεις με το μπαμπάκι! Έχεις απόλυτο δίκαιο, χωρίς σωστή προετοιμασία τίποτα δεν μπορεί να πετύχει.
Γιατί να πάω σ’ αυτή τη διαδήλωση, ποια ήταν η προετοιμασία, πόσοι είχαν ειδοποιηθεί; (ο υπογράφων τουλάχιστον όχι).
Αλλά ακόμα και να είχα ειδοποιηθεί σίγουρα δεν θα είχα πάει. Θα απαιτούσα να αντιμετωπιστεί με περισσότερη σοβαρότητα ένα τόσο σοβαρό θέμα, θα απαιτούσα πληροφόρηση τουλάχιστον για το τι περιέχει αυτό το περί φιμώσεως των Bloggers νομοσχέδιο.
Όπως γράφεις και εσύ μόνο οργανωμένες προσπάθειες έχουν πιθανότητες επιτυχίας. Και μια και μιλάμε για διαμαρτυρία, ας μπει όποιος θέλει στο Blog diaelefsis του Αστερίωνα, όπου έχει ανάρτηση με θέμα «Αίσχος» σχετικά με πρόταση Κύπριου Ευρωβουλευτή για την απλοποίηση της γλώσσας μας.
Φυσικά και αυτό το θέμα χρήζει μεγάλης προσοχής και προετοιμασίας για την απαιτούμενη αντίδραση τουλάχιστον από εμάς τους Bloggers.
Αλλά ας το αφήσουμε αυτό. Με ποιο δικαίωμα με κρίνει κάποιος γι’ αυτά που επιλέγω να γράψω, εφόσον δεν τον θίγω προσωπικά; Σε τι διαφέρει αυτός ο κάποιος από την εκάστοτε κυβέρνηση που επιθυμεί να με φιμώσει;
Εφόσον λοιπόν έχει το δικαίωμα να με κριτικάρει, άλλο τόσο έχω και εγώ το δικαίωμα να διαλαλήσω ότι με ενοχλεί να με σνομπάρουν οι αυτοαποκαλούμενοι κουλτουριάρηδες. Και μάλιστα αυτοί που έχουν επιφορτιστεί με την παιδεία των εγγονιών μου.
Ζητώ συγνώμη εάν χρησιμοποιώντας το δικό σου σπίτι, έγραψα τα παραπάνω.
Ξέρεις όμως, αν και πεντάκις παππούς, έχω μάθει στα εγγόνια μου να χαίρονται τη ζωή τους και να εκφράζονται ελευθέρα έστω και αν αυτά που θα πουν δεν μου αρέσουν και ανατριχιάζω στην ιδέα ότι θα μπορούσε να πέσουν στα χέρια καθωσπρεπιστών καθηγητών.
Τον καθηγητή, τον δάσκαλο τον θέλω με ελεύθερο πνεύμα με κατανόηση με τρυφερότητα με αγάπη για να μπορέσει να αναπτύξει περαιτέρω το ελεύθερο πνεύμα που τα εγγόνια μου αλλά και όσα άλλα παιδιά ήδη έχουν ή και δεν έχουν.
Εσύ θα μπορέσεις να με καταλάβεις, αν σκεφτεί κανείς με πόση τρυφερότητα μου έγραψες για εκείνη την εκδήλωση των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες. Με τι περίσσια αγάπης θα πρέπει να αντιμετωπίζουν οι δάσκαλοί τους!
Σε αντίθεση με εσένα εγώ σε φιλώ και σου εύχομαι να περάσεις μια πολύ ωραία ημέρα και εβδομάδα. gskastro

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Σε αυτού του είδους τα παιχνίδια δεν είμαι επιρρεπής …
Εσύ τα παίζεις αριστουργηματικά όπως και όλα τα άλλα με τα οποία καταπιάνεσαι. Εγώ απ’ αυτά τα άλλα θέλω να κρατιέμαι για να παρηγοριέμαι για το χρόνο που αφιερώνω στο διαδίκτυο.
Σπεύδω να σε κάνω link στις σελίδες μου για ευκολία( γιατί στο νου και την
ΚΑΡΔΙΑ μου είσαι προ πολλού καταγεγραμμένη…
Τα λέμε ….
Την εκτίμηση , την αποδοχή και τον θαυμασμό μου έχεις.

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

faraona είπε...

Xoxoxo βρε τι επαθε η Λεμονια!!!!
Απιθανο!


τα φιλια μου!

Evangelos είπε...

Κούκλα, είμαι πάλι στη διάθεση του κοινού μου αφού πέρασαν δυο βδομάδες ηθελημένης μπλογκοαποχής. Επανέρχομαι δριμύτερος. Είμαι καλά και ελπίζω και εσύ.
Δεν νομίζω οτι ξέρω το αυθεντικό τραγούδι που παρέφρασες, αλλά όπως και να χει έχει πολλή πλάκα. Πρέπει να σου πω οτι αυτό το χόμπι να παρωδώ τραγουδάκια το έχω εδώ και χρόνια, όπως πολλοί φαντάζομαι, και μάλιστα σκόπευα κάπου να τα δημοσιεύσω. Ίσως μια απ' αυτές τις μέρες συμμετέχω και γω στο παιχνίδι πάντως. Αν και η εξεταστική πλησιάζει... ολοταχώς!

Σε φιλώ μετά από καιρό

Nefelli είπε...

κάστρο μου αγαπημένο, καλησπέρα.

Πόσο σημαντικό είναι το μαντάτο που μας έφερες!!!
Πρόταση για απλοποίηση της ελληνικής γλώσσας?
Δεν αναλύεται έτσι απλά και σαφώς θα το ψάξουμε, όσο περισσότερο γίνεται.
Εδώ μιλάμε, για αλλωτρίωση της ιστορίας και του πολιτισμού μας. Οπωσδήποτε θα περάσουμε από το συμπλογκίτη Αστερίων, για περεταίρω ενημέρωση.

Σε γενικότερες γραμμές, δεν είμαι υποστηρίκτρια κινητοποιήσεων τύπου:
"βοσκέ, πάρε τη γκλίτσα σου και άντε τα πρόβατα στο λιβάδι"
Θέλω πριν πάρω την όποια θέση, να γνωρίζω, ποιος και γιατί.
Ας όψονται, οι δύσκολοι καιροί που διανύουμε....

Ας μην γίνουμε σκληροί με το Σπύρο.
Δεν νομίζω ότι είχε πρόθεση να μας φιμώσει.Την άλλη πλευρά του νομίσματος προσπάθησε να μας δείξει, με τον ιδιαίτερο και καυστικό τρόπο που τον χαρακτηρίζει.'Αλλωστε μας έδωσε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις και να κάνουμε διάλογο πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, που σε όποια άλλη περίπτωση δεν θα είχε συμβεί.
Δες το, σαν το φυσικό φαινόμενο της δράσης και αντίδρασης.
Πολύ καλά έκανες και εξέφρασες τη γνώμη σου, κόντρα στα λεγόμενα του Σπύρου.Αυτό ένιωσες, αυτό έπραξες.
Σημαίνει ελευθερία του λόγου.
Πάντα θα μπορείς να έρχεσαι και να ελευθερώνεις, λόγο σκεπτόμενο εδώ.
Πάντα το σπίτι μου ανοιχτό, σε κάθε φωνή που θέλει να ακουστεί.

Δυστυχώς στο θέμα της διδασκαλίας στα σχολεία μας, έχω εντοπίσει μια μεγάλη παράληψη. Ο κάθε δάσκαλος, πριν πάρει το χρήσμα ,θα έπρεπε να ελέγχεται για την ψυχική ικανότητα, να έρχεται σε καθημερινή επαφή με τα παιδιά μας.Αν πληρεί τις προϋποθέσεις, πριν απ' όλα να είναι παιδαγωγός και καθόλου δημόσιος υπάλληλος.
Προς Θεού... δεν λέω ότι η πλειοψηφία των ελλήνων δασκάλων, ανήκει σε αυτή την κατηγορία, αλλά έστω και ένας μη κατάλληλος δάσκαλος, αρκεί για να τραυματίσει, δεκάδες παιδικές ψυχές.
Τη μόνη αλήθεια,για το δάσκαλο, θα στην πουν τα παιδικά μάτια σαν τα κοιτάξεις.
Και σε αυτό ακριβώς το σημείο, ερχόμαστε οι γονείς να μυήσουμε τα παιδιά μας,στις αρχές και τις αξίες που μας αντιπροσωπεύουν και εκφράζουμε.
Ας μην τα φορτώνουμε όλα στους δασκάλους, γιατί και ο δικός μας ρόλος είναι εξίσου σημαντικός.
Αν θωρακίσουμε τα παιδιά μας, πιστεύω τελικά πως η επιρροή ενός "κακού" δασκάλου, μειώνεται στο ελάχιστο.

Τα παιδιά με νοητική στέρηση, ανήκουν σε μια ειδική κατηγορία ανθρώπων, όχι πιο πάνω ή πιο κάτω από αυτή που βρισκόμαστε εμείς. Είναι μια διαφορετική ομάδα ανθρώπων (παιδιά, γονείς/συγγενείς, παιδαγωγοί), με απώτερο σκοπό ύπαρξης, το μεγαλείο της αγάπης.
Σαν το βλέμμα, σταθεί για λίγο πάνω τους, βλέπεις έναν ωκεανό συναισθημάτων.

Κάστρο μου....
μεγάλο φιλί ΚΑΙ αγκαλιά!!!
:-)
Καλή μας εβδομάδα.

Υ.Σ.Γ.

Κάστρο μου.... παππούς x5????
Ohh, captain, my captain...
My respect!!!

Κι άλλο φιλί
x

Nefelli είπε...

Λυγερή μου,
δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω.
Εκείνα τα "άλλα" που ανέφερες στο σχόλιο σου, δεν είναι παρηγοριά για την ύπαρξη σου στο διαδίκτυο.Είναι μαθήματα ζωής και το μεγαλείο της ψυχής σου.
Ίσως δεν το ξέρεις, αλλά μέσα από τις γραφές σου, με έχεις βοηθήσει να γίνω καλύτερη μητέρα, γι'αυτό επέτρεψε μου, οι ευχαριστίες και ο θαυμασμός ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, να σου ανήκουν.

Σ'ευχαριστώ, για όλα σου
(με την κυριολεκτική έννοια)

Φιλί καληνύχτας

Nefelli είπε...

faraona μου,
πάντα τόσο συγκεκριμένη και σαφής στα σχόλια σου!!!
Έτσι, να μας επαναφέρεις στην τάξη με τα παθήματα της Λεμονιάς.
Χαίρομαι που χαμογελάκι, ήρθε και φώλιασε στο πρόσωπο σου.
Σ'ευχαριστώ που πέρασες.
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.
Φιλί

Nefelli είπε...

δεν είμαι εγώ,
φρόντισε να είσαι εσύ, γιατί αλίμονο σου ggrrrr....

Βρε, έτσι θα κάνουμε χαϊρι στη στιχουργική?
Πρέπει να έχουμε συνέπεια και συνέχεια, απένατι στο κοινό μας.
:-P

Τώρα αν σου πω, πως όταν έγραφα την παρωδία,σε σκεφτόμουν, τι θα πεις?
Λέω αυτή, είναι η ειδικότητα, του Βαγγέλη.Αλλά εσύ άφαντος.
Ελπίζω, η μπλογκοαποχή να τελείωσε και να μπορούμε να σε θαυμάσουμε ξανά να μεγαλουργείς.

Μου έλειψες junior.

Θα σου τηλεφωνήσω, να τα πούμε κατ'ιδίαν.

Φιλί μεγάλο, πεθύμιας, σόι μου!
x

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli πόσο εύστοχη όπως πάντα!
Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να δρούμε κάτω από συναισθηματική πίεση και πρέπει να ερευνούμε και μεθοδεύουμε σωστά προκειμένου να έχουμε θετικά αποτελέσματα. Γι’ αυτό μου το δισταγμό ας πούμε με μάλωσε ο φίλος ο Αστερίων.
Την ανάρτηση αυτή για τη γλώσσα μας, θα τη βρεις και στο Press-gr.blogspot.com όπου άφησα και το σχόλιο μου. Θα το βάλω στο τέλος για να μη ψάχνεις.
Για τους δασκάλους μας έχω να πω τούτο, έχουν τις δυσκολίες του συστήματος να αντιπαλέψουν έχουν όμως και την αδιαφορία μεγάλου αριθμού γονέων που για δικούς τους λόγους δεν συνεργάζονται με τους δασκάλους. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει επικοινωνία και αγαστή συνεργασία γονέων δασκάλων και παιδιών.
gskastro είπε...
Προς κ. Μάριο Ματσάκη Κύπριο ευρωβουλευτή.
Κύριε Ματσάκη μήπως θα ήταν καλύτερα να καταργήσουμε τελείως την Ελληνική γλώσσα; Μήπως θα ήταν καλύτερα να υιοθετήσουμε σαν μητρική μας γλώσσα την Αγγλική, που θα σας διευκολύνει δεδομένου ότι είναι δική σας μητρική;
Κύριε Ματσάκη αρκετά έχει τραβήξει αυτή η χώρα και η γλώσσα μας από κάθε λογιών προοδευτικούς, δεν μας χρειάζονται άλλοι.
Είμαστε φιλόξενος λαός όχι όμως και στο σημείο να καταστρέψουμε την γλώσσα μας προκειμένου να διευκολύνουμε τους ξένους. Εάν πράγματι μας αγαπούν ας μάθουνε τη γλώσσα μας όπως είναι.
Θα σκεφτότανε ποτέ ένας γερμανός να καταργήσει έστω και μία από τις σαρανταποδαρούσες λέξεις τους για να διευκολύνουν την εκμάθηση της γλώσσας τους; Δεν το νομίζω.
Εάν δεν αισθάνεστε υπερήφανος για την Ελληνική σας καταγωγή, υπάρχει λύση. Αν δεν κάνω λάθος έχετε και Αγγλική υπηκοότητα, δηλώστε Άγγλος και αφήστε μας στη δυστυχία μας. Δεν χρειαζόμαστε άλλους σωτήρες. gskastro
16 Ιούνιος 2008 1:33 μμ
Κωνσταντινιά μου να έχεις ύπνο γλυκό, εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να κοιμηθώ έχω αγωνία για κάποιο φίλο αγαπημένο και περιμένω νέα του. Να είσαι καλά gskastro

Nefelli είπε...

Κάστρο μου,
πολύτιμα, όλα αυτά που φέρνεις σπίτι μου απόψε.
Ειλικρινά σ' ευχαριστώ, που βοηθάς να μεταδοθούν, τόσο σημαντικές πληροφορίες.
Όλα θα τα δω, με καθαρό μυαλό αύριο και θα συζητήσουμε εκ νέου, πως μπορούμε περιφρουρήσουμε τον ελληνικό μας λόγο.
Συμφωνώ μαζί σου, στα όσα λες σχετικά με τη συνεργασία γονέων-δασκάλων. Επιτακτική ανάγκη αυτή η επικοινωνία, προκειμένου να γίνει σωστή δουλειά.
Καλέ μου φίλε, σήμερα το πρωί,έκανα ένα ταξίδι αστραπή στην Πάτρα, για επαγγελματικούς λόγους και μετά πήγα κατευθείαν στο χώρο εργασίας μου.Θα ήθελα να μείνω περισσότερο για να σου κρατήσω παρέα και να μοιραστείς μαζί μου, τα ευχάριστα νέα που περιμένεις. Γιατί έχω ένστικτο, πως όλα θα πάνε καλά.
Οι δυνάμεις μου, έχουν αρχίσει να με εγκαταλείπουν, και τα γραμματάκια χοροπηδούν μπροστά στα μάτια μου, ενώ παλεύω να τα βάλω σε τάξη :-)
Καλή συνέχεια εύχομαι και να σκέφτεσαι, πως όλα θα πάνε καλά.
Αύριο θα τα ξαναπούμε, κάτω από ένα καινούριο, φωτεινό ήλιο.
Φιλί καληνύχτας

Fegia είπε...

Καλημέρα Νεφέλη μου.

Τα παιχνίδια συνεχίζονται, γιατί έτσι (ψιλο)δραπετεύουμε από την άπαιχτη πραγματικότητα..
Πάντα θα ξεγλιστράμε σε πείσμα αυτών που μας θέλουν βαρείς και σφιγμένους...

Στο δικό μου παιχνιδάκι έφτασε η ώρα των αποκαλύψεων...

Φιλάκια για μια καλή εβδομάδα!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Παίζω , παίζεις , παίζει... η χαρά της ζωής πάει να γίνει μίασμα???
Ας είναι , δεν πειράζει.
Νεφέλη μου ή ψυχούλα του καθενός μας το ξέρει τί τραβάει και ψάχνει δίοδο διαφυγής.ΑΝ ήταν να κάναμε αντίσταση από τα blogs ζήτω που καήκαμε.Εγώ τουλάχιστον από το δικό μου την μόνη αντίσταση που κάνω είναι ενάντια στην μιζέρια.
Για να βρίσκομαι στο δικό σου μάλλον είμαστε στην ίδια πλευρά του ποταμού και αυτό με κάνει ευτυχή.
Σε φιλώ

Nefelli είπε...

fegia μου,
το μπλογκ του καθενός, είναι ένα είδος καθρεύτη της ψυχής του.
Χαίρομαι να με κατηγορούν, γιατί αποζητώ τα χαμόγελα στη ζωή μου ;-)
Ας απαντήσουμε με ένα χαμόγελο, σε όποιον έχει διαφορετική άποψη από τη δικιά μας.
Ήρθα σπίτι σου,να μάθω τη δικιά σου αλήθεια κι έφυγα με μάτια ορθάνοιχτα, με την ιστορία που μας αφηγήθηκες. Θα προτιμούσα, η αληθινή φράση να ήταν εκείνη που επέλεξα εγώ.
Φιλί γλυκό, χωρίς μπαρούτι :-))))

Nefelli είπε...

Βαγγέλη μου, καλώστον.
Ελπίζω να πέρασες όμορφα το τρίημερο του Αγίου Πνεύματος.
Το βύσσινο σου, τρέλλα σκέτη!!!
Και η φραουλίτσα μου, μάλλον καλή ήταν αφού το πρώτο βαζάκι, εξαφανίστηκε ως δια μαγείας, την ίδια μέρα.

Βαγγέλη... καμιά φορά επιλέγω αν κάποιος μου δείχνει τον ουρανό, εγώ να κοιτάζω το δάχτυλο του :-))
Τυγχάνει να ζω στα νεφελώματα και σαν κατεβαίνω στη γη, πολλοί ξεχνούν από που έρχομαι και μου λένε: κοίτα.. ένα αστέρι πέφτει.
Με αυτό, ήθελα διευκρινήσω, ότι όσο βρίσκομαι εδώ, επιλέγω να ξεφεύγω από αυτά, που όλες τις υπόλοιπες ώρες με απασχολούν.
Αν νιώσω να θέλω να μοιραστώ κάτι από την καθημερινότητα μου μαζί σας, θα το κάνω. Επειδή το ΕΝΙΩΣΑ κι όχι επειδή μου το επέβελλαν.

Και επειδή το βαρύναμε το κλίμα, και τυγχάνει είμαστε στην ίδια πλευρά του ποταμού, πάμε να αράξουμε πάνω σε ένα βράχο, να κάνουμε τις πετρούλες μας να χοροπηδούν πάνω στο νερό.
Άντε να δούμε ποιανού θα πάει πιο μακρυά.....
:-)

Φιλί

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Όχι για την αναγνώριση
και τα παινέματα στο πρόσωπό μου
που με κάνουν να κοκκινίζω.
Μόνο γιατί νοιώθω να μ' αγαπάς
και είναι πολύ γλυκό αυτό,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Και γώ έτσι γλυκά αισθάνουμαι
για την " Νεφέλη " του διαδικτύου
που έχει λόγο άποψη κι αξιοπρέπεια, όπως εσύ ,το πιστεύω, νοιώθεις για την Λυγερή ΤΟΥ ΠΗΓΑΙΜΟΥ π' αντάμωσες στον χώρο του ιδεατού κι έτυχε νάναι "ανθρωπος γυναίκα " με σάρκα και οστά και δεν μετανοιώνει.....
Γλυκιά η Νύχτα σου

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

kostaslogh είπε...

Το είπα κι αλλού θα το πώ κι εδώ:
Μία γειτονιά είμαστε πού ψάχνει λίγη
γαλήνη ,ένα χαμόγελο!
Υπάρχουν πολιτικές ταινίες υπέροχες,
υπάρχουν όμως και κωμωδίες
αριστουργήματα!
Κανείς μας πιστεύω δεν έλυσε ξαφνικά
όλα του τα προβλήματα και τόριξε στην
πλάκα,εγώ τουλάχιστον δεν είμαι
απ αυτούς,έχω αρκετά.
Αν είναι έγκλημα το χαμόγελο,σκοτώστε με,
εγώ γνώμη δεν αλλάζω!και θα μού λείψουν αναρτήσεις σαν αυτήν εδώ
αν τελικά επιμείνης Νεφέλη(ελπίζω
όχι).Εγώ πολύ τη χάρηκα,υπέροχη
(ελπίζω να μην έχει σχέση με την
αλήθεια)
Σέ φιλώ

Spyros Vlahos είπε...

Χαίρομαι αφάνταστα που είμαστε μια παρεούλα τόσο όμορφη, τόσο γλυκειά. Σε λίγο θα μου 'πείτε και τη συνταγή για νερατζλακι γλυκό, ναι;
Τα προβλήματα! Α, άσ' τα προβλήματα! Εδώ διασκεδάζουμε τόσο!

Πέρασα από λαϊκό δικαστήριο και άρα δικαιούμαι να γίνω ... λίγο χυδαίος. Έγραψα ένα (χυδαίο) τετράστιχο για την πολιτική εν γένει. Παρεξηγήστε με αφού με ακούσετε :

Κοιμάσαι κι ονειρεύεσαι
κι αύριο θα ξυπνήσεις
το δάχτυλο στον κώλο σου
μόνος θα το βυθίσεις.

Τραγουδιέται και σαν ... εμβατήριο παραμονή εκλογών.
Καληνύχτα σας κι αν στενοχώρησα κάποιον ζητώ ταπεινά συγνώμη.
Άχρηστο, γιατί έχω ημερομηνία λήξης.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη μου ,αυτό που ξέρω εγώ είναι πως το δάχτυλό μας το βάζουμε στο βάζο με το γλυκό του κουταλιού.Κάποιοι άλλοι αν συνηθίζουν να το βάζουν κάπου αλλού δικό τους θέμα.
Γειά σου κοριτσάρα μου

Spyros Vlahos είπε...

Επίκυρε,
δε συνηθίζω να το βάνω πουθενά αλλού το δάχτυλό μου.
Θίχτηκες, τρόμαξες, πιτσιλίσυτκες από την πραγματικότητα; Τι;
Εντάξει, καληνύχτα κι όνειρα γλυκά. Οι άνθρωποι με ανοιχτό μυαλό πρέπει να φοράνε ενα καπέλλο.
(Κι αυτό είναι χιούμορ, για όσους δεν χαμπαριάζουν) (και μάλον εσένα δε σου χρειάζεται)

Σπύρος είπε...

Ωραια συμμετοχ...τελεια παρωδια.. Καλημέρες

spy είπε...

ΤΟΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ!ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΤΣΟΚΟΨΕΣ ΓΛΥΚΙΑ ΝΕΦΕΛΗ? ΦΙΛΙΑ!!!

Nefelli είπε...

Λυγερή μου,
αφήνεις το νου, να τρέχει σε μονοπάτια δύσβατα, της ζωής τρικλοποδιές με γραντζουνισμένα γόνατα, γεμάτα σκόνες.
Κι εσύ, περήφανη με ψηλή κορμοστασιά και περπάτημα όλο χάρη!!!
Σκορπάς, προκλητικά χαμόγελα, και με βλέμμα γεμάτο υπονοούμενα, ξεσκονίζεσαι και ετοιμάζεσαι για τον επόμενο γύρο.
Σε αυτό ακριβώς το σημείο σε θαυμάζω.
Εδώ, βρήκα το μεγαλείο της ψυχής σου. Την δύναμη, να αντιστέκεσαι στα χτυπήματα, κάτω από τη μέση.
Σωστά ένιωσες την αγάπη μου. Ναι, Λυγερή μου, έτσι ακριβώς...

Φιλί γλυκό, φτασμένο.

Nefelli είπε...

Spyros Vlahos,
καλώστονε κι ας άργησε.
Κοίτα τώρα, τι ανατροπή έκανες!!!

ΣΥΜΦΩΝΩ, μαζί σου.

Το τετράστιχο σου, μου άρεσε, αρκεί να μην αναλύσουμε περεταίρω. Ας το αφήσουμε έτσι άχρωμο και ο καθένας ας το εκλάβει, κατά πως τον βολευει...
Έτσι αχταρμά, που τα έχουν κάνει όλοι οι πολιτικοί ανεξαιρέτως, μια χαρά το βρίσκω, αν ο σκοπός είναι να προβληματιστούμε για το που (και το ΑΝ) θα δώσουμε την ψήφο μας.
Τώρα για το καυστικό σου χιούμορ, μάλλον είναι αργά για όποια παρέμβαση, οπότε το αφήνω ασχολίαστο...
Απλώς παραδέξου και σεβάσου, ότι δεν είναι από όλους αποδεκτό.

Όταν περπάτάς στην "τσίμα", είναι εύκολο τα χαλικάκια σου κατρακυλόντας, να βρούν στόχο και να θεωρηθεί ότι λιθοβολείς, τον εκάστοτε περαστικό.

Να σου δώσω τη συνταγή, για γλυκό του κουταλιού φράουλα, που την έχω πιο εύκαιρη? :-PPP

Μη μου, τον ύπνο τάραται...
και μην με αποσυντονίζεις. Τουλάχιστον, αν χρειάζεται να με προσγειώνεις ανώμαλα, ρίχνε προειδοποίηση λίγο πριν.
Αν σπάσω κανένα δάχτυλο, κατά την πτώση, το θα έχεις να μου προσάψεις μετά?

ΕΕεεεε?????

Φιλί, σιροπιασμένο με βύσσινο και φράουλες... έτσι για να σε εκνευρίσω

:-))

Nefelli είπε...

Βαγγέλη μου,
σ'ευχαριστώ ;-x

Φιλί μεγάλο

Nefelli είπε...

lockheart,
χαμογελάτε γιατί χανόμαστε.....
Χαίρομαι που σου άρεσε.

Φιλί γλυκό, ομοιοτοπίτη μου
(μην κοιτάξεις το μπαμπινιώτη, δεν την έχει αυτή τη λέξη... εσύ μου την ενέπνευσες :-P )

Nefelli είπε...

spy,
όλα στο βωμό του χαμόγελου.
Έχεις ακούσει που λένε, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα?

Φιλί γλυκό, κατάσκοπε μου

Nefelli είπε...

kostaslogh,
πόσο δίκιο έχεις φίλε μου.....
Αν και δεν σου κρύβω, πολύ θα ήθελα κάθε φορά που το ρίχνω στην πλάκα, να λυνόταν όλα μου τα προβλήματα. Δυστυχώς όμως, αυτό δε συμβαίνει, γι'αυτό το ρίχνω στη πλάκα με σκοπό να ξεφεύγω λίγο από αυτά που μου τριβελίζουν όλη μέρα το κεφάλι.
Σαφώς και θα υπάρξουν κι άλλες τέτοιες αναρτήσεις.Απλώς οι τελευταίες μου αναρτήσεις, είναι όλες συμμετοχές σε μπλογκοπαίχνιδα και είπα να γυρίσω για λίγο στις παλιές μου συνήθειες.
Η παρωδία, δεν περιέχει ίχνος αλήθειας :-))) και μην ξύνεις παλιές πληγές, γιατί δεν ξέρουμε αν τελικά η Λεμονιά (του κάστρο), έβγαλε το ψαλίδι κάτω από το μαξιλάρι :-PP
Τηρώ ευλαβικά μια αρχή, εδώ και πολλά χρόνια: BE YOURSELF
και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει.
Το ίδιο εύχομαι και για όλους εσάς.
Σ'ευχαριστώ πολύ που ήρθες.
Φιλί γλυκό

Tasos Zarkadis είπε...

Eν μέσω εξεταστικής είπα να περάσω να πω τις καλησπέρες μου...

Ξεφύγαμε μου φαίνεται; Τί δάχτυλα και βυθίσματα και άλλες παπ... διαβάζω;;;

Τέλος πάντων ελευθερία ηθών και λόγου έχουμε... και την καταχράζουμε!!!

Φιλί γλυκό (είναι moto πλέον) πρωτευουσιάνικο να ακουστεί μέχρι το Τζάντε!!!

ILive2LoveMe είπε...

χαχαχα εμένα πάντως η παρωδία μου άρεσε και ναι συμφωνώ , ο κόσμος έχει ανάγκη να ξεφεύγει, έστω και για ένα δευτερόλεπτο, έστω και μέσα από ένα μπλογκοπαίχνιδο. Τα προβλήματα είναι αρκετά άλλοτε δύσκολα άλλοτε ευκολοτέρα, αλλά πάντα εκεί.
Να είσαι καλά Νεφέλη , πολλά φιλιά και καλή σου μέρα.

Nefelli είπε...

Blue μου,
Πόσο μου έχεις λείψει να ήξερες...
Και για να ακριβολογώ, εσύ, μαζί με το παρεάκι σου.
Αισθητή η απουσία σου στο διαδίκτυο, αλλά δικαιολογημένη, εν όψη εξεταστικής περιόδου.
Και απ' ότι μαθαίνω, έχεις θέσει απαγόρευση εισόδου, προκειμένου να μην αποσυντονίζεσαι....
Εύγε, νέε μου.
Έτσι, με πυγμή και θέληση, θα γονατίσουμε το Μπαμπινιώτη :-PPP

Αγαπούλα, ο καλός ο μύλος, όλα τα αλέθει.
Τώρα αν ο άρτος, μας βγει μάπα.... θα φανεί στη χώνεψη.
;-)

Φιλί, πολύ γλυκό (Με extra sugar)

Nefelli είπε...

ILive2LoveMe,
χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η παρωδία. Το είπα και θα το ξαναπώ. Ο πήχης, ήταν πολύ ανεβασμένος από την πρώτη συμμετοχή.

Η διαφορετικότητα μας, καθορίζει το χαρακτήρα του καθενός μας.
Είναι καλό να ακούγονται όλες οι γνώμες, άσχετα αν κάποιες δεν γίνονται αποδεκτές.
Εμείς δεν μασάμε και κόντρα στις δυσκολίες των καιρών, χαμογελάμε σε κάθε ευκαιρία.Και να σου πω κάτι που διαπίστωσα.... τελικά τα χαμόγελα, είναι μεταδοτικά.
:-)))

Φιλί γλυκό απογευματινό