Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

Όταν το πράσινο, συνάντησε το μωβ.....

UPDATE : 05/07/08
Αγαπημένοι μου συνταξιδιώτες,
Η Άλκιστης από χθες, βρίσκεται σπίτι της. Επέστρεψε με την οικογένεια της, αφού ολοκληρώθηκε ο κύκλος εξετάσεων κατά τη νοσηλεία της, στην κλινική.
Δυστυχώς, ακόμη δεν μπορώ μετά βεβαιότητας να ανακοινώσω τα αποτελέσματα των εξετάσεων της, αφού επίσημα δεν έχουν ανακοινωθεί.
Τα πρώτα αποτελέσματα, δείχνουν θεραπεία, χωρίς χημικά.
Κατά 99%, μιλάμε για εκείνο τον καρκίνο, που η χορήγηση ενός χαπιού σε καθημερινή βάση, αρκεί για να τον κρατήσει σε καταστολή.
Όλοι θεωρούμε θετική εξέλιξη, το γεγονός πως η μικρούλα μας, δεν θα υποβληθεί σε χημειοθεραπείες.
Η Άλκιστης, είναι χαρούμενη που επέστρεψε σπίτι της και η θετικότητα της δεν μας αφήνει περιθώρια, να σκεφτούμε κάτι αρνητικό.

Συνεχίζουμε λοιπόν, έχοντας σύμμαχο την ελπίδα...

Φιλί γλυκό, Σαββατοκύριακου...



UPDATE: 01/07/08

Φίλοι μου,

οι μέρες που πέρασαν, ήταν μέρες αγωνίας και προσμονής.
Ο ελεύθερος χρόνος μου, περιορίστηκε στο ελάχιστο κι αν χάθηκα για λίγο από τις "γωνίτσες" σας, συγχωρήστε με.

Το μυαλό και η καρδιά μου, ήταν συνεχώς δίπλα στην Άλκιστη και αδυνατούσα να σεργιανίσω στη γειτονιά μας.

Καινούριος μήνας κι ένας όμορφος ήλιος, ξημέρωσε τις μέρες που έρχονται!!!


Να έχετε τον πιο όμορφο Ιούλη, της ζωής σας.

ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ




UPDATE: 28/06/08


Χθες, στις 10.00 το πρωί, , η Άλκιστης μπήκε στο χειρουργείο. Χρειάστηκαν τρεισίμιση ώρες, ώσπου να αφαιρέσουν, τον κακοήθη όγκο από το στομάχι της.
Τα ευχάριστα νέα είναι, πως δεν είχε προχωρήσει σε άλλα όργανα.
Θα χρειαστούν 3 μέρες, ώσπου να γίνει βιοψία, ώστε να μπορέσουν να μας πουν σε ποιο τύπο καρκίνου ανήκει και με ποιο τρόπο θα αντιμετωπιστεί.
Οι γιατροί είναι αισόδοξοι. Το κοριτσάκι μας, έδωσε τη μάχη με όλη της δύναμη της καρδιάς της.
Την είδα, αργά το απόγευμα και πίσω από μάσκες οξυγόνου και αμέτρητα σωληνάκια γύρω από το χλωμό προσωπάκι της, μου χάρισε ένα από τα πιο όμορφα χαμόγελα, που έχω ποτέ δει.
Η σημερινή μέρα, ήταν γεμάτη από αντικρουόμενα συναισθήματα.....
Κι εκεί ανάμεσα από χαρές και δακρυσμένα μάτια, άκουσα φωνές να προσεύχονται...
Σας ένιωσα πολύ κοντά μου και ήθελα να γνωρίζετε πως η δύναμη της σκέψης σας, τελικά έφτασε στην Άλκιστη.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, για τον καθεναν σας ξεχωριστά.

Πολύ γλυκό φιλί, καληνύχτας.





Η καρδιά και το μυαλό μου, βρίσκονται δίπλα σε έναν άγγελο, 16 χρονών, που νοσηλεύεται από την περασμένη Κυριακή, σε κλινική της Αθήνας.

Δυστυχώς, ένα απλό βακτηρίδιο στην περιοχή του στομάχου, εξελίχθηκε σε μάχη επιβίωσης για το άτυχο κορίτσι.
Αύριο στις 10 το πρωί, η Άλκιστης, εγχειρίζεται.
Τα ποσοστά επιτυχίας, της επέμβασης, ΔΕΝ είναι με το μέρος της.
Μια μάνα κι ένας πατέρας, προσεύχονται δίπλα της, να καταφέρει η Άλκιστης να βγει νικήτρια, από αυτή την άνιση μάχη.
Κι όλοι εμείς εδώ, συγγενείς και φίλοι, αγωνιούμε σε κάθε χτύπημα του τηλεφώνου, για τα επόμενα νέα.

Κι έτσι όπως μιλάμε τη γλώσσα της αλήθειας ... της ανθρωπιάς.... ζητώ να αφιερώσετε 2 λεπτά από το χρόνο σας και να σκεφτείτε θετικά ... να στείλετε με τη δύναμη του νου, την ΕΛΠΙΔΑ κοντά στην Άλκιστη...

μια ΠΡΟΣΕΥΧΗ, μια ΣΚΕΨΗ, μια ΕΥΧΗ... αρκεί.

Γιατί όσο κι αν χρωματίζεις με πράσινο τις μέρες σου, έρχεται εκείνο το μωβ της λύπης κι όλα μαυρίζουν.
Και περιμένεις με λαχτάρα ένα μύνημα αισιόδοξο, μια μικρή σταλαγματιά ελπίδας, να 'ρθει να φωλιάσει ξανά το φως, στα μάτια σου.

Αύριο ταξιδεύω και ίσως να μην έχω τη δυνατότητα να σας γράψω νέα της, πριν από την Κυριακή.
Κρατήστε τη θετικότητα στη σκέψη σας κι ας ελπίσουμε ότι αύριο, θα είναι μια καλύτερη μέρα.....


Καλή τύχη, κορίτσι μου....

62 σχόλια:

reader είπε...

Πέρασα να πω καλό καλοκαίρι! Θα τα πούμε το Σεπτέμβρη!

Nefelli είπε...

Να είσαι καλά, μαργαρίτα μου.
Ειδικά αυτό το καλοκαίρι, ας είναι ιδιαίτερα καλό.
Καλή αντάμωση

Φιλί γλυκό

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Θα είμαι εκεί, μαζί της.

Nefelli είπε...

Αγαπημένε μου φίλε, Βαγγέλη.
Σ'ευχαριστώ και ξέρω πως το εννοείς.
Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω....

Πολύ μεγάλο φιλί

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli, στη μικρή Άλκιστη όλες μου οι ευχές και προσευχές και της αφιερώνω το υπέροχο τραγούδι “Amazing grace”.
Όπως λέει και το τραγούδι “And grace will lead me home” είθε να γυρίσει γρήγορα στο σπίτι της κοντά στους δικούς της. Να είσαι πάντα καλά και ο θεός να φυλάει τη μικρή Άλκιστη. gskastro

Nefelli είπε...

Αγαπημένο μου κάστρο, πολύ ευχαριστώ για τις ευχές.
Μακάρι, μακάρι οι ευχές σου να τη συντροφεύουν αύριο στο χειρουργείο και να πολεμήσει με όλη της,τη δύναμη.

Σ'ευχαριστώ ειλικρινά.
Φιλί γλυκό σου στέλνω

Roadartist είπε...

Καλη μου Νεφέλη εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα καλά.
Σου στέλνω τις προσευχές και τις καλυτερες ευχες μου για το κοριτσακι.. Να γινει το καλυτερο για αυτην..
Ενα γλυκο φιλι και ενα χαμογελο!

Nefelli είπε...

Καλλιτέχνιδα μου, ευχαριστώ.
Ξέρω, πόσο βαθυά εννοείς, αυτά που λές.
Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
Φιλί γλυκό, φιλαράκι

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Με την καρδιά και το νου στέκομαι πλάϊ στο κορίτσι, με πίστη και ελπίδα .΄Ολα θα πάνε καλά ,θα το δεις γλυκιά Νεφέλη,θα τη ζήσεις την αυριανή καλύτερη μέρα.

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Nefelli είπε...

Λυγερή μου, εσύ γνωρίζεις από ανθρώπινο πόνο κι εγώ γνωρίζω τη δυναμη της καρδιάς σου.
Ευχαριστώ καλή μου για τη συμπαράσταση.
Φιλί γλυκό

Μαριλένα είπε...

στην προσευχή μου θα ειναι. αμεσως μολις μαθεις νεα της, ενημέρωσε.

Aggelos Spyrou είπε...

Κάποιες τέτοιες δύσκολες ώρες ανακαλύπτεις τη δύναμη της πίστης, της καλής ευχής. Εύχεσαι με όλη σου την καρδιά, κερδίζεις τη ζωή και μιλάς για το Θαύμα.

Καλησπέρα. Ότι καλύτερο.

P. Kapodistrias είπε...

Προσεύχομαι!!!

Nefelli είπε...

μαριλένα μου,
κάθε δικιά σας, προσευχή...
μια δικιά μου, ελπίδα....
Πιστεύω πολύ, στη δύναμη της θετικής σκέψης, γι'αυτό και έκανα έκκληση ελπίδας.
Να είσαι καλά κορίτσι μου.
Σ'ευχαριστώ
Φιλί καληνύχτας.

Nefelli είπε...

Άγγελε μου, καλησπέρα.
Να είσαι καλά, για τα λόγια αισιοδοξίας που άφησες να συντροφεύσουν, αυτή τη δύσκολη νύχτα.
Δεν φαντάζεσαι, πόσο ανάγκη έχω αυτό το θάυμα.
Σήμερα, πλησίασα το Θεό ....
Σ'ευχαριστώ για όλα
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Πατέρα Παναγιώτη....
Θερμά, από την καρδιά μου σ'ευχαριστώ.
Μαζί, με τη δικιά σου προσευχή, η ελπίδα δυναμώνει....
Μίλα Του και πες Του να μην φύγει, ούτε λεπτό από κοντά της.
Σ'ευχαριστώ
Καληνύχτα

Tasos Zarkadis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Tasos Zarkadis είπε...

Μόνον Εκείνος είναι ικανός να μετατρέψει τις ικεσίες και τις προσευχές μας σε Νίκη Ζωής...!

Εύχομαι και προσεύχομαι τα καλύτερα για την κοπέλα!!!

Ίσως απόψε να μην προσευχηθώ για την αυριανή (δλδ σημερινή) μου εξέταση στη σχολή... γιατί αυτή μπορεί και επαναλαμβάνεται!!!

...αυτή την πολυτέλεια όμως ίσως Εκείνος να μην την παραχωρήσει στην Άλκιστη!

Γι αυτό το λόγο συνεχίζουμε να Ελπίζουμε άρα και να υπάρχουμε...!!!

Spyros Vlahos είπε...

Σκάστε και προσευχηθείτε. Ο θεός δεν ακούει τις κουβέντες που απευθύνονται σε άλλους ανθρώπους. Η προσευχή είναι σιωπηλή, δεν περνάει από το στόμα αλλά πάει από την καρδιά κατευθείαν στο θεό.
Γι' αυτό μη μιλείτε και σκεφτείτε με ένταση για ένα λεπτό αυυτή την περίπτωση.

Σπύρος είπε...

OTI KALYTERO....ευχες και προσευχες στο κοριτσακι ..περιμενουμε ευχαριστα νεα..:)...φιλια

Fegia είπε...

Νεφέλη μου
εύχομαι ολόψυχα σε λίγο όλα αυτά να αποτελούν μια (θλιβερή) ανάμνηση και τίποτα περισσότερο.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά σε πείσμα των πιθανοτήτων,

Καλή επιτυχία στην επέμβαση και γρήγορα η μικρή Άλκηστις να είναι κοντά σε όλους όσους την αγαπάνε...

Φιλί για κουράγιο

Griz είπε...

Εύχομαι να πάνε όλα καλά.. απ 'ότι κατάλαβα κιόλας στον καθένα θα μπορούσε να χε συμβεί αυτό.. Φιλιά νεφέλη μου ..

Nefelli είπε...

Σπύρο μου,
να που τελικά κάποια δυσάρεστα γεγονότα, κάνουν τους ανθρώπους να μιλάνε την ίδια γλώσσα....τη σκληρή γλώσσα, της αλήθειας.
Σ'ευχαριστώ από καρδιάς.

Φιλί καληνύχτας

Nefelli είπε...

Σ'ευχαριστώ Lockheart.
Να είσαι καλά φίλε μου.
Είμαι σίγουρη ότι εισακούστηκαν και οι δικιές σου ευχές- προσευχές.
Φιλί γλυκό, καληνύχτας

Nefelli είπε...

Αγαπημένε μου fegia,
ναι, θέλω πολύ αυτό το συμβάν, να γινει μια θλιβερή ανάμνηση.
Σ'ευχαριστώ για τη θετική σκέψη, φίλε μου.
Φιλί καληνύχτας

Nefelli είπε...

Grizoyla μου, ας ευχηθούμε να είναι το τελευταίο χτύπημα καρκίνου, που αφορά σε παιδιά.
Δυστυχώς, αυτή η αρρώστια, δεν κάνει διακρίσεις και δεν συγκινήται από άφταστα παιδικά όνειρα.
Να είσαι καλά κορίτσι μου και ευχαριστώ για τις ευχές.
Φιλί καληνύχτας

P. Kapodistrias είπε...

Ας εντείνουμε την προσ-ευχή!

Όλα καλά!

Roadartist είπε...

Ευχάριστα νέα!!!
Να είσαι καλά Νεφέλη, καλή δύναμη για τη συνέχεια, όλα μπορούν να πάνε ακόμη καλύτερα..
Φεύγω για το σκ..και ευτυχώς πρόλαβα πρώτα να σε διαβάσω,
πολλά φιλιά :)

fractal είπε...

Στέλνω και γω τις δικές μου προσευχές για να ενωθούν με τις δικές σας. Η Άλκηστης θα ζήσει Δεν μπορεί να γίνει αλοιώς. Η αγάπη ολων μας είναι η πιό ισχυρή θεραπεία. Και την έχει απεριόριστα.

Nefelli είπε...

Βlue μου, το θεώρησα υπερβολή, να σου απαντήσω εδώ.
Από το δικό σου πισί, ανακοινώθηκαν τα ευχάριστα νέα.
Εμείς τα είπαμε ΟΛΑ, από κοντά.
Το ταξίδι της επιστροφής, ήταν πολύ καλό.
Επέστρεψα ξανά στη βάση μου και σου στέλνω μεγάλο φιλί.

Nefelli είπε...

Aγαπημένε μου Π.Κ.
Όλα ΚΑΛΑ....
ας ευχηθούμε-προσευχηθούμε για τα καλύτερα...
Σ'ευχαριστώ.
Φιλί, απεριόριστης εκτίμησης

Nefelli είπε...

Roadίτσα....
ένιωσα τη σκέψη σου, πολύ έντονα.
Σ'ευχαριστώ πολύ, για όλα.
Να περάσεις υπέροχα κοριτσάκι μου...
Το αξίζεις με το παραπάνω.
Φιλί μεγάλο

Nefelli είπε...

fractal μου, σ'ευχαριστώ πολύ, πολύ..
Κάθε μικρή σκέψη, μικρή ευχή, είναι ένα ακόμη όπλο για εκείνη.
Ναι, καλέ μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Με τη δύναμη της αγάπης, γίνονται θαύματα....
Πιστεύω βαθυά, πως σε αυτό το θαύμα, είμαστε πολύ κοντά.

Ευχαριστήριο, μεγάλο φιλί

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Με αγάπη και προσευχή όλων μας ,να συνεχίσει με τα ίδια ευχάριστα αποτελέσματα και τις υπόλοιπες μάχες και να είναι γρήγορα ανάμεσα στις φίλες και τους φίλους της.
Την αγάπη μου την έχεται και τις προσευχές μου επίσης.
Νεφέλη μου μόνο χαρές .
Σε φιλώ.

Σπύρος είπε...

Ολα καλα ..:)!!! προσευχες και σκέψεις στην μικρή απο όλους περιμένουμε νεώτερα φιλια πολλα

M-meggie είπε...

Τώρα το είδα Νεφέλη μου. Τώρα. Αργώ να κάνω βόλτα τελευταία στα blogs κι άλλες φορές δεν προλαβαίνω να την ολοκληρώσω. Όμως αν και τα πράγματα όπως φαίνεται για την Άλκιστη είναι ελπιδοφόρα εγώ θα προσευχηθώ για την μικρούλα με όλη μου τη δύναμη. Κάποτε περίμενα κι εγώ μια βιοψία. Χριστέ μου τι θυμήθηκα.
Κουράγιο στους γονείς της. Μέσα από την καρδιά μου, όλα να πάνε καλά.

Alkmini είπε...

αν και αργοπορημενα θα προσευχηθω και γω σ αυτο που πιστευω για την Αλκιστη. μια δυνατη προσευχη απο ολους σιγουρα θα φτασει εκει Πανω.
ευχομαι ολα να πανε καλα και περαστικα να ειναι.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Μ' αγγίζει αφάνταστα ό,τι βιώνεις.
Αναπαράσταση γίνεται στη μνήμη μου και μη ρωτάς. ΄Ενα μόνο θα σου
πώ επειδή μίλησες για προσευχή...
16 μέρες στην υπόγεια εντατική μιας κλινικής του Λονδίνου ,μόνη,
προσευχόμουν μέρα νυχτα.
Κάποια στιγμή, λίγο πιό πέρα είδα
μια Ινδή με ακολουθία μαζί της.
Και κείνη προσευχόταν για τον άντρα της. Την ρώτησα Αγγλικά σε ποιό Θεό πιστεύει.Μου είπε κάποιον δεν τον θυμάμαι.
Και τότε την π α ρ α κ α λε σ α,με άναφυλιτά ,να συμπεριλάβει στην προσευχή της τ' όνομα του συντρόφου μου. Μου το υποσχέθηκε !

Αυτές τις στιγμές γλυκιά μου του κόσμου όλες οι προσευχές γίνονται μία και ο Θεός είναι ΕΝΑΣ
Περιμένω τα νέα τα καλά για το παιδί. Δεν υπάρχει χειρότερος πόνος.
Την ΑΓΑΠΗ μου και την ΕΥΧΗ μου στέλνω.
Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://lygeri.pblogs.gr
http://ligery.pblogs.gr

gskastro είπε...

Nefelli μου δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που η μικρή Άλκιστη ξεπέρασε τον κίνδυνο. Οι ευχές ενός παππού θα την συνοδεύουν πάντα.
Ελπίζω να γίνει γρήγορα καλά και να την χαίρεστε κοντά σας.
Πολλά φιλιά από τον gskastro

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
νεφέλλη μου,

οι ευχές μας, οι προσευχές μας, τα μάτια μας ψηλά, είναι μαζί σας…

όλα να πάνε καλά…
φιλι

kostaslogh είπε...

Είμαι απ τους τυχερούς ,έμαθα πρώτα
τα ευχάριστα νέα!
Όπως και να χει ενώνω τη σκέψη μου
με τη δικιά σας μέχρι να αναρρώσει
πλήρως το αγγελούδι!

Dee Dee είπε...

Ευχομαι να πανε ολα καλα και να ζησει μια υπεροχη ζωη η μικρη μας κουκλα! Να ειναι πεισματαρα κι εμεις ειμαστε μαζι της!!!

Καλημερα!!

Fegia είπε...

Καλό μήνα Νεφέλη μου και να πάνε όλα καλά.
Φιλάκια

Βασιλική Ν. είπε...

Είχα καιρό να σε δω... Ο Θεός κι η Παναγία να βάλουν το χέρι τους!
Όλα να πάνε καλά κι εμείς μαζί της!
Σ' ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας...
Καλό καλοκαίρι και όλα καλά!

Nefelli είπε...

Βαγγέλη μου,
μόνο αγάπη και υγεία εύχομαι...
για όλους μας...
τίποτε άλλο δεν χρειαζόμαστε για να πορευτούμε στο μικρό (τελικά) ταξίδι της ζωής.
Αυτά εύχομαι και για εσένα και την οικογένεια σου.
Μεγάλο φιλί

Σ'ευχαριστώ

Nefelli είπε...

Σπύρο μου....
ναι, φίλε μου καλέ...
τα πρώτα αισιόδοξα χαμόγελα έφτασαν.
Περιμένουμε για λίγο ακόμη, το τελικό ιατρικό ανακοινωθέν.
Θα είστε οι πρώτοι που θα μοιραστώ τα καλά νέα....
Σ'ευχαριστώ Σπυράκο...
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Νότα μου,
πόσο χαίρομαι που σε βλέπω !!
Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου για τις ευχές-προσευχές...
Πήρα και τις δικές σου και σύντομα.. πολύ σύντομα.. θα τις αφήσω στο μαξιλάρι της Άλκιστης, να της κρατήσουν παρεούλα, όσο θα αναρρώνει.
Εύχομαι, ποτέ ξανά να μην έχεις τέτοιες δυσάρεστες προσμονές...
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ..
Μεγάλο φιλί

Nefelli είπε...

Αλίκη μου....
Να 'ξερες πόσο πολύτιμη είναι και η δικιά σου ευχή-προσευχή....
Μεγάλη αξία έχουν τα λόγια σας, τέτοιες δύσκολες στιγμές...
Δεν έχω άλλο, παρά ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Πάντα χαμόγελα, ελπίζω στη ζωή σου.
ΧΑΜΟΓΕΛΑ...
Φιλί μεγάλο

Nefelli είπε...

Λυγερή μου...
Είπα στο μπαμπά της Άλκιστης, πως θαυμάζω το μεγαλείο της ψυχής του για τον τρόπο, τον οποίο χειρίστηκε, αυτό το τεράστιο φορτίο.
Για τη δύναμη της καρδιάς του...
Για την αγάπη του, που δεν έχει τελειωμό...
Κοιτάζοντας τον, νιώθω το λίγο μου να μεγαλώνει.
Εκείνος μου απάντησε, πως αν είχε χάσει την πίστη του, έστω και για μια στιγμή, δεν θα μπορούσε να αντέξει.
Όσο πιο πολύ πιστεύει... τόσο πιο πολύ αντέχει..

Είναι η ανάγκη μας, να επικαλούμαστε, τις ύψιστες δυνάμεις, στα δύσκολα.
Είναι η ανάγκη,να πάρεις κουράγιο για να συνεχίσεις, γνωρίζοντας πως δεν είσαι μόνη....γνωρίζοντας πως είναι εκεί, μαζί σου...

Κι είμαστε όλοι απροστάτευτοι, κάτω από το φόβο, μην χάσουμε αγαπημένο μας.
Μικροί και ανύμποροι, να σταματήσουμε το κακό που χτύπησε την πόρτα μας...
Και τι μένει??
Η ελπίδα μόνο, να εισακουστούν οι προσευχές μας.
Η πίστη σε Αυτόν... όποιος κι αν είναι Αυτός για εμένα ή για εκείνη την τραγική φιγούρα της Ινδής...

Τα νέα, συνεχίζουν να φτάνουν αισιόδοξα σε εμάς...
πληροφορίες, που προέρχονται από ανθρώπους της κλινικής, που λύγισαν μπροστά στην αγωνία των γονιών της (πιθανόν γονείς και οι ίδιοι) και προσπέρασαν το τυπικό μέρος, του ιατρικού ανακοινωθέντος.
Τα πρώτα ευχάριστα νέα, έχουν φτάσει και θα μπορέσουμε σύντομα να χαμογελάσουμε χωρίς επιφύλλαξη!!!

Λυγερή....
ας είναι η τελευταία φορά, που περιμένουμε μια βιοψία.
Ας είναι η τελευταία φορά, που θα θαυμάσω κάποιον για το μεγαλείο του ν'αντέχει, τόσα χτυπήματα...
Ας είναι η ζωή μας, μόνο χαμόγελα στο εξής...

Σ'ευχαριστώ, για όλα σου...

Μεγάλο φιλί

Nefelli είπε...

Αγαπημένο μου κάστρο,
μακάρι στη ζωή σου, να πάρεις όση αγάπη δίνεις...
Πολύτιμες οι ευχές σου και με πισογυρνούν στο χρόνο, όταν μια υπέροχη γιαγιά, χαϊδεύοντας τα μαλιά της, μου έλεγε:
όσες οι τρίχες της κεφαλής μου, τόσες οι ευχές μου ...
(πολλή συγκίνηση, μου έδωσες απόψε)

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, η ζωή να πραγματοποιήσει, όλα όσα ονειρεύτηκες για τα παιδιά και τα εγγόνια σου.
Μόνο ευτυχία για εσένα και όσους αγαπάς.

Σ'ευχαριστώ κάστρο μου αγαπημένο.

Μεγάλη αγκαλιά και φιλί

Nefelli είπε...

Γιάννη μου,

ευχαριστώ μάτια μου...
γι'αυτά που άφησες εδώ και για τα υπόλοιπα που άφησες στην καρδιά μου.

Όλα θα πάνε καλά..
Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς..
Με τόσες προσευχές και αγάπη για την Άλκιστη, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς...

Μεγάλο φιλί, καληνύχτας

Nefelli είπε...

Κώστα μου,
μια ευχή, είναι μια ελπίδα...
πολλές ευχές, είναι προκρούστης ευχάριστων γεγονότων.
Την συντροφεύει και η δικιά σου σκέψη καλέ μου.
Σ'ευχαριστώ που ήρθες κι έφερς μια ελπίδα ακόμη.
Εύχομαι υγεία για εσένα και όλους όσους αγαπάς.
Φιλί καληνύχτας

Nefelli είπε...

Dee dee μου,
μιλάει για πείσμα, μια expert του είδους :-)
Πες το ξανά και ξανά, εσένα σίγουρα θα σε ακούσει.
Ευχαριστώ κοριτσάκι μου, για τα καλά που έφερες.
Φιλί γλυκό

Nefelli είπε...

Fegia, καλέ μου φίλε.
Τον καλύτερο μήνα απ' όλους, εύχομαι να έχουμε.
Θα πάνε όλα καλά.
Δεν μπορεί...
τόση αγάπη και θετική σκέψη, θα μας φέρουν τα καλύτερα!!!!
φιλί μεγάλο, πρωτομηνιάτικο

Nefelli είπε...

Βασιλικούλα μου...
κοριτσάκι μου, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!!!
Μην ευχαριστείς εσύ εμένα...
μετά από τόση αγάπη και έγνοια που εισέπραξα από όλους σας, νιώθω πως υπήρξατε δίπλα μου, σε μια από τις πιο δύσκολες φάσεις της ζωής μου.
Τα αισιόδοξα λόγια σας, η θετική σκέψη και οι προσ-ευχές σας, υπήρξαν ένας από τους βασικούς λόγους που δεν σταμάτησα να ελπίζω.

Ευχαριστώ κοριτσάκι μου, για τις ευχές σου.
Καλό καλοκαίρι, όμορφο κορίτσι..
Φιλί γλυκό

gskastro είπε...

Καλή μου Nefelli καλό μήνα σ’ εσένα και στη μικρή Άλκιστη και να μη ξεχνάμε και τους γονείς της που τόσο πολύ θα αγωνιούν. Ευχαριστώ για τις ευχές σου, βλέπω ότι ξενύχτησες. Έτσι είναι όταν μας διακατέχει η αγωνία, ο πόνος και μετά έρχεται η λύτρωση δεν έχουμε ύπνο στην αρχή και θέλουμε να διαλαλήσουμε τη χαρά μας, μετά όμως θα έρθει ο ευεργετικός ύπνος.
Και πάλι οι ευχές μου στη μικρή Άλκιστη, και πολλά φιλιά από τον gskastro

spy είπε...

ENA GLYKO FILI APO MENA STHN ALKHSTIS!!!

Nefelli είπε...

Κάστρο μου αγαπημένο...

μεγάλη αγκαλια και ζουπιχτό φιλί...
:-x

Nefelli είπε...

spy μου...
φιλί γλυκό και για εσένα από την Άλκιστη.
Επειδή εκείνη δεν μπορεί, ελπίζω να μην σε πειράζει, που θα σου το δώσω εγώ...

Φιλί γλυκό
:-x

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ από καρδιάς στην Άλκηστη!!!!!

Δεν ήξερα, γιατί είχα χαθεί....
Λυπάμαι για μένα και τη μικροψυχία, τη ματαιοδοξία και την κενότητά μου...
που βρήκα το σοβαρό θέμα για να στενοχωρηθώ.

Κοντολογίς εδώ ο κόσμος χάνεται...

Ευχές και προσευχές...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου, τρυφερή και αγαπημένη..
Σ' ευχαριστώ για τις ειλικρινής ευχές.
Μετά την ανάβαση στο βουνό με τ' αγκάθια, όλα δείχνουν , ότι βαδίζουμε σε μονοπάτι καθαρό, από βάτα κι αγριόχορτα, τώρα πια.
Καλή μου, δεν ήταν μικρό πράγμα αυτό που σε βρήκε και καθόλου μην το συγκρίνεις, με την περιπέτεια της Άλκιστης .
Οι όροι: κενότητα, ματαιοδοξία, μικροψυχία, δίπλα σου μπορούν να σταθούν μόνο ως αντίθετοι ορισμοί.
Εγώ στη θέση σου, δεν ξέρω αν θα είχα το κουράγιο, να κάνω όλη τη δουλειά, που εσύ έκανες!!!
Βέβαια η ανάγκη μας, να είμαστε κοντά σε αγαπημένους φίλους, μας δίνει τη δύναμη να αντιμετωπίσουμε, κάθε δυσκολία που εμφανίζεται.
Μακρυά από εμάς.... και τα δικά μου και τα δικά σου άσχημα...
Μακρυά, απ' όλους μας.
Φιλί μεγάλο, Σαββατοκύριακου

Σπύρος είπε...

Πολλά φιλια στην αγαπημένη μικρή τις ποιος θερμές ευχές :)