Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Ο εραστής, η μέλισσα κι ένα μικρούλι <αχ>



Θα κυκλοφορήσει, μέσα Ιουλίου.
Ζητήστε το από όλα τα βιβλιοπωλεία,
ή κάντε κλικ εδώ, για να το παραγγείλετε

Αθήνα, 1999. Μια σπάνια ολική έκλειψη ηλίου, ένας Σεπτέμβρης ιδιαίτερα ζεστός.Ένα ποικιλόμορφο όσο κι ετερόκλητο σύνολο ανθρώπων που θα δεθεί με τον πιο αναπάντεχο τρόπο. Μια φαινομενικά νέα ακόμα γυναίκα, κυριαρχημένη από πλήθος νευρώσεων, που ξέχασε να ερωτευτεί. Μια κορυφαία Ελληνίδα τραγουδίστρια στη δύση της καριέρας της, βουλιαγμένη στη μοναξιά και τα χάπια. Ένα δεκαεννιάχρονο κορίτσι που έρχεται στην πρωτεύουσα, για ν’ ακολουθήσει τα όνειρά του. Μια γάτα, με ταλέντο να πέφτει από ψηλά μπαλκόνια. Ένας εικοσιτριάχρονος που τον θέλουν όλες. Δύο πρωταγωνίστριες του ασπρόμαυρου ελληνικού κινηματογράφου, που ξεπήδησαν από άλλο βιβλίο, γιατί έχουν πολλά να πουν ακόμα. Μια πόρνη πολυτελείας, που σταμάτησε το επάγγελμα, αλλά βαρέθηκε πια να κάθεται. Μια καφετζού που δεν θα πιστέψει ποτέ στις υπερφυσικές δυνάμεις της, αλλά υπάρχουν στο μέγιστο βαθμό. Ένα πλήθος ιδανικοί ανύπαντροι άντρες και μια χούφτα αθεράπευτες κουτσομπόλες.Τι δεν είπαμε; Α, ναι. Έναν μεγάλο σεισμό και τις ασταμάτητες μετασεισμικές του ακολουθίες.Ένα απολαυστικό μυθιστόρημα γεμάτο χιούμορ και συναίσθημα, κομμάτι από τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.Να μην ξεχάσω τον δραπέτη, μια αινιγματική μέλισσα κι ένα αχ, που θα κρίνετε εσείς πόσο μικρούλι είναι, κάθε φορά.


Καλοτάξιδο, Γιάννη μας



Το κείμενο προλογισμού, είναι η ακριβής μεταφορά της παρουσίασης του βιβλίου,από τις

53 σχόλια:

Nefelli είπε...

Μετά το "η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου", ο Γιάννης Φιλιππίδης, μας χαρίζει ακόμη ένα ταξίδι...

Από καρδιάς εύχομαι κάθε επιτυχία, γιατί πραγματικά την αξίζει.

Το πλοίο σαλπάρει, γύρω στις 15 Ιουλίου.
Πάρετε μαζί σας, μόνο τα άκρως απαραίτητα, γιατί με καπετάνιο το Γιάννη, δεν θα θέλουμε να πιάσουμε λιμάνι...

Φιλί γλυκό

Roadartist είπε...

Καινούργιο βιβλίο???
Απο οτι διάβασα απο όσα παρέθεσες φαίνεται πραγματικά πολύ ενδιαφέρον! Ωραία.. τελειώνουν και τα 'αναγκαστικά' διαβάσματα, έρχεται και το καλοκαίρι.. ότι πρέπει!!
Να εισαι καλα για την ενημέρωση Νεφέλη μου!
Γιάννη ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ, καλή επιτυχία..

Φιλιά
Καλο σκ :)

Tasos Zarkadis είπε...

Εύχομαι καλές πωλήσεις και καλές ανα-γνώσεις!!!

:)))

γιάννης φιλιππίδης είπε...

νεφέλλη μου,

η πρώτη τόσο όμορφη έκπληξη,

δε μπορώ να πω παρά ότι ευχαριστώ και λάμπω από χαρά…

προδημοσιεύσεις, θα ‘ανέβουν’ για να πάρετε ένα εισιτήριο ελευθέρας για το πρώτο ταξίδι…

φιλι φιλι
θερμά ευχαριστώ…

Nefelli είπε...

Καλλιτέχνιδα μου, καλησπέρα.
Έχω διαβάσει το πρώτο βιβλίο του Γιάννη και όταν έφτασα στις τελευταίες σελίδες, άλλαξα το ρυθμό μου, γιατί δεν ήθελα να μου τελειώσει...

Όταν ενημερώθηκα,ότι ορίστηκε ο χρόνος που θα κυκλοφορήσει, χάρηκα τόσο, που ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

Φιλί γλυκό, κοριτσάκι.

Nefelli είπε...

Blue μου,
οι καλές πωλήσεις είναι εξασφαλισμένες...
όσο για τις αναγνώσεις... η δικιά μου "εξεταστική", ξεκινά γύρω στα μέσα Ιουλίου
:-))
Και ξέρεις εσύ.... θ'αρχίσω το μπούρου μπούρου σχετικά με το βιβλίο και το παήδι, θα αρχίσει τη γκρίνια, να τελειώνω, για να το διαβάσει κι εκείνη.

Σ'ευχαριστώ, που άφησες τις ευχές σου.
Φιλί γλυκό

kostaslogh είπε...

Ακόμα δεν κατέβηκα στο φεστιβάλ βιβλίου,
στα υπ όψιν
thanks...kiss

Nefelli είπε...

Γιάννη μου,
η χαρά είναι δικιά μου κι αν κατάφερα να σε εκπλήξω ευχάριστα, τότε χαίρομαι διπλά.

Πάει καιρός, που είχα αφήσει ένα σχόλιο στο μπλογκ σου, σχετικά με τη φοβία που έχω για τους σεισμούς. Εκεί μου αποκάλυψες για πρώτη φορά, ότι με το μεγάλο σεισμό του 1999, στην Αθήνα, ξεκινά η ιστορία του δεύτερου μυθιστορήματος σου.Από τότε, περιμένω σαν παιδί, που του τάξαν δωράκι, να διαβάσω το "μικρούλι αχ".
Αν υπολογίσεις πόσος καιρός έχει περάσει από τότε, θα καταλάβεις τη χαρά μου, που επιτέλους θα το κρατήσω στα χέρια μου.

Εύχομαι από καρδιάς, να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίσεις πολλές ακόμη, όμορφες ιστορίες.

φιλί, γλυκιάς αναμονής

Nefelli είπε...

kostaslogh,
καλησπέρα φίλε μου.

Μακάρι να το βρεις εύκολα, γιατί ο Γιάννης έχει το χάρισμα, με τις γραφές του, να μιλά κατευθείαν στις καρδιές μας.

Να είσαι καλά φίλε μου.
Φιλί γλυκό, καληνύχτας

Tasos Zarkadis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Tasos Zarkadis είπε...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: αγαπημένο χρώμα του συγγραφέα το ροδί... αν δεν κάνω λάθος... επομένως αγαπημένο και το βιβλίο μεταξύ των άλλων;;;

(ή για καλή τύχη απλά το σπασμένο ρόδι)

6/20/2008 03:53:00 πμ

Σπύρος είπε...

Καλημέρα..

Ευχομαι οτι καλυτερο για το καινουργιο βιβλίο του Γιάννη και καλή επιτυχία :) φιλια πολλα , μπράβο που έκανες αυτο το ποστάκι :)

Fegia είπε...

Καλημέρα γλυκειά μου

Ωραία πρόταση για καλοκαιρινή χαλάρωση!
Είναι μια ευκαιρία να γνωρίσω τη δουλειά του συγγραφέα.

Καλό ΣΚ με ένα φιλί

Nefelli είπε...

Blue μου,
αγαπημένο και το ροδί και το βιβλίο χωρίς καμιά αμφιβολία.
Όσο για το σπασμένο ρόδι στο εξώφυλλο, δεν έχω σαφή απάντηση να σου δώσω.
Ξέρω σίγουρα, πως τίποτα δεν γράφεται ή σκιτσάρεται τυχαία στα βιβλία του Γιάννη.
Το σπασμένο ρόδι, έχει λόγο ύπαρξης και θα τον ανακαλύψουμε, εκεί κοντά στο τέλος του ταξιδιού.
Εν αναμονή λοιπόν, για ένα λόγο ακόμη.
Φιλί τεράστιο, ξενητεμένο μου

Υ.Γ.

Να χαιρόμαστε το κοριτσάκι μας.
Να αξιωθούμε, να την δούμε, ν'αγγίζει τα όνειρα της και να τα ξεπερνά....

Nefelli είπε...

Σπυράκο μου,
να είσαι καλά για τις ευχές.
Είμαι σίγουρη, πως θα ξεπεράσει κάθε προσδοκούμενο αποτέλεσμα.
Ξέρω πως, ότι γίνεται με αγάπη, δεν μπορεί παρά να βρει τις καρδιές μας.

φιλί, ζεστού μεσημεριού

Nefelli είπε...

Fegia μου,
ότι καλύτερο για το καλοκαίρι.
Πιστεύω ότι θα σου αρέσει πολύ, το μικρούλι αχ.
Ξέρεις τι έπαθα, με το προηγούμενο βιβλίο του Γιάννη?
Καιρό μετά, οι ιστορίες των ηρώων, είχαν χαραχτεί τόσο έντονα, μέσα μου, που κάθε φορά που θυμόμουν κάποιο γεγονός , χρειαζόμουν χρόνο να σκεφτώ,αν συνέβη σε κάποιο γνωστό μου ή το διάβασα...
:-))

Δεν ξέρω αν σου λέει κάτι αυτό...
εγώ πάντως το απόλαυσα μέχρι την τελευταία του λέξη.

Μπορείς να πάρεις μια πρώτη γεύση, γραφής του Γιάννη, αν κάνεις μια βόλτα από το μπλογκ του.
Αυτές τις μέρες, "τρέχει" μια άλλη υπέροχη ιστορία (χωρισμένη σε 3 μέρη).
Αξίζει τον κόπο, να την διαβάσεις.
Εμπιστέψου με, θα ανταμοιφθείς!!

Σε φιλώ γλυκά κι εύχομαι να έχεις ένα από τα πιο όμορφα σ/κ.

Talisker είπε...

.....Ενας συγγραφεας ..
τα πληκτρα του απεραντου διαδικτυου που ενωνουν ανθρωπους με τα πιο ετεροκλητα χαρακτηριστικα...

και οι φιλοι του ...

ο καθενας με τον τροπο του!!

Μικρες χειρονομιες αγαπης και υπαρξης...

Καλημερα Nεφελη !:)

Καθε επιτυχια Γιαννη:)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη μου θα επανέλθω αφού το διαβάσω.
Προτάσεις ευαίσθητων ανθρώπων ,δεν μπορεί παρά να είναι αξιόλογες.
Στον Γιάννη να ευχηθώ να αγκιστρωθεί το άχ στις καρδιές όσον το διαβάσουν.
Καλό σ/κ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

όσων το διαβάσουν ήθελα να πω.

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli, δεν έχω διαβάσει ποτέ μυθιστόρημα του Γιάννη, θα εμπιστευτώ όμως εσένα και θα το διαβάσω. Υπάρχει όμως και ένας άλλος λόγος που θέλω να το διαβάσω. Αυτή η μέλισσα, τι ρόλο έπαιξε και αν τσίμπησε κανένα και που τον τσίμπησε για να κάνει αχ.
Nefelli καλή σου νύχτα και όνειρα γλυκά. gskastro

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα Νεφέλη
Ωραία η προσπάθεια σου,
Δεν θα ξεχάσω να έχω την ευκαιρία και αυτού του ταξιδιού...

Με εκτίμηση και θύμιση.
Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Nefelli είπε...

Talisker, Κυριακάτικη καλημέρα.
Η παρουσία σου εδώ, μου δίνει απίστευτη χαρά...
Ναι, είναι έτσι ακριβώς όπως το περιέγραψες.
Και πολύ μου αρέσει που μας δίνεις ρόλους, σε ένα άγραφο βιβλίο, που μέρα με τη μέρα, γεμίζουμε τις σελίδες του.
Σ'ευχαριστώ πολύ που ήρθες, ν'αφήσεις τις ευχές σου και εδώ.
Φιλί γλυκό,με λόγο ύπαρξης...

Nefelli είπε...

Επίκουρε φίλε μου, καλημέρα.
Είναι το μόνο, για το οποίο είμαι σίγουρη.
Το "αχ", θα φωλιάσει στις καρδιές μας. Και σε κάθε μικρή σκέψη, θα ξεπηδά θυμίζοντας μας, πως ότι γίνεται με αγάπη (ή για την αγάπη), αξίζει να συμβαίνει.
Φιλί γλυκό, Κυριακάτικο

Nefelli είπε...

gskastro μου αγαπημένο, καλημέρα.

Πόσο μου αρέσουν οι απορίες σου, δεν φαντάζεσαι!!!!

Γνωρίζοντας τη γραφή του Γιάννη, σου υπόσχομαι, πως διαβάζοντας τον, θα δοθεί απάντηση σε κάθε σου ερώτημα, αλλά και θα γνωρίσεις, τον ιδιαίτερα όμορφο τρόπο, που κοιτάζει ο Γιάννης όλα τα μικρά κ'ίσως για πολλούς ασήμαντα. Έχει το χάρισμα να ζωγραφίζει με λέξεις, πάνω σε γκρίζο καμβά.
Ας πούμε, ότι είναι εκείνος, που χρωμματίζει το ουράνιο τόξο, μετά από κάθε καταιγίδα.
Σ'ευχαριστώ που η μέλισσα προβλημάτισε, τόσο όμορφα το μυαλό σου.
Φιλιά πολλά, Κυριακάτικα...

Nefelli είπε...

λυγερη μου,
όμορφη Κυριακή σου εύχομαι.

Όλοι είμαστε εδώ,για όλους. Για τις λύπες και τις χαρές.Για τα καλά και τ' άσχημα.
Και όταν ο ένας πιάνει το χέρι του άλλου, τότε φτιάχνουμε μια τεράστια αλυσίδα, που μπορεί να αγκαλιάσει όλο το κόσμο.
Ξανά θα το πω και δεν θα σταματήσω να το φωνάζω.
Αυτό είναι η μαγεία, της διαδικτυακής επικοινωνίας.
Και όπως, πολύ σοφά το περιέγραψε η talisker μας:
"...ενωνουν ανθρωπους με τα πιο ετεροκλητα χαρακτηριστικα..."

Όλοι, τόσο διαφορετικοί, μα και τόσο όμοιοι, κάτω από τον ίδιο ήλιο!!!

Την απεριόριστη αγάπη μου κι ένα μεγάλο Κυριακάτικο φιλί, σου στέλνω.

Roadartist είπε...

ΑΝ θες να παιξεις..προσκληση επισημη :)) Καλη Κυριακη !!

None είπε...

Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται!!!!!!!!!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Κάθε βιβλίο κρύβει μια ιστορία, η ιστορία ενός βιβλίου όμως είναι κάτι το διαφορετικό.

Είναι σαν παιδί, με πατέρα το συγγραφέα, που το κοιτά να μεγαλώνει, το καμαρώνει, γίνεται περήφανος γι' αυτό.

Μακάρι να νιώσει περήφανος ο Γιάννης για το δεύτερο παιδί του.

Nefelli είπε...

Καλλιτέχνιδα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

Είχα κάτι άλλο κατά νου, αλλά θα το σκεφτώ και ίσως αποφασίσω να συμμετάσχω.
Όπως και να 'χει, πολύ σ' ευχαριστώ που με σκέφτηκες.

Φιλί γλυκό, φιλαράκι μου

Υ.Γ.
Πολύ χάρηκα για το χθεσινό.
Μπράβο σου,κοριτσάκι μου.
Αν βρεις χρόνο, στείλε λεπτομέρειες.
Ξανά φιλί

Nefelli είπε...

none μου,
καλώστον.
Ξέρω πως εσύ δεν μιλάς πολύ και όταν το κάνεις, είναι επειδή το εννοείς!!!
Να είσαι καλά φίλε μου που πέρασες.
Φιλί Κυριακάτικο

Nefelli είπε...

Άγγελε, καλώς ήρθες σπίτι μου.
Δεν είμαι συγγραφέας και μέχρι πριν ξεκινήσω το ιστολογήν, έγραφα μόνο για εμένα. Κι όπως σοφά είπε ο φίλος σου Αντρέας, σκέψεις που δεν μοιράζονται, δεν έχουν αξία.Αυτό το έμαθα, όταν ανέβασα στο μπλογκ μου, κάποιες μικρές (προσωπικές),γραφές μου.

Υπέροχη, η ευχή για το Γιάννη.
Κι επειδή η επιτυχία των παιδιών στη ζωή, εξαρτάται κατά ένα μεγάλο ποσοστό, από τις αρχές που πήραν από την οικογένεια τους, είμαι σίγουρη πως ο Γιάννης, θα αξιωθεί να δει το "παιδί"του να μεγαλώνει και να γνωρίζει επιτυχίες.
Σ'ευχαριστώ ειλικρινά, που πέρασες κι άφησες τις ευχές σου.
Φιλί γλυκό, καλώσορίσματος.

P. Kapodistrias είπε...

Πολύ καλό! Καλοτάξιδο και μακάρι ν' αγγίξει πολλούς!
Χαιρετισμούς και φιλία στον συγγραφέα!

reader είπε...

Ενδιαφέρον ακούγεται! Σ' ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση! Καλή επιτυχία να έχει το βιβλίο!
Νεφέλη μου καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!

spy είπε...

MOΛΙΣ ΚΑΤΙ ΕΓΡΑΨΑ

Nefelli είπε...

Αγαπημένε μου Π.Κ.
οι δικές σου ευχές, έχουν ιδιαίτερη αξία, γιατί γνωρίζεις προσωπικά, την αγωνία του δημιουργού, ώσπου να δει τα έργα του, να βρουν ανταπόκριση.
Σ'ευχαριστώ πολύ, εκ' μέρους του Γιάννη.
Καλό απόγευμα, Π.Παναγιώτη

Nefelli είπε...

Μαργαρίτα μου, καλόκαρδη.
Χαίρομαι πολύ, που βρίσκεις το βιβλίο ενδιαφέρον.
Να είσαι καλά κορίτσι μου, που άφησες τις ευχές σου στο Γιάννη.
Καλή εβδομάδα και μεγάλο φιλί

Nefelli είπε...

Spy μου, κατάσκοπε της ζωής.
Ελήφθη.
Έρχομαι να παραλάβω την αποστολή.

OVER

Φιλί από εδώ...

Κωνσταντινιά είπε...

Νεφέλη,
πήρα το θάρρος να μεταφέρω κάποια λεγόμενά σου εδώ..
"Πάντα είχα την άποψη, πως το δέσιμο ανάμεσα σε ανθρώπους που γνωρίζονται στο διαδίκτυο, είναι ισχυρότερο από αυτό που δημιουργείται στην εξωδιαδικτυακή ζωή μας... και αυτό γιατί εδώ, γνωρίζεις τον άνθρωπο από μέσα προς τα έξω, ενώ στην καθημερινότητα μας συμβαίνει το ανάποδο.Εδώ, επιλέγεις να είσαι κοντά σε κάποιον επειδή σε άγγιξε συναισθηματικά. Γι' αυτό και η όποια αποχώρηση, είναι πραγματικό πλήγμα, για τους υπόλοιπους που μένουν πίσω."
για να σου πω πως συμφωνώ μαζί σου, και να προσθέσω πως το πλήγμα είναι βαθύ και για όσους αποχωρούν.
Μια αυτοδίδακτη παθούσα μετανοούσα.

Nefelli είπε...

Κωνσταντινιά μου!!!!!
Να υποθέσω πως η απόφαση που πήρες, ανεκλήθη?
Αυτό κι αν είναι χαρούμενη είδηση!!!
Είμαι σίγουρη, πως πολλοί θα χαρούν, με την επιστροφή σου.
Όσο για το σχόλιο που άφησα στο φίλο μας Βαγγέλη, ναι το πιστεύω βαθυά...
Εδώ οι δεσμοί ανάμεσα στους ανθρώπους, είναι ψυχικοί.Δεν υπάρχουν συμφέροντα και σκοπιμότητες.
Καλώς, με διορθώνεις ... συμφωνώ και σε αυτό μαζί σου...
όταν λαμβάνεται μια απόφαση αποχώρησης από το διαδίκτυο, οι λόγοι και οι αιτίες, υπερτερούν των συναισθημάτων.Χαίρομαι πολύ που στη δικιά σου περίπτωση, δεν συνέβη!!!
Παρόλα αυτά, ήταν λάθος μου, που παρέλειψα να το αναφέρω.

Καλώς επέστρεψες κορίτσι μου.

Γλυκό φιλί

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
νεφέλλη μου,

είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος, από την ανάρτησή σου, και τα μειλ, προς κάθε κατεύθυνση, που πληροφορήθηκα με μεγάλη μου χαρά…

μακάρι όλοι οι φίλοι μου, να είχαν το χρώμα της ελπίδας στην αύρας σου, θα ‘ταν η ζωή μας πολύ πιο όμορφη…

φιλι φιλι βραδυνό…

nikiplos είπε...

Nefeli, πολύ ωραίο να συνιστάς ένα βιβλίο και να το προϋπαντείς με την ευχή «καλοτάξιδο»… να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου καλοτάξιδο λοιπόν και με πολλούς επιβάτες…

Nefelli είπε...

Γιάννη μου,
χαρά είναι η μοιρασιά, η επικοινωνία, το αμοιβαίο πάρε-δώσε, εκείνος ο καινούριος τρόπος που ανέφερες, να κοιτάζονται οι φίλοι στα μάτια.
Χαρά, πήρα πολλή από εσένα (τόσο καιρό που διαβάζω τα κομμάτια της ψυχής σου, νομίζεις πως δεν πήρα τπτ? ;-) κι αν κατάφερα χαρά να σου δώσω, τότε καλώς, σε αποκαλώ φίλο μου.

Η αύρα μου, αλλάζει χρώμα και κάθε φορά και γίνεται καθρεύτης..
Το πράσινο που είδες, είναι η αντανάκλαση ενός μικρού "αχ", από το τσίμημα μιας ζαλισμένης μέλισσας...

Φιλί πράσινο, για σήμερα

Nefelli είπε...

nikiplos μου, όλοι εκεί θα είμαστε... και πριν το πλοίο σφυρίξει 3 φορές θα κουνάμε το μαντήλι, σε όσους είναι αλλεργικοί στις μέλισσες :-))
Κι όπως είπα στο αρχικό μου σχόλιο, μόνο τα απαραίτητα μαζί μας, άντε και καμιά ενεσούλα, για τους αλλεργικούς στα τσιμπήματα, φίλους μας.
Σ'ευχαριστώ καλέ μου, για τις ευχές.
Θα βρεθούμε στο λιμάνι της καρδιάς μας, γύρω στις 15 Ιούλη...
Φιλί γλυκό

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli πήγα στη διεύθυνση που έδωσες στον Επίκουρο, και διάβασα «Το γκρίζο, άπλωσε τα φτερά του πάνω απ΄ τη μέρα…» Καλά έκανες και του έδωσες αυτή τη διεύθυνση γιατί τη διάβασα και εγώ. Την αντέγραψα και την έβαλα στα κείμενα που διαβάζω συχνά. Είναι κείμενα που τα έχω ανάγκη όταν βρίσκομαι στις μαύρες μου, γιατί και τα κάστρα έχουν τις μαύρες τους, μόνο που δεν το δείχνουν.
Φίλε μου Επίκουρε πήγαινε διάβασε το αν παρακολουθείς το Blog σου. Θα σου κάνει καλό, όπως έκανε και σε μένα και ας μην είμαι αυτή τη στιγμή στις μαύρες μου. Να είσαι καλά Επίκουρε και σύντομα να βρεις την εσωτερική σου ισορροπία. Όσους φίλους και να έχεις όσες συμβουλές και να λάβεις μόνος σου θα ξεπεράσεις αυτό που σε βασανίζει, ΑΝΤΕΧΕΙΣ Επίκουρε το ξέρω ΑΝΤΕΧΕΙΣ. Ο φίλος gskastro
Υ.Γ. Το σχόλιο αυτό το βάζω και στο δικό σου blog καλή μου Nefelli. Να είσαι πάντα καλά gskastro

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πολύ ενδιαφέρον ακουγεται και ιδανική πρόταση για τις διακοπές.
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Nefelli είπε...

Κάστρο μου αγαπημένο, καλησπέρα.
Χαίρομαι πολύ που το γκρίζο μου, είχε κάτι να σου πει.
Όλα τα ξέρει ο Βαγγέλης μας.. και τα νιώθει, γιατί βλέπει με τα μάτια της ψυχής του... μόνο που όταν συμβαίνει αυτό, τα βλέπουμε όλα, στο πιο πολύ τους. Γι'αυτό είδε το γκρίζο του, να μαυρίζει... γι'αυτό κι όταν φως θα μπει στη χαραμάδα του , θα λάμψουμε κι εμείς μαζί του.
Μόνο, λίγο χρόνο χρειάζεται, ώσπου να ξημερώσει...
Φιλί γλυκό καληνύχτας, κάστρο μου αγαπημένο

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου, καλησπέρα.
Μεσοκαλόκαιρο, στην παραλία να λιώνω με τις ώρες πάνω στην ξαπλώστρα και το μικρούλι αχ, να μου κρατά συντροφιά!!!
Καλέ, να θυμηθώ να ανοίξω την ομπρέλα, γιατί μετά από τόσες ώρες, οι UVA & UVB, θα με κάνουν κάρβουνο :-((
Ανυπομονώ.. φαίνεται? Εεε, δεν φαίνεται??
Φιλί μεγάλο, καλοκαιριάτικο

Fegia είπε...

Καλό μεσημέρι Νεφέλη μου

Εδώ στη Θεσσαλονίκη καιγόμαστε από τη ζέστη...
Ελπίζω να είστε σε καλύτερη κατάσταση.
Πολλά δροσερά φιλιά

Nefelli είπε...

fegia μου, καλό μεσημέρι.
Ερχόμενη πριν μια ώρα από τη δουλειά, το θερμόμετρο του αυτοκινήτου, έδειχνε 40 βαθμούς. Είχα σκοπό να πάω για μπάνιο, αλλά μετά δεν είχα το κουράγιο, να αποχωριστώ το airco κι έτσι έμεινα σπίτι.
Σου στέλω την καυτή συμπαράσταση μου και μην ακούς πως στα νησιά είναι καλύτερα... φήμες.. φήμες..
:-))

Φιλί μεσημεριάτικο

Λυγερή Βασιλείου είπε...

To πήρα το φιλί σου και στην καρδιά μου τόκρυψα. Όσα και αν έχω βάλει μέσα -σαν τάματα στο ξωκλήσει του ΠΗΓΑΙΜΟΥ- το δικό σου έχει θέση ξεχωριστή.
Πολύ μ'αρέσει το κλίμα της σελίδας σου που αποπνέει την δική σου εσωτερικότητα.
Αλήθεια είναι πως υπάρχει χείμαρος ανθρωπιάς και ευαισθησίας στο διαδίκτυο και τυχερός όποιος πέσει πάνω του αφού ψάξει αρκετά βέβαια... Και μην ακούς αυτά που λένε πως παντού συναντούν χωματαρές. Υπάρχουν δε λέω ,αλλά υπάρχουν και κάτι γωνιές ευλογημένες σαν την δική σου.
Την αγάπη μου Σένα και την εκλεκτή σου παρέα.

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

http://lygeri.pblogs.gr
http://ligery.pblogs.gr

ILive2LoveMe είπε...

Να 'σαι καλά για την πρόταση Νεφέλη , ενδιαφέρον ακούγεται αλήθεια. Θα το αγοράσω, ευχαριστώ.
Πολλά φιλιά και καλό βράδυ.

Nefelli είπε...

λυγερή μου, είσαι πολύ όμορφος άνθρωπος!!
Και πως μπορώ να σε κοιτάξω αλλιώς, με τόση αγάπη που αφήνεις στη γωνιά μου, κάθε που έρχεσαι?
Κι αυτό που βρήκες εδώ, δεν είναι άλλο από την κοινή γλώσσα της καρδιάς, που τη μαθαίνουμε στα παιδικά μας χρόνια. Κι όλοι εμείς, οι ξέταιροι, μεταξύ μας άνθρωποι, δες τι ωραία που μονιάζουμε, όταν μιλήσουμε, τη γλώσσα της αλήθειας?
Πάντα έλεγα πως το διαδίκτυο, αν μάθεις να το χειρίζεσαι σωστά, είναι ένας από τους πιο όμορφους τρόπους επικοινωνίας.
Ναι, χωματερές υπάρχουν, όπως και στον εξωδιαδικτυακό κόσμο. Υπάρχουν όμως και κρυμμένοι θησαυροί, που όταν τους ανακαλύψεις, γίνεσαι πλουσιότερος. Κι εγώ, έχοντας όλους εσάς συντροφιά, νιώθω πραγματικά τυχερή που σας συνάντησα.
Κλείνω τα σχόλια μου, μ' ένα φιλί.
Είναι ο τρόπος μου, να πω ευχαριστώ, στον καθέναν από εσάς ξεχωριστά.
Σ'ευχαριστώ για όλα σου.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

ILive2LoveMe ,καλό μας απόγευμα.
Πίστεψε με, δεν θα μετανιώσεις. Γνωρίζω πολύ καλά, τον μαγικό τρόπο γραφής τπυ Γιάννη μας, που σε αφήνει να δώσεις τις δικές σου ερμηνίες, να πάρεις τα μυνήματα, που εσύ θέλεις και σίγουρα θα σου αφήσει εκείνη τη γλυκιά αίσθηση της λύπης, όταν τελειώνεις κάτι, που θα ήθελες να διαρκούσε λίγο παραπάνω.

Χαίρομαι πολύ, που θα ταξιδέψεις μαζί μας :-)

Να είσαι καλά..
Φιλί γλυκό.